En ook nog een aanklacht aan je broek?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doetquote:
En wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten ?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doet
Ja, en je ziet wat er van komt, je mag lekker je eigen spullen 'terugkopen'.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, moet je luisteren, als ik daar voor bijna 1000-1100 euro word opgelicht in totaal, in 2 jaar tijd door die vent, dan kan ik 2 dingen doen, tegen hem zeggen dat hij me oplicht, en luisteren naar een bullshit verhaal van iemand die het in zowel C/D/E/F/G/A èn B ontkent, of gewoon zelf even terug doen bij hem wat ie bij mij doet
Wat ben ik er mee opgeschoten?, geen ene fuck, ben m`n baan nu kwijt, en 300euro wat ik mezelf had kunnen besparen..quote:Op donderdag 29 september 2011 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat ben je er uiteindelijk mee opgeschoten ?
Die Brian May is via Kick Music gekocht(bij Eiland muziek, maar dat ging allemaal via Kick, en hij beloofde me ook gewoon 2 jaar garantie) De Vox is ook bij Kick gekocht, maar hij weigerde hem op te sturen naar Vox voor garantie, omdat Vox blijkbaar hun eigen producten niet repareerd, gelde ook voor m`n Tyros 3, werd ook geweigerd, moest ik ook 65 euro voor dokken.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef The_Dean het volgende:
Je hebt hem niet bij hem gekocht, dus waarom zou hij dan garantie verlenen?
Ja, ik heb er zeker van geleerd, dit doe ik dus nooit meer... voel me er nog steeds rot om, maarja...quote:Op donderdag 29 september 2011 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, en je ziet wat er van komt, je mag lekker je eigen spullen 'terugkopen'.
Ook al doen die bedrijven het niet zelf, garantie blijft garantie.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Brian May is via Kick Music gekocht(bij Eiland muziek, maar dat ging allemaal via Kick, en hij beloofde me ook gewoon 2 jaar garantie) De Vox is ook bij Kick gekocht, maar hij weigerde hem op te sturen naar Vox voor garantie, omdat Vox blijkbaar hun eigen producten niet repareerd, gelde ook voor m`n Tyros 3, werd ook geweigerd, moest ik ook 65 euro voor dokken.
Hij is niet half in elkaar geklust, de Vox had het probleem dat de connector van de voeding geen contact meer maakte met het pinnetje(althans heel slecht) èn ik vroeg aan m`n vader om het voor me op te lossen, toen heeft hij dat gedaan, en hij werkt nu beter dan dat hij deed mèt de connector!quote:Op donderdag 29 september 2011 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
2 uur voor 65 euro is wel een koopje though
Dus die half in elkaar geklusde vox is diegene die je nu probeert te verkopen ?
Ja.... ik heb verschillende muziekzaken nagevraagd over deze microfoon, zeggen allemaal dat er wel 300-400 euro voor te vangen is, kijk 30 minuten op internet, kom tot de conclussie dat boven de 100euro tè vèèl is.quote:
Klinkt tof.quote:Op donderdag 29 september 2011 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag nummer geschreven in de oefenruimte is best vet geworden
De camera viel halverwege het nummer uit door de batterijMaar wat vinden jullie so far ervan. Is nog een beetje half geïmproviseerd though. Maar gaat om het idee
Vind dat stuk vanaf 1:09 wel tof, was geimproviseerd dus nu ff uitzoeken hoe ik het speelde, vind het er wel mooi bij passen.
Dat is ook niet zo slim hè?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij bij deze Wicky de Viking, ik kan totaal niet tegen leugens/liegen, dus waarom zou ik het zelf doen?
De reden dat ik die kut gitaar moest terug kopen was omdat m`n baas me constant op aan het lichten was(Daarom moest ik ook constant voor die reparatie`s betalen, terwijl ik er laatst achter kwam dat het allemaal GARANTIE was) Dus ik heb een paar keer wat in de kassa gegraaid.
npquote:
Wat voor werk doe jij?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit niemand echt op te wachten volgens mijquote:Op donderdag 29 september 2011 14:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik kwam hier eigenlijk om m`n solo te posten, en om m`n voxje voor 50euro aan te bieden, maar ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |