Mooi!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Indie Fleur de Lys Tobacco
[ afbeelding ]
Ziet hij er hier wel iets mooier uitd an op de site van Daan'squote:
Kom je langs, leg ik het eens uit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef Godtje het volgende:
Dank.
Hopelijk redelijk afgesteld al anders moet ik hem misschien ook nog gaan wegbrengen.
Wil wel zelf beetje spelen en leren eventueel maar niet compleet verneuken
okquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Braddie het volgende:
Ik schaam me dood, heb al 1,5 jaar een Tuner liggen, en heb hem vandaag voor het eerst gebruikt, klinkt een stuk fijner een track met gestemde instrumenten
Mooie keuze.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziet hij er hier wel iets mooier uitd an op de site van Daan's![]()
Zal even hun foto zoeken.
Dan vind ik hem nog steeds leuk trouwens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik als niet gitarist trap het topic nog even na!quote:
dude!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:02 schreef Braddie het volgende:
Ik schaam me dood, heb al 1,5 jaar een Tuner liggen, en heb hem vandaag voor het eerst gebruikt, klinkt een stuk fijner een track met gestemde instrumenten
Mooie tonen, past erg goed. Misschien dat je het laatste stukje nog wat spannender kan maken, naar een soort climax werken ofzo? Hij blijft nu een beetje in dat laatste stuk hangen. Ligt er ook een beetje aan waar de solo zit, als het aan het eind van het nummer is kan-ie prima zo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Bezig met het schrijven van een solo maar blijf het lastig vinden
http://picosong.com/xWn/
Wat vinden jullie van zoiets. FF niet letten op de geluidskwaliteit
Ik stemde ze wel op gehoor, en 9 van de 10 keer waren ze ook wel zuiver, merkte dat toen ik ze gister stemde met de tuner, dat ik er -10 tot -20 cent af zat per snaar, dat vind ik niet èxtreem veel... al is het wel een verschil als ze ècht allemaal zuiver zijnquote:
Dudequote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik stemde ze wel op gehoor, en 9 van de 10 keer waren ze ook wel zuiver, merkte dat toen ik ze gister stemde met de tuner, dat ik er -10 tot -20 cent af zat per snaar, dat vind ik niet èxtreem veel... al is het wel een verschil als ze ècht allemaal zuiver zijn
En al die commentaren met betrekking tot je (gebrek aan) stemming in je geposte filmpjes negeer je even?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik stemde ze wel op gehoor, en 9 van de 10 keer waren ze ook wel zuiver, merkte dat toen ik ze gister stemde met de tuner, dat ik er -10 tot -20 cent af zat per snaar, dat vind ik niet èxtreem veel... al is het wel een verschil als ze ècht allemaal zuiver zijn
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |