Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ThnxJa daar twijfelen we dus over, het nummer is nu al 4 minuten dus best wel lang. Een korte eind solo kan prima. Maar ik wil hem wel wat anders opgebouwd hebben zoals die andere opname dat het wel ergens naar toe werkt. Maar dan op een wat snellere manier
[..]
En ook jij bedankt voor de reactieJa qua dat zingen is dit een wat "rauwer" nummer. Maar ik snap je punt inderdaad. Normaal proberen we ook wat meer af te wisselen met gewone zang. Welke uithalen bedoel je bijvoorbeeld die niet zo gepast zijn ?
We waren de tang kwijt voor de snaren
Dit is bijvoorbeeld weer heel erg gewoon gezongen.
Vind ik eerlijk gezegd mooier dan die CS die je daarboven post. Alleen semihollow body, dus dat rockt wat minder lekker.quote:
In de keith richards biografie (nog bedankt cynic) omschrijft hij dat bandjes voor het eerst de 2'29'' regel beginnen te overschrijdenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:58 schreef brother52 het volgende:
Wij hanteren heel strikt de 3 minuten regel.
Thanks!quote:
Heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:53 schreef Dribbel_ het volgende:
en ondertussen zit menno daar nog met z'n TrucksterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar surfboard en POD XT zijn waarschijnlijk wel verkocht
,,/
mja, die burny had ik altijd in de koffer zitten in de hoek van me kamer, en die firebird klinkt gewoon niet zo vet met de band enzo, dus kan die beter weg doen en iets anders kopen (een ES achtige dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Ik vind het zo kut, ik wil die gitaren eigenlijk niet kwijt omdat ze zo mooi aan de muur hangen
Maar ik gebruik ze gewoon niet.
Is vrijwel indentiek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:23 schreef The_Dean het volgende:
Hoe verhoud die Truckster zich tot een EC1000?
Doe mij er dan ook maar 2quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oei, misschien een gratis epiphone dot!
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oei, misschien een gratis epiphone dot!
Cherry hier graag.quote:
Ik heb het meestal in 3 dagen, soms wel binnen 2 dagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe lang doen Thomann-pakketjes van UPS er meestal over? Heb vrijdag e.e.a. besteld en kreeg vrijwel meteen een verzendbevestiging, maar de track & trace geeft niks meer dan 'label aangemaakt'.
Ik woon op een steenworp afstand van de grens, volgens mij was het de vorige keer de volgende dag al afgeleverdquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Svyatagor het volgende:
Hoe lang doen Thomann-pakketjes van UPS er meestal over? Heb vrijdag e.e.a. besteld en kreeg vrijwel meteen een verzendbevestiging, maar de track & trace geeft niks meer dan 'label aangemaakt'.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het meestal in 3 dagen, soms wel binnen 2 dagen.
Allright, thanksquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik woon op een steenworp afstand van de grens, volgens mij was het de vorige keer de volgende dag al afgeleverd
Zelf even doen dus.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:29 schreef Dribbel_ het volgende:
ERg irritant, mijn zwarte LTD heeft geen aarding vanaf de brug
Ja, normaal gesproken rond de onderste stud van je tailpiece. Dan wikkelen ze er om heen, slaan ze de stud er in en komt de aardedraad in de electronica cavity uit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het eigenlijk alleen een kwestie van gewoon ergens aan de brug of tailpiece een aarde draadje solderen?
Maar verkocht je nou je zwarte EC1000 ook? Of had je die al verkocht?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je er EMGs in hebt zitten is er niks kapot aaan
Ja dat is het voordeel van EMG's dat het helemaal niet nodig isquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
Ja, net of ze er aan dachten bij het installeren enzo, je ziet het enkeld vaker. Staat er een stageloper aan de band, die vergeten dit soort dingen wel eens. Zo'n vrijdagmiddagpartij, zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |