Daar waren toch vooral problemen met de elektronica? Of was zelfs de loop niet goed?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij de Denen heeft AnsaldoBreda iig bewezen dat niet te kunnen
Precies. Ik hoop het absoluut niet natuurlijk, laat dat duidelijk zijn, maar mij zou het niet enorm verbazen als het spectaculair mis gaat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bij de Denen heeft AnsaldoBreda iig bewezen dat niet te kunnen
Softwareproblemen met name, over slechte loopeigenschappen heb ik weinig gehoord. Maar als de trein niet rijdt merk je ook niks van de loopeigenschappen hequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar waren toch vooral problemen met de elektronica? Of was zelfs de loop niet goed?
Zonde, al kan ik het me deels ook wel weer voorstellen, omdat de treinserie tussen Eindhoven en Venlo alleen in de spits echt druk is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:39 schreef greavy het volgende:
Ik kreeg net te horen dat de serie 1900(IC Den Haag-Venlo) straks nog meer uitgekleed kan worden: NS is serieus aan het kijken om deze serie vanaf Eindhoven te laten stopperen naar Venlo. Hiermee word de serie 9600 op Eindhoven-Deurne dan opgeheven.
De kering op Venlo word dan verkort; Er word niet meer naar het schoonmaakperron gereden.
Bron: Anonieme NS-medewerker.
de PRE-Thalys rijtuigindeling bedoel jequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Ireyon het volgende:
De Thalys-rijtuigindeling hangt hier nog steeds..
Klopt. Buiten de spits is die trein erg rustig. Daarom dat er buiten de spits een ICRm-TD10 stam ingewisseld word voor een VIRM-IV, en in de spits weer omgeruild word voor de ICRm-TD10 stam.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonde, al kan ik het me deels ook wel weer voorstellen, omdat de treinserie tussen Eindhoven en Venlo alleen in de spits echt druk is.
"TEE Etoile du Nord"quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de PRE-Thalys rijtuigindeling bedoel je
Jij bent echt zo iemand die ze over 25 jaar moeten uitgraven uit z'n eigen huis, of niet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:41 schreef greavy het volgende:
Dinsdag in Gouda 25 jaargangen van ns-blad De Koppeling ophalen
Alstom gelijk verbannen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:36 schreef James1988 het volgende:
Metro's crashen in Shanghai: 271 gewonden, geen doden
'Apparatuur joint-venture Alstom verantwoordelijk voor crash metro's en HST's China'
Alstom: wij hebben geen rol gespeeld in crashes
Gaat lekker daar de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Alstom gelijk verbannen!TrollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:36 schreef V2 het volgende:
Ah ok, dan ben ik meteen ontmaskerd als Chrome-gebruiker
quote:
En hoe doe ik mouse-over op een touchscreen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voeg ik speciaal een [afk]-tag toe, wordt hij niet eens gebruikt
Mouse-over op 714
Gelukkig hoort 714 bij je algemene kennis en heb je geen mouse over nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Niet.Op de mobiele versie van Fok werkt ie ook niet, dacht ik
Niet mijn algemene kennis. De enige 714 die ik ken, is de eerste trein naar Zwolle 's ochtends.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig hoort 714 bij je algemene kennis en heb je geen mouse over nodig
En die zijn ook onmisbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet mijn algemene kennis. De enige 714 die ik ken, is de eerste trein naar Zwolle 's ochtends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |