quote:
En hoe doe ik mouse-over op een touchscreen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Voeg ik speciaal een [afk]-tag toe, wordt hij niet eens gebruikt
Mouse-over op 714
Gelukkig hoort 714 bij je algemene kennis en heb je geen mouse over nodigquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:31 schreef greavy het volgende:
Niet.Op de mobiele versie van Fok werkt ie ook niet, dacht ik
Niet mijn algemene kennis. De enige 714 die ik ken, is de eerste trein naar Zwolle 's ochtends.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gelukkig hoort 714 bij je algemene kennis en heb je geen mouse over nodig
En die zijn ook onmisbaarquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet mijn algemene kennis. De enige 714 die ik ken, is de eerste trein naar Zwolle 's ochtends.
Ik heb eergister nog 2 714's gegetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Niet mijn algemene kennis. De enige 714 die ik ken, is de eerste trein naar Zwolle 's ochtends.
Allemaal hoofdconducteurs waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef greavy het volgende:
"Dames en heren, in deze trein is kaartcontrole aanwezig. Houdt u alvast uw vervoersbewijs gereed. Alvast onze dank."
Komen vlak daarna 6(!!) S&V'ers binnen. Aan de andere kant nog eens 4. Volgens één van hun in het andere treinstel ook. Hoe bedoel je, goede controle
Tussen Rotterdam CS en Alexander de trein gecontroleerd, en na vertrek Alexander gelijk weer begonnen. Eens kijken wat ze na Gouda gaan doen.
Waarom hebben BOA's die bevoegdheid?quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:00 schreef greavy het volgende:
S&V = Service&Veiligheid = BOA. Die hebben dus de bevoegdheid wel.
Zie wat Peter onder mij schrijft.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom hebben BOA's die bevoegdheid?
Een S&V'er is géén conducteur. Een conducteur heeft niet de bevoegdheid omdat hij/zij conducteur is, maar omdat hij/zij BOA is, en ook niet omdat de taak kaartcontrole onder zijn functie valt. Om het voor de reiziger duidelijker te maken, is de benaming 'Conducteur' in leven gebleven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:
Dat beantwoordt de vraag niet. Een conducteur of hoofdconducteur heeft de bevoegdheid naar mijn vervoerbewijs te vragen. Is iedere S&V'er een conducteur? Zo nee, waarom zou ik 'm dan mijn vervoerbewijs moeten laten zien?
Al zet je er 200 man S&V neer. Als ze OVC's op zicht doen is het geen goede controlequote:Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef greavy het volgende:
"Dames en heren, in deze trein is kaartcontrole aanwezig. Houdt u alvast uw vervoersbewijs gereed. Alvast onze dank."
Komen vlak daarna 6(!!) S&V'ers binnen. Aan de andere kant nog eens 4. Volgens één van hun in het andere treinstel ook. Hoe bedoel je, goede controle
"Dames en heren, zoals u gemerkt hebt rijden wij momenteel niet de snelheid die u van ons gewend bent. Dit komt omdat we achter een Strukton G1206 met lege Klmos'n zitten. Onze excuses voor het ongemak"quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef greavy het volgende:
Maken bij Oudewater een aardige remming, sukkelen gestaag verder. Er zat een trein van Strukton (G1206 + lege Klmos'n) voor ons. Gelukkig is er viersporigheid na Woerden :-)
Schande ja!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Dames en heren, zoals u gemerkt hebt rijden wij momenteel niet de snelheid die u van ons gewend bent. Dit komt omdat we achter een Strukton G1206 met lege Klmos'n zitten. Onze excuses voor het ongemak"![]()
Werden allen gescand.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al zet je er 200 man S&V neer. Als ze OVC's op zicht doen is het geen goede controle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |