abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:40:53 #251
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_102555655
Treinen zijn wel redelijk essentieel hier inderdaad.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:51:05 #252
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102555935
"Dames en heren, in deze trein is kaartcontrole aanwezig. Houdt u alvast uw vervoersbewijs gereed. Alvast onze dank."

Komen vlak daarna 6(!!) S&V'ers binnen. Aan de andere kant nog eens 4. Volgens één van hun in het andere treinstel ook. Hoe bedoel je, goede controle :)
Tussen Rotterdam CS en Alexander de trein gecontroleerd, en na vertrek Alexander gelijk weer begonnen. Eens kijken wat ze na Gouda gaan doen.
pi_102556001
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Niet mijn algemene kennis. De enige 714 die ik ken, is de eerste trein naar Zwolle 's ochtends.
Ik heb eergister nog 2 714's gegeten :9
dag
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:55:34 #254
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556036
2 treinen? Hmm. Smaakte het wat?
pi_102556042
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef greavy het volgende:
"Dames en heren, in deze trein is kaartcontrole aanwezig. Houdt u alvast uw vervoersbewijs gereed. Alvast onze dank."

Komen vlak daarna 6(!!) S&V'ers binnen. Aan de andere kant nog eens 4. Volgens één van hun in het andere treinstel ook. Hoe bedoel je, goede controle :)
Tussen Rotterdam CS en Alexander de trein gecontroleerd, en na vertrek Alexander gelijk weer begonnen. Eens kijken wat ze na Gouda gaan doen.
Allemaal hoofdconducteurs waarschijnlijk?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:57:41 #256
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556085
Nee. Bij mij liepen geen HC's. Het waren alleen maar S&V'ers.
Na Gouda zijn ze alweer opnieuw begonnen met controleren :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 17:58:16 #257
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102556100
Hebben S&V'ers eigenlijk die bevoegdheid wel?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_102556113
Oh spoorpolitie bedoel je.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:00:07 #259
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556158
S&V = Service&Veiligheid = BOA. Die hebben dus de bevoegdheid wel.
HC heeft ook alleen maar de bevoegdheid omdat deze een BOA is.

BOA=Buitengewoon Opsporings Ambtenaar
pi_102556180
BOA = Buitengewoon OpsporingsAmbtenaar aka, mogen bekeuren voor vooraf aangewezen overtredingen.
dag
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:01:24 #261
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102556182
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:00 schreef greavy het volgende:
S&V = Service&Veiligheid = BOA. Die hebben dus de bevoegdheid wel.
Waarom hebben BOA's die bevoegdheid?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:03:39 #262
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556231
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waarom hebben BOA's die bevoegdheid?
Zie wat Peter onder mij schrijft.
Een ProRail BOA mag dan weer niet in de trein hiervoor bekeuren. Die heeft daar de bevoegdheid niet voor. een ProRail BOA mag weer wel in de trein controleren als de persoon daarvoor een strafbaar feit heeft gepleegd waar een ProRail BOA wel voor mag bekeuren (bijvoorbeeld spoorlopen)

Een NSR-BOA heeft alleen bevoegdheid op de treinen en stations. Ik dacht niet langs de baan enzo.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:05:26 #263
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102556269
Dat beantwoordt de vraag niet. Een conducteur of hoofdconducteur heeft de bevoegdheid naar mijn vervoerbewijs te vragen. Is iedere S&V'er een conducteur? Zo nee, waarom zou ik 'm dan mijn vervoerbewijs moeten laten zien?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:06:11 #264
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556283
Maken bij Oudewater een aardige remming, sukkelen gestaag verder. Er zat een trein van Strukton (G1206 + lege Klmos'n) voor ons. Gelukkig is er viersporigheid na Woerden :-)
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:08:23 #265
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556321
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:
Dat beantwoordt de vraag niet. Een conducteur of hoofdconducteur heeft de bevoegdheid naar mijn vervoerbewijs te vragen. Is iedere S&V'er een conducteur? Zo nee, waarom zou ik 'm dan mijn vervoerbewijs moeten laten zien?
Een S&V'er is géén conducteur. Een conducteur heeft niet de bevoegdheid omdat hij/zij conducteur is, maar omdat hij/zij BOA is, en ook niet omdat de taak kaartcontrole onder zijn functie valt. Om het voor de reiziger duidelijker te maken, is de benaming 'Conducteur' in leven gebleven.
De bevoegdheden voor de NSR-BOA geven dus aan dat er beboet mag worden bij geen geldig vervoersbewijs.
S&V & (H)C's schelen qua bevoegdheden niet veel.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:16:11 #266
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102556488
Een BOA mag naar mijn legitimatie vragen als dat nodig is. Waar staat dat ik een BOA mijn vervoerbewijs moet laten zien? De meeste S&V'ers die ik zie lopen lijken meer op aangeklede apen, en vooral de "S" lijken ze niet waar te maken.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_102556594
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef greavy het volgende:
"Dames en heren, in deze trein is kaartcontrole aanwezig. Houdt u alvast uw vervoersbewijs gereed. Alvast onze dank."

Komen vlak daarna 6(!!) S&V'ers binnen. Aan de andere kant nog eens 4. Volgens één van hun in het andere treinstel ook. Hoe bedoel je, goede controle :)
Al zet je er 200 man S&V neer. Als ze OVC's op zicht doen is het geen goede controle ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_102556621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef greavy het volgende:
Maken bij Oudewater een aardige remming, sukkelen gestaag verder. Er zat een trein van Strukton (G1206 + lege Klmos'n) voor ons. Gelukkig is er viersporigheid na Woerden :-)
"Dames en heren, zoals u gemerkt hebt rijden wij momenteel niet de snelheid die u van ons gewend bent. Dit komt omdat we achter een Strukton G1206 met lege Klmos'n zitten. Onze excuses voor het ongemak"

:') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:23:59 #269
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102556635
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

"Dames en heren, zoals u gemerkt hebt rijden wij momenteel niet de snelheid die u van ons gewend bent. Dit komt omdat we achter een Strukton G1206 met lege Klmos'n zitten. Onze excuses voor het ongemak"

:') _O-
Schande ja!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:24:41 #270
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556647
quote:
12s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Al zet je er 200 man S&V neer. Als ze OVC's op zicht doen is het geen goede controle ;)
Werden allen gescand.

@Duvel, Dat er steeds vaker meer naar de V gekeken word door dit personeel, komt ook door het personeel zelf. NS had S&V geïntroduceerd om zo meer flexibiliteit te hebben, met minder personeel. Dat is dus toch ergens mislukt, want het personeel vind zich meer voor de Veiligheid moet gedragen dan de Service. De exacte reden durf ik nu even niet te zeggen (zou ik - als ik thuis ben - weer even moeten spieken). Het S&V personeel word nog steeds op beide punten getraind, maar er word meer met het V dan het S gedaan.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:25:41 #271
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556662
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

"Dames en heren, zoals u gemerkt hebt rijden wij momenteel niet de snelheid die u van ons gewend bent. Dit komt omdat we achter een Strukton G1206 met lege Klmos'n zitten. Onze excuses voor het ongemak"

:') _O-
Nee, natuurlijk niet.. "Dames en heren, vanwege een werktrein voor ons moeten wij onze snelheid beperken. Wij hopen deze trein spoedig in te kunnen halen. "
Alhoewel WERKtrein ook weer niet juist is. Hij is dan niet met werkzaamheden bezig, dus gewoon een goederentrein.
pi_102556665
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:23 schreef Duvel het volgende:

[..]

Schande ja!
Ook zo'n omroep waarvan elke reiziger denkt "Ach nee tuurlijk joh, de STrukton G1206 met lege Klmos'n, why didn't I think of that?" ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:28:37 #273
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102556724
Oh. S&V personeel is in Utrecht de trein uit gegaan.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:39:06 #274
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102556999
Wat de neuk is een Klmos en waarom zou het mij iets interesseren dat ik erachter hang? Dat ding moet gewoon oprotten.

Gelukkig rijden ze niet op de HSL. Daar rijden alleen maar stokbroden en zuurstokken. En straks - ooit - stofzuigers en tubes tandpasta.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:40:43 #275
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102557032
Dan valt de stofzuiger 3x op een dag extra te vermijden. Thalys - tube tandpaste altijd beter als de stofzuiger.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:42:49 #276
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102557073
Tsja, die stokbroden en tubes tandpasta gaan niet in Breda komen denk ik. Of hoogstens bij hoge uitzondering.

Het geschud van het rijtuig waar ik nu in zit is niet leuk trouwens, als ik een glas melk bij me had gehad, zou het nu boter zijn geweest.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:50:12 #277
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102557280
"Dames en heren, zojuist hebben wij te horen gekregen dat wij een extra stop maken te Harderwijk in verband met een te volle stoptrein. Het eerstvolgende station is daardoor Harderwijk en geen Zwolle. Onze excuses voor dit ongemak."
Maar wij staan nu wel stil bij Putten, waar mensen op de knoppen drukken. Deuren zijn allemaal ontgrendeld. Extra stop te Putten dus ook.. Is nog niks over omgeroepen.
Stonden maar ca 15 man op het perron, maar toch. Hop niet dat wij gedegradeerd zijn tot Stoptrein, want wij gaan nu naar het passeerspoor, en komen tot stilstand...

Edit: En rijden weer, zonder ingehaald te zijn.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:54:59 #278
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102557384
Net een conductrice train manager tegen een reiziger horen zeggen dat het ABSOLUUT TEN STRENGSTE VERBODEN IS om fietsen mee de Fyra in te nemen, en ook in Thalys mag het niet. WANT DAT IS LEVENSGEVAARLIJK vanwege de HOGE SNELHEDEN. Alleen verpakte vouwfietsen mogen mee.

Het was erg vermakelijk om te horen.
pi_102557445
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef James1988 het volgende:
Net een conductrice train manager tegen een reiziger horen zeggen dat het ABSOLUUT TEN STRENGSTE VERBODEN IS om fietsen mee de Fyra in te nemen, en ook in Thalys mag het niet. WANT DAT IS LEVENSGEVAARLIJK vanwege de HOGE SNELHEDEN. Alleen verpakte vouwfietsen mogen mee.

Het was erg vermakelijk om te horen.
Durft zo iemand zelf wel aan boord te zijn vraag je je dan af :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_102557448
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:54 schreef James1988 het volgende:
ABSOLUUT TEN STRENGSTE VERBODEN IS om fietsen mee de Fyra in te nemen, en ook in Thalys mag het niet. WANT DAT IS LEVENSGEVAARLIJK vanwege de HOGE SNELHEDEN.
Is het toch ook?
In normale treinen kan het best met 140km/h, maar de frya, met 160km/h DUH, iedereen weet dat dat levensgevaarlijk is :+ Door die 20km/h extra gaan fietsen vliegen, vrouwen en kinderwagens schieten door de wagon. Levensgevaarlijk :Y
*hoewel imo de fyra bij voorbaat al levensgevaarlijk is :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 18:58:44 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:58:22 #281
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102557478
En wij denderen lekker snel Harderwijk voorbij. Omroep faalde dus toch :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:59:55 #282
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_102557527
Sowieso is het wat mij betreft retarded. Sloop de helft van de stoelen in een V250 eruit en zet er wat montagepunten voor fietsen in. Tevens geschikt voor rolstoelen, kinderwagens en al dan niet overtollige schoonmoeders.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:03:18 #283
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102557634
Zoals de Duitse IC-rijtuigen hebben dus. De stuurstanden die fietsrijtuig zijn (komen niet in Nederland), en de stammen die geen stuurstand hebben hebben een koprijtuig voor fietsen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 september 2011 @ 19:04:42 #284
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102557665
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:06 schreef greavy het volgende:
Maken bij Oudewater een aardige remming, sukkelen gestaag verder. Er zat een trein van Strukton (G1206 + lege Klmos'n) voor ons. Gelukkig is er viersporigheid na Woerden :-)
[NS Miscommunicatiemodus] Er waren vandaag te weinig vertragingen op het spoor. Daarom hebben we besloten om goederentreinen voor alle intercity's uit te laten rijden. Onze excuses voor de gevallen dat u niet mooi van het Nederlandse landschap kunt genieten. [/NS Miscommunicatiemodus]
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:06:47 #285
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102557725
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:25 schreef greavy het volgende:

[..]

Alhoewel WERKtrein ook weer niet juist is. Hij is dan niet met werkzaamheden bezig, dus gewoon een goederentrein.
Nou... daar valt over te discussiëren volgens mij. Het is geen commerciële goederentrein, maar transport van werkmaterieel door een spooraannemer.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:08:47 #286
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102557790
Dan is het toch een goederentrein, lijkt mij?
Ik vind een werktrein een trein die aan het werk is, niet die onderweg is van- of naar de werkzaamheden
  Moderator vrijdag 30 september 2011 @ 19:09:59 #287
155227 crew  Guppy
dus
pi_102557840
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:54 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik heb eergister nog 2 714's gegeten :9
Lekker!! En vast praktischer dan een double whopper. Die probeerde ik net te eten in de treinen dat lukte niet zo goed :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_102557877
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:50 schreef greavy het volgende:
"Dames en heren, zojuist hebben wij te horen gekregen dat wij een extra stop maken te Harderwijk in verband met een te volle stoptrein. Het eerstvolgende station is daardoor Harderwijk en geen Zwolle. Onze excuses voor dit ongemak."
Maar wij staan nu wel stil bij Putten, waar mensen op de knoppen drukken. Deuren zijn allemaal ontgrendeld. Extra stop te Putten dus ook.. Is nog niks over omgeroepen.
Stonden maar ca 15 man op het perron, maar toch. Hop niet dat wij gedegradeerd zijn tot Stoptrein, want wij gaan nu naar het passeerspoor, en komen tot stilstand...

Edit: En rijden weer, zonder ingehaald te zijn.
Ik zei t je. 4bakken sgmm is niet genoeg.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:11:54 #289
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102557905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:08 schreef greavy het volgende:
Dan is het toch een goederentrein, lijkt mij?
Ik vind een werktrein een trein die aan het werk is, niet die onderweg is van- of naar de werkzaamheden
Pffff, je hebt ook zoiets als een werktreinbegeleider in het NVW, die begeleidt een werktrein binnen buitendienstgesteld gebied. Maar wat is dan de werktrein op weg naar zijn werkplek?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:12:31 #290
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_102557921
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:11 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik zei t je. 4bakken sgmm is niet genoeg.
In de stopper Utrecht - Zwolle? Serieus? :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_102557970
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

In de stopper Utrecht - Zwolle? Serieus? :')
Ja. Serieus. Zo is de stopper ut / zl om 8:01 ineens een sgmm. Sardientjes, blikje!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 september 2011 @ 19:15:05 #292
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102558010
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

In de stopper Utrecht - Zwolle? Serieus? :')
zijn zes bakken gepland, maar iedereen zou toch moeten weten dat een extra stel geen overbodige luxe is in de spitsuren.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:16:12 #293
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102558038
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:11 schreef Crientj het volgende:

[..]

Ik zei t je. 4bakken sgmm is niet genoeg.
Maar wij stopten alleen in Putten (stapte niemand uit, ca 10-15 man in). Harderwijk werd voorbij gecrossed.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:18:04 #294
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102558084
Vaag gedoe. De IC's ri Groningen en Leeuwarden geven geen overstap meer op elkaar in Zwolle in de spits; Leeuwarden komt op 6, Groningen op 3. Ook Leeuwarden->Groningen overstap is ook niet normaal te halen.
In de spits word er los van elkaar gereden btw.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 30 september 2011 @ 19:20:32 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_102558163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:18 schreef greavy het volgende:
Vaag gedoe. De IC's ri Groningen en Leeuwarden geven geen overstap meer op elkaar in Zwolle in de spits; Leeuwarden komt op 6, Groningen op 3. Ook Leeuwarden->Groningen overstap is ook niet normaal te halen.
In de spits word er los van elkaar gereden btw.
richting Leeuwarden komt eerder binnen en mensen richting Groningen kunnen zo overstappen. De andere richting op hebben ze ook 6 minuten overstap, dus ook genoeg tijd. Zit je in de stop-IC, dan kun je ook in Meppel overstappen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:23:25 #296
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102558243
Hoe ARI extra vertragingen tot stand brengt:
Mijn IC kwam om 19:17 binnen, en hoort 19:20 te vertrekken.
De IC ri Groningen kwam om 19:21 pas binnen.. Wij hadden dus wel kunnen vertrekken. Groningen vertrok pas 19:23. Wij hebben dus +6.
  vrijdag 30 september 2011 @ 19:24:53 #297
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102558295
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2011 19:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

richting Leeuwarden komt eerder binnen en mensen richting Groningen kunne zo overstappen. De andere richting op hebben ze ook 6 minuten overstap, dus ook genoeg tijd. Zit je in de stop-IC, dan kun je ook in Meppel overstappen :P
Ja, zo zou het misschien horen. Had ff verkeerd gerekend.
Voorheen was het gewoon cross platform. Nu komt de IC uit Roosendaal op 5 binnen. Zet die op 6, en ons op 5. Veel makkelijker/logischer enzovoorts.
pi_102559548
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:01 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waarom hebben BOA's die bevoegdheid?
Omdat het een BOA is.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:01:14 #299
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_102559636
quote:
My First Trainz Set: treintjes bouwen in de huiskamer op iPhone

Treintjes. Jongensspeelgoed voor mannen of mannenspeelgoed voor jongens? De ontwikkelaar van Trainz, een populaire treinsimulator voor de pc, heeft een nieuwe iPhone-app uitgebracht die een schittering zal doen brengen in menig jongensoog. My First Trainz Set laat je spoorwegen aanleggen in allerlei vertrekken van een huis, waarna je er vanuit de trein bezien over kan rijden.

Je kan tracks aanleggen in een slaapkamer, woonkamer, keuken of garage en in alle gevallen wordt de realiteit met een tikkeltje zout genomen. Een spoorstijl vanaf de eettafel naar de vloer is bijvoorbeeld geen probleem. Als je de rails hebt aangelegd, kun je de route voorzien van allerlei obstakels en decorstukken erom heen. Als je tevreden bent met de aankleding en de track zelf, kies je een van de negen treinen en rijd je ermee. Je kan ervoor kiezen de trein op het spoor te bekijken of voor conducteur te spelen.
My First Trainz Set is geen spel met doelstellingen die je moet halen. Je kan het ook niet uitspelen. Het is meer een Lego-doos waarmee je oneindig kan bouwen met dezelfde elementen. De onderstaande trailer is afkomstig van de pc-versie.
pi_102561193
conducteur spelen? :') |:(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')