quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
Ik ben erbij zoveel ik kan. Hoe dan ook is het niet goed te praten dat je een doodverwensing post.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Cara het volgende:
[..]
misschien moet je eens vaker bij live wedstrijdjes gaan hangen
En het is duidelijk dat Van der Wiel, de standaard rechtsback van NL, gewoon zwaar tekort komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Tegen dit soort ploegen en dan gewoon mee voetballen kom je er wel achter waar de zwakke plekke zitten. Dat merk je minder in de eredivisie.
Klopt. Een topvent, maar dit moet ie niet doen.quote:
We weten het nu wel. Laat je niet zo opnaaien man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goals boeien me geen werkelijke flikker. Laat jullie maar lachen om de eindstand. Wij durven met lef te voetballen wat Twente en PSV niet zouden doen
Met lef? Pardon, 3x een countertje is met lef voetballen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goals boeien me geen werkelijke flikker. Laat jullie maar lachen om de eindstand. Wij durven met lef te voetballen wat Twente en PSV niet zouden doen
maak je maar zorgen om die verdediging die elke wedstrijd goals tegen krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik snap niet zo goed waarom ze hem daar neerzetten, je kunt niet zeggen dat het een lekker vlotte prater is. Van Halst aan de andere kant, helemaal top.quote:
Bruggink bij Eredivisie Live is nog ergerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
No offense maar van der sar is echt een ramp met analyseren.. die kerel bakt er niets van.
Woonde bij mij in de straat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ze kunnen beter Martin Drent vragen ipv Van der Sar.
Ik vind de Europa League leuker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef Cara het volgende:
Maar even serieus he.
Vinden voetbalfans het nou nog "leuk" om Champions League te kijken?
Laat die 6 geldploegen lekker een eigen competitie beginnen.
Zenden!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Friesz het volgende:
[..]
Bruggink bij Eredivisie Live is nog erger
Ga nou niet doen alsof ze de hele eerste helft gepassioneerd hebben aangevallenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
fuckkkkquote:
Zie sticky bericht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
waarom mag ik hier nou weer geen stream plaatsen van een gratis uitzending
Vergeet niet dat Ajax in de eredivisie vrijwel altijd de arbitrage mee heeft. (afgelopen weekend een zeldzame uitzondering)quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Tegen dit soort ploegen en dan gewoon mee voetballen kom je er wel achter waar de zwakke plekke zitten. Dat merk je minder in de eredivisie.
onder die Marco van Bastenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Sparta won ook gewoon van AFCA hoor, wat Madrid doet is niet zo speciaal.
Eens met dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Sparta won ook gewoon van AFCA hoor, wat Madrid doet is niet zo speciaal.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft mij al tevreden gesteld
* Houd het netjes.quote:
De scheids fluit uitstekend hoor. Wat een verademing.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef eight het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Ajax in de eredivisie vrijwel altijd de arbitrage mee heeft. (afgelopen weekend een zeldzame uitzondering)
Dat mist Ajax nu ook.
Vorig seizoen heeft Twente juist heel veel lef getoond in Europaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee sticky topic over link naar streams.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
* Geen tussenstanden van andere wedstrijden posten, daar is dit topic voor
dat? waar dan?
[..]quote:
Nee joh, vorige week nog. Solootje van 50 meter hopsakee.quote:
oke oke excuusquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee sticky topic over link naar streams.
ook voor legale nos. streams? Apartquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee sticky topic over link naar streams.
Yep. Daar ga ik ook echt goed voor zitten met wie er gaat winnen en blijft dat vaak tot het laatste moment spannend. Hier ga ik zitten met de vraag met hoeveel Real/Barca/United nu weer gaat winnen.quote:
Was volgens mij geen link naar NOS.nl...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef eight het volgende:
[..]
ook voor legale nos. streams? Apart
ajax wordt compleet weg gespeeld dwaasquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
wat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Madrid doet wat elke Eredivisieclub moet doen.
Martin is een GRONINGERRRquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ze kunnen beter Martin Drent vragen ipv Van der Sar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Yep. Daar ga ik ook echt goed voor zitten met wie er gaat winnen en blijft dat vaak tot het laatste moment spannend. Hier ga ik zitten met de vraag met hoeveel Real/Barca/United nu weer gaat winnen.
Ja, maar Ajax heeft ook 2 goede kansen gehad..quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Silver_Shark het volgende:
toch wel goeie wedstrijd van ajax ondanks dat het 2-0 staat het kon ook al makkelijk 6-0 staan maar CR7 zoals mr snoeks al zei is niet echt 100% fit.
Inderdaad. Mensen die daarin gelovenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gaat die financial fair play eigenlijk in? Niet dat de FIFA dat serieus gaat doen want dan hou je geen ploegen meer over
Dat ga ik ook zeker doen. Maar ik blijf een voetbalfan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Thas het volgende:
[..]
Ga dan Napoli - Villareal kijken of Bayern - City.
Yep, voetbal maar met lef, eens kijken als Real met meer lef en inzet voetbalde dan was het a 7-0 de eerste helft. Kun je je beter ingraven, hopen op de counter. Al eens van tactiek gehoord, je kan niet alles winnen met vrijuit aanvallend voetbal. Vooral niet tegen een club als Real met spelers die je complete verdediging met 2 tikken uit elkaar speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan ze wel serieus doen en je houd wel clubs over omdat het in eerste instantie alleen gaat om de winst/verlies en niet om de schuld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef S0nic het volgende:
Wanneer gaat die financial fair play eigenlijk in? Niet dat de FIFA dat serieus gaat doen want dan hou je geen ploegen meer over
Idd. Naive mensenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die daarin geloven
Je bedoelt de UEFA en dat zijn ze zeker van plan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef S0nic het volgende:
ik zei toch ook dat ajax een goeie wedstrijd speelt verder bij dat komt het niet. ik snap ook niet dat anita nog bij ajax speelt wat is hij een overschatte speler met zijn 1.49quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ja, maar Ajax heeft ook 2 goede kansen gehad..
Op noppen...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zei toch ook dat ajax een goeie wedstrijd speelt verder bij dat komt het niet. ik snap ook niet dat anita nog bij ajax speelt wat is hij een overschatte speler met zijn 1.49
Het zal wel, ik snap dan niet waarom je zeurt over de CL als daar ook boeiende wedstrijden zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen. Maar ik blijf een voetbalfan.
Die kijkt graag voetbal met zijn maten. Dat er verder geen tering aan is, is bijzaak.
Moet ook gewoon op de plek van Janssen staan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik zei toch ook dat ajax een goeie wedstrijd speelt verder bij dat komt het niet. ik snap ook niet dat anita nog bij ajax speelt wat is hij een overschatte speler met zijn 1.49
Kan alleen bij City en PSG.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Cara het volgende:
Financial fair play?
Shirtsponsors van 400 miljoen. Opgelost.
De Spaanse voetbalgrootmacht Real Madrid kende, ondanks het uitblijven van de door de club begeerde hoofdprijzen als het landskampioenschap en de Champions League, een financieel uitstekend seizoen. De winst van de club steeg met circa 32 procent ten opzichte van een jaar eerder, tot 31,6 miljoen euro. Dat maakte de club vandaagbekend.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef S0nic het volgende:
volgens mij kan je janssen beter daar laten staan en anita opofferen voor een extra aanvaller zo dat ajax meer dreiging dan maken zodat het weer 6-2 wordtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet ook gewoon op de plek van Janssen staan.
Oh nee? Arsenal en Benfica uit al vergeten? Verwachte reactie: het gaat over nuquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:44 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ajax wordt compleet weg gespeeld dwaas
dat zou bij PSV zeker niet gebeuren
Vanaf 2014 en vanaf 2016 uitsluiting CL staat in officiële papieren .De enige manier hoe de rijke clubs dit kunnen voorkomen is door eigen competitie te beginnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die daarin geloven
Is toch simpel man. De leuke wedstrijden komen van de grote clubs die elkaar partij kunnen geven. Dat zijn dus de wedstrijden in de kwartfinale t/m finale.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Het zal wel, ik snap dan niet waarom je zeurt over de CL als daar ook boeiende wedstrijden zijn
Barca neemt volgend jaar een shirtsponsor van 250 miljoen euro.quote:
over 5 jaar toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Is toch simpel man. De leuke wedstrijden komen van de grote clubs die elkaar partij kunnen geven. Dat zijn dus de wedstrijden in de kwartfinale t/m finale.
[..]
Barca neemt volgend jaar een shirtsponsor van 250 miljoen euro.
Hij staat wel tegen Ronaldo he!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb altijd al geroepen dat die van der Wiel er geen ruk van kan.
Komen ze altijd wel onderuit linksom of rechtsom. Wat iemand al zei, dan gaan die geldschieters ook gewoon sponsor worden met een toelage van honderden miljoenen. Schijnpolitiek, de UEFA gedijd ook prima onder het grote geld hoor, vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:47 schreef eight het volgende:
[..]
Vanaf 2014 en vanaf 2016 uitsluiting CL staat in officiële papieren .De enige manier hoe de rijke clubs dit kunnen voorkomen is door eigen competitie te beginnen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb altijd al geroepen dat die van der Wiel er geen ruk van kan.
Hij maakt elke week megafouten. Ook tegen een topspits als Melvin Platje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij staat wel tegen Ronaldo he!
Dus?quote:
Dit, ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Stiggie het volgende:
Ik wacht nog steeds met plezier op de komende EK match, NL Spanje waar we die spanjaarden afslachten. Dat wordt een van de mooiste avonden ever.
Dat proberen ze, maar Real met 10 versnellingen lager is al te zwaar voor Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
snappen ze bij Ajax dat ze die mannen moeten dekken?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef eight het volgende:
Kunnen ze Ajax niet naar Belgie overhevelen? Ik begin me als Nederlander bijna te schamen
Mag je de hele eredivisie overhevelen. Maar Belgie is nog dramatischer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef eight het volgende:
Kunnen ze Ajax niet naar Belgie overhevelen? Ik begin me als Nederlander bijna te schamen
Te laat verkochtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef DeWaasheid het volgende:
Van der Wiel is in deze wedstrijd wel wat miljoenen omlaag gegaan...
moet het vuurtje tussen barca en real nog wat hogerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Stiggie het volgende:
Ik wacht nog steeds met plezier op de komende EK match, NL Spanje waar we die spanjaarden afslachten. Dat wordt een van de mooiste avonden ever.
Mooi, dan krijg je nu geld mee als je van der Wiel overneemt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef DeWaasheid het volgende:
-100000 is ie al nuquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef DeWaasheid het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef Ferdii het volgende:
frank de boer verkracht janssen gewoon
Vergeet van der Wiel, Vertonghen en Eriksen niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef .Henk. het volgende:
Enoh.... De meest overschatte ajacied op Anita na.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
wat als het met shift was getikt ?
Jup.. Denk ook wel dat janssen de positie beu is.. En het gewissel ook.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel wel een conflictje met Theo Janssen opkomen....
Lekker met El Ham en Aissati in kleedkamer 2 straks. Wat een feest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
morgen groot in de krant, " frank gunt mijn geen carriere"quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Kom je daar nu achter ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Bernays het volgende:
Ajax is echt zijn hele glorie gewoon kwijt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker met El Ham en Aissati in kleedkamer 2 straks. Wat een feest.
F. de Boer kan niet normaal met zijn spelers omgaan. Hij heeft te veel Van Gaal-trekjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
De Boer is bank dat El Ham teveel scoortquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom geen El Hamdoui en Aisatti in de basis? Tjonge jonge!
Ik ben ook een PSV'er, maar je kan Eriksen onmogelijk een slechte speler vinden. Die andere 2 zijn ook niet mijn favorieten maar Anita en Enoh zijn echt zwaar overschat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vergeet van der Wiel, Vertonghen en Eriksen niet.
Eriksen is een hele talentvolle speler inderdaad, maar ik vind hem wel behoorlijk overschat. Hij wordt echt belachelijk erg opgehemeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik ben ook een PSV'er, maar je kan Eriksen onmogelijk een slechte speler vinden. Die andere 2 zijn ook niet mijn favorieten maar Anita en Enoh zijn echt zwaar overschat.
Ja, dat vind ik wel een goed betoog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
De Boer is bank dat El Ham teveel scoortpersoonlijke veté is belangrijker dan het clubbelang. Als je als Ajax een Ronaldo hebt rondlopen dan laat je hem maar zeuren, die ga je niet in het 2e plaatsen omdat je hem niet aanstaat. Iemand met de kwaliteit van El Ham word gemist.
Ik durf te wedden dat die vent voor 1 september 2012 bij Vitesse voetbalt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
De Boer en Blind zijn nog altijd beter dan die belgjesquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Bernays het volgende:
misschien moet de boer zelf weer meedoen
Nivo Blind moet hij aan kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Bernays het volgende:
misschien moet de boer zelf weer meedoen
Zal hij niet doen, zit hij tijdens wedstrijden van het 2e bij El Ham te playstationenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Stiggie het volgende:
Wordt tijd dat Theo eens flink pissig wordt en eist dat hij meer naar voren wil spelen. Hijs nog te braaf voor Theo doen.
Ik kijk er niet van op...Dit zie je vaak bij Real/Barcaquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
Wat zijn er belachelijk veel geile crosspasses gegeven vandaag zeg, jezus
geen enkele eredivisie club is hier tegen opgewassen.quote:
3 miljoenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:57 schreef Elusive het volgende:
hoeveel heeft Ajax eigenlijk betaald voor Janssen ?
Vergeet PSV niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
geen enkele eredivisie club is hier tegen opgewassen.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij was dat wel een overtreding.
Zelfs een All-Star Eredivisie club niet...quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
geen enkele eredivisie club is hier tegen opgewassen.
Met zo'n gat in het midden toch.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Pesetas zijn weer terug ingevoerd in Spanje volgens Snoeks.
Daar wint Ajax ook niet vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Friesz het volgende:
[..]
Troll. PSV heeft al alle moeite met clubs als Benfica
Je kan alleen hopen dat ze wel winnen.. op papier verliezen ze dik, als ze stunten hebben ze een puntquote:
Slechter dan Ajax zouden we het niet doen, 3 leuke counters in de eerste helft, verder overal achter de feiten aan hobbelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Friesz het volgende:
[..]
3-1 van gewonnen ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Friesz het volgende:
[..]
Manolev wordt er 100x voorbij gelopen door Ronaldo.quote:
Nogmaals: ik ben ook een psv'er, maar ook PSV zou tegen deze tijd al met 5-2 oid achterstaan (betere aanval, nog slechtere verdediging).quote:
Manolev is sneller dan CR7 _o_quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Manolev wordt er 100x voorbij gelopen door Ronaldo.
hele eerste helft was niet onaardig.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef TLC het volgende:
Maakt toch geen reet uit hoe deze wedstrijd verloopt voor Ajax, ik vond ze in het eerste kwartier al meer weerwerk bieden dan in zijn geheel over de vorige twee wedstrijden tegen Real.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Misschien moet Frank weer roepen dat Ajax gewoon hun spel gaat spelen, en ze gokken op een 1-1 met aanvallend voetbal uit bij Real. Met wat geluk ligt de helft van Real lachend op de grond kan Ajax er 4 inprikken
Ok, maar probeer eerst maar weer eens CL te halen danquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Slechter dan Ajax zouden we het niet doen, 3 leuke counters in de eerste helft, verder overal achter de feiten aan hobbelen.
Maar United speelde niet op hun bestquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die hebben ok United weggetikt
Dat gaat geen probleem worden dit seizoenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Friesz het volgende:
[..]
Ok, maar probeer eerst maar weer eens CL te halen dan
Real ook niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar United speelde niet op hun best
Hou toch op zeg. De enige Nederlandse club die deze eeuw Europees gepresteerd heeft is Feijenoord en het gaat nog heel lang duren voordat die prestatie geëvenaard wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:59 schreef Silver_Shark het volgende:
psv kwam paar jaar terug nog in de halve finale wanneer is ajax dat voor het laatst geluk dan?
PSV speelt volgend jaar geen CL, bewaar deze post maar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat gaat geen probleem worden dit seizoen
UEFA cup winnen is idd hoger dan CL halve finale door uitgoals eruit gaan...quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. De enige Nederlandse club die deze eeuw Europees gepresteerd heeft is Feijenoord en het gaat nog heel lang duren voordat die prestatie geëvenaard wordt.
PSV stond met 1,5 been in de Champions League finale. Dat kun je toch wel een prestatie noemen. Maar het gaat over nu, en nu zou ook PSV hier op zn bek zijn gegaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. De enige Nederlandse club die deze eeuw Europees gepresteerd heeft is Feijenoord en het gaat nog heel lang duren voordat die prestatie geëvenaard wordt.
ja duh Feijenoord is de laatste die Europese prijs heeft gewonnen in 2002 maar wie wordt de volgende ik zie het komende 10 jaar geen elke club in de eredivisie lukken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef eight het volgende:
[..]
Correct, kijk maar in de prijzenkastquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
UEFA cup winnen is idd hoger dan CL halve finale door uitgoals eruit gaan...
Het enige wat telt is wat er in de prijzenkast staat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk dan ook even wat meer lucratief is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Correct, kijk maar in de prijzenkast
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Touchequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Correct, kijk maar in de prijzenkast
Europees hebben we het toch over? Kijk nog maar een keer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van deze eeuw? 1 UEFA cup vs 7x kampioen?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:03 schreef Wilskracht het volgende:
Enoh probeert tenminste een bal af te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |