quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
Ik ben erbij zoveel ik kan. Hoe dan ook is het niet goed te praten dat je een doodverwensing post.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Cara het volgende:
[..]
misschien moet je eens vaker bij live wedstrijdjes gaan hangen
En het is duidelijk dat Van der Wiel, de standaard rechtsback van NL, gewoon zwaar tekort komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Tegen dit soort ploegen en dan gewoon mee voetballen kom je er wel achter waar de zwakke plekke zitten. Dat merk je minder in de eredivisie.
Klopt. Een topvent, maar dit moet ie niet doen.quote:
We weten het nu wel. Laat je niet zo opnaaien man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goals boeien me geen werkelijke flikker. Laat jullie maar lachen om de eindstand. Wij durven met lef te voetballen wat Twente en PSV niet zouden doen
Met lef? Pardon, 3x een countertje is met lef voetballen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goals boeien me geen werkelijke flikker. Laat jullie maar lachen om de eindstand. Wij durven met lef te voetballen wat Twente en PSV niet zouden doen
maak je maar zorgen om die verdediging die elke wedstrijd goals tegen krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |