quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
Ik ben erbij zoveel ik kan. Hoe dan ook is het niet goed te praten dat je een doodverwensing post.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Cara het volgende:
[..]
misschien moet je eens vaker bij live wedstrijdjes gaan hangen
En het is duidelijk dat Van der Wiel, de standaard rechtsback van NL, gewoon zwaar tekort komt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Tegen dit soort ploegen en dan gewoon mee voetballen kom je er wel achter waar de zwakke plekke zitten. Dat merk je minder in de eredivisie.
Klopt. Een topvent, maar dit moet ie niet doen.quote:
We weten het nu wel. Laat je niet zo opnaaien man.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goals boeien me geen werkelijke flikker. Laat jullie maar lachen om de eindstand. Wij durven met lef te voetballen wat Twente en PSV niet zouden doen
Met lef? Pardon, 3x een countertje is met lef voetballen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goals boeien me geen werkelijke flikker. Laat jullie maar lachen om de eindstand. Wij durven met lef te voetballen wat Twente en PSV niet zouden doen
maak je maar zorgen om die verdediging die elke wedstrijd goals tegen krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, ik snap niet zo goed waarom ze hem daar neerzetten, je kunt niet zeggen dat het een lekker vlotte prater is. Van Halst aan de andere kant, helemaal top.quote:
Bruggink bij Eredivisie Live is nog ergerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef Eenskijken het volgende:
No offense maar van der sar is echt een ramp met analyseren.. die kerel bakt er niets van.
Woonde bij mij in de straat!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ze kunnen beter Martin Drent vragen ipv Van der Sar.
Ik vind de Europa League leuker.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:38 schreef Cara het volgende:
Maar even serieus he.
Vinden voetbalfans het nou nog "leuk" om Champions League te kijken?
Laat die 6 geldploegen lekker een eigen competitie beginnen.
Zenden!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:39 schreef Friesz het volgende:
[..]
Bruggink bij Eredivisie Live is nog erger
Ga nou niet doen alsof ze de hele eerste helft gepassioneerd hebben aangevallenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
fuckkkkquote:
Zie sticky bericht.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
waarom mag ik hier nou weer geen stream plaatsen van een gratis uitzending
Vergeet niet dat Ajax in de eredivisie vrijwel altijd de arbitrage mee heeft. (afgelopen weekend een zeldzame uitzondering)quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:37 schreef Stiggie het volgende:
Tegen dit soort ploegen en dan gewoon mee voetballen kom je er wel achter waar de zwakke plekke zitten. Dat merk je minder in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |