morgen groot in de krant, " frank gunt mijn geen carriere"quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel wel een conflictje met Theo Janssen opkomen....
Kom je daar nu achter ja?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Bernays het volgende:
Ajax is echt zijn hele glorie gewoon kwijt.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker met El Ham en Aissati in kleedkamer 2 straks. Wat een feest.
F. de Boer kan niet normaal met zijn spelers omgaan. Hij heeft te veel Van Gaal-trekjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel wel een conflictje met Theo Janssen opkomen....
De Boer is bank dat El Ham teveel scoortquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Waarom geen El Hamdoui en Aisatti in de basis? Tjonge jonge!
Ik ben ook een PSV'er, maar je kan Eriksen onmogelijk een slechte speler vinden. Die andere 2 zijn ook niet mijn favorieten maar Anita en Enoh zijn echt zwaar overschat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vergeet van der Wiel, Vertonghen en Eriksen niet.
Eriksen is een hele talentvolle speler inderdaad, maar ik vind hem wel behoorlijk overschat. Hij wordt echt belachelijk erg opgehemeld.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik ben ook een PSV'er, maar je kan Eriksen onmogelijk een slechte speler vinden. Die andere 2 zijn ook niet mijn favorieten maar Anita en Enoh zijn echt zwaar overschat.
Ja, dat vind ik wel een goed betoog.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
De Boer is bank dat El Ham teveel scoortpersoonlijke veté is belangrijker dan het clubbelang. Als je als Ajax een Ronaldo hebt rondlopen dan laat je hem maar zeuren, die ga je niet in het 2e plaatsen omdat je hem niet aanstaat. Iemand met de kwaliteit van El Ham word gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |