Stoer.quote:
lezen jij!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moet lezen maar ik heb geen kut zin
Van uitstel komt afstel.quote:
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
Landbouwwerktuigkunde in Veghel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie niet
gelukkig hoef ik niet heel veel te lezen voor mijn opleiding
nee dat is niks voor mij.. ik zit meer richting de ICTquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Landbouwwerktuigkunde in Veghel?
Oh, jammer. Was geniaal geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat is niks voor mij.. ik zit meer richting de ICT
wat doe jij eigenlijk voor een opleiding?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, jammer. Was geniaal geweest.
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor een opleiding?
Echt stoer xDquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.
ok een jongen die ik ken doet HAS.. valt het daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.
Google eens op agrarische cultuur en landbouwkunde in Veghel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok een jongen die ik ken doet HAS.. valt het daarmee te vergelijken
of zit je me te trollen
Op de John Deere naar school, genot.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Google eens op agrarische cultuur en landbouwkunde in Veghel.
Ik doe rechten en ik ga je nu aanklagen wegens smaad, mij een beetje een troll noemen, zal je duur komen te staan.quote:
vooral doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe rechten en ik ga je nu aanklagen wegens smaad, mij een beetje een troll noemen, zal je duur komen te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral doenGrapje hoor, ik zal je niet aanklagen voor zoiets kleins. Moet je me toch op z'n minst een klootzak noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
kleautzak kom dan wag maar zemmel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grapje hoor, ik zal je niet aanklagen voor zoiets kleins. Moet je me toch op z'n minst een klootzak noemen.
Ja tochhhquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
KOMT ALLMEAAL GOED SCHATJEN.
MOET IK HEM SLAAN VOOR JEquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering Oscar, Sander heeft het zoooooooo druk
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je ziet mij toch ook niet zielig doen omdat ik jan mis![]()
![]()
BWUHHHHquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ene vertelt het graag en andere niet LAAT ME bwuh
Sander kan het denk ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
MOET IK HEM SLAAN VOOR JE
als Jordy tijd kan maken voor mij, kan sander dat best ook vind ik
Oké, zoek maar vast een goede advocaat uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kleautzak kom dan wag maar zemmel!
wil je serieus dat ik ga zoeken of jij nooit zoiets hebt gezegd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je ziet mij toch ook niet zielig doen omdat ik jan mis![]()
![]()
wat jy rusie zoekequote:
hij moet lief doen vind ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je mij maar niet de schuld geeft
wat nou beetjequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij is ook lief.Hij heeft het alleen een beetje druk.
JA.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
wil je serieus dat ik ga zoeken of jij nooit zoiets hebt gezegd?![]()
praat me er niet vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef yosander het volgende:
Oscar ouwe kerelal bijgekomen van Jordy's vertrek
?
Ja en ik geef je zo klappen terug trouwens.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
praat me er niet vanik had gewild dat die langer was gebleven, maar is maar ook goed dat die weer thuis is want er is niet echt bepaald veel plek voor hem op m'n kamer
heb je gehoord trouwens, ik ga je in elkaar slaan
Bitchfight genot. Popcorn staat klaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja en ik geef je zo klappen terug trouwens.
hjb wil je vegte??quote:
Dat is ook een slechte zaak.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:51 schreef Kaasrol het volgende:
kutzooi, heb teveel tabs open. FOK! was helemaal verdwenen
Dubstep/electro.quote:
niks mis mee (house dan)quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HouseHardcore
Hardstyle
Andere shit dat erop lijkt
Haten op genresquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HouseHardcore
Hardstyle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik doe niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Zoenen met Sander, Oscar wat impliceer je
Is ie goed? Ik ga er denk ik ook een halen, maar ik heb geen zin om aan een abonnement vast te zitten met een kuttoestel.quote:
Mijn vriend vindt hem heel fijn en goed. Maar het bereik is niet helemaal top zegt ie. Maar je hebt wel altijd bereik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is ie goed? Ik ga er denk ik ook een halen, maar ik heb geen zin om aan een abonnement vast te zitten met een kuttoestel.
Maar het is niet zo slecht dat je soms wegvalt of gesprekken mist?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt hem heel fijn en goed. Maar het bereik is niet helemaal top zegt ie. Maar je hebt wel altijd bereik.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar het is niet zo slecht dat je soms wegvalt of gesprekken mist?
Nee, Vodafone.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Kaasrol het volgende:
Welke heeft ie dan? Toch niet t-mobile hè
Hmm, ok dan. Met Vodafone heb ik nooit problemen gehad eigenlijkquote:
Hij ook niet, alleen met deze telefoon.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hmm, ok dan. Met Vodafone heb ik nooit problemen gehad eigenlijk
Haterquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HouseHardcore
Hardstyle
hehquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Zoenen met Sander, Oscar wat impliceer je
waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oscar impliceert dat ik met jou ga zoenen
Rare locatie maar goed.quote:
Op whatsapp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Rare locatie maar goed.
Maar waar impliceerde Oscar dat?
Wat zei diequote:
ging over mij dus vertellen of ik ga zeggen dat jullie over mij roddelenquote:
Daar hoef jij niet eens onder invloed voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij zei dat ik onder invloed allemaal kinky dingen ging doen jwt
Ervaring?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet eens onder invloed voor te zijn.
Ja, stiekem ben ik iemand anders dan wie ik zeg dat ik ben en ken ik je.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik iemand anders dan wie ik zeg dat ik ben en ken ik je.
Het is Qlimax, geen parenclub ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij zei dat ik onder invloed allemaal kinky dingen ging doen jwt
Ik ben je vader.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is Qlimax, geen parenclub ofzo![]()
Ja weet ik veel, Oscar speakingquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is Qlimax, geen parenclub ofzo![]()
Vaker drinkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja je weet maar nooit ik ben al zo aanhankelijk wie weet wat ik ga doen onder invloed
Ik word altijd heel aanhankelijk van alcoholquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Vaker drinken.
Maar ik kom wel voor de muziek en show hoor![]()
Nou, waarschijnlijk komt het niet van een goed gesprek (of meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik word altijd heel aanhankelijk van alcoholécht heel aanhankelijk en je hebt wel gemerkt dat ik redelijk aanhankelijk ben
Snap ik ook wel, maar je hebt wel kans dat ik constant om je heen hangquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk komt het niet van een goed gesprek (of meer) op Qlimax hoor
. Tenzij ik ga snoepen, maar dan kan ik ook in m'n eigen wereld terecht komen
Asociaal zeg, hoe moet ie dan gaan hakken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar je hebt wel kans dat ik constant om je heen hang
Nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Asociaal zeg, hoe moet ie dan gaan hakken.
Ja ik ga dus mooi wel los. Het is Qlimax nota benequote:
Arme Sander.quote:
Hoiquote:
Aan je nek dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik ga dus mooi wel los. Het is Qlimax nota bene
Nee johquote:
Dan weet je niet hoe ik losgaquote:
Dan laat je het wel om om m'n nek te hangenquote:
We shall seequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan laat je het wel om om m'n nek te hangen.
Goed! Hoe is het bij rechtenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ja prima, hoe is het met jullie allemaal? Lang geleden zeg.
Vermoeiend veel. Echt wtf, je bent constant bezig en dan heb je nog een dikke achterstand.quote:
Haha. Vernam ook al zoiets van die vriend van mequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Vermoeiend veel. Echt wtf, je bent constant bezig en dan heb je nog een dikke achterstand.Maar het is wel leuk op zich.
En bij farmacie? Ken je Jacob trouwens toevallig?
Ah succes alvast! Ik over 3 weekjes. Oh die heeft 6 jaar bij me in de klas gezeten hihi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Vernam ook al zoiets van die vriend van me. Ja farmacie is wel chill, alleen vrijdag tentamen
. Ja ken wel een Jacob van farmacie, wat dan
?
Dankjequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ah succes alvast! Ik over 3 weekjes. Oh die heeft 6 jaar bij me in de klas gezeten hihi.
Beaun!quote:
Whut echt? Wij krijgen alleen die week vrij dat we die tentamens/tussentoetsen hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje. Wel mooi drie dagen voor vrij gekregen!
Aha, ja gisteren nog een potje mee gekaart
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Vermoeiend veel. Echt wtf, je bent constant bezig en dan heb je nog een dikke achterstand.Maar het is wel leuk op zich.
En bij farmacie? Ken je Jacob trouwens toevallig?
Jep, dat is 'mquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Whut echt? Wij krijgen alleen die week vrij dat we die tentamens/tussentoetsen hebben.![]()
Ah ja, nou als het een krullenbol is dan hebben we het over dezelfde.
Ja zeker leef ik nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jooostie! Jij leeft ook nog.Alles goed?
Ja zeker! Maar ik ga nu denk ik maar even slapen, want ik ben best wel kapot.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja zeker leef ik nogEn alles perfect
met Beaun ook?
Sweet dreams!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar ik ga nu denk ik maar even slapen, want ik ben best wel kapot.
is ze geefbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen uiteten met een meisje, raak me aan
Foto's? Ik stuurde ook een foto van mijn chickie!quote:
picsquote:
wat is erquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Foto's? Ik stuurde ook een foto van mijn chickie!
zoek maar op mijn fb bij lindyquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
pics
als ze maar een leuk karakter heeft zeg ik altijd
zij heeft wel een leuk karakter denk ikquote:
grasspriet???quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
MOETEN WE JE DAT NOG UITLEGGEN STOMME GRASSPRIET
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
Ziet er wel leuk uit hoor. goed bezig Etsu.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
ooquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja slap jeweetwel, geen kracht, geen spieren
ja morgenavond station zwolle spoor 14quote:
waarom helemaal daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
ja morgenavond station zwolle spoor 14
omdat ik dan met de trein naar groningen gaquote:
wat te doen daarquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef yosander het volgende:
[..]
omdat ik dan met de trein naar groningen ga
speeddaten staat op het programmaquote:
suusje hoor je dat, morgenavond ga je naar groningen en allesquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
[..]
speeddaten staat op het programma
en bier drinken zoals gewoonlijk
ooh, maar dan nog. Leuk vrouwelijk gezelschap is nooit verkeerd.quote:
wat doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
suusje hoor je dat, morgenavond ga je naar groningen en alles
alleen voor eerstejaars (leden dus)quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
suusje hoor je dat, morgenavond ga je naar groningen en alles
suusje is ook eerstejaars en kan vast nog wel lid worden en overmorgen uitschrijvenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
alleen voor eerstejaars (leden dus)
nachtje doorhalen, wees een bikkelquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
oh maar ik moet donderdag om 10 uur in utrecht zijn
nee kan nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
suusje is ook eerstejaars en kan vast nog wel lid worden en overmorgen uitschrijven
is bij elke vereniging zoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
welke bosmongool heeft dat verzonnen
en je mag geen date meenemen ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
is bij elke vereniging zo
je moet toch introductie en integratie meemaken enzo
niet bij een integratie-activiteit natuurlijk. dit is om je jaargenoten beter te leren kennen. je mag bij sommige gewone feesten en gewoon op de kroeg wel introducés meenemen uiteraardquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
en je mag geen date meenemen ofzo?
dus niemand mag zijn vriendje/vriendinnetje meenemen?
ze is boos op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
ik vind jou maar stom als je niet gewoon suus binnensmokkeltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
niet bij een integratie-activiteit natuurlijk. dit is om je jaargenoten beter te leren kennen. je mag bij sommige gewone feesten en gewoon op de kroeg wel introducés meenemen uiteraard
okequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind jou maar stom als je niet gewoon suus binnensmokkelt
Als je iemand leuk vind en de ander wil alleen vrienden blijven dat is toch gewoon niet loik.quote:
ik weet er alles van, recent nog meegemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vind en de ander wil alleen vrienden blijven dat is toch gewoon niet loik.
kom maarquote:
wie zegt dat ik mepquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stuur suus op je af, kan ze jou ook gelijk zien en heb jij alsnog je mep
ben je bang ofsoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stuur suus op je af, kan ze jou ook gelijk zien en heb jij alsnog je mep
ik bijt niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor jou wel ja, wist je dat nog niet?
Maar je kan ook sabbelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je hebt toch tanden waarmee je op dingen kan bijten?
haphapquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar je hebt toch tanden waarmee je op dingen kan bijten?
Een mattie zei dat hij dat dat bij zijn vriendin een keer had gedaan maar het niet kon waarderenquote:
dat doet pijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind het anders wel fijn, denk dat de rest vd jongens hier dat ook wel vinden
waarom nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een mattie zei dat hij dat dat bij zijn vriendin een keer had gedaan maar het niet kon waarderen
heb je het mark gevraagd dan?quote:
heerlijkquote:
Kan hard aankomenquote:
weet ik?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
swaffelen doe je bij iemand anders harry
JE SNAPT WAT IK BEDOEL HOU EENS OP SUZANNEquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
je swaffelt niet op iemand, je swaffelt gewoon iemand
She won't like it.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Joosterd het volgende:
Helemaal buiten westen dit datIk ga het zaterdag gewoon proberen.
nee ik ben sad dan ben ik lastigquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
JE SNAPT WAT IK BEDOEL HOU EENS OP SUZANNE
m'n buurmeisjequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
sander op wie swaffel jij vertel me je grootste geheim
Bromance.quote:
swaffel? grapjequote:
ze kan net lopen, bijna op iphquote:
knuffel?quote:
Ik ben 2 meter dus voor mij geen iphquote:
komt met de tijdquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben 2 meter dus voor mij geen iph
okequote:
zo rollen bazenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
we hebben vannacht ook geproost op onze vriendschap![]()
dubbele shotjes vodka
vond je me tog alquote:
Meisje uit mijn klas is 1.52 naast mij lijkt ze net van de basisschool te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |