en je mag geen date meenemen ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
is bij elke vereniging zo
je moet toch introductie en integratie meemaken enzo
niet bij een integratie-activiteit natuurlijk. dit is om je jaargenoten beter te leren kennen. je mag bij sommige gewone feesten en gewoon op de kroeg wel introducés meenemen uiteraardquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
en je mag geen date meenemen ofzo?
dus niemand mag zijn vriendje/vriendinnetje meenemen?
ze is boos op jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
ik vind jou maar stom als je niet gewoon suus binnensmokkeltquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:50 schreef yosander het volgende:
[..]
niet bij een integratie-activiteit natuurlijk. dit is om je jaargenoten beter te leren kennen. je mag bij sommige gewone feesten en gewoon op de kroeg wel introducés meenemen uiteraard
okequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind jou maar stom als je niet gewoon suus binnensmokkelt
Als je iemand leuk vind en de ander wil alleen vrienden blijven dat is toch gewoon niet loik.quote:
ik weet er alles van, recent nog meegemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:52 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je iemand leuk vind en de ander wil alleen vrienden blijven dat is toch gewoon niet loik.
kom maarquote:
wie zegt dat ik mepquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stuur suus op je af, kan ze jou ook gelijk zien en heb jij alsnog je mep
ben je bang ofsoquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik stuur suus op je af, kan ze jou ook gelijk zien en heb jij alsnog je mep
ik bijt niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor jou wel ja, wist je dat nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |