Snap ik ook wel, maar je hebt wel kans dat ik constant om je heen hangquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk komt het niet van een goed gesprek (of meer) op Qlimax hoor
. Tenzij ik ga snoepen, maar dan kan ik ook in m'n eigen wereld terecht komen
Asociaal zeg, hoe moet ie dan gaan hakken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar je hebt wel kans dat ik constant om je heen hang
Nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Asociaal zeg, hoe moet ie dan gaan hakken.
Ja ik ga dus mooi wel los. Het is Qlimax nota benequote:
Arme Sander.quote:
Hoiquote:
Aan je nek dusquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik ga dus mooi wel los. Het is Qlimax nota bene
Nee johquote:
Dan weet je niet hoe ik losgaquote:
Dan laat je het wel om om m'n nek te hangenquote:
We shall seequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan laat je het wel om om m'n nek te hangen.
Goed! Hoe is het bij rechtenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:00 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ja prima, hoe is het met jullie allemaal? Lang geleden zeg.
Vermoeiend veel. Echt wtf, je bent constant bezig en dan heb je nog een dikke achterstand.quote:
Haha. Vernam ook al zoiets van die vriend van mequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Vermoeiend veel. Echt wtf, je bent constant bezig en dan heb je nog een dikke achterstand.Maar het is wel leuk op zich.
En bij farmacie? Ken je Jacob trouwens toevallig?
Ah succes alvast! Ik over 3 weekjes. Oh die heeft 6 jaar bij me in de klas gezeten hihi.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha. Vernam ook al zoiets van die vriend van me. Ja farmacie is wel chill, alleen vrijdag tentamen
. Ja ken wel een Jacob van farmacie, wat dan
?
Dankjequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:11 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ah succes alvast! Ik over 3 weekjes. Oh die heeft 6 jaar bij me in de klas gezeten hihi.
Beaun!quote:
Whut echt? Wij krijgen alleen die week vrij dat we die tentamens/tussentoetsen hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje. Wel mooi drie dagen voor vrij gekregen!
Aha, ja gisteren nog een potje mee gekaart
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Vermoeiend veel. Echt wtf, je bent constant bezig en dan heb je nog een dikke achterstand.Maar het is wel leuk op zich.
En bij farmacie? Ken je Jacob trouwens toevallig?
Jep, dat is 'mquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Whut echt? Wij krijgen alleen die week vrij dat we die tentamens/tussentoetsen hebben.![]()
Ah ja, nou als het een krullenbol is dan hebben we het over dezelfde.
Ja zeker leef ik nogquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:21 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Jooostie! Jij leeft ook nog.Alles goed?
Ja zeker! Maar ik ga nu denk ik maar even slapen, want ik ben best wel kapot.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja zeker leef ik nogEn alles perfect
met Beaun ook?
Sweet dreams!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:31 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ja zeker! Maar ik ga nu denk ik maar even slapen, want ik ben best wel kapot.
is ze geefbaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
ik ga morgen uiteten met een meisje, raak me aan
Foto's? Ik stuurde ook een foto van mijn chickie!quote:
picsquote:
wat is erquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Foto's? Ik stuurde ook een foto van mijn chickie!
zoek maar op mijn fb bij lindyquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
pics
als ze maar een leuk karakter heeft zeg ik altijd
zij heeft wel een leuk karakter denk ikquote:
grasspriet???quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
MOETEN WE JE DAT NOG UITLEGGEN STOMME GRASSPRIET
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
Ziet er wel leuk uit hoor. goed bezig Etsu.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:41 schreef Joosterd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |