waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oscar impliceert dat ik met jou ga zoenen
Rare locatie maar goed.quote:
Op whatsapp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Rare locatie maar goed.
Maar waar impliceerde Oscar dat?
Wat zei diequote:
ging over mij dus vertellen of ik ga zeggen dat jullie over mij roddelenquote:
Daar hoef jij niet eens onder invloed voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij zei dat ik onder invloed allemaal kinky dingen ging doen jwt
Ervaring?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet eens onder invloed voor te zijn.
Ja, stiekem ben ik iemand anders dan wie ik zeg dat ik ben en ken ik je.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik iemand anders dan wie ik zeg dat ik ben en ken ik je.
Het is Qlimax, geen parenclub ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij zei dat ik onder invloed allemaal kinky dingen ging doen jwt
Ik ben je vader.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is Qlimax, geen parenclub ofzo![]()
Ja weet ik veel, Oscar speakingquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is Qlimax, geen parenclub ofzo![]()
Vaker drinkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja je weet maar nooit ik ben al zo aanhankelijk wie weet wat ik ga doen onder invloed
Ik word altijd heel aanhankelijk van alcoholquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Vaker drinken.
Maar ik kom wel voor de muziek en show hoor![]()
Nou, waarschijnlijk komt het niet van een goed gesprek (of meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik word altijd heel aanhankelijk van alcoholécht heel aanhankelijk en je hebt wel gemerkt dat ik redelijk aanhankelijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |