Ik doe niks.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Zoenen met Sander, Oscar wat impliceer je
Is ie goed? Ik ga er denk ik ook een halen, maar ik heb geen zin om aan een abonnement vast te zitten met een kuttoestel.quote:
Mijn vriend vindt hem heel fijn en goed. Maar het bereik is niet helemaal top zegt ie. Maar je hebt wel altijd bereik.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Is ie goed? Ik ga er denk ik ook een halen, maar ik heb geen zin om aan een abonnement vast te zitten met een kuttoestel.
Maar het is niet zo slecht dat je soms wegvalt of gesprekken mist?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt hem heel fijn en goed. Maar het bereik is niet helemaal top zegt ie. Maar je hebt wel altijd bereik.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maar het is niet zo slecht dat je soms wegvalt of gesprekken mist?
Nee, Vodafone.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Kaasrol het volgende:
Welke heeft ie dan? Toch niet t-mobile hè
Hmm, ok dan. Met Vodafone heb ik nooit problemen gehad eigenlijkquote:
Hij ook niet, alleen met deze telefoon.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hmm, ok dan. Met Vodafone heb ik nooit problemen gehad eigenlijk
Haterquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HouseHardcore
Hardstyle
Andere shit dat erop lijkt
hehquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Zoenen met Sander, Oscar wat impliceer je
waarquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oscar impliceert dat ik met jou ga zoenen
Rare locatie maar goed.quote:
Op whatsapp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Rare locatie maar goed.
Maar waar impliceerde Oscar dat?
Wat zei diequote:
ging over mij dus vertellen of ik ga zeggen dat jullie over mij roddelenquote:
Daar hoef jij niet eens onder invloed voor te zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij zei dat ik onder invloed allemaal kinky dingen ging doen jwt
Ervaring?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar hoef jij niet eens onder invloed voor te zijn.
Ja, stiekem ben ik iemand anders dan wie ik zeg dat ik ben en ken ik je.quote:
Ohquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, stiekem ben ik iemand anders dan wie ik zeg dat ik ben en ken ik je.
Het is Qlimax, geen parenclub ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Hij zei dat ik onder invloed allemaal kinky dingen ging doen jwt
Ik ben je vader.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is Qlimax, geen parenclub ofzo![]()
Ja weet ik veel, Oscar speakingquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is Qlimax, geen parenclub ofzo![]()
Vaker drinkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Mja je weet maar nooit ik ben al zo aanhankelijk wie weet wat ik ga doen onder invloed
Ik word altijd heel aanhankelijk van alcoholquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Vaker drinken.
Maar ik kom wel voor de muziek en show hoor![]()
Nou, waarschijnlijk komt het niet van een goed gesprek (of meerquote:Op dinsdag 27 september 2011 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik word altijd heel aanhankelijk van alcoholécht heel aanhankelijk en je hebt wel gemerkt dat ik redelijk aanhankelijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |