Stoer.quote:
lezen jij!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik moet lezen maar ik heb geen kut zin
Van uitstel komt afstel.quote:
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel.
Landbouwwerktuigkunde in Veghel?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
wie niet
gelukkig hoef ik niet heel veel te lezen voor mijn opleiding
nee dat is niks voor mij.. ik zit meer richting de ICTquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Landbouwwerktuigkunde in Veghel?
Oh, jammer. Was geniaal geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat is niks voor mij.. ik zit meer richting de ICT
wat doe jij eigenlijk voor een opleiding?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, jammer. Was geniaal geweest.
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:56 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor een opleiding?
Echt stoer xDquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.
ok een jongen die ik ken doet HAS.. valt het daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Agrarische cultuur & landbouwkunde in Veghel.
Google eens op agrarische cultuur en landbouwkunde in Veghel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok een jongen die ik ken doet HAS.. valt het daarmee te vergelijken
of zit je me te trollen
Op de John Deere naar school, genot.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Google eens op agrarische cultuur en landbouwkunde in Veghel.
Ik doe rechten en ik ga je nu aanklagen wegens smaad, mij een beetje een troll noemen, zal je duur komen te staan.quote:
vooral doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe rechten en ik ga je nu aanklagen wegens smaad, mij een beetje een troll noemen, zal je duur komen te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:05 schreef tdrone het volgende:
[..]
vooral doenGrapje hoor, ik zal je niet aanklagen voor zoiets kleins. Moet je me toch op z'n minst een klootzak noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
kleautzak kom dan wag maar zemmel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grapje hoor, ik zal je niet aanklagen voor zoiets kleins. Moet je me toch op z'n minst een klootzak noemen.
Ja tochhhquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
KOMT ALLMEAAL GOED SCHATJEN.
MOET IK HEM SLAAN VOOR JEquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering Oscar, Sander heeft het zoooooooo druk
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je ziet mij toch ook niet zielig doen omdat ik jan mis![]()
![]()
BWUHHHHquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ene vertelt het graag en andere niet LAAT ME bwuh
Sander kan het denk ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
MOET IK HEM SLAAN VOOR JE
als Jordy tijd kan maken voor mij, kan sander dat best ook vind ik
Oké, zoek maar vast een goede advocaat uit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kleautzak kom dan wag maar zemmel!
wil je serieus dat ik ga zoeken of jij nooit zoiets hebt gezegd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je ziet mij toch ook niet zielig doen omdat ik jan mis![]()
![]()
wat jy rusie zoekequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |