Een boem zo groot dat de stalen draagstructuur wordt verzwakt en het enige wat je ziet is wegvliegend glas? Een boem die ervoor zorgt dat een toren die erop gebouwd was om dergelijke scenario's te doorstaan, als een kaartenhuis inzakt? Van zo'n boem zou ik toch verwachten dat er meer gebeurt dan een paar gesprongen ruiten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
:S
Wat snap je niet aan dat er als er ergens in die toren een grote boem is je de gevolgen van die grote boem moet zien op de beelden? Alsin; wegvliegend glas?
Ja, en nu iets van VOOR dat de toren begint in te storten? Het idee was toch dat de explosie de oorzaak was van de instorting en niet het gevolg? Of waren hier sneller-dan-licht neutrino's de boosdoener?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:55 schreef Gray het volgende:
Even zo vrij geweest de TT aan te passen.
Techie-buzz gebruikte deze foto om de 'extra' explosies aan te duiden:
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook dat op z'n minst er ruiten zouden moeten springen? Waar zeg ik dat dat alleen maar zou moeten gebeuren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Een boem zo groot dat de stalen draagstructuur wordt verzwakt en het enige wat je ziet is wegvliegend glas? Een boem die ervoor zorgt dat een toren die erop gebouwd was om dergelijke scenario's te doorstaan, als een kaartenhuis inzakt? Van zo'n boem zou ik toch verwachten dat er meer gebeurt dan een paar gesprongen ruiten.
Thank you, noted.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:56 schreef opgebaarde het volgende:
tvp
gewoon om een willekeurige BNW mod te kutten
Dit ís voordat de toren begint in te storten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en nu iets van VOOR dat de toren begint in te storten? Het idee was toch dat de explosie de oorzaak was van de instorting en niet het gevolg? Of waren hier sneller-dan-licht neutrino's de boosdoener?
Ja ik constatteer dat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee jij zegt wat ik doe, jij bepaalt dat niet
Jouw beschrijving van hoe ik hierin sta klopt gewoon niet...
Je zegt:quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Eigenlijk geen zin meer in maargoed..
[..]
Ja ik constatteer dat.
Ik zeg, de verklaring voor 9/11 van de amerikaanse overheid is ook maar een theorie. En jij zegt heel hautain "neuh dat is een aanname en ongegrooond" ofzo. Waar haal je dat vandaan. dus ik zeg bepaal jij dan wat waar is of niet. Want de officiele verkrlaring IS ook maar een theorie.
Ok. dus je wilt zeggen dat je 9/11 toch wat kritischer benadert dan dat je het officiele verhaal gewoon therhaalt. Maar wat ik dan niet snap is waarom je zo geinetresserd bent in de "cognitieve huppeldepup" rondom 9/11. En van wie dan, van alleen truthers?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je zegt:
En natuurljik is het voor jou als niet-truther makkelijker. Je pakt gewoon de officiele verklaring erbij dat alles hapklaar en aannemelijk uiteenlegt. En zoekt de formules erbij zodat het allemaal inderdaad kan kloppen. Betekent nog niet dat dat ook echt de enige juiste uitleg hoeftte zijn nog de waarheid. Want de officiele verklaring blijft ook maaar een theorie. Vergeet dat niet.
Dat klopt niet.
De rest ben ik al op in gegaan zoals ik daar ook zeg.
...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:02 schreef Gray het volgende:
Dit ís voordat de toren begint in te storten.
Ik heb heel lang veel vraagtekens gezet bij het officiele verhaal en doe dat nog steeds wel bij sommige onderdelen. Alleen na verloop van tijd ben ik zelf de claims vanuit truther-hoek wat kritischer gaan bekijken (niet alleen mbt 9-11, maar meer van dat soort zaken) en toen tot de conclusie gekomen dat daar veel meer deceptie etc. plaats vindt (wat natuurlijk erg ironisch is).quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ok. dus je wilt zeggen dat je 9/11 toch wat kritischer benadert dan dat je het officiele verhaal gewoon therhaalt. Maar wat ik dan niet snap is waarom je zo geinetresserd bent in de "cognitieve huppeldepup" rondom 9/11. En van wie dan, van alleen truthers?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
...
De ene toren is een stuk korter dan de ander en heeft een soort tja...stofwolk? Sterk staaltje CD meid!
De aluminium-water theorie zou hier een verklaring voor moeten geven, aldus de onderzoeker.quote:A photo clearly showing an explosion below the area where the plane hit. This has led conspiracy theorists to conclude that the entire building was booby-trapped.
quote:This aluminum-water explosion scenario would explain the explosions seen in the building just before they collapsed. The explosions, unexplained till date, have provoked many conspiracy theories, which have constantly claimed that 9/11 was an internal job and that the towers were booby-trapped. This might shut them up, or maybe not.
Nou, dat is wel heel overhaast dan...quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef Gray het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Ik zou kunnen beargumenteren dat juist dat deel nog niet ingestort was, maar nog ging instorten, terwijl er wel een explosie te zien is. Maar dat zou ik alleen maar doen om niet toe te geven dat ik overhaast gekeken heb.
Kan best, maar dat vind ik niet zo interessant. Die verdieping (kun je zien) is waar zo'n sky-lobby is. De verklaring dat het gewoon samengeperste lucht uit de liftschacht (wat daarboven naar beneden komt razen verplaatst een hoop lucht) is wat daar naar buiten knalt is volgens mij ook prima aannemelijk.quote:Ik moest denken aan die afbeelding vanwege het onderschrift:
De aluminium-water theorie zou hier een verklaring voor moeten geven, aldus de onderzoeker.
Griep en koorts doen gekke dingen met je.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, dat is wel heel overhaast dan...
Dan moeten we even in het artikel van die onderzoeker gaan duiken.quote:Kan best, maar dat vind ik niet zo interessant. Die verdieping (kun je zien) is waar zo'n sky-lobby is. De verklaring dat het gewoon samengeperste lucht uit de liftschacht (wat daarboven naar beneden komt razen verplaatst een hoop lucht) is wat daar naar buiten knalt is volgens mij ook prima aannemelijk.
Ik vind alleen dat als je met een theorie wil komen je wel met 'bewijzen' moet komen waarom die theorie beter is dan de geldende. Ik vind het prima dat iemand met een alternatief komt voor de relativiteitstheorie, maar kom dan ook met een verklaring waarom deze beter is. Want waar iedereen volledig aan voorbij gaat hier is dat de verklaring dat het staal gewoon door de hitte volledig verzwakt was gewoon volledig plausibel is.
Als je het originele artikel hebt graag. Ik hou niet zo van sites die geen bronnen quoten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:50 schreef Gray het volgende:
Dan moeten we even in het artikel van die onderzoeker gaan duiken.
Das wel een goed punt. Ik heb het elders gehad over eliten en hun idealen. En dat deze eliten dan middels via eigen ingepraatte idealen, waarschijnlijk wel bereid zouden zijn om toch mensen opteofferen. Voor een hoger doel zge maar. Wellicht. Net zoals soldaten ten strijde trekken met het diee dta het om bhet evrmoordne van de vijand gaat, Dan wordt 'moorden' zeg maar zelfverdediging.quote:Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het over het direct vermoorden van vele van je eigen mensen.... dat vind ik net even iets anders als een oorlog instappen en daar je dienstplichtige militairen naar toe sturen. Daar ben ik het meestal ook niet mee eens, daar niet van, maar toch....
En dan moeten ze ook nog eens personen zien te vinden die skilled genoeg zijn om die passagierstoestellen vol met passagiers gebouwen in te vliegen en zich daarbij zelf ook op te blazen. Die gedachte gaat ook nogal ver... vind je niet?
Same here. Je kan er zo weinig kritisch op zijn he?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je het originele artikel hebt graag. Ik hou niet zo van sites die geen bronnen quoten.
*Heartz heeft bijna geen popcorn meer*quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:33 schreef heartz het volgende:
Doorspoelen naar 1.21
Doorspoelen naar 0.50
Ik zie graag meer beelden van in-, neerstortende gebouwen
Het is maar de vraag of de torens hier wel echt op ontworpen waren.lquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:58 schreef kapiteintje het volgende: Een boem die ervoor zorgt dat een toren die erop gebouwd was om dergelijke scenario's te doorstaan, als een kaartenhuis inzakt?
wat vind je er zelf van / wat is het punt dat we mee moeten nemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |