De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi, faal van mijn kantquote:
OMG, ik ga daar meteen posten!!quote:Op maandag 26 september 2011 00:16 schreef Hooidraad het volgende:
HALP! Er ligt iemand op sterven!
Het is mijn vriend Nachtbagger!
[Nachtbagger] #1 ehhh wat?
HOT HOORquote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
HOTDOGS IN MN KOELKAST HOTDOGS IN MN VACHT
Ow sorry, dat wist ik niet..quote:Op maandag 26 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
je bent al moslim als je alleen al in Allah gelooft hoor
Nee dat zeg ik niet, dan kan alsnog moslim zijn mr volgt de regels niet goed opquote:Op maandag 26 september 2011 00:15 schreef Dientje12 het volgende: [..] Dus als een moslim een tattoo of oorbel heeft is hij geen moslim meer?
HOTDOG IN JE BROEKquote:Op maandag 26 september 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
HOTDOGS IN MN KOELKAST HOTDOGS IN MN VACHT
HIJ BEDOELT KOMEN IN TOPIC ALSIN KLAAR KOMEN ALS IN EJACULATIE TERING BEGRIJP HET NOUquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Oerbeer het volgende:
Maar goed eh, BBQ, verklaar je nader man.
Dan heb je een soort van minpunt en uiteindelijk weegschaal enzulks.quote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet..
Maar als je die regels overtreedt met oorbellen make up en alles dat bedoelde ik..
tja je hebt goede en slechte moslimsquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ow sorry, dat wist ik niet..
Maar als je die regels overtreedt met oorbellen make up en alles dat bedoelde ik..
Wat? Je hebt al uitleg, ik wil geen TMI momentjes van jouquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef Oerbeer het volgende:
Maar goed eh, BBQ, verklaar je nader man.
slecht ;squote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef coban het volgende:
@merel: eigenlijk 5 keer perdag, omg 2-7 minuten per keer. Heel easy mr ik geef toe, ik bid niet altijd
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef Rezania het volgende:
Discussiëren doe je toch gewoon door 'Doe eens normaal, man' te roepen van tijd tot tijd?
eety smakelijkquote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef aight1 het volgende:
hotdogs op mn keukenkast hotdogs in mn nachtkastje
Okquote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
tja je hebt goede en slechte moslims
Maar moslim ben je dus sowieso als je in Allah gelooft.. of je de regels volgt is een 2e
Ik snapte hem niet.quote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, jij bent stiekem ook wel aantrekkelijk.
Ja.quote:
Slaat dat nou weer op.quote:Op maandag 26 september 2011 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat? Je hebt al uitleg, ik wil geen TMI momentjes van jou
ik geef net uitleg potjandriequote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op.
Whatever, ik heb wel wat beters te doen.
De ballen
Is goedquote:Op maandag 26 september 2011 00:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je iets wil vragen vraag maar
ik moest zo hard lachen bij die hequote:
ja de 1e keer maar de 2e keer wel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mijn worst/BBQ/Sausages grappen niet snappen
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 00:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen bij die he
I have trained my entire life for this single moment.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op.
Whatever, ik heb wel wat beters te doen.
De ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, nee dan is het goed.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja de 1e keer maar de 2e keer wel.
soppenquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hoe zeg je fappen op z'n vrouwlijks? Ja vrouwlijks is een woord.
Soppenquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Soppen!quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Soppen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Soppenquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
verslagen op 4 secondenquote:
verslagen op 7 secondenquote:
verslagen op 7 secondenquote:
Ik weet datquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Gatverdamme, broertje heeft echt alles ondergekotst, gang, badkamer, toilet, zichzelf.
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
Mensen die niet kunnen mikken bij het kotsenquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Gatverdamme, broertje heeft echt alles ondergekotst, gang, badkamer, toilet, zichzelf.
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
Was hij dronken?quote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
sryquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had GMTA met MKen toen zag ik dit en deed ik
post 69 en seksistisch, ja ik heb 10sec limiet drmquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
verslagen op 4 seconden
[..]
verslagen op 7 seconden
[..]
verslagen op 7 seconden
aii limietquote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
post 69 en seksistisch, ja ik heb 10sec limiet drm
Beer before liquor, never been sicker. liquor before beer you're in the clear. ?quote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
vingerenquote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Oke dan.![]()
Zijn er nog meer opties, behalve soppen?
Ja?quote:
Hij was niet op tijdquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen mikken bij het kotsen
Of was dit zijn bedoeling?
Hij is 14 en niet opgegroeid in een probleemgezin, wat denk je zelf?quote:
Het huis dan.quote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
Als ik een vrouw was zou ik meteen soppen.
Achteringang?quote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Oke dan.![]()
quote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Oke dan.![]()
quote:
Moet ik dat ruiken of zo?quote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is 14 en niet opgegroeid in een probleemgezin, wat denk je zelf?
Misschien nu wel als je toevallig in de straat woont.quote:
Ik nietquote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik vind in je vuistje lachen leuker dan fappen voor mannen
quote:
Dientje12 heeft een mening hierover:quote:
quote:
een eenmanszaak beginnen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Sommige mensen moeten overgeven als iemand anders heeft overgegeven..quote:
injevuistjelacheninjevuistjelacheninjevuistjelachenquote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HAHAAHHAHAAHAHA lolquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
injevuistjelacheninjevuistjelacheninjevuistjelachen
fapfapfap
hmm wat is beter
al vind je dat het verboden moet worden, dan nog!quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hhmm wat is beterquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
injevuistjelacheninjevuistjelacheninjevuistjelachen
fapfapfap
hmm wat is beter
Ik wil je ogen wel bedekken maarja..quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef coban het volgende:
Wat een vies topic ik wil dit helemaal niet lezen alsonschuldig lief meisje.
Blijkbaar ervaring ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dientje12 heeft een mening hierover:
[..]
neh fappen is goed hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
al vindt je dat het verboden moet worden, dan nog!
Ik kan het me goed voorstellen met die lucht.quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overgeven als iemand anders heeft overgegeven..
Soort van kettingreactie, en dan sta jij daar tussen
Gewoon pagga slaan!quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
xd lolquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
neh fappen is goed hoor
fapfapfap klinkt wel weer lollig.
Nog grappiger dat het soms in het echt ook zo klinkt XD
Toen ik klein was kotste ik over mijn broertje heen die op mijn schoot zat en hij kotste over mij heen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overgeven als iemand anders heeft overgegeven..
Soort van kettingreactie, en dan sta jij daar tussen
Ketchupopalles.nlquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
wat is jullie lievelingssaus op een hotdog?
ketchup man. ketchup overal. ketchup hier daar links rechts. ketchup godensaus. alles kan met ketchup.quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
wat is jullie lievelingssaus op een hotdog?
Ik moest gelijk aan het verhaal van het zakdoekje denken.quote:
mijne heet hotdog ik geef hotdogs geen namen ik eet ze opquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe heet jouw hotdog
mijne heet klaas
Ik heb nu geen hoofddoek opquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil je ogen wel bedekken maarja..
Hey ik heb een idee maak een blinddoek van je hoofddoek
tell me moar.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan het verhaal van de tissue denken.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ketchup man. ketchup overal. ketchup hier daar links rechts. ketchup godensaus. alles kan met ketchup.
gmta aallesquote:
Dat klinkt stiekem heel grappigquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Toen ik klein was kotste ik over mijn broertje heen die op mijn schoot zat en hij kotste over mij heen.
Trauma.
MIJNE HEET BRUNOquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe heet jouw hotdog
mijne heet klaas
Jij kotst over je broertje en hij weer over jouquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Toen ik klein was kotste ik over mijn broertje heen die op mijn schoot zat en hij kotste over mij heen.
Trauma.
wrmwrmquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor, echt waar
mja echt hoorquote:
KETCHUPquote:
Ja is dat niet leuk ?quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
welkequote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik moest tijdje terug kotsen nadat ik met een fokker had gezoend. True story.
sryquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
noem namenquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
wie was hetquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ken je dat verhaal niet?!quote:
Ja, na 42 keer achter elkaar ga je dood.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, ik was vergeten mn tanden te poetsen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hmm ik houd het alleen bij ketchup.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mja echt hoor
[..]
KETCHUP
en mayo en mosterd en dan uitjes en augurkjes.
Net als bij de ikea alles er op fikkeren
Ja en als vrouw kun je wel 20 keer in een uur.quote:Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal niet?!
[..]
Ja, na 42 keer achter elkaar ga je dood.[ afbeelding ]
ja, en ik durf niet te hard, straks trek ik hem er nog af enzo, jwz.quote:Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, na 42 keer achter elkaar ga je dood.[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat het kots van jou en je broertje met elkaar ging mixen..quote:
die zitten wel goed vast hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja, en ik durf niet te hard, straks trek ik hem er nog af enzo, jwz.
Dat zeker..quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zeker..
Mijn zusje moest een keer in die ronddraaiende bank van de kermis overgeven.
Iedereen zat onder
ligt eraan of je pot ketchup heb of flesquote:
Straks ga ik nu over mijzelf kotsen stil zijnquote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het kots van jou en je broertje met elkaar ging mixen..
Soort van kotsmix gebeurtenis en de kleur enzo..
die stoompjequote:
Ja zo drink ik ook suiker met thee.quote:Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef aight1 het volgende:
[..]
ligt eraan of je pot ketchup heb of fles
Omggggg zo viessquote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zeker..
Mijn zusje moest een keer in die ronddraaiende bank van de kermis overgeven.
Iedereen zat onder
Gelukkig was ik er niet bij.quote:Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
OMG!
Dit is altijd zo epic als dat gebeurt
Dat komt er als het goed is uit.quote:Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bedoel je niet le sperm ?
En dan drijven je toetsenbord knopjes in kots..quote:Op maandag 26 september 2011 00:33 schreef coban het volgende:
[..]
Straks ga ik nu over mijzelf kotsen stil zijn
lolquote:Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat komt er als het goed is uit.
Bij correct gebruik.
Nou, ik heb ze er wel eens spontaan af zien vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
die zitten wel goed vast hoor
Nee...quote:
net als reclame van zalandoquote:Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Omg ik nieste. Het ging zo: aahaaaaaa srishdjdnshainaomj
quote:Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
Nja ben op ipodquote:Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan drijven je toetsenbord knopjes in kots..
hebben we het nu wel over mannelijke delen?quote:Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ik heb ze er wel eens spontaan af zien vallen.
Rare niesquote:Op maandag 26 september 2011 00:34 schreef coban het volgende:
ik wil wel doen met een boerquote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Rare nies
Hoe je hem eindigt,
Neem eens op record je nies op een .mp3 en stuur eens ben wel benieuwd naar dat geluid
Ja, over van die paddestoelen met lange stelen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
hebben we het nu wel over mannelijke delen?
goodnightquote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen.
Moet eigenlijk nog tanden poetsen, maar durf niet op de badkamer te komen
Slaap lekker iedereen alvast![]()
Dit had ik echt niet verwacht van jou..quote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wil wel doen met een boer
Ja tuurlijk, even reproduceren ditquote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Rare nies
Hoe je hem eindigt,
Neem eens op record je nies op een .mp3 en stuur eens ben wel benieuwd naar dat geluid
Mijne lijkt niet op een paddestoelquote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, over van die paddestoelen met lange stelen.
WTF ?quote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, over van die paddestoelen met lange stelen.
Kijk in de zon..quote:Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, even reproduceren dit
Hahaquote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
nee met aaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa
Grapje hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit had ik echt niet verwacht van jou..
Ik ga nu ook m'n tandenpoetsen, poets wel voor 2.quote:Op maandag 26 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Ik ben slapen.
Moet eigenlijk nog tanden poetsen, maar durf niet op de badkamer te komen
Slaap lekker iedereen alvast![]()
Ja 80 graden zom hierquote:Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk in de zon..
Maarja dat kan nu niet
ik zou huilenquote:Op maandag 26 september 2011 00:37 schreef Dientje12 het volgende:
Als iemand voor zo'n podium een speech staat te doen op tv dan zou ik het echt bazig vinden als die zich omdraait en een dikke scheet door de microfoon laat
nee van plaatsvervangende schaamtrquote:Op maandag 26 september 2011 00:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van het lachen?
Maar serieus life he
Weetje hoe gespierd en sterk zij zijnquote:
Schaamte van de mensheid..quote:Op maandag 26 september 2011 00:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee van plaatsvervangende schaamtr
Yoquote:Op maandag 26 september 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
Ga toch maar even verslag maken, en daarna slapen of hierheen terugkomen. Daag
Niet?quote:Op maandag 26 september 2011 00:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mijne lijkt niet op een paddestoel
Goooodluckkkkkquote:Op maandag 26 september 2011 00:38 schreef aight1 het volgende:
Ga toch maar even verslag maken, en daarna slapen of hierheen terugkomen. Daag
Ja dondert toch steeds door de bus?quote:Op maandag 26 september 2011 00:39 schreef coban het volgende:
[..]
Weetje hoe gespierd en sterk zij zijn
Doe ik ook altijd in bus
OMG FUCKING CREEPY.quote:Op maandag 26 september 2011 00:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg kijk rechts lijkt net een gezicht in die blaadjes
Andere kleur enzoquote:
NIET GRAPPIGquote:Op maandag 26 september 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dondert toch steeds door de bus?Dat is zo grappig.
![]()
lolquote:
Echt wel, samen met nog iemand uit UDOWU lachen als jij door de bus heen rolt!quote:
doeeg pammiequote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oke ik ga slapen doei![]()
Nu ben ik wel echt weggied hoor
[..]
lolheb jij zo enen die kleur lijkt wel ongezond
Slaapsequote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Doktertje opzoeken?quote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gek, die van mij is wel wit met groen.
Welterusten.quote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja, maar die van mij kan van kleur veranderen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Naar je gemoedstoestand?quote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die van mij kan van kleur veranderen.
Willyfoofooquote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wel, samen met nog iemand uit UDOWU lachen als jij door de bus heen rolt!
Slaaplekkerquote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Doeiiiiii![]()
lekker slapie doen allemaaaaalllllll kussie kroel love you
![]()
![]()
![]()
Pics!quote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar die van mij kan van kleur veranderen.
Ik ben nog nooit echt gevallenquote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik zie al voor me zo'n schattig turks meisje die door bus flikkert
Trusten!quote:Op maandag 26 september 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Doeiiiiii![]()
lekker slapie doen allemaaaaalllllll kussie kroel love you
![]()
![]()
![]()
Hihi hé jaquote:Op maandag 26 september 2011 00:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij zei likjehihh haha
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:31 schreef Dimens het volgende:
Haten op Oceanview is nergens voor nodig.
jij hebt niet eens een foto van je hoofdquote:
Kinzie Kenner's first job interview?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |