xd lolquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
neh fappen is goed hoor
fapfapfap klinkt wel weer lollig.
Nog grappiger dat het soms in het echt ook zo klinkt XD
Toen ik klein was kotste ik over mijn broertje heen die op mijn schoot zat en hij kotste over mij heen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overgeven als iemand anders heeft overgegeven..
Soort van kettingreactie, en dan sta jij daar tussen
Ketchupopalles.nlquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
wat is jullie lievelingssaus op een hotdog?
ketchup man. ketchup overal. ketchup hier daar links rechts. ketchup godensaus. alles kan met ketchup.quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef aight1 het volgende:
wat is jullie lievelingssaus op een hotdog?
Ik moest gelijk aan het verhaal van het zakdoekje denken.quote:
mijne heet hotdog ik geef hotdogs geen namen ik eet ze opquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe heet jouw hotdog
mijne heet klaas
Ik heb nu geen hoofddoek opquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil je ogen wel bedekken maarja..
Hey ik heb een idee maak een blinddoek van je hoofddoek
tell me moar.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan het verhaal van de tissue denken.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ketchup man. ketchup overal. ketchup hier daar links rechts. ketchup godensaus. alles kan met ketchup.
gmta aallesquote:
Dat klinkt stiekem heel grappigquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Toen ik klein was kotste ik over mijn broertje heen die op mijn schoot zat en hij kotste over mij heen.
Trauma.
MIJNE HEET BRUNOquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoe heet jouw hotdog
mijne heet klaas
Jij kotst over je broertje en hij weer over jouquote:Op maandag 26 september 2011 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Toen ik klein was kotste ik over mijn broertje heen die op mijn schoot zat en hij kotste over mij heen.
Trauma.
wrmwrmquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor, echt waar
mja echt hoorquote:
KETCHUPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |