ik moest zo hard lachen bij die hequote:
ja de 1e keer maar de 2e keer wel.quote:Op maandag 26 september 2011 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Mijn worst/BBQ/Sausages grappen niet snappen
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 00:22 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen bij die he
I have trained my entire life for this single moment.
quote:Op maandag 26 september 2011 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op.
Whatever, ik heb wel wat beters te doen.
De ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oh, nee dan is het goed.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja de 1e keer maar de 2e keer wel.
soppenquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hoe zeg je fappen op z'n vrouwlijks? Ja vrouwlijks is een woord.
Soppenquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Soppen!quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Soppen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Soppenquote:Op maandag 26 september 2011 00:23 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
verslagen op 4 secondenquote:
verslagen op 7 secondenquote:
verslagen op 7 secondenquote:
Ik weet datquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Gatverdamme, broertje heeft echt alles ondergekotst, gang, badkamer, toilet, zichzelf.
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
Mensen die niet kunnen mikken bij het kotsenquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Gatverdamme, broertje heeft echt alles ondergekotst, gang, badkamer, toilet, zichzelf.
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
Was hij dronken?quote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef 92Merel het volgende:
Wel zielig
Maar het stinkt zo enorm
sryquote:Op maandag 26 september 2011 00:24 schreef coban het volgende:
[..]
Ik had GMTA met MKen toen zag ik dit en deed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |