Moet ik dat ruiken of zo?quote:Op maandag 26 september 2011 00:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij is 14 en niet opgegroeid in een probleemgezin, wat denk je zelf?
Misschien nu wel als je toevallig in de straat woont.quote:
Ik nietquote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik vind in je vuistje lachen leuker dan fappen voor mannen
quote:
Dientje12 heeft een mening hierover:quote:
quote:
een eenmanszaak beginnen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Sommige mensen moeten overgeven als iemand anders heeft overgegeven..quote:
injevuistjelacheninjevuistjelacheninjevuistjelachenquote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HAHAAHHAHAAHAHA lolquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
injevuistjelacheninjevuistjelacheninjevuistjelachen
fapfapfap
hmm wat is beter
al vind je dat het verboden moet worden, dan nog!quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hhmm wat is beterquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
injevuistjelacheninjevuistjelacheninjevuistjelachen
fapfapfap
hmm wat is beter
Ik wil je ogen wel bedekken maarja..quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef coban het volgende:
Wat een vies topic ik wil dit helemaal niet lezen alsonschuldig lief meisje.
Blijkbaar ervaring ofzo.quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dientje12 heeft een mening hierover:
[..]
neh fappen is goed hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
al vindt je dat het verboden moet worden, dan nog!
Ik kan het me goed voorstellen met die lucht.quote:Op maandag 26 september 2011 00:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten overgeven als iemand anders heeft overgegeven..
Soort van kettingreactie, en dan sta jij daar tussen
Gewoon pagga slaan!quote:Op maandag 26 september 2011 00:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |