Ja is dat niet leuk ?quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor, echt waar
welkequote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik moest tijdje terug kotsen nadat ik met een fokker had gezoend. True story.
sryquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
noem namenquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
wie was hetquote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ken je dat verhaal niet?!quote:
Ja, na 42 keer achter elkaar ga je dood.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Valt vies tegen hoor, echt waar
Sorry, ik was vergeten mn tanden te poetsen.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Hmm ik houd het alleen bij ketchup.quote:Op maandag 26 september 2011 00:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
mja echt hoor
[..]
KETCHUP
en mayo en mosterd en dan uitjes en augurkjes.
Net als bij de ikea alles er op fikkeren
Ja en als vrouw kun je wel 20 keer in een uur.quote:Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal niet?!
[..]
Ja, na 42 keer achter elkaar ga je dood.[ afbeelding ]
ja, en ik durf niet te hard, straks trek ik hem er nog af enzo, jwz.quote:Op maandag 26 september 2011 00:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, na 42 keer achter elkaar ga je dood.[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat het kots van jou en je broertje met elkaar ging mixen..quote:
die zitten wel goed vast hoorquote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
ja, en ik durf niet te hard, straks trek ik hem er nog af enzo, jwz.
Dat zeker..quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat zeker..
Mijn zusje moest een keer in die ronddraaiende bank van de kermis overgeven.
Iedereen zat onder
ligt eraan of je pot ketchup heb of flesquote:
Straks ga ik nu over mijzelf kotsen stil zijnquote:Op maandag 26 september 2011 00:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het kots van jou en je broertje met elkaar ging mixen..
Soort van kotsmix gebeurtenis en de kleur enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |