De officiele websitequote:Het nieuwe seizoen van So You Think You Can Dance heeft zijn kickoff zondag 28 augustus.
De jury Jan Kooijman, Euvgenia Parakhina, Marco Gerris en Dan Karaty zijn weer op zoek naar het beste danstalent van Nederland en Belgie. Dit talent wordt op de proef gesteld door de meest uitdagende choreografieen en bijzondere dansen. An en Dennis zullen ook dit najaar de dansers bijstaan SYTYCD!
Nou ja, laten we eerlijk zijn, Lorenzo's solo's bestonden voornamelijk uit gespring ipv gedans.quote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef jcdragon het volgende:
Stefano was wel ok. Totdat hij zei dat Lorenzo niet kan dansen.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt toch ook? Ze moesten hem eens een knietje geven.quote:Op zondag 25 september 2011 21:21 schreef jcdragon het volgende:
Stefano was wel ok. Totdat hij zei dat Lorenzo niet kan dansen.
Ja! En Michielquote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef livelink het volgende:
William is tot nog toe mijn favoriet
Meer chilli con carne moeten eten.quote:Op zondag 25 september 2011 21:25 schreef livelink het volgende:
Dat was dus helaas niet knallen voor Jeffrey
quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook? Ze moesten hem eens een knietje geven.
En nu die film ook, die hebben ze gewoon op hem geschreven en dan wint ie die show niet
Nu krijgt hij alsnog een rol en alle aandacht
quote:Op zondag 25 september 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou ja, laten we eerlijk zijn, Lorenzo's solo's bestonden voornamelijk uit gespring ipv gedans.
OMGquote:
Ik denk het ook. Ik vond hem teleurstellend.quote:
Ja, wat raar. Hij viel echt zo tegen.quote:
grappen makertquote:
Ik hoop dat ze de liveshows niet haalt. Zal wel niet met zo'n instelling.quote:Op zondag 25 september 2011 21:39 schreef livelink het volgende:
Dat wordt natuurlijk helemaal niks met die Laura.
Die viel idd wel opquote:Op maandag 26 september 2011 23:03 schreef Tallie1982 het volgende:
Al iemand die weet wie het meisje in het paarse truitje is ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Jaa heerlijk, eindelijk weer korte broekjes aanquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Lekker weer het weekend he!
27 spywares had ikquote:
iddquote:
Willieeeequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef WillemijnB het volgende:
Aflevering van vorige week gemist i.v.m. een verjaardag, maar nu zit ik er weer klaar voor.
thats sucksquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:05 schreef IbeBen het volgende:
[..]
NeeKrijg je dr van als je Amerikaan bent
ongelijkquote:
wikipediaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:15 schreef WillemijnB het volgende:
Ja, ik ken het woord wel, maar hij sprak 't nogal lomp uit.![]()
Die wiki uitleg is wel humor.
Chili Con Carnequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Niet teveel aardbeien met suiker eten he![]()
Ik ook niet. Of ja, ik weet eigenlijk niet. Vroeger deed ik er alles aan om het niet te hoeven eten, desnoods kotste ik het weer uit en dat is eigenlijk altijd gebleven maar stiekem begin ik het de laatste tijd best lekker te vindenquote:
Maar je gaat natuurlijk niet toegeven dat het best lekker is hequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ook niet. Of ja, ik weet eigenlijk niet. Vroeger deed ik er alles aan om het niet te hoeven eten, desnoods kotste ik het weer uit en dat is eigenlijk altijd gebleven maar stiekem begin ik het de laatste tijd best lekker te vinden
Nee, dan lacht m'n ma me uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:27 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar je gaat natuurlijk niet toegeven dat het best lekker is he
lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
same herequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als zij de liveshows huilt ga ik huilen.
Correctie in je quotequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als zij de liveshows haalt ga ik huilen.
Huilt of haalt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als zij de liveshows huilt ga ik huilen.
Geeft niets hoor schatjequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Whoops, haalt bedoelde ik inderdaad.
Hava, Naquila Havaaaaaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
lol dennis
hakkun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zullen we met z'n allen naar body language gaan?
En wij ons maar afvragen waar je was!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben gewoon thuis maar ik zit eigenlijk helemaal niet op te letten. Zit steeds over te zappen naar een andere zender. Mis ik veel?
Ow en ga mee naar Body Language de filmquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben gewoon thuis maar ik zit eigenlijk helemaal niet op te letten. Zit steeds over te zappen naar een andere zender. Mis ik veel?
Pas nadat ik een voor een al m'n teennagels er met een nijptang uit heb getrokken!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ow en ga mee naar Body Language de film
De film kan moeilijk slechter worden dan die geframde the-making-offquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vraag me echt af of er serieus mensen naar die film gaan, dat kan toch gewoon niet
nope.....meisjes in bikini, meisjes in topjes...verder niksquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Alleen de fanmeisjes van Lorenzo gaan hier naartoequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vraag me echt af of er serieus mensen naar die film gaan, dat kan toch gewoon niet
Ik ook. Ze kan niets volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh Laura, ik erger me echt ziek dood aan haar
Wie? Die Alana (ofzo) of Laura? Ik vind Alana echt een doos, die Michiel probeert vet rustig te blijven ondanks dat zij een half uur staat te make-upen en dan gaat ze zo bitchie doenquote:
allemaal ongelijkquote:
Laura bedoelde ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wie? Die Alana (ofzo) of Laura? Ik vind Alana echt een doos, die Michiel probeert vet rustig te blijven ondanks dat zij een half uur staat te make-upen en dan gaat ze zo bitchie doen
you mad?quote:
matties jeweetzquote:
Ben je inquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
wanneer komt william nou weer eens in beeld
we hebben gelaura'ent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
We hebben een nieuw werkwoord! Laura'en
Volg jij zanger Rinus op Twitterquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Haha, een retweet van Rinus op Twitter: "#sytycd that Alannah or whatever her name is has as much passion as an iglo... And an attitude."
Rinusquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Haha, een retweet van Rinus op Twitter: "#sytycd that Alannah or whatever her name is has as much passion as an iglo... And an attitude."
Hoop ook dat ze niet doorgaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Dan wordt dit seizoen een lange zit voor je vrees ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik begin nu al te vrezen dat die twee goede koppels ver gaan komen, en ooooooooh wat irriteer ik me mateloos aan die vier! Vooral dat meisje Anna-Alicia ofzoiets? Verschrikkelijk!
quote:
yepquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:20 schreef IbeBen het volgende:
Zien jullie hetOm 22:30 de special met de 18 finalisten
niet netjes van janquote:
Kijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:25 schreef Cee het volgende:
Laura gaat door. Iedere show moet een villain hebben.
Moeten nog 2 jongens weg toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat jeffrey niet doorgaat
ik voel aan me water
ik geloof het welquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef IbeBen het volgende:
Valt Jeffrey weer af net voor de live shows?
Dat zou best geinig zijnquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef IbeBen het volgende:
Valt Jeffrey weer af net voor de live shows?
Ik ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
ik was echt blij dat caggie door ging en jeffrey niet
hij gaat flippenquote:
echt een baasquote:
ik denk het niet vrees ikquote:
yepquote:
Ik ga op William stemmenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
Ik denk wel dat ie er door de jury uit gestemd moet worden, als het publiek het mag gaan bepalen vrees ik het ergste.
kijk wat er vorig was gebeurtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
Ik denk wel dat ie er door de jury uit gestemd moet worden, als het publiek het mag gaan bepalen vrees ik het ergste.
3 koppels met de minste stemmen en daarna beslist de juryquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand toch?of zijn de eerste ronden geen sms-ronden nog?
Jankt je hond als die Lorenzo hoort?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok waarom kijk ik nog, de hond jankt
Inderdaad, het zag er echt gezellig uitquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef megamandy het volgende:
Ik wil naar Cuba, aaah hoe die mensen daar dansen tijdens het uitgaan
Wat zou dat boeien? Doet ie volgend jaar weer mee, stemmen ze 'em in de voorronde gewoon wegquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef Mederiacvm het volgende:
ik denk dat ze hem nu hebben doorgelaten zodat hij volgend jaar niet nog een keer kan meedoen. Deelname liveshow=einde deelname voorronde
Omdat je dan denk ik niet nog een keer mee wilt doen..quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat zou dat boeien? Doet ie volgend jaar weer mee, stemmen ze 'em in de voorronde gewoon weg
nu kunnen ze er na 1 liveshow definitief van af zijn (ik hoop het iig)quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat zou dat boeien? Doet ie volgend jaar weer mee, stemmen ze 'em in de voorronde gewoon weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |