Ik ook. Ze kan niets volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh Laura, ik erger me echt ziek dood aan haar
Wie? Die Alana (ofzo) of Laura? Ik vind Alana echt een doos, die Michiel probeert vet rustig te blijven ondanks dat zij een half uur staat te make-upen en dan gaat ze zo bitchie doenquote:
allemaal ongelijkquote:
Laura bedoelde ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wie? Die Alana (ofzo) of Laura? Ik vind Alana echt een doos, die Michiel probeert vet rustig te blijven ondanks dat zij een half uur staat te make-upen en dan gaat ze zo bitchie doen
you mad?quote:
matties jeweetzquote:
Ben je inquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
wanneer komt william nou weer eens in beeld
we hebben gelaura'ent?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
We hebben een nieuw werkwoord! Laura'en
Volg jij zanger Rinus op Twitterquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Haha, een retweet van Rinus op Twitter: "#sytycd that Alannah or whatever her name is has as much passion as an iglo... And an attitude."
Rinusquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Haha, een retweet van Rinus op Twitter: "#sytycd that Alannah or whatever her name is has as much passion as an iglo... And an attitude."
Hoop ook dat ze niet doorgaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef WillemijnB het volgende:
Dan wordt dit seizoen een lange zit voor je vrees ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:12 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik begin nu al te vrezen dat die twee goede koppels ver gaan komen, en ooooooooh wat irriteer ik me mateloos aan die vier! Vooral dat meisje Anna-Alicia ofzoiets? Verschrikkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |