same herequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als zij de liveshows huilt ga ik huilen.
Correctie in je quotequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als zij de liveshows haalt ga ik huilen.
Huilt of haalt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Als zij de liveshows huilt ga ik huilen.
Geeft niets hoor schatjequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Whoops, haalt bedoelde ik inderdaad.
Hava, Naquila Havaaaaaquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
lol dennis
hakkun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Zullen we met z'n allen naar body language gaan?
En wij ons maar afvragen waar je was!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben gewoon thuis maar ik zit eigenlijk helemaal niet op te letten. Zit steeds over te zappen naar een andere zender. Mis ik veel?
Ow en ga mee naar Body Language de filmquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Ik ben gewoon thuis maar ik zit eigenlijk helemaal niet op te letten. Zit steeds over te zappen naar een andere zender. Mis ik veel?
Pas nadat ik een voor een al m'n teennagels er met een nijptang uit heb getrokken!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ow en ga mee naar Body Language de film
De film kan moeilijk slechter worden dan die geframde the-making-offquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vraag me echt af of er serieus mensen naar die film gaan, dat kan toch gewoon niet
nope.....meisjes in bikini, meisjes in topjes...verder niksquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
Alleen de fanmeisjes van Lorenzo gaan hier naartoequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vraag me echt af of er serieus mensen naar die film gaan, dat kan toch gewoon niet
Ik ook. Ze kan niets volgens mijquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh Laura, ik erger me echt ziek dood aan haar
Wie? Die Alana (ofzo) of Laura? Ik vind Alana echt een doos, die Michiel probeert vet rustig te blijven ondanks dat zij een half uur staat te make-upen en dan gaat ze zo bitchie doenquote:
allemaal ongelijkquote:
Laura bedoelde ikquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wie? Die Alana (ofzo) of Laura? Ik vind Alana echt een doos, die Michiel probeert vet rustig te blijven ondanks dat zij een half uur staat te make-upen en dan gaat ze zo bitchie doen
you mad?quote:
matties jeweetzquote:
Ben je inquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
wanneer komt william nou weer eens in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |