Troep.quote:
Dat is ze ook. Die is met de tetten over de sloot doorgegaan met de audities.quote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vond haar toch al een stomme doos.
Inderdaad, ik snapte het toen al nietquote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Die is met de tetten over de sloot doorgegaan met de audities.
Dat grondrollen ben ik zo beuquote:Op zondag 25 september 2011 21:09 schreef Chuphinh het volgende:
Echt dat modern gedoe. Zo droevig ...
Wat snap je niet aan bouncy bloemkolen?quote:Op zondag 25 september 2011 21:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snapte het toen al niet
Isabellequote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen, erg sneu dat hij bij TUDB afviel en Stefano wel door ging
Iddquote:Op zondag 25 september 2011 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen, erg sneu dat hij bij TUDB afviel en Stefano wel door ging
Heb je zijn auditie bij TUDB gezien?quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef livelink het volgende:
Tja, ik weet het niet hoor, met Sedrig. Hij zal vast wel naar Cuba gaan, maar voor mij is die niet de echte favoriet.
Ja, wat heeft ie gebruikt?quote:
Awful.quote:Op zondag 25 september 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Die is met de tetten over de sloot doorgegaan met de audities.
Nee, die heb ik niet gezien inderdaad. Ik ga echt af op wat ik nu bij SYTYCD zie.quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je zijn auditie bij TUDB gezien?
quote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Sorry, Stefano wil jou niet fucken
die was echt ontzettend goed!quote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet gezien inderdaad. Ik ga echt af op wat ik nu bij SYTYCD zie.
Bij mij ookquote:
Oh nooooo, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 25 september 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niemand had dat natuurlijk in de gaten
Ja, hoe wil je het dan noemen. D'r tetten konden elk moment er uit vliegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |