Eens.quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat dit topic niet meteen dicht, zodat we een discussie met Shirly kunnen beginnen. Ik ben wel benieuwd.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat dit topic niet meteen dicht, zodat we een discussie met Shirly kunnen beginnen. Ik ben wel benieuwd.
HIER IS HET FEESTJE!!quote:
Ik wil hier wel iets over zeggen, maar er zijn te veel aangrijpingspunten.quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
Zou je denken?quote:Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef De_Nuance het volgende:
Vandaag geregistreerd, kloonkans aanwezig,.
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
Heldere analyse!quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?
Een aantal opties:
1: Maxima mag niet op de troon omdat haar vader in een fout regime zat
2: We mogen niet met een hakenkruis rondlopen. Terecht?
3: Waar zijn de schilderijen van withuidige vrouwen?
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen
5: Is Beatrix wel een afstammeling van Willem van Oranje?
6: We moeten het koningshuis afschaffen, net als in Duitsland
7: Alle bovenstaande onderwerpen
Samenvatting: kansloos topic.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:
Shirley reageert niet meer. Die denkt: ik heb alles gezegd wat gezegd moet worden, het is niet onopgemerkt gebleven. Voor de mensen met inzicht is mijn betoog glashelder, voor de rest sowieso verloren moeite. Ik kan met een gerust hart me terugtrekken in de kliniek.
Pilletjes vergeten?quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
Geweldigquote:Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
(
[..]
Daar heeft hij zelfs een relatie mee gehad!
Maar OT: denk dat ik TS al gevonden heb:
[..]
[ afbeelding ]
(mede gezien haar vorige, nu gesloten en onzichtbare, topic)
Sterker nog, Hitler was zelf een nicht!quote:Op zondag 25 september 2011 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
Had Hitler een nichtje?
*googlen gaat
Als je alle onderwerpen combineert, dan is mijn conclusie dat ze tijdens koninginnedag te dicht bij de gouden koets is geweest met de verschrikkelijke beelden van slavernij en fascisme.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?
Een aantal opties:
1: Maxima mag niet op de troon omdat haar vader in een fout regime zat
2: We mogen niet met een hakenkruis rondlopen. Terecht?
3: Waar zijn de schilderijen van withuidige vrouwen?
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen
5: Is Beatrix wel een afstammeling van Willem van Oranje?
6: We moeten het koningshuis afschaffen, net als in Duitsland
7: Alle bovenstaande onderwerpen
Samenvatting: kansloos topic.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het nichtje van Hitler mag van mij best op de troon. Of Bondskansler van Duitsland worden. Wat haar oom deed heeft zij toch niets mee van doen?
quote:Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:
Shirley reageert niet meer. Die denkt: ik heb alles gezegd wat gezegd moet worden, het is niet onopgemerkt gebleven. Voor de mensen met inzicht is mijn betoog glashelder, voor de rest sowieso verloren moeite. Ik kan met een gerust hart me terugtrekken in de kliniek.
Eens met bovenstaandequote:Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef bijdehand het volgende:
Ja het klopt wat TS zegt maar vergeet niet dat de achteroom van het neefje van Hitler een directe afstammeling was van de grote djengis khan en dat daaruit wel blijkt hoe agressief die familie is want ook al lijkt het niet zo zonder die familie was de wereldbevolking 2x zo groot geweest en hadden we nu al kolonies op andere planeten dat is iets wat mijn buurvrouw eva pi li xing altijd zei en ik denk dat ze gelijk had en nu gaat voedsel nog schaars worden en dat is allemaal de schuld van de familie van massamoordenaars dus ik vind dat we onze stem moeten laten horen
Ik wil eigenlijk alleen maar weten of Shirley dikke hooters heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:
En nog belangrijker: kunnen ze ook vliegen door al die veertjes?quote:Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verder vraag ik me af: zijn die withuidige vrouwen naakt onder hun pek en veertjes, of is dat gewoon over de kleding heen gesmeerd?
Ik snap nog steeds niet wat er zo grappig / bijzonder is aan dat plaatje? En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn die denken dat die gozer op het plaatje een neger isquote:
Surely, you can't be serious...quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
Die gozer wel. Van Michael Jackson was ik een stuk minder zeker.quote:Op maandag 26 september 2011 01:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er zo grappig / bijzonder is aan dat plaatje? En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn die denken dat die gozer op het plaatje een neger is
En die waxinelichtjeshouder op haar kop heeft gekregen.quote:Op zondag 25 september 2011 21:49 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Als je alle onderwerpen combineert, dan is mijn conclusie dat ze tijdens koninginnedag te dicht bij de gouden koets is geweest met de verschrikkelijke beelden van slavernij en fascisme.
In Aziatische landen en waarschijnlijk ook heel veel andere landen rust geen taboe op Hitler, dus het kan gewoon een neger zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 01:59 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er zo grappig / bijzonder is aan dat plaatje? En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn die denken dat die gozer op het plaatje een neger is
"Withuiden"? Wat een denigrerende term! Discriminatie!!quote:Op maandag 26 september 2011 08:15 schreef Ryan3 het volgende:
Withuidig is iig wat wij normaal gesproken 'blank' noemen.
Jouw moeder was een paranoïde gek.quote:Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster.
Withuid klinkt nog te goed, noem ze dan bleekhuid.quote:Op maandag 26 september 2011 08:15 schreef Ryan3 het volgende:
Het meest politieke correcte woord van 2011quote:Op maandag 26 september 2011 08:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik vind het ook kut dat die schilderijen over withuidige vrouwen met pek en veertjes kwijt zijn. En het is ook schandalig dat het nichtje van hitler niet op de troon mag zitten.quote:
Rita Verdonkquote:Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef De_Nuance het volgende:
Wie is het nichtje van Hitler trouwens?
Mevrouw Huttler, of Hutler, of Hütller of iets dergelijks. Er zijn er nog zat, maar die mochten allemaal geen Hitler meer heten, er was maar 1 Hitler en dat was Adolf.quote:Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef De_Nuance het volgende:
Wie is het nichtje van Hitler trouwens?
Best vermakelijk...quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Surely, you can't be serious...
- Yes, I can. And stop calling me Shirly!
In Airplane:quote:
Ik zie de contradictie met Maxima eigenlijk niet...quote:Op maandag 26 september 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
Glashelder nu voor iedereen, dat is lekker.
Gezien jouw samenhangende schrijfstijl moet dit haast wel kloppenquote:[b]Op zondag 25 september 2011 20:45
Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat...
Dat is waar. Jij was altijd uiterst genuanceerdquote:Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie de contradictie met Maxima eigenlijk niet....
Haar vader was weliswaar staatssecretaris in een regering die het niet al te nauw of gewoon niet nauw nam met mensenrechten, maar ik denk toch dat je dat Maxima zelf niet kunt aanrekenen.
Ook zie ik het verband niet mat het BNW-gezwets over het DNA van de Oranjes.
Ik bedoel, (ook frappant) onze lavenderr mag dan wel meevaren met de denigrerende opmerkingen aan het adres van TS, echter toen ze nog mod in BNW was zag ze in hetzelfde soort gezwets over de Oranjes een zeer interessante kwestie, je weet immers maar nooit. Getuige de topics over het ronde huis.
En kreeg je wrs een note als je je ietwat genuanceerder wist uit te drukken tav het steeds weer op FOK! opduikende kolossale gezwets omtrent de Oranjes.
Oh is de kern van de OP Maxima? Sorry dat haalde ik er niet helemaal uit, misschien door de schrijfstijl.quote:Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie de contradictie met Maxima eigenlijk niet....
Haar vader was weliswaar staatssecretaris in een regering die het niet al te nauw of gewoon niet nauw nam met mensenrechten, maar ik denk toch dat je dat Maxima zelf niet kunt aanrekenen.
Ook zie ik het verband niet mat het BNW-gezwets over het DNA van de Oranjes.
Ik bedoel, (ook frappant) onze lavenderr mag dan wel meevaren met de denigrerende opmerkingen aan het adres van TS, echter toen ze nog mod in BNW was zag ze in hetzelfde soort gezwets over de Oranjes een zeer interessante kwestie, je weet immers maar nooit. Getuige de topics over het ronde huis.
En kreeg je wrs een note als je je ietwat genuanceerder wist uit te drukken tav het steeds weer op FOK! opduikende kolossale gezwets omtrent de Oranjes.
Want in Aziatische landen stikt het natuurlijk van de negers.quote:Op maandag 26 september 2011 08:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In Aziatische landen en waarschijnlijk ook heel veel andere landen rust geen taboe op Hitler, dus het kan gewoon een neger zijn.
Alleen we moeten die allochtoon straks wel 'koningin' gaan noemen terwijl Claus alleen maar gemaal was..quote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dit topic heeft dan misschien wel iets, alleen slaat het helemaal nergens op.
Immers: Maxima komt helemaal niet op de troon, Willem Alexander komt op de troon!
Daarom: klacht ongegrond, en alle daaruit voortvloeiende opmerkingen zijn ook onzin
Dat blijf ik wel nog raar vinden. Dat alle mannen van de koninginnen alleen prins genoemd mochten worden. Maar nu we een koning hebben, wordt de partner opeens wel koningin.quote:Op maandag 26 september 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen we moeten die allochtoon straks wel 'koningin' gaan noemen terwijl Claus alleen maar gemaal was..
een koning staat boven de koningin dus kon de man van bea geen koning worden maar de vrouw van prins pils wel koninginquote:Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijf ik wel nog raar vinden. Dat alle mannen van de koninginnen alleen prins genoemd mochten worden. Maar nu we een koning hebben, wordt de partner opeens wel koningin.
Ik snap wel waarom de man van de koningin dan geen koning genoemd wordt (alhoewel dat vroeger wel standaard was). Maar dat Maxima koningin genoemd zal worden is pas een paar jaar geleden beslist. Oorspronkelijk zou ze gewoon prinses blijven, totdat er opeens beslist werd dat ze toch koningin genoemd moest worden. Ik weet even niet meer waar en wanneer dat was, dus moet een bron schuldig blijven.quote:Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een koning staat boven de koningin dus kon de man van bea geen koning worden maar de vrouw van prins pils wel koningin
Zou best kunnen, het dissen gaat haar/hem goed afquote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Specularium het volgende:
Misschien is TS wel een Zuid-Afrikaan.
Misschien wel Adriaan van Dis.
Gelukkig wel, dat zou me een kippenhok worden.quote:Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Er komen trouwens meer nichtjes niet op de troon, dan wel op de troon.
of dezequote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
Tip: Gebruik deze knop vaker:
[ afbeelding ]
precies,het verhaal is zo onsamenhangend dat het pijn aan je ogen doet terecht in ONZ staat.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een vreemd verhaal, haha. Van allochtonen die slaven worden behandeld tot de bloedlijn van de Oranjes.
Een Hindu denk ik met best stellige zekerheid. Die trots is op de symbolen van zijn religie en ze terugeist. Zoals die Balinees die ik daar vorig jaar tegenkwam en die een enorme Swastika op zijn borst had laten tatoeëren en het precies zo ervoer.quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want in Aziatische landen stikt het natuurlijk van de negers.
Het lijkt mij overigens niet onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege dat t-shirt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege zijn uiterlijk. Die gozer in kwestie lijkt niet eens op een neger. Donkere huidskleur staat niet gelijk aan neger.
Het is waarschijnlijk een Indiër
Hallo! Wimlex is een beetje dom toch , eerlijk ?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:26 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Een vraagje van mijn kant. Willen jullie mij wel op de troon?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hallo! Wimlex is een beetje dom toch , eerlijk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |