abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102374024
We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
pi_102374116
Wat?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102374142
Ga naar duitsland.
Someday you'll realize
how much you cared about her
&how amazing she really was.
And when that day comes,
  zondag 25 september 2011 @ 20:47:24 #4
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102374144
-> BNW?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_102374158
Tip: Gebruik deze knop vaker:
  zondag 25 september 2011 @ 20:47:49 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102374163
Hopelijk gaat dit topic niet meteen dicht, zodat we een discussie met Shirly kunnen beginnen. Ik ben wel benieuwd.
The End Times are wild
pi_102374197
Oke bedankt gr gr
pi_102374200
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef LXIV het volgende:
Hopelijk gaat dit topic niet meteen dicht, zodat we een discussie met Shirly kunnen beginnen. Ik ben wel benieuwd.
Eens.

Maar haar OP zou makkelijker te lezen zijn als er meer enters in zouden staan.
  zondag 25 september 2011 @ 20:48:58 #9
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_102374222
Hmmm. conspiracytheory...
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_102374233
Dit gaat een parel worden.
  zondag 25 september 2011 @ 20:49:12 #11
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_102374236
Het nichtje van Hitler mag van mij best op de troon. Of Bondskansler van Duitsland worden. Wat haar oom deed heeft zij toch niets mee van doen?
pi_102374245
WAAR IS DAT FEESTJE?
pi_102374252
en wat zou er tegen zijn om het nichtje van Hitler op de troon te zetten?
pi_102374263
quote:
pi_102374264
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef Bankpasje het volgende:
WAAR IS DAT FEESTJE?
HIER IS HET FEESTJE!!
  zondag 25 september 2011 @ 20:50:18 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102374308
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:45 schreef Shirly-Annie het volgende:
We mogen ook niet met een hakenkruis rondlopen volgens deze eerlijke wet, ik vraag me nu toch af waar de schilderijen zijn, dat de withuidige vrouwen met pek en veertjes de straat op werden gestuurt hier in Nederland?? Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster. Dit is het bewijs dat de slavernij helemaal niet is afgeschaft (we zitten nu in de moderne versie van slavernij). Dan nog eens het feit dat veel withuidige Nederlanders zoals de kaarsjes gooier al melden dat de kans groot is dat Beatrix helemaal niet van Willem van Oranje afstamt. Waarom moet president Obama zijn geboortebewijs laten zien en waarom moeten alle mensen nu hun vingerafdrukken op hun paspoort hebben, terwijl er helemaal geen DNA onderzoek is gedaan bij koningin Juliana en Willem van Oranje of hun DNA wel klopt, voor 119 miljoen euro per jaar mogen we dat toch wel verlangen iemadn die echt van Willem van Oranje afstamt???? De Duitsers hebben ook geen koningshuis meer, ze hebben hun zaakjes beter voor elkaar als wij hier in Nederland.
Ik wil hier wel iets over zeggen, maar er zijn te veel aangrijpingspunten.

Om maar eens ergens te beginnen: over welke schilderijen van welke gebeurtenissen heb je het?
The End Times are wild
  zondag 25 september 2011 @ 20:50:29 #17
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_102374325

Ze zijn er al op gekleed.
pi_102374406
Het is 'beter dan'.
pi_102374436
ben het helemaal met je eens meid laat je niet gek maken door de reacties hier je hebt helemaal gelijk
pi_102374444
niet gelezen
pi_102374448
Vandaag geregistreerd, kloonkans aanwezig,.
pi_102374469
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:52 schreef De_Nuance het volgende:
Vandaag geregistreerd, kloonkans aanwezig,.
Zou je denken?
pi_102374521
TS, waarom vind je verpleegster zijn een vieze klus?
pi_102374561
Wat een vreemd verhaal, haha. Van allochtonen die slaven worden behandeld tot de bloedlijn van de Oranjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102374589
quote:
Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?

Een aantal opties:
1: Maxima mag niet op de troon omdat haar vader in een fout regime zat
2: We mogen niet met een hakenkruis rondlopen. Terecht?
3: Waar zijn de schilderijen van withuidige vrouwen?
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen
5: Is Beatrix wel een afstammeling van Willem van Oranje?
6: We moeten het koningshuis afschaffen, net als in Duitsland
7: Alle bovenstaande onderwerpen

Samenvatting: kansloos topic.
  zondag 25 september 2011 @ 20:58:10 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102374808
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Even ontleden hoor. Wat is nou precies het onderwerp waar dit topic over moet gaan?

Een aantal opties:
4: Allochtonen met opzet naar lagere schooltypes gestuurd, zodat ze vuil werk kunnen doen

Heldere analyse!
Ik ben vooral geïnteresseerd in de schilderijen van withuidige vrouwen die met pek en veertjes de straat op zijn gestuurd. Waarom hangen die niet in het Rijksmuseum? Is dit een complot? Om te verdonkeremanen dat ook blanke vrouwen corrupt kunnen zijn en dat dus nooit een reden is om allochtonen op lager onderwijs te houden?

Verder vraag ik me af: zijn die withuidige vrouwen naakt onder hun pek en veertjes, of is dat gewoon over de kleding heen gesmeerd?
The End Times are wild
  zondag 25 september 2011 @ 21:01:47 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102375059
Shirley reageert niet meer. Die denkt: ik heb alles gezegd wat gezegd moet worden, het is niet onopgemerkt gebleven. Voor de mensen met inzicht is mijn betoog glashelder, voor de rest sowieso verloren moeite. Ik kan met een gerust hart me terugtrekken in de kliniek.
The End Times are wild
pi_102375407
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:
Shirley reageert niet meer. Die denkt: ik heb alles gezegd wat gezegd moet worden, het is niet onopgemerkt gebleven. Voor de mensen met inzicht is mijn betoog glashelder, voor de rest sowieso verloren moeite. Ik kan met een gerust hart me terugtrekken in de kliniek.
_O-
Kort en bondig was het.
  zondag 25 september 2011 @ 21:08:57 #29
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_102375460
tvp
pi_102375635
Schizo's :')
pi_102375780
Had Hitler een nichtje?
*googlen gaat
pi_102375972
Vraag het je moeder, die wist het 26 jaar geleden ook zo goed.
  zondag 25 september 2011 @ 21:17:16 #33
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_102375983
quote:
Pilletjes vergeten?
GGZ, kom er maar in!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_102376526
Ik zie al wat er mist: dubbele dosis cyaankali..
pi_102376546
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
(

[..]

Daar heeft hij zelfs een relatie mee gehad!

Maar OT: denk dat ik TS al gevonden heb:

[..]

[ afbeelding ]

(mede gezien haar vorige, nu gesloten en onzichtbare, topic)
Geweldig _O_
  zondag 25 september 2011 @ 21:37:57 #36
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102377349
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
Had Hitler een nichtje?
*googlen gaat
Sterker nog, Hitler was zelf een nicht!

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_102377589
Ik denk dat TS gebukt gaat onder generaties slavernij, uitbuiting en onderdrukking en eigenlijk ook aanspraak maakt op de uitkering van 119 miljoen :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_102377811
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

HIER IS HET FEESTJE!!
Waar is dat brommer!?
pi_102378074
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef Elfletterig het volgende:

Een aantal opties:

Als je alle onderwerpen combineert, dan is mijn conclusie dat ze tijdens koninginnedag te dicht bij de gouden koets is geweest met de verschrikkelijke beelden van slavernij en fascisme.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_102378300
TS heeft een klap van de molen gekregen?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 25 september 2011 @ 21:55:49 #41
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_102378463
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
Het nichtje van Hitler mag van mij best op de troon. Of Bondskansler van Duitsland worden. Wat haar oom deed heeft zij toch niets mee van doen?
pi_102378716
pi_102378901
Wie heeft het hek van BNW open laten staan?
Overigens lees de grondwet, daarin staat niet vermeld dat er noodzakelijk een bloedlijn moet zijn bij de troonsopvolging.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 25 september 2011 @ 22:02:56 #44
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102378933
TS stamt af van slaven?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_102378970
quote:
_O-
Ik zit ook nog steeds de OP in stukjes te verdelen, maar het lukt me niet :{
pi_102380089
Uit fotoboek van TS:
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_102380371
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:01 schreef LXIV het volgende:
_O-
  zondag 25 september 2011 @ 23:03:36 #48
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_102382610
interessante onderwerpen, alleen jammer dat de TS niet meer discusseert en dat het een onoverzichtelijke OP is.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_102384011
Ja TS, geef eens duidelijk aan waarom ik niet op de troon zou mogen?

Nu ben je een beetje dom.
Uw nieuwe Koningin
pi_102385183
Ja het klopt wat TS zegt maar vergeet niet dat de achteroom van het neefje van Hitler een directe afstammeling was van de grote djengis khan en dat daaruit wel blijkt hoe agressief die familie is want ook al lijkt het niet zo zonder die familie was de wereldbevolking 2x zo groot geweest en hadden we nu al kolonies op andere planeten dat is iets wat mijn buurvrouw eva pi li xing altijd zei en ik denk dat ze gelijk had en nu gaat voedsel nog schaars worden en dat is allemaal de schuld van de familie van massamoordenaars dus ik vind dat we onze stem moeten laten horen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 26 september 2011 @ 00:09:53 #51
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_102385332
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 00:05 schreef bijdehand het volgende:
Ja het klopt wat TS zegt maar vergeet niet dat de achteroom van het neefje van Hitler een directe afstammeling was van de grote djengis khan en dat daaruit wel blijkt hoe agressief die familie is want ook al lijkt het niet zo zonder die familie was de wereldbevolking 2x zo groot geweest en hadden we nu al kolonies op andere planeten dat is iets wat mijn buurvrouw eva pi li xing altijd zei en ik denk dat ze gelijk had en nu gaat voedsel nog schaars worden en dat is allemaal de schuld van de familie van massamoordenaars dus ik vind dat we onze stem moeten laten horen
Eens met bovenstaande ^O^
  Admin maandag 26 september 2011 @ 00:13:36 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102385453
Man man man :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102387309
quote:
Ik wil eigenlijk alleen maar weten of Shirley dikke hooters heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_102387740
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2011 20:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Verder vraag ik me af: zijn die withuidige vrouwen naakt onder hun pek en veertjes, of is dat gewoon over de kleding heen gesmeerd?
En nog belangrijker: kunnen ze ook vliegen door al die veertjes?
Krekker is de bom!
pi_102387765
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef raptorix het volgende:
Uit fotoboek van TS: [ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet wat er zo grappig / bijzonder is aan dat plaatje? En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn die denken dat die gozer op het plaatje een neger is 8)7
Krekker is de bom!
pi_102387823
quote:
Surely, you can't be serious...

- Yes, I can. And stop calling me Shirly!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_102387833
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wat er zo grappig / bijzonder is aan dat plaatje? En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er werkelijk mensen zijn die denken dat die gozer op het plaatje een neger is 8)7
Die gozer wel. Van Michael Jackson was ik een stuk minder zeker.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  maandag 26 september 2011 @ 02:47:33 #58
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102388004
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 21:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als je alle onderwerpen combineert, dan is mijn conclusie dat ze tijdens koninginnedag te dicht bij de gouden koets is geweest met de verschrikkelijke beelden van slavernij en fascisme.
En die waxinelichtjeshouder op haar kop heeft gekregen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_102388622
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 01:59 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In Aziatische landen en waarschijnlijk ook heel veel andere landen rust geen taboe op Hitler, dus het kan gewoon een neger zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_102388695
Withuidig is iig wat wij normaal gesproken 'blank' noemen.
I´m back.
pi_102388741
Terechte klacht! Afschaffen dat koningshuis :W
pi_102389408
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2011 08:15 schreef Ryan3 het volgende:
"Withuiden"? Wat een denigrerende term! Discriminatie!! :(
  maandag 26 september 2011 @ 09:09:03 #63
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_102389456
quote:
Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat er iemand over blijft om de vieze klusjes te blijven doen, zoals verpleegster, SPW, Thuiszorg, cateringmedewerkster.
Jouw moeder was een paranoïde gek.

En de appel valt niet ver van de boom, zo te lezen.
pi_102389636
quote:
Withuid klinkt nog te goed, noem ze dan bleekhuid.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_102389659
quote:
Het meest politieke correcte woord van 2011
pi_102389713
hier moet ik gepost hebben. :P
Idd is de OP wat warrig maar het onderwerp zou interessant kunnen zijn.
Kan TS een toelichting geven?
  maandag 26 september 2011 @ 09:26:21 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_102389755
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:19 schreef FL_Freak het volgende:
Terechte klacht!
Ik vind het ook kut dat die schilderijen over withuidige vrouwen met pek en veertjes kwijt zijn. En het is ook schandalig dat het nichtje van hitler niet op de troon mag zitten.

En nog schandaliger is het misschien wel dat Duitsland altijd een gekozen (Wat gekozen!?!) koning had.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_102390093
Wie is het nichtje van Hitler trouwens?
  maandag 26 september 2011 @ 09:55:10 #69
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_102390212
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef De_Nuance het volgende:
Rita Verdonk
  maandag 26 september 2011 @ 09:56:28 #70
116015 SicSicSics
pi_102390242
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef De_Nuance het volgende:
Mevrouw Huttler, of Hutler, of Hütller of iets dergelijks. Er zijn er nog zat, maar die mochten allemaal geen Hitler meer heten, er was maar 1 Hitler en dat was Adolf.

Ik ken er alleen geen een die op een troon terecht zou komen maar geweigerd is vanwege deze familieband.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 september 2011 @ 10:15:42 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102390587
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 00:13 schreef yvonne het volgende:
Man man man :')
Best vermakelijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_102390617
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2011 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Surely, you can't be serious...

- Yes, I can. And stop calling me Shirly!
_O_ _O_

Leslie Nielsen toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 26 september 2011 @ 10:19:48 #73
116015 SicSicSics
pi_102390675
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:17 schreef StateOfMind het volgende:
Leslie Nielsen toch?
In Airplane:
Surely you can't be serious.
I am serious and don't call me Shirley.

To be exact.
Fine, fuck you then!
  maandag 26 september 2011 @ 10:20:24 #74
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_102390686
-----> ONZ :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 26 september 2011 @ 10:22:39 #75
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102390726
Glashelder nu voor iedereen, dat is lekker.
The truth was in here.
pi_102390919
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
Glashelder nu voor iedereen, dat is lekker.
Ik zie de contradictie met Maxima eigenlijk niet... :{.
Haar vader was weliswaar staatssecretaris in een regering die het niet al te nauw of gewoon niet nauw nam met mensenrechten, maar ik denk toch dat je dat Maxima zelf niet kunt aanrekenen.
Ook zie ik het verband niet mat het BNW-gezwets over het DNA van de Oranjes.

Ik bedoel, (ook frappant) onze lavenderr mag dan wel meevaren met de denigrerende opmerkingen aan het adres van TS, echter toen ze nog mod in BNW was zag ze in hetzelfde soort gezwets over de Oranjes een zeer interessante kwestie, je weet immers maar nooit. Getuige de topics over het ronde huis.
En kreeg je wrs een note als je je ietwat genuanceerder wist uit te drukken tav het steeds weer op FOK! opduikende kolossale gezwets omtrent de Oranjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 26-09-2011 10:57:57 ]
I´m back.
  maandag 26 september 2011 @ 10:33:21 #77
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
  maandag 26 september 2011 @ 10:45:10 #78
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_102391185
quote:
0s.gif [b]Op zondag 25 september 2011 20:45
Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat...
Gezien jouw samenhangende schrijfstijl moet dit haast wel kloppen ;)
Alwayz expect the unexpected
pi_102393023
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Haar vader was weliswaar staatssecretaris in een regering die het niet al te nauw of gewoon niet nauw nam met mensenrechten, maar ik denk toch dat je dat Maxima zelf niet kunt aanrekenen.

Ik bedoel, (ook frappant) onze lavenderr mag dan wel meevaren met de denigrerende opmerkingen aan het adres van TS, echter toen ze nog mod in BNW was zag ze in hetzelfde soort gezwets over de Oranjes een zeer interessante kwestie, je weet immers maar nooit. Getuige de topics over het ronde huis.
En kreeg je wrs een note als je je ietwat genuanceerder wist uit te drukken tav het steeds weer op FOK! opduikende kolossale gezwets omtrent de Oranjes.
Dat is waar. Jij was altijd uiterst genuanceerd :X . Mea culpa, mea Máxima culpa O-)
  maandag 26 september 2011 @ 12:08:43 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102393532
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oh is de kern van de OP Maxima? Sorry dat haalde ik er niet helemaal uit, misschien door de schrijfstijl. :X

Ronde huis topics zijn dan wel van een heel andere orde vind je zelf niet? Om te beginnen staat het topic in BNW, kijk je er met BNW ogen naar. Die topics hebben wel een duidelijke OP of een rode draad die te volgen is voor de meeste mensen.
The truth was in here.
pi_102393808
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 08:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In Aziatische landen en waarschijnlijk ook heel veel andere landen rust geen taboe op Hitler, dus het kan gewoon een neger zijn.
Want in Aziatische landen stikt het natuurlijk van de negers.

Het lijkt mij overigens niet onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege dat t-shirt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege zijn uiterlijk. Die gozer in kwestie lijkt niet eens op een neger. Donkere huidskleur staat niet gelijk aan neger.

Het is waarschijnlijk een Indiër of
Krekker is de bom!
pi_102394195
De eerste reacties die door mijn hoofd schoten;

TS :')
TS ;(
Wtf?
Huh?
W0t?
lol?
Troll toch?
WAAR IS DAT FEESTJE? HIER IS DAT FEESTJE *O*
.... -.-"
Hahahah -niet grappig-

En daarom beste mensen is Tijdreizen mogelijk en zullen er aliens landen in 2012.
Je maintiendrai
pi_102394740
Toch heeft dit topic wel iets.. we hoeven alleen nog maar te bepalen waar we het over gaan hebben.
pi_102395291
Dit topic heeft dan misschien wel iets, alleen slaat het helemaal nergens op.

Immers: Maxima komt helemaal niet op de troon, Willem Alexander komt op de troon!

Daarom: klacht ongegrond, en alle daaruit voortvloeiende opmerkingen zijn ook onzin ^O^
pi_102395632
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dit topic heeft dan misschien wel iets, alleen slaat het helemaal nergens op.

Immers: Maxima komt helemaal niet op de troon, Willem Alexander komt op de troon!

Daarom: klacht ongegrond, en alle daaruit voortvloeiende opmerkingen zijn ook onzin ^O^
Alleen we moeten die allochtoon straks wel 'koningin' gaan noemen terwijl Claus alleen maar gemaal was..
  maandag 26 september 2011 @ 13:16:30 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102395783
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen we moeten die allochtoon straks wel 'koningin' gaan noemen terwijl Claus alleen maar gemaal was..
Dat blijf ik wel nog raar vinden. Dat alle mannen van de koninginnen alleen prins genoemd mochten worden. Maar nu we een koning hebben, wordt de partner opeens wel koningin.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_102396113
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat blijf ik wel nog raar vinden. Dat alle mannen van de koninginnen alleen prins genoemd mochten worden. Maar nu we een koning hebben, wordt de partner opeens wel koningin.
een koning staat boven de koningin dus kon de man van bea geen koning worden maar de vrouw van prins pils wel koningin
  maandag 26 september 2011 @ 13:28:55 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102396294
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

een koning staat boven de koningin dus kon de man van bea geen koning worden maar de vrouw van prins pils wel koningin
Ik snap wel waarom de man van de koningin dan geen koning genoemd wordt (alhoewel dat vroeger wel standaard was). Maar dat Maxima koningin genoemd zal worden is pas een paar jaar geleden beslist. Oorspronkelijk zou ze gewoon prinses blijven, totdat er opeens beslist werd dat ze toch koningin genoemd moest worden. Ik weet even niet meer waar en wanneer dat was, dus moet een bron schuldig blijven.
pi_102396588
Misschien is TS wel een Zuid-Afrikaan.

Misschien wel Adriaan van Dis.
pi_102396776
Oh god, een New World Order topic :{
pi_102396784
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Specularium het volgende:
Misschien is TS wel een Zuid-Afrikaan.

Misschien wel Adriaan van Dis.
Zou best kunnen, het dissen gaat haar/hem goed af :D
pi_102396926
Mooi hit&run topic :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  maandag 26 september 2011 @ 13:49:24 #93
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102396991
Er komen trouwens meer nichtjes niet op de troon, dan wel op de troon.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_102397258
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Er komen trouwens meer nichtjes niet op de troon, dan wel op de troon.
Gelukkig wel, dat zou me een kippenhok worden.
pi_102398643
1 post en TS is gevlogen? :')

trolololol
pi_102400532
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
Tip: Gebruik deze knop vaker:
[ afbeelding ]
of dezeof deze
dit mag ook
pi_102405300
Dit leest echt kut
Mijn nieuwe ondertitel
pi_102406008
Sowieso een troon hebben :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_102406298
De Op leest rottig
→ Kijk niet dit, maar dat. ↑
  maandag 26 september 2011 @ 19:04:31 #100
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_102407857
ik kon de OP echt niet lezen
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_102433656
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een vreemd verhaal, haha. Van allochtonen die slaven worden behandeld tot de bloedlijn van de Oranjes.
precies,het verhaal is zo onsamenhangend dat het pijn aan je ogen doet terecht in ONZ staat. :Y ):O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102475246
Een vraagje van mijn kant. Willen jullie mij wel op de troon?
Uw nieuwe Koningin
  woensdag 28 september 2011 @ 13:31:05 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102475405
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Want in Aziatische landen stikt het natuurlijk van de negers.

Het lijkt mij overigens niet onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege dat t-shirt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege zijn uiterlijk. Die gozer in kwestie lijkt niet eens op een neger. Donkere huidskleur staat niet gelijk aan neger.

Het is waarschijnlijk een Indiër
Een Hindu denk ik met best stellige zekerheid. Die trots is op de symbolen van zijn religie en ze terugeist. Zoals die Balinees die ik daar vorig jaar tegenkwam en die een enorme Swastika op zijn borst had laten tatoeëren en het precies zo ervoer.
En zoals de vele Balinese eettentjes die op de rekening een swastika stempelen.
Reclaiming their herritage.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_102475446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:26 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Een vraagje van mijn kant. Willen jullie mij wel op de troon?
Hallo! Wimlex is een beetje dom toch , eerlijk ?
pi_102475469
Wat is er trouwens mis met het nichtje van Hitler, kan zij ook niks aan doen.
pi_102475595
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Hallo! Wimlex is een beetje dom toch , eerlijk ?
Ja. :@

Ik ben heel wat slimmer.
Uw nieuwe Koningin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')