Zou best kunnen, het dissen gaat haar/hem goed afquote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Specularium het volgende:
Misschien is TS wel een Zuid-Afrikaan.
Misschien wel Adriaan van Dis.
Gelukkig wel, dat zou me een kippenhok worden.quote:Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Er komen trouwens meer nichtjes niet op de troon, dan wel op de troon.
of dezequote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
Tip: Gebruik deze knop vaker:
[ afbeelding ]
precies,het verhaal is zo onsamenhangend dat het pijn aan je ogen doet terecht in ONZ staat.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een vreemd verhaal, haha. Van allochtonen die slaven worden behandeld tot de bloedlijn van de Oranjes.
Een Hindu denk ik met best stellige zekerheid. Die trots is op de symbolen van zijn religie en ze terugeist. Zoals die Balinees die ik daar vorig jaar tegenkwam en die een enorme Swastika op zijn borst had laten tatoeëren en het precies zo ervoer.quote:Op maandag 26 september 2011 12:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want in Aziatische landen stikt het natuurlijk van de negers.
Het lijkt mij overigens niet onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege dat t-shirt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege zijn uiterlijk. Die gozer in kwestie lijkt niet eens op een neger. Donkere huidskleur staat niet gelijk aan neger.
Het is waarschijnlijk een Indiër
Hallo! Wimlex is een beetje dom toch , eerlijk ?quote:Op woensdag 28 september 2011 13:26 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
Een vraagje van mijn kant. Willen jullie mij wel op de troon?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hallo! Wimlex is een beetje dom toch , eerlijk ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |