abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102390919
quote:
10s.gif Op maandag 26 september 2011 10:22 schreef Bastard het volgende:
Glashelder nu voor iedereen, dat is lekker.
Ik zie de contradictie met Maxima eigenlijk niet... :{.
Haar vader was weliswaar staatssecretaris in een regering die het niet al te nauw of gewoon niet nauw nam met mensenrechten, maar ik denk toch dat je dat Maxima zelf niet kunt aanrekenen.
Ook zie ik het verband niet mat het BNW-gezwets over het DNA van de Oranjes.

Ik bedoel, (ook frappant) onze lavenderr mag dan wel meevaren met de denigrerende opmerkingen aan het adres van TS, echter toen ze nog mod in BNW was zag ze in hetzelfde soort gezwets over de Oranjes een zeer interessante kwestie, je weet immers maar nooit. Getuige de topics over het ronde huis.
En kreeg je wrs een note als je je ietwat genuanceerder wist uit te drukken tav het steeds weer op FOK! opduikende kolossale gezwets omtrent de Oranjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 26-09-2011 10:57:57 ]
I´m back.
  maandag 26 september 2011 @ 10:33:21 #77
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
  maandag 26 september 2011 @ 10:45:10 #78
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_102391185
quote:
0s.gif [b]Op zondag 25 september 2011 20:45
Dan nog eens het feit dat mijn moeder 26 jaar geleden al riep dat ze alle allochtonen met opzet een school niveau lager worden gezet, zodat...
Gezien jouw samenhangende schrijfstijl moet dit haast wel kloppen ;)
Alwayz expect the unexpected
pi_102393023
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Haar vader was weliswaar staatssecretaris in een regering die het niet al te nauw of gewoon niet nauw nam met mensenrechten, maar ik denk toch dat je dat Maxima zelf niet kunt aanrekenen.

Ik bedoel, (ook frappant) onze lavenderr mag dan wel meevaren met de denigrerende opmerkingen aan het adres van TS, echter toen ze nog mod in BNW was zag ze in hetzelfde soort gezwets over de Oranjes een zeer interessante kwestie, je weet immers maar nooit. Getuige de topics over het ronde huis.
En kreeg je wrs een note als je je ietwat genuanceerder wist uit te drukken tav het steeds weer op FOK! opduikende kolossale gezwets omtrent de Oranjes.
Dat is waar. Jij was altijd uiterst genuanceerd :X . Mea culpa, mea Máxima culpa O-)
  maandag 26 september 2011 @ 12:08:43 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102393532
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oh is de kern van de OP Maxima? Sorry dat haalde ik er niet helemaal uit, misschien door de schrijfstijl. :X

Ronde huis topics zijn dan wel van een heel andere orde vind je zelf niet? Om te beginnen staat het topic in BNW, kijk je er met BNW ogen naar. Die topics hebben wel een duidelijke OP of een rode draad die te volgen is voor de meeste mensen.
The truth was in here.
pi_102393808
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 08:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In Aziatische landen en waarschijnlijk ook heel veel andere landen rust geen taboe op Hitler, dus het kan gewoon een neger zijn.
Want in Aziatische landen stikt het natuurlijk van de negers.

Het lijkt mij overigens niet onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege dat t-shirt. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het een neger is vanwege zijn uiterlijk. Die gozer in kwestie lijkt niet eens op een neger. Donkere huidskleur staat niet gelijk aan neger.

Het is waarschijnlijk een Indiër of
Krekker is de bom!
pi_102394195
De eerste reacties die door mijn hoofd schoten;

TS :')
TS ;(
Wtf?
Huh?
W0t?
lol?
Troll toch?
WAAR IS DAT FEESTJE? HIER IS DAT FEESTJE *O*
.... -.-"
Hahahah -niet grappig-

En daarom beste mensen is Tijdreizen mogelijk en zullen er aliens landen in 2012.
Je maintiendrai
pi_102394740
Toch heeft dit topic wel iets.. we hoeven alleen nog maar te bepalen waar we het over gaan hebben.
pi_102395291
Dit topic heeft dan misschien wel iets, alleen slaat het helemaal nergens op.

Immers: Maxima komt helemaal niet op de troon, Willem Alexander komt op de troon!

Daarom: klacht ongegrond, en alle daaruit voortvloeiende opmerkingen zijn ook onzin ^O^
pi_102395632
quote:
6s.gif Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dit topic heeft dan misschien wel iets, alleen slaat het helemaal nergens op.

Immers: Maxima komt helemaal niet op de troon, Willem Alexander komt op de troon!

Daarom: klacht ongegrond, en alle daaruit voortvloeiende opmerkingen zijn ook onzin ^O^
Alleen we moeten die allochtoon straks wel 'koningin' gaan noemen terwijl Claus alleen maar gemaal was..
  maandag 26 september 2011 @ 13:16:30 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102395783
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Alleen we moeten die allochtoon straks wel 'koningin' gaan noemen terwijl Claus alleen maar gemaal was..
Dat blijf ik wel nog raar vinden. Dat alle mannen van de koninginnen alleen prins genoemd mochten worden. Maar nu we een koning hebben, wordt de partner opeens wel koningin.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_102396113
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:16 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat blijf ik wel nog raar vinden. Dat alle mannen van de koninginnen alleen prins genoemd mochten worden. Maar nu we een koning hebben, wordt de partner opeens wel koningin.
een koning staat boven de koningin dus kon de man van bea geen koning worden maar de vrouw van prins pils wel koningin
  maandag 26 september 2011 @ 13:28:55 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_102396294
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:23 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

een koning staat boven de koningin dus kon de man van bea geen koning worden maar de vrouw van prins pils wel koningin
Ik snap wel waarom de man van de koningin dan geen koning genoemd wordt (alhoewel dat vroeger wel standaard was). Maar dat Maxima koningin genoemd zal worden is pas een paar jaar geleden beslist. Oorspronkelijk zou ze gewoon prinses blijven, totdat er opeens beslist werd dat ze toch koningin genoemd moest worden. Ik weet even niet meer waar en wanneer dat was, dus moet een bron schuldig blijven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_102396588
Misschien is TS wel een Zuid-Afrikaan.

Misschien wel Adriaan van Dis.
pi_102396776
Oh god, een New World Order topic :{
pi_102396784
quote:
9s.gif Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Specularium het volgende:
Misschien is TS wel een Zuid-Afrikaan.

Misschien wel Adriaan van Dis.
Zou best kunnen, het dissen gaat haar/hem goed af :D
pi_102396926
Mooi hit&run topic :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  maandag 26 september 2011 @ 13:49:24 #93
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102396991
Er komen trouwens meer nichtjes niet op de troon, dan wel op de troon.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_102397258
quote:
3s.gif Op maandag 26 september 2011 13:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Er komen trouwens meer nichtjes niet op de troon, dan wel op de troon.
Gelukkig wel, dat zou me een kippenhok worden.
pi_102398643
1 post en TS is gevlogen? :')

trolololol
pi_102400532
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef De_Nuance het volgende:
Tip: Gebruik deze knop vaker:
[ afbeelding ]
of dezeof deze
dit mag ook
pi_102405300
Dit leest echt kut