SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze countergoal in de 95e minuut. Vermeer scoortquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Madrid uit winnen we gewoon hoor. [ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/275(...)appen-voor-ajax.htmlquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Zo trots dat ik daar bij wasquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Nieuwe trainer?quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doen we nog wat in de winterstop..
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{quote:
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeekquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{
Die mensen daar zeiken echt op alles.quote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeek
Dat ja.quote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midgetquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midget
haters gonna hatequote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midget
Ik zie je nu al een tijdje de meest vreemde dingen roepen hier in het topic. Heb je er nu echt geen kijk op of?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noem een betere rechtsback in de eredivisie.
Waarom speelt die jongen al 2 jaar alsof het hem niks doet ?quote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie je nu al een tijdje de meest vreemde dingen roepen hier in het topic. Heb je er nu echt geen kijk op of?
Al 2 jaar alsof het hem niks doet? Ik heb hem fantastisch zien spelen op het WK.quote:Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Waarom speelt die jongen al 2 jaar alsof het hem niks doet ?
Marcellis is al beter, die laat zich niet overspelen
Tja voor lul staan voor de hele wereld had ie geen zin in natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 21:10 schreef potienza het volgende:
[..]
Al 2 jaar alsof het hem niks doet? Ik heb hem fantastisch zien spelen op het WK.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja voor lul staan voor de hele wereld had ie geen zin in natuurlijk
In zijn hoofd jaquote:
Heb je opzich een punt, alleen hoop ik eigenlijk dat Ajax wint. Van mijn part via een counter.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Madrid boeit niet, ingecalculeerd verlies. Alles meer is mooi meegenomen, maar verder niet te druk om maken. Heel blijven en op naar de volgende eredivisiewedstrijd. Als Ajax iets wil is het tegen de andere 2.
Hopen dat Lyon punten gaat verspelen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Madrid boeit niet, ingecalculeerd verlies. Alles meer is mooi meegenomen, maar verder niet te druk om maken. Heel blijven en op naar de volgende eredivisiewedstrijd. Als Ajax iets wil is het tegen de andere 2.
Tuurlijk mag en moet dat, maar de kans is zo klein dat je er niet teveel krachten aan moet verspillen, de competitie is echt al zwaar zat voor deze kleine selectie.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je opzich een punt, alleen hoop ik eigenlijk dat Ajax wint. Van mijn part via een counter.
Gaat niet gebeuren, maar hopen mag toch?
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk mag en moet dat, maar de kans is zo klein dat je er niet teveel krachten aan moet verspillen, de competitie is echt al zwaar zat voor deze kleine selectie.
Sja, wat ik zag tegen Noordwijk was niet best, ik hoop dat ie een kutdag had, maar als je echt 5-6 passes zo naar de tegenstander schiet weet ik niet wat hij gaat toevoegen....quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.
Kleine selectie idd. Hoop jij ook zo dat Lodeiro nog een kans gaat krijgen van De Boer?
We hebben al niet te veel creatieve spelers, dus ja, ik verwacht het eigenlijk wel.
Redelijk wat passes waren ruk idd. Maar ook wel vijf keer iemand voor het doel gezet en bood zich veel aan. Er ging nog veel mis, maar ja, hij probeert het iig wel. Zijn twee keer achter elkaar gebroken middenvoetsbeentjes zorgen er wellicht voor dat hij nu nog niet zo snel zijn voeten kan laten spreken als dat hij wilt.quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wat ik zag tegen Noordwijk was niet best, ik hoop dat ie een kutdag had, maar als je echt 5-6 passes zo naar de tegenstander schiet weet ik niet wat hij gaat toevoegen....
Ik had veel hoop voor Serero eigenlijk...
Klopt idd. Toch herstelde hij wel vond ik. Prachtige pass op Van der Wiel, die er niets mee deed. Was jammer.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Overigens vond ik Anita ook echt kut spelen gisteren... die heb ik 5 keer een pass zien geven waarmee hij anderen in de problemen bracht en een hele reeks andere acties waardoor Twente gevaarlijk kon worden
Je bedoelt dat hij door De Boer wordt kapot gemaakt? De rol die hij tegen Noordwijk leek te hebben, kan eigenlijk toch nooit de bedoeling zijn geweest? Alleen maar bal aannemen en tikkie terug. Hij had één mooie actie, waar hij met een mooie beweging langs zijn tegenstander glipte. Maar de durf naar voren zag ik hem niet meer maken, om het maar even zo te zeggen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb geen hoop meer op Serero, het vrolijke hertje wat hij in de eerste paar wedstrijden was is hij nu allang niet meer. Hij wordt kapot gemaakt, grijs gemaakt zoals iedereen het lijkt te worden bij Ajax op dit moment.
Ozbiliz is een fantastisch talent en idd een véél betere voetballer als Egotripper - ik zal het wel even maken - Ebecilio.quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Ozbiliz is veel beter dan Ego....
Ik hoop idd dat Serero niet kapotgemaakt wordt door teveel te moeten, die moet een vrije rol ala Suarez krijgen (wanneer dat kan) anders heb je er niet zoveel aan denk ik...
Sja, ik vond dat hij Ajax eerst goed op de rails zette, maar inmiddels is het snel en hard passen, en de druk naar voren weer compleet weg. En ik snap zijn wissels ook niet echt de laatste tijd.quote:
Idd, laf, dat is eigenlijk het best omschreven hoe De Boer nu voetbalt. En dat is jammer, want eigenlijk was het gisteren niet nodig. ( vanaf het begin van de competitie was het allang niet nodig geweest ) Twente was niet zo sterk.quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vond dat hij Ajax eerst goed op de rails zette, maar inmiddels is het snel en hard passen, en de druk naar voren weer compleet weg. En ik snap zijn wissels ook niet echt de laatste tijd.
Het komt zoals gisteren echt enorm laf over zoals ie Ajax liet voetballen, de 1-0 verdedigen in eigen huis tegen een tegenstander die je bij vlagen kapot speelde. Ik snapte het iig niet, jij wel?.
Dan moet je de jong eruit halen voor bulykin als je iets wil, kansen zat die er niet ingingen, komop het is Ajax, thuis verdomme......quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De Boer werd gedwongen door de aanvallende wissels van Adriaanse.... Ajax had die wedstrijd al lang en breed in de tas gehad als ze voorin wat scherper hadden geweest en de grensrechter zijn lenzen had in gedaan
Kan niet, Eriksen is godquote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond De Jong gisteren eigenlijk best goed spelen hoor.... Eriksen was slechter
Mja, helemaal toen hij als linksbuiten stond.quote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond De Jong gisteren eigenlijk best goed spelen hoor.... Eriksen was slechter
Lijkt me logischquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
De Boer zal hopelijk met een logische opstelling beginnen.
Gast, wat heb jij met die Lodeiro?quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.
Kleine selectie idd. Hoop jij ook zo dat Lodeiro nog een kans gaat krijgen van De Boer?
We hebben al niet te veel creatieve spelers, dus ja, ik verwacht het eigenlijk wel.
De Jong had inderdaad meer dan 2 balcontacten in 1 wedstrijd gister hij maakt progressiequote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ja, maar ik zie De Boer wel met bv. Enoh beginnen. En dan past hij zich toch aan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lijkt me logisch
Hij zal zich niet aan Madrid aan willen passen. Liever ten onder op de Ajax manier dan voor de pot gaan liggen en er 1 tegen krijgen.
Eén van de essentiële dingen in het voetbal is vrijlopen en doorbewegen als een ploeggenoot de bal heeft.quote:Gast, wat heb jij met die Lodeiro?
Die gozer speelde tegen Noordwijk zo dramatisch. Ik hoop dat hij een heel stuk beter kan, anders mag hij nog niet eens op de tribune zitten bij een wedstrijd van Ajax.
Zo raar is het niet ..quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, de laatste tijd ben ik het steeds eens met HW, raar, ik weet. Kan er niets aan doen
quote:
Ja speelt niet mee.quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mourinho is toch nog geschorst voor deze CL-wedstrijd?
Je kan niet winnen van Twente + Scheidsrechterquote:
Madrid verliest echt niet in Bernabeu, in Amsterdam, wanneer Madrid hopelijk al geplaatst is kunnen we misschien voor een verrassing zorgen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht kan ons aller Ajax daar gebruik van maken om Madrid lesje te leren.![]()
![]()
Weg met hem.quote:Op maandag 26 september 2011 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan niet winnen van Twente + Scheidsrechter
Is Pieter Vink trouwens al uit zijn ambt gezet, ik ga er vanuit dat hij na zijn blunder van afgelopen zaterdag nooit meer mag fluiten in de eredivisie.
Wat deed vink fout volgens jou?quote:Op maandag 26 september 2011 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan niet winnen van Twente + Scheidsrechter
Is Pieter Vink trouwens al uit zijn ambt gezet, ik ga er vanuit dat hij na zijn blunder van afgelopen zaterdag nooit meer mag fluiten in de eredivisie.
Iemand anders had het al eerder gemeld maar er had wel wat heftiger geprotesteerd kunnen worden in die zin zijn ze ook veel te lief, zo'n grens moet je meteen bestormen en confronteren, dan heb je kans dat in de tussentijd de 4e man Vink in z'n oor fluistert dat het een doelpunt was.quote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef Komakie het volgende:
Fout van de grensrechter. Hij is er niet voor niets. Door niet op dit soort dingen te hoeven letten kan Vink zich op andere zaken richting. Dan moet alleen wel die sukkel langs de lijn een beetje beter opletten
En dan 3 man geel krijgen voor protesteren.quote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand anders had het al eerder gemeld maar er had wel wat heftiger geprotesteerd kunnen worden in die zin zijn ze ook veel te lief, zo'n grens moet je meteen bestormen en confronteren, dan heb je kans dat in de tussentijd de 4e man Vink in z'n oor fluistert dat het een doelpunt was.
Dat is het ergste ja, ik vond ook dat ze wel heel erg mild reageerden, maar ja, met die scheidseikels heb je zo een gele kaart omdat je ze op hun falen wijstquote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
En dan 3 man geel krijgen voor protesteren.
Vind ik het risico wel waard en zo snel krijgen 3 man geen geelquote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
En dan 3 man geel krijgen voor protesteren.
Als het echt zou helpen zou ik het ook waard vinden. Maar het helpt toch niet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik het risico wel waard en zo snel krijgen 3 man geen geel
Ja de oplossing is zo simpel, kut Fifa zelfs bij rugby kijken ze naar de beelden voor een beoordelingquote:Op maandag 26 september 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Maar, niet om nou weer in herhaling te vallen, wat is er nou mis met bij zoiets even met zijn allen naar het scherm te kijken en te concluderen dat het gewoon een goal was?
En dat kost dus echt geen cent extra omdat elke wedstrijd toch wordt opgenomen. Dan moeten ze maar eens af van de regel dat alles in elke klasse hetzelfde moet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja de oplossing is zo simpel, kut Fifa zelfs bij rugby kijken ze naar de beelden voor een beoordeling
Inderdaad maar zal ook niet de werkelijke reden van de FIFA zijn, die hebben geen belang bij een eerlijk verloop van een wedstrijd als het ze niet uitkomtquote:Op maandag 26 september 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat kost dus echt geen cent extra omdat elke wedstrijd toch wordt opgenomen. Dan moeten ze maar eens af van de regel dat alles in elke klasse hetzelfde moet.
De belangen van Ajax-twente zijn toch ontelbaar groter dan FC Schubbekutteveen F1-Bal op het dak F1?
http://www.at5.nl/artikel(...)rtrouwen-naar-madridquote:De spelers van Ajax zijn het er duidelijk over eens. De kampioen van Nederland begint dinsdag met andere ambities dan afgelopen seizoen aan de uitwedstrijd tegen Real Madrid in de Champions League. In september vorig jaar werden de Amsterdammers volledig weggespeeld in Spanje en mocht de ploeg zich gelukkig prijzen dat de schade beperkt bleef tot 2-0.
'Toen waren we al blij dat we mee mochten doen. Nu gaan we daarheen om een goed resultaat te halen', klinkt het zelfverzekerd uit de mond van verdediger Toby Alderweireld. 'We moeten niet alleen naar Real kijken. Destijds toonden we veel te veel respect. We moeten het nu beschouwen als een normale wedstrijd.'
Het is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Real haalde afgelopen seizoen de halve finale van het miljoenenbal en is één van de weinige ploegen ter wereld die het aartsrivaal Barcelona echt lastig kan maken. 'Die wedstrijden hebben we natuurlijk allemaal gezien. Daarin zie je wel dat het een geweldig team is', erkent Siem de Jong.
Toch ziet ook de middenvelder kansen. Ajax moet volgens De Jong vooral slim spelen. 'We moeten goed inschatten wanneer we druk zetten en op welke momenten we inzakken. Dat is iets wat je in de wedstrijd moet aanvoelen. Vorig seizoen lieten we ze teveel komen. Nu zullen we toch naar voren moeten.'
Voor Derk Boerrigter is het een speciale wedstrijd. De aanvaller speelde vorig seizoen nog met RKC Waalwijk in de Jupiler League. Stadions als De Adelaarshorst en De Geusselt zijn verleden tijd voor de man uit Oldenzaal. Dinsdag staat hij in Estadio Santiago Bernabeu. Echt onder de indruk lijkt Boerrigter niet. 'Het wordt in ieder geval een leuk potje.'
De linksbuiten leverde zaterdag een belangrijke bijdrage aan de 1-1 tegen FC Twente door de assist bij de treffer van Miralem Sulejmani te verzorgen. Boerrigter rende Tim Cornelisse voorbij alsof deze er niet stond. Dat zal dinsdag wel anders zijn tegen verdedigers van wereldklasse als Sergio Ramos en Marcelo. 'Die Cornelisse is al over de 30 en misschien een beetje over zijn hoogtepunt heen. Tegen Real wordt het een ander verhaal. Het is een mooie uitdaging. We gaan ons best doen.'
Waar komen die verwachtingen dan vandaan? Vorig seizoen met geluk kampioen geworden en dan gaat het nu opeens als een sneltrein lopen? Ik ben niet zo pessimistisch hoor, we doen gewoon mee voor het kampioenschap zeker als de spelers waar je het van verwacht (Vertonghen, Janssen, Eriksen) naar behoren gaan presterenquote:Op maandag 26 september 2011 12:11 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zie er het somber in dit seizoenKomt ook eigenlijk dat ik teveel verwachtingen had. Dacht namelijk dat het team echt goed op elkaar in gespeeld zou zijn en alles vloeiend zou lopen. Maar dat is dus helaas bijna nooit zo
Nou ja, het echte Ajaxvoetbal zag je onder de Boer wel terugkomen, maar dat is inmiddels ook wel weer weg. Van Halst zei het nog, als FdB "dit"positiespel met Ajax kan vasthouden kunnen ze ver komen.quote:Op maandag 26 september 2011 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar komen die verwachtingen dan vandaan? Vorig seizoen met geluk kampioen geworden en dan gaat het nu opeens als een sneltrein lopen? Ik ben niet zo pessimistisch hoor, we doen gewoon mee voor het kampioenschap zeker als de spelers waar je het van verwacht (Vertonghen, Janssen, Eriksen) naar behoren gaan presteren
Alles kan, maar als je ziet dat in de competitie er heel veel kansen nodig zijn om te scoren zal de kans hierop tegen Madrid veel kleiner zijn, die zullen misschien een kans of 2 weggeven en die moet dan meteen verzilverd wordenquote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
Als Rubin Kazan kan stunten bij Barcelona, kan Ajax toch ook stunten in Madrid?
Ik denk 4-0. 3x Ronaldo en 1x di maria.quote:Op maandag 26 september 2011 13:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik zeg 1-2 2x bulyikin 1x di maria
Mwah, dat Rubin heeft geen misselijke begroting verder hoor. En natuurlijk kan het, maar dan zullen ze de spaarzame kansen er eens in moeten rossen ipv missenquote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
Als Rubin Kazan kan stunten bij Barcelona, kan Ajax toch ook stunten in Madrid?
Toen Rubin tegen barca moest hadden ze een super goede verdediging. Ajax zuigt atm met Wieltje uit vorm, Jantje uit vorm, toby uit vorm en anita te kleinquote:Op maandag 26 september 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat Rubin heeft geen misselijke begroting verder hoor. En natuurlijk kan het, maar dan zullen ze de spaarzame kansen er eens in moeten rossen ipv missen.
Ik wil er ook nog niet aan denkenquote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen Rubin tegen barca moest hadden ze een super goede verdediging. Ajax zuigt atm met Wieltje uit vorm, Jantje uit vorm, toby uit vorm en anita te klein
2x Higuain en 2x eigen goal (vertonghen)quote:Op maandag 26 september 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik denk 4-0. 3x Ronaldo en 1x di maria.
Ja van der wiel is slecht bezig. Maar over de belgen had ik niks te klagen tegen twente.quote:Op maandag 26 september 2011 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Jan was wel weer ok ja, maar Greg staat echt weer veels te veel te slapen, verzaakt, gaat te veel mee naar voren. Opzich is dat laatste goed, maar als je dan de bal verliest hoor je als een debiel terug te rennen, hij blijft gewoon lamlendig staan kijken hoe zijn collega's het oplossen, of niet.
Nee, alleen dat als je dan weer zo'n schot op doel van 35 meter probeert, zorg dat dat ie op zijn minst tussen de palen isquote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja van der wiel is slecht bezig. Maar over de belgen had ik niks te klagen tegen twente.
Zij zijn mede verantwoordelijk voor het doelpunt van de Jong, lag niet alleen aan v/d Wiel, het was zijn man niet die scoorde, al had hij wel bij kunnen springenquote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja van der wiel is slecht bezig. Maar over de belgen had ik niks te klagen tegen twente.
Die van toby was nog aardig gevaarlijk.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, alleen dat als je dan weer zo'n schot op doel van 35 meter probeert, zorg dat dat ie op zijn minst tussen de palen is.
423 is naast Vak410(424 en 425)quote:Op maandag 26 september 2011 14:01 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nog nooit beperkt zicht kaarten gekocht, maar bijv. die op 423, waar zit je dan? kan me niet een beperkt zifcht kaartje daar bedenken...
Het doelpunt van de Jong kwam wel door de belgen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, alleen dat als je dan weer zo'n schot op doel van 35 meter probeert, zorg dat dat ie op zijn minst tussen de palen is.
Dat weet ik. Zal je wel tegen de wand aan staan. Daar heb ik ook nog eens normale kaarten voor gekochtquote:
Over welke wedstrijd heb je het , dat je beperkt zich kunt kopen voor dat vakquote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat weet ik. Zal je wel tegen de wand aan staan. Daar heb ik ook nog eens normale kaarten voor gekocht. Dan is dit een koopje.
Met kaartjes voor 423 kun je gewoon naar 410 als je wilt, en gewoon staan daar zo achter in het vakquote:
kan niet, daarom zit die glazen wand er.quote:Op maandag 26 september 2011 14:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met kaartjes voor 423 kun je gewoon naar 410 als je wilt, en gewoon staan daar zo achter in het vak
Je kunt met de hele groep naar binne lopen (in het vak), als je mensen kent van 410.quote:Op maandag 26 september 2011 14:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kan niet, daarom zit die glazen wand er.
423 heeft een andere ingang he. 401/430 heeft zelfde ingang als 410 ja.quote:Op maandag 26 september 2011 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je kunt met de hele groep naar binne lopen (in het vak), als je mensen kent van 410.
dit, 401/402 kan ook nog omdat je dan aan de goede kant zit(ondanks andere ingang), alle andere vakken, dus ook 423, is het praktisch onmogelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 14:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
423 heeft een andere ingang he. 401/430 heeft zelfde ingang als 410 ja.
Of misschien Eriksen 'banken' en Janssen op zijn plek neerzetten.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Morendo het volgende:
Als we met een middenveld starten van:
Eriksen----De Jong
------Janssen
En Real heeft er zin in, dan worden we verkracht. Hopelijk leest Frankie mee. Ik ben geen fan van Enoh, maar zou hem voor morgen wel opstellen, ipv Theo.
Wat dacht je van de Jong banken?quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of misschien Eriksen 'banken' en Janssen op zijn plek neerzetten.
Maar dan staat Eriksen weer op rechts. Of Janssen, en dat kan niet wat mij betreft.quote:Op maandag 26 september 2011 15:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Jong banken?
"weer" op rechts?quote:Op maandag 26 september 2011 15:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar dan staat Eriksen weer op rechts. Of Janssen, en dat kan niet wat mij betreft.
Janssen als defensieve middenvelder opstellen tegen Real gaat niet goed komen inderdaad. Je zag tegen PSV al dat hij er moeite mee had om telkens met Wijnaldum mee te gaan. Tegen Real wordt hij denk ik compleet overlopen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:37 schreef Morendo het volgende:
Als we met een middenveld starten van:
Eriksen----De Jong
------Janssen
En Real heeft er zin in, dan worden we verkracht. Hopelijk leest Frankie mee. Ik ben geen fan van Enoh, maar zou hem voor morgen wel opstellen, ipv Theo.
Lees het nog eens, maar dan op een andere manier.quote:
Koning.quote:Op maandag 26 september 2011 15:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Never give up, never surrender.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Uhh wij hebben gewoon gefaald in het afmaken van kansen hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 15:48 schreef potienza het volgende:
Ze zijn ook altijd lucky daar in Enschede.
Wat lijkt Vermeer opeens lang op die foto.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Hmm, de KNVB mag die grensrechter wel voor 10 duels schorsen.quote:Op maandag 26 september 2011 15:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Uhh wij hebben gewoon gefaald in het afmaken van kansen hoor.
Gwn het hele jaar.quote:Op maandag 26 september 2011 15:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, de KNVB mag die grensrechter wel voor 10 duels schorsen.
Boys hebben vertraging.quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Vermeer is toch iets van 1.85.quote:Op maandag 26 september 2011 15:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat lijkt Vermeer opeens lang op die foto.
Met naaldhakken. Hij is gewoon 1.82m hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 15:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vermeer is toch iets van 1.85.
Is ook niet heel erg klein, alleen wel voor een keeper.
Ik ben 1m62quote:Op maandag 26 september 2011 15:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met naaldhakken. Hij is gewoon 1.82m hoor.
Luister Vurnon, hier een tip van een oud-linksback: je moet soms wat eerder knijpen wanneer je de rechtsbuiten ziet bewegen. Succes morgen.quote:
Netjesquote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Daarom zeg ik ook "iets van"quote:Op maandag 26 september 2011 15:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met naaldhakken. Hij is gewoon 1.82m hoor.
Ik moet toch aan de buitenkant verdedigenquote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Luister Vurnon, hier een tip van een oud-linksback: je moet soms wat eerder knijpen wanneer je de rechtsbuiten ziet bewegen. Succes morgen.
Daarom zeg ik ook 'met naaldhakken zeker'.quote:Op maandag 26 september 2011 15:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook "iets van"
Een paar meter? Wel meer dan dat, en hij komt ook bijna bij elke aanval uitquote:Op maandag 26 september 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer is gewoon te klein, en als ie nou slim was zou hij wat vaker op zijn lijn blijven, maar nee hoor, meneer gaat gerust een paar meter uit zijn goal staan.
Ik hou echt elke keer mijn hart vast, dat was ik niet meer gewend door Stekelenburg...... Vermeer is een waarzinnig goeie lijnkeeper met echt katachtige reflexen, maar hij is gewoon niet compleet genoeg voor Ajax vrees ik.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een paar meter? Wel meer dan dat, en hij komt ook bijna bij elke aanval uit
Ach, ik heb op de laatste 2 seizoenen na ook regelmatig mijn hart vastgehouden bij Stekelenburg hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou echt elke keer mijn hart vast, dat was ik niet meer gewend door Stekelenburg...... Vermeer is een waarzinnig goeie lijnkeeper met echt katachtige reflexen, maar hij is gewoon niet compleet genoeg voor Ajax vrees ik.
Zaterdag ging ie opeens helemaal naar de zijkant om een bal te spelen, opzich niet erg, maar daarna bleef ie rustig aan de zijkant staan wachtenquote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja soms staat hij bij een corner gwn in de middencirkel, kan de tegenstander vrij inkoppen.
Hij zal nog wel iets meer krediet hebben dan dat denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zaterdag ging ie opeens helemaal naar de zijkant om een bal te spelen, opzich niet erg, maar daarna bleef ie rustig aan de zijkant staan wachten. En dat tot 2 keer aan toe...
Echt, die moet nog zoveel gecoached worden..... ik denk dat als ie 1 blunder maakt dat hij eruit ligt.
quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Morgen zal het vernederend zijn voor Realquote:Op maandag 26 september 2011 17:35 schreef muzas het volgende:
Uberhaupt een doelpunt daar maken zou al geweldig zijn.
Ik hoop dat het niet al te vernederend zal zijn morgen.
Jari! wat een held is het ook.quote:Op maandag 26 september 2011 15:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Never give up, never surrender.
Lorenzo & thulani.. Knoopje los..quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Enoh als zijn mandekker opstellen, Daley mag Di Maria er wel uitsprinten.quote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef Morendo het volgende:
Misschien moet Frank toch Daley opstellen om Ronaldo te bewaken.
Het slappe toontje van de Boer voorspelt iig weinig goeds.quote:De Boer: "Moeten durven voetballen"
Het Ajax van Frank de Boer speelt morgen een belangrijke Champions League-wedstrijd tegen het sterrenensemble van Real Madrid. De trainer wil dat de Amsterdammers lef tonen.
Afgelopen seizoen kwam Ajax ook al uit tegen Real Madrid. Destijds gingen de Amsterdammers kansloos met 2-0 onderuit, waar de score aanzienlijk hoger had kunnen uitvallen. Ajax liet zich overrompelen, iets waar De Boer nu voor wil waken. "Wij moeten durven te voetballen en lef tonen. Anders hadden we net zo goed in Amsterdam kunnen blijven."
quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja soms staat hij bij een corner gwn in de middencirkel, kan de tegenstander vrij inkoppen.
Oh god... met een beetje pech Anita rechts en Blind Links.quote:• Gregory van der Wiel is uit voorzorg na de warming-up van de training van Ajax in Madrid gestopt • de rechtsachter hield lichte klachten aan het bovenbeen over aan het competitieduel met FC Twente van afgelopen zaterdag •
quote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh god... met een beetje pech Anita rechts en Blind Links.
Noem het david tegen goliath en je komt dichter bij de werkelijkheidquote:Op maandag 26 september 2011 20:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Een titanenstrijd wordt het met bij vlagen leuk voetbal.
Ik voorspel 2-3 met de winnende van Anita.
Die patta's wil ik ook!quote:Op maandag 26 september 2011 15:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Boys hebben swagger
Is toch een mooie ervaring en je strijkt er als club veel geld mee op. Dat je verliest van een van de beste clubs van de wereld is normaal. Beter dan dat je in Polen of Oekraïne tegen een stel stugge houthakkers moet met 7 man op de tribune.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef eight het volgende:
[..]
Noem het david tegen goliath en je komt dichter bij de werkelijkheid
Dat gezeur op De Boer komt vooral vanwege het feit dat hij dingen juist afremt dit seizoen. Dan kun je je niet meer verschuilen achter 'jeugdigheid', integendeel zelfs. De onbevangenheid en het lef van de jeugd ontbreekt gewoon. Veel te veel risicoloos voetbal.quote:Op maandag 26 september 2011 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat gezeur op De Boer mag ook wel een keer ophouden... Ajax speelt over het algemeen veel beter voetbal dan pak 'm beet 2 jaar geleden toen het Suarez & co was.... het is teleurstellend dat ze dat overwicht niet altijd in overwinningen uitdrukken maar met zulke jeugdige spelers is dat een proces dat vanzelf doorschiet naar succes...
Ik denk dat dat niet zozeer door De Boer komt maar een haperende vorm bij de spelers die daardoor te angstig worden om uberhaupt iets te ondernemenquote:Op maandag 26 september 2011 22:00 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dat gezeur op De Boer komt vooral vanwege het feit dat hij dingen juist afremt dit seizoen. Dan kun je je niet meer verschuilen achter 'jeugdigheid', integendeel zelfs. De onbevangenheid en het lef van de jeugd ontbreekt gewoon. Veel te veel risicoloos voetbal.
Ik bespeur bij De Boer toch wel degelijk de keuze voor meer zekerheid. Oudere, ervaren, fysiek sterke voetballers ingekocht, en het opstellen van Siem De Jong zijn voor mij 2 alles omvattende aanwijzingen. Je ziet het dus ook terug in de speelstijl. Een stijl waarmee je toch wederom voor korte termijn gaat i.p.v. lange termijn.quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer door De Boer komt maar een haperende vorm bij de spelers die daardoor te angstig worden om uberhaupt iets te ondernemen
Aankopen als Janssen en Bulykin waren overbodig en niet geschikt.quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kan niet puur op de lange termijn spelen. Spelers gaan dan nog eerder weg en hetzelfde geldt voor supporters
Supporters van Ajax weten dat het wel eens langer kan duren. Maar prestaties komen vaak verrassend snel. Als er maar in logische opstellingen gevoetbald gaat worden. Dan automatismen kweken. Kan best 4 of 5 wedstrijden ( of wellicht zelfs meer ) fout gaan, maar daarna is er een behoorlijke kans dat het lange tijd goed gaat.quote:Op maandag 26 september 2011 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je kan niet puur op de lange termijn spelen. Spelers gaan dan nog eerder weg en hetzelfde geldt voor supporters
Daar heb je weinig aan als je snel moet combineren om de tegenstander (die zich veelal in laat zakken) te verschalken. Zeker aangezien De Zeeuw technisch redelijk beperkt was. Het voetbal van Ajax is niet weggelegd voor degelijke lopers, en dan was De Zeeuw ook nog iemand die verzaakte in de omschakeling. Ben blij dat ie weg is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:27 schreef stoeltafel het volgende:
Had liever de Zeeuw ipv Jansen. Die bracht veel meer diepgang
Ja, zeker. Janssen speelt nu écht als een oude man. Een beetje als een 3de helft voetballer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:27 schreef stoeltafel het volgende:
Had liever de Zeeuw ipv Jansen. Die bracht veel meer diepgang
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, zeker. Janssen speelt nu écht als een oude man. Een beetje als een 3de helft voetballer.
Ik heb hem liever op de plek van Eriksen of Siem Fosfaat.²
quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Vandaag alweer voetbal, mooi man. [ afbeelding ]
Eigenlijk brengt frank zich met aankoop janssen in de spagaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:22 schreef DeNummer10 het volgende:
En op Steek na mis ik er geen één.
twitter:HumbertoTan twitterde op dinsdag 27-09-2011 om 07:31:07Oussama Assaidi, Eljero Elia (Juve), Luciano Narsingh (Hveen), Jeremain Lens (PSV), Amrabat moesten allen de Ajaxopleiding verlaten. #VK reageer retweet
Lodeiroquote:Op dinsdag 27 september 2011 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eigenlijk brengt frank zich met aankoop janssen in de spagaat.
Als janssen er niet was:
lodeiro - anita - eriksen
dit, die gasten zullen heus niet voor niets weggestuurd zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:13 schreef gniffie het volgende:
Als die snert jochies zich hadden kunnen gedragen
Ook al zijn ze wel voor niets weggestuurd, wat schieten we er nu mee op, sukkeltje die Tanquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
dit, die gasten zullen heus niet voor niets weggestuurd zijn.
Alles onder de 3-0 ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:23 schreef franklop het volgende:
als we maar een kans of 3 krijgen ben ik al tevreden
En als je nou mocht kiezen.. 3-0 of 5-1?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Alles onder de 3-0 ben ik tevreden.
3-0 ben ik al niet meer tevreden hequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:43 schreef muzas het volgende:
[..]
En als je nou mocht kiezen.. 3-0 of 5-1?
Tevreden met 3-0 doe normaal, het is wellicht realistisch maar waarom zou je daar tevreden mee moeten zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
3-0 ben ik al niet meer tevreden he
Maar zou ik toch voor 3-0 gaan denk ik.
OMdat het beter is dan de 15-0 die heb vorig naar had kunnen/moeten zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevreden met 3-0 doe normaal, het is wellicht realistisch maar waarom zou je daar tevreden mee moeten zijn?
Truequote:Op dinsdag 27 september 2011 08:29 schreef muzas het volgende:
[..]
LodeiroDie had het maar wat zwaar tegen noordwijk.
''altijd goed''quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen we moeten ook niet opkijken van een verrassing. De Boer doet het altijd goed in uitwedstrijden in de champions league.
Voordeel is idd dat ze vrij uit kunnen voetballen, totaal geen druk...dus dat zou misschien weleens tot oplevingen bij bepaalde spelers kunnen leiden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mensen we moeten ook niet opkijken van een verrassing. De Boer doet het altijd goed in uitwedstrijden in de champions league.
Was er vorig jaar wel druk dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Voordeel is idd dat ze vrij uit kunnen voetballen, totaal geen druk...dus dat zou misschien weleens tot oplevingen bij bepaalde spelers kunnen leiden.
nog geen tegengoal gehad tegen een franse en italiaanse topploeg en 100% van zijn uitwedstrijden gewonnen. Frank is goed in het bespelen van topteams.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
''altijd goed''
Hij heeft 1 uitwedstrijd gehad, toen was die welgeteld 24 uur trainer.
Waarom melden josti's zich altijd aan om dit soort, sja, kleuterachtige pesterijtjes meer is het niet, te posten?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:16 schreef -Vega- het volgende:
Het zal een leuke pot worden, voor Real supporters. Ajax gaat weer onderuit, ze gaan steeds vaker verliezen in de competitie en in de beker worden ze er tegen VVV-Venlo uitgeflikkert na penalty's.
Waarheid vs Doemscenario --> 0-1
Banshee terug in je hok! Kssst!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:16 schreef -Vega- het volgende:
Het zal een leuke pot worden, voor Real supporters. Ajax gaat weer onderuit, ze gaan steeds vaker verliezen in de competitie en in de beker worden ze er tegen VVV-Venlo uitgeflikkert na penalty's.
Klopt. Vind wel dat ze de Boer moeten ontslaan als hij punten verspeelt bij Madrid.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:16 schreef -Vega- het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Vind wel dat ze de Boer moeten ontslaan als hij punten verspeeld bij Madrid.
En ik vind dat ze users moeten bannen die werkwoorden niet goed kunnen spellen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Vind wel dat ze de Boer moeten ontslaan als hij punten verspeeld bij Madrid.
Behalve als ze het binnen een uur editten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:39 schreef BobW het volgende:
[..]
En ik vind dat ze users moeten bannen die werkwoorden niet goed kunnen spellen.
Vervoegen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:39 schreef BobW het volgende:
[..]
En ik vind dat ze users moeten bannen die werkwoorden niet goed kunnen spellen.
Je leest verkeerdquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tevreden met 3-0 doe normaal, het is wellicht realistisch maar waarom zou je daar tevreden mee moeten zijn?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:15 schreef Dven het volgende:
De kans bestaat dat we winnen maar een gelijkspel is ook goed mogelijk. Ik kijk er echter niet van op als we verliezen.
Dus, zijn aankopen waren bagger, maar dat is geen kritiek...quote:Op maandag 26 september 2011 23:44 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Aankopen als Janssen en Bulykin waren overbodig en niet geschikt.
De Boer maakt veel keuzes op basis van fysieke kracht van zijn spelers.
Het voetbal raakt ondergesneeuwd op die manier. Je moet je juist onderscheiden met voetbal, want de fysieke strijd verlies je altijd in de top.
Ajax speelt nu de bal rond totdat er ruimte komt om op snelheid of kracht te excelleren, ik mis combinatievoetbal. Het spel tussen de linies. Spelers aanspelen in de dekking/spelers die aanspeelbaar zijn in de dekking. Het is veel te vaak risicoloos rondtikken, doelpogingen forceren en sleuren in de voorhoede.
Dit was vorig seizoen veel minder het geval. Echter moet ik ook wat nuance plaatsen, ik vertrouw blindelings op De Boer en ga 'm niet bekritiseren totdat het seizoen afgelopen is en de balans opgemaakt kan worden. Het kan natuurlijk grotendeels een onbewuste samenloop van omstandigheden zijn.
Als mijn trainer staat te koken van woede en frustratie bij elke kleine fout, en om de haverklap roept "dat zoiets niet mág gebeuren", dan zou ik als spelers ook een beetje verkrampen. Vooral niets fout doen...quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet zozeer door De Boer komt maar een haperende vorm bij de spelers die daardoor te angstig worden om uberhaupt iets te ondernemen
Ja nee, we gaan natuurlijk medelijden hebben met jonge miljonairs die het mooiste leven hebben dat je als jochie kan hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als mijn trainer staat te koken van woede en frustratie bij elke kleine fout, en om de haverklap roept "dat zoiets niet mág gebeuren", dan zou ik als spelers ook een beetje verkrampen. Vooral niets fout doen...
Dit.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef mash_ het volgende:
Ik vind aankopen van de boer helemaal niet bagger. Alleen gebruikt hij janssen verkeerd.
Dat inderdaad. Ik kan in tegenstelling tot de voorgaande jaren elke aankoop wel plaatsen en als logisch beschouwen (zeker als je kijkt naar de wat meer normale transferbedragen die we nu weer betaald hebben). Enige nadeel is de verkeerde positie van Janssen, maar hopelijk komt hij nog tot inkeer.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:30 schreef mash_ het volgende:
Ik vind aankopen van de boer helemaal niet bagger. Alleen gebruikt hij janssen verkeerd.
Waar zou jij nieuwe spelers willen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
De aankopen zijn niet slecht, het waren er alleen 2-3 te weinig.
Achterin ja, al zou een jeugdspeler wel de voorkeur genieten hoor, maar we zijn nu al zo zwak achterin, 1-2 blessures/schorsingen en we zijn echt de lulquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar zou jij nieuwe spelers willen?
Alleen nog een LV leek mij genoeg, maar die lopen er niet veel rond.
2-0 verliezen is helemaal niet positief, hangt er ook maar net vanaf namelijk hoe die 2-0 tot stand komt.quote:
Idd, linksback had wel gemogen, rechtsback is Ligeon wel een goede vervanger van V/d wiel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Achterin ja, al zou een jeugdspeler wel de voorkeur genieten hoor, maar we zijn nu al zo zwak achterin, 1-2 blessures/schorsingen en we zijn echt de lul.
Janssen is niks mis mee idd. Gewoon als CAM inzetten naast erikssen ipv de jong. Oftewel belangrijk maken. Op het moment dat je met Janssen en Erikssen 2 spelers hebt lopen die de spitsen kunnen bedienen dan heb je aan een speler als bulykin opzich best veel. Een speler die sterk is en z'n mannetje staat in het behouden van positie om de briljante steekpaasjes erin te lopen. (sigthorsson kan dit ook perfect).quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit.
Bulykin is een beetje een rare aankoop, maar hij is prima te gebruiken in de Eredivisie.
Nicky Kuiper?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, linksback had wel gemogen, rechtsback is Ligeon wel een goede vervanger van V/d wiel.
Ajax mist een type Boussoufa/Sneijder. Een speler die het spel(tempo) bepaalt en ook scorend/assisterend vermogen heeft.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:44 schreef HeatWave het volgende:
De aankopen zijn niet slecht, het waren er alleen 2-3 te weinig.
eriksen moet er nog wat aan schavenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax mist een type Boussoufa/Sneijder. Een speler die het spel(tempo) bepaalt en ook scorend/assisterend vermogen heeft.²
Ze missen Mounir ook zeker?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ajax mist een type Boussoufa/Sneijder. Een speler die het spel(tempo) bepaalt en ook scorend/assisterend vermogen heeft.²
Van alle mensen moet je een Marokkaan opnoemenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sneijder is geen Marokkaan. Ik bedoel zo'n type. Boussoufa is jarenlang de leider geweest van Anderlecht. En Anderlecht is geen mindere club dan Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van alle mensen moet je een Marokkaan opnoemen
Hij heeft 2 problemen:quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eriksen moet er nog wat aan schaven
Dat is toch wel het laatste wat gaat gebeuren, een kopbal van Theo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef RijstNatie het volgende:
Ik denk vanavond 1-1
kopbal van theo janssen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft 2 problemen:
- leuk en aardig
- scoort niet²
AZ, Ajax, PSV, Vitesse, FC twente en zelfs Feyenoord atm zal adnerlecht verslaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sneijder is geen Marokkaan. Ik bedoel zo'n type. Boussoufa is jarenlang de leider geweest van Anderlecht. En Anderlecht is geen mindere club dan Ajax.²
Ja, momenteel wel. Boussoufa zit er niet meer. Dat voelen ze nu.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
AZ, Ajax, PSV, Vitesse, FC twente en zelfs Feyenoord atm zal adnerlecht verslaan.
En Lukakuquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, momenteel wel. Boussoufa zit er niet meer. Dat voelen ze nu.²
lukaku ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou zeker een versterking zijn, samen met Mounir en Ismael. Maar ben bang dat hij de talenten in de weg zou staan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Mag je vinden, mag je vinden. Toch zou Boussoufa de oplossing zijn voor Ajax.²
1-3 gaat het wordenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:47 schreef Burrito het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin om naar de afslachting te kijken vanavond jongens?
niet zo happen op de Banshee troll..
Iedereen geeft jou gelijk. Madrid is vele malen beter, Ajax faalt zwaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Madrid is beter geworden t.o.v. vorig jaar jaar. Terwijl Ajax juist zwakker is geworden (in de voorhoede).
Of denken jullie dat ze in Madrid schrikken van Boerrigter en de Sig?²
Jij was toch het land uitgezet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Madrid is beter geworden t.o.v. vorig jaar jaar. Terwijl Ajax juist zwakker is geworden (in de voorhoede).
Denk je dat wij schrikken van 'CR7'quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja. http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rs-op-de-vleugel.htmquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |