SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze countergoal in de 95e minuut. Vermeer scoortquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Madrid uit winnen we gewoon hoor. [ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/275(...)appen-voor-ajax.htmlquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Zo trots dat ik daar bij wasquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Nieuwe trainer?quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doen we nog wat in de winterstop..
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{quote:
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeekquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{
Die mensen daar zeiken echt op alles.quote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeek
Dat ja.quote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midgetquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midget
haters gonna hatequote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midget
Ik zie je nu al een tijdje de meest vreemde dingen roepen hier in het topic. Heb je er nu echt geen kijk op of?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noem een betere rechtsback in de eredivisie.
Waarom speelt die jongen al 2 jaar alsof het hem niks doet ?quote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie je nu al een tijdje de meest vreemde dingen roepen hier in het topic. Heb je er nu echt geen kijk op of?
Al 2 jaar alsof het hem niks doet? Ik heb hem fantastisch zien spelen op het WK.quote:Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Waarom speelt die jongen al 2 jaar alsof het hem niks doet ?
Marcellis is al beter, die laat zich niet overspelen
Tja voor lul staan voor de hele wereld had ie geen zin in natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 21:10 schreef potienza het volgende:
[..]
Al 2 jaar alsof het hem niks doet? Ik heb hem fantastisch zien spelen op het WK.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja voor lul staan voor de hele wereld had ie geen zin in natuurlijk
In zijn hoofd jaquote:
Heb je opzich een punt, alleen hoop ik eigenlijk dat Ajax wint. Van mijn part via een counter.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Madrid boeit niet, ingecalculeerd verlies. Alles meer is mooi meegenomen, maar verder niet te druk om maken. Heel blijven en op naar de volgende eredivisiewedstrijd. Als Ajax iets wil is het tegen de andere 2.
Hopen dat Lyon punten gaat verspelen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Madrid boeit niet, ingecalculeerd verlies. Alles meer is mooi meegenomen, maar verder niet te druk om maken. Heel blijven en op naar de volgende eredivisiewedstrijd. Als Ajax iets wil is het tegen de andere 2.
Tuurlijk mag en moet dat, maar de kans is zo klein dat je er niet teveel krachten aan moet verspillen, de competitie is echt al zwaar zat voor deze kleine selectie.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je opzich een punt, alleen hoop ik eigenlijk dat Ajax wint. Van mijn part via een counter.
Gaat niet gebeuren, maar hopen mag toch?
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk mag en moet dat, maar de kans is zo klein dat je er niet teveel krachten aan moet verspillen, de competitie is echt al zwaar zat voor deze kleine selectie.
Sja, wat ik zag tegen Noordwijk was niet best, ik hoop dat ie een kutdag had, maar als je echt 5-6 passes zo naar de tegenstander schiet weet ik niet wat hij gaat toevoegen....quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.
Kleine selectie idd. Hoop jij ook zo dat Lodeiro nog een kans gaat krijgen van De Boer?
We hebben al niet te veel creatieve spelers, dus ja, ik verwacht het eigenlijk wel.
Redelijk wat passes waren ruk idd. Maar ook wel vijf keer iemand voor het doel gezet en bood zich veel aan. Er ging nog veel mis, maar ja, hij probeert het iig wel. Zijn twee keer achter elkaar gebroken middenvoetsbeentjes zorgen er wellicht voor dat hij nu nog niet zo snel zijn voeten kan laten spreken als dat hij wilt.quote:Op zondag 25 september 2011 22:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wat ik zag tegen Noordwijk was niet best, ik hoop dat ie een kutdag had, maar als je echt 5-6 passes zo naar de tegenstander schiet weet ik niet wat hij gaat toevoegen....
Ik had veel hoop voor Serero eigenlijk...
Klopt idd. Toch herstelde hij wel vond ik. Prachtige pass op Van der Wiel, die er niets mee deed. Was jammer.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Overigens vond ik Anita ook echt kut spelen gisteren... die heb ik 5 keer een pass zien geven waarmee hij anderen in de problemen bracht en een hele reeks andere acties waardoor Twente gevaarlijk kon worden
Je bedoelt dat hij door De Boer wordt kapot gemaakt? De rol die hij tegen Noordwijk leek te hebben, kan eigenlijk toch nooit de bedoeling zijn geweest? Alleen maar bal aannemen en tikkie terug. Hij had één mooie actie, waar hij met een mooie beweging langs zijn tegenstander glipte. Maar de durf naar voren zag ik hem niet meer maken, om het maar even zo te zeggen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb geen hoop meer op Serero, het vrolijke hertje wat hij in de eerste paar wedstrijden was is hij nu allang niet meer. Hij wordt kapot gemaakt, grijs gemaakt zoals iedereen het lijkt te worden bij Ajax op dit moment.
Ozbiliz is een fantastisch talent en idd een véél betere voetballer als Egotripper - ik zal het wel even maken - Ebecilio.quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Ozbiliz is veel beter dan Ego....
Ik hoop idd dat Serero niet kapotgemaakt wordt door teveel te moeten, die moet een vrije rol ala Suarez krijgen (wanneer dat kan) anders heb je er niet zoveel aan denk ik...
Sja, ik vond dat hij Ajax eerst goed op de rails zette, maar inmiddels is het snel en hard passen, en de druk naar voren weer compleet weg. En ik snap zijn wissels ook niet echt de laatste tijd.quote:
Idd, laf, dat is eigenlijk het best omschreven hoe De Boer nu voetbalt. En dat is jammer, want eigenlijk was het gisteren niet nodig. ( vanaf het begin van de competitie was het allang niet nodig geweest ) Twente was niet zo sterk.quote:Op zondag 25 september 2011 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik vond dat hij Ajax eerst goed op de rails zette, maar inmiddels is het snel en hard passen, en de druk naar voren weer compleet weg. En ik snap zijn wissels ook niet echt de laatste tijd.
Het komt zoals gisteren echt enorm laf over zoals ie Ajax liet voetballen, de 1-0 verdedigen in eigen huis tegen een tegenstander die je bij vlagen kapot speelde. Ik snapte het iig niet, jij wel?.
Dan moet je de jong eruit halen voor bulykin als je iets wil, kansen zat die er niet ingingen, komop het is Ajax, thuis verdomme......quote:Op zondag 25 september 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De Boer werd gedwongen door de aanvallende wissels van Adriaanse.... Ajax had die wedstrijd al lang en breed in de tas gehad als ze voorin wat scherper hadden geweest en de grensrechter zijn lenzen had in gedaan
Kan niet, Eriksen is godquote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond De Jong gisteren eigenlijk best goed spelen hoor.... Eriksen was slechter
Mja, helemaal toen hij als linksbuiten stond.quote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond De Jong gisteren eigenlijk best goed spelen hoor.... Eriksen was slechter
Lijkt me logischquote:Op zondag 25 september 2011 22:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
De Boer zal hopelijk met een logische opstelling beginnen.
Gast, wat heb jij met die Lodeiro?quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.
Kleine selectie idd. Hoop jij ook zo dat Lodeiro nog een kans gaat krijgen van De Boer?
We hebben al niet te veel creatieve spelers, dus ja, ik verwacht het eigenlijk wel.
De Jong had inderdaad meer dan 2 balcontacten in 1 wedstrijd gister hij maakt progressiequote:Op zondag 25 september 2011 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ja, maar ik zie De Boer wel met bv. Enoh beginnen. En dan past hij zich toch aan.quote:Op zondag 25 september 2011 23:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lijkt me logisch
Hij zal zich niet aan Madrid aan willen passen. Liever ten onder op de Ajax manier dan voor de pot gaan liggen en er 1 tegen krijgen.
Eén van de essentiële dingen in het voetbal is vrijlopen en doorbewegen als een ploeggenoot de bal heeft.quote:Gast, wat heb jij met die Lodeiro?
Die gozer speelde tegen Noordwijk zo dramatisch. Ik hoop dat hij een heel stuk beter kan, anders mag hij nog niet eens op de tribune zitten bij een wedstrijd van Ajax.
Zo raar is het niet ..quote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, de laatste tijd ben ik het steeds eens met HW, raar, ik weet. Kan er niets aan doen
quote:
Ja speelt niet mee.quote:Op zondag 25 september 2011 23:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
Mourinho is toch nog geschorst voor deze CL-wedstrijd?
Je kan niet winnen van Twente + Scheidsrechterquote:
Madrid verliest echt niet in Bernabeu, in Amsterdam, wanneer Madrid hopelijk al geplaatst is kunnen we misschien voor een verrassing zorgen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht kan ons aller Ajax daar gebruik van maken om Madrid lesje te leren.![]()
![]()
Weg met hem.quote:Op maandag 26 september 2011 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan niet winnen van Twente + Scheidsrechter
Is Pieter Vink trouwens al uit zijn ambt gezet, ik ga er vanuit dat hij na zijn blunder van afgelopen zaterdag nooit meer mag fluiten in de eredivisie.
Wat deed vink fout volgens jou?quote:Op maandag 26 september 2011 01:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan niet winnen van Twente + Scheidsrechter
Is Pieter Vink trouwens al uit zijn ambt gezet, ik ga er vanuit dat hij na zijn blunder van afgelopen zaterdag nooit meer mag fluiten in de eredivisie.
Iemand anders had het al eerder gemeld maar er had wel wat heftiger geprotesteerd kunnen worden in die zin zijn ze ook veel te lief, zo'n grens moet je meteen bestormen en confronteren, dan heb je kans dat in de tussentijd de 4e man Vink in z'n oor fluistert dat het een doelpunt was.quote:Op maandag 26 september 2011 10:18 schreef Komakie het volgende:
Fout van de grensrechter. Hij is er niet voor niets. Door niet op dit soort dingen te hoeven letten kan Vink zich op andere zaken richting. Dan moet alleen wel die sukkel langs de lijn een beetje beter opletten
En dan 3 man geel krijgen voor protesteren.quote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Iemand anders had het al eerder gemeld maar er had wel wat heftiger geprotesteerd kunnen worden in die zin zijn ze ook veel te lief, zo'n grens moet je meteen bestormen en confronteren, dan heb je kans dat in de tussentijd de 4e man Vink in z'n oor fluistert dat het een doelpunt was.
Dat is het ergste ja, ik vond ook dat ze wel heel erg mild reageerden, maar ja, met die scheidseikels heb je zo een gele kaart omdat je ze op hun falen wijstquote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
En dan 3 man geel krijgen voor protesteren.
Vind ik het risico wel waard en zo snel krijgen 3 man geen geelquote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef mash_ het volgende:
[..]
En dan 3 man geel krijgen voor protesteren.
Als het echt zou helpen zou ik het ook waard vinden. Maar het helpt toch niet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik het risico wel waard en zo snel krijgen 3 man geen geel
Ja de oplossing is zo simpel, kut Fifa zelfs bij rugby kijken ze naar de beelden voor een beoordelingquote:Op maandag 26 september 2011 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Maar, niet om nou weer in herhaling te vallen, wat is er nou mis met bij zoiets even met zijn allen naar het scherm te kijken en te concluderen dat het gewoon een goal was?
En dat kost dus echt geen cent extra omdat elke wedstrijd toch wordt opgenomen. Dan moeten ze maar eens af van de regel dat alles in elke klasse hetzelfde moet.quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja de oplossing is zo simpel, kut Fifa zelfs bij rugby kijken ze naar de beelden voor een beoordeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |