SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze countergoal in de 95e minuut. Vermeer scoortquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Madrid uit winnen we gewoon hoor. [ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/275(...)appen-voor-ajax.htmlquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Zo trots dat ik daar bij wasquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Nieuwe trainer?quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doen we nog wat in de winterstop..
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{quote:
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeekquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{
Die mensen daar zeiken echt op alles.quote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeek
Dat ja.quote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midgetquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midget
haters gonna hatequote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog altijd beter dan iemand die het niet boeit, 2 arrogante belgen, en een midget
Ik zie je nu al een tijdje de meest vreemde dingen roepen hier in het topic. Heb je er nu echt geen kijk op of?quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 20:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Noem een betere rechtsback in de eredivisie.
Waarom speelt die jongen al 2 jaar alsof het hem niks doet ?quote:Op zondag 25 september 2011 20:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie je nu al een tijdje de meest vreemde dingen roepen hier in het topic. Heb je er nu echt geen kijk op of?
Al 2 jaar alsof het hem niks doet? Ik heb hem fantastisch zien spelen op het WK.quote:Op zondag 25 september 2011 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Waarom speelt die jongen al 2 jaar alsof het hem niks doet ?
Marcellis is al beter, die laat zich niet overspelen
Tja voor lul staan voor de hele wereld had ie geen zin in natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2011 21:10 schreef potienza het volgende:
[..]
Al 2 jaar alsof het hem niks doet? Ik heb hem fantastisch zien spelen op het WK.
quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Tja voor lul staan voor de hele wereld had ie geen zin in natuurlijk
In zijn hoofd jaquote:
Heb je opzich een punt, alleen hoop ik eigenlijk dat Ajax wint. Van mijn part via een counter.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Madrid boeit niet, ingecalculeerd verlies. Alles meer is mooi meegenomen, maar verder niet te druk om maken. Heel blijven en op naar de volgende eredivisiewedstrijd. Als Ajax iets wil is het tegen de andere 2.
Hopen dat Lyon punten gaat verspelen.quote:Op zondag 25 september 2011 22:15 schreef HeatWave het volgende:
Madrid boeit niet, ingecalculeerd verlies. Alles meer is mooi meegenomen, maar verder niet te druk om maken. Heel blijven en op naar de volgende eredivisiewedstrijd. Als Ajax iets wil is het tegen de andere 2.
Tuurlijk mag en moet dat, maar de kans is zo klein dat je er niet teveel krachten aan moet verspillen, de competitie is echt al zwaar zat voor deze kleine selectie.quote:Op zondag 25 september 2011 22:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Heb je opzich een punt, alleen hoop ik eigenlijk dat Ajax wint. Van mijn part via een counter.
Gaat niet gebeuren, maar hopen mag toch?
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.quote:Op zondag 25 september 2011 22:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk mag en moet dat, maar de kans is zo klein dat je er niet teveel krachten aan moet verspillen, de competitie is echt al zwaar zat voor deze kleine selectie.
Sja, wat ik zag tegen Noordwijk was niet best, ik hoop dat ie een kutdag had, maar als je echt 5-6 passes zo naar de tegenstander schiet weet ik niet wat hij gaat toevoegen....quote:Op zondag 25 september 2011 22:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar idd, dat is eigenlijk wel zo.
Kleine selectie idd. Hoop jij ook zo dat Lodeiro nog een kans gaat krijgen van De Boer?
We hebben al niet te veel creatieve spelers, dus ja, ik verwacht het eigenlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |