SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vieze countergoal in de 95e minuut. Vermeer scoortquote:Op zondag 25 september 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Madrid uit winnen we gewoon hoor. [ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/275(...)appen-voor-ajax.htmlquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Zo trots dat ik daar bij wasquote:Op zondag 25 september 2011 18:46 schreef Dven het volgende:
Gewoon in '96 stijl het Bernabéu verlaten onder luid applaus van het thuispubliek en een 2-0 overwinning in de pocket
Nieuwe trainer?quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk doen we nog wat in de winterstop..
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{quote:
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeekquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nieuw elftal, misschien nog bij de gemeente aankloppen voor extra geld , 100 miljoen is denk ik wel genoeg, plus de 40 miljoen die we al hebben in kas.:{
Die mensen daar zeiken echt op alles.quote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, zat net toevallig het De Boer topic door te lezen op AN (vraag me niet waarom). Bakken kritiek zeg, werd zelfs al geroepen om Verbeek
Dat ja.quote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
Dus wat hou je dan over?
Ramos-Varane-Albiol-Arbeloa ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |