Die gele vlaggen betekenen hier denk ik "Pas op, Hamilton in de buurt."quote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef nils7 het volgende:
Constant gele vlaggen maar je ziet niks...
Wat is daar matsen aan? Een van de zwaardere straffen die je kunt krijgen gedurende de race. Enkel een stop&go en disqalified is zwaarderquote:Op zondag 25 september 2011 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton wordt weer gematst, alleen een drivethrough.
Schumacher kreeg een S&G voor zich verremmen bij een inhaalpoging.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat is daar matsen aan? Een van de zwaardere straffen die je kunt krijgen gedurende de race. Enkel een stop&go en disqalified is zwaarder
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef nils7 het volgende:
Hahahah al dat commentaar op het commentaar van de BBC en dan ook klagen over Mol
En wat is het verschil met nu?quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacher kreeg een S&G voor zich verremmen bij een inhaalpoging.
Droog, droog en............ droogquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er nog kans op regen eigenlijk? Ik kan de lucht niet zien.
Hopen dat iemand vanaf zn balkon een tuinslang naar buiten hangt hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er nog kans op regen eigenlijk? Ik kan de lucht niet zien.
Ow wacht je hebt het over een S&Gquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En wat is het verschil met nu?
Vast er voorbij na de volgende DRSquote:
Inderdaad. Mol is niet zo chauvinistisch als de BBC-presentators.quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
BBC is sowieso zwaar bevooroordeeld. Slechte F1 uitzendingen daar.
Ondanks dat ze wat meer verstand er van hebben als Mol, maar dat chauvinisme constant
quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
BBC is sowieso zwaar bevooroordeeld. Slechte F1 uitzendingen daar.
Ondanks dat ze wat meer verstand er van hebben als Mol, maar dat chauvinisme constant
Rosberg is 1.5s trager nu. Andere banden?quote:Op zondag 25 september 2011 14:40 schreef Stiggie het volgende:
Zozo Schumi blaast als een gek. Liep 11sec achter op rosbergie. 2 laps achter elkaar sec sneller nu anderhalve sec.
Gast, zit jij op een balkon met nog iemand toevallig?quote:Op zondag 25 september 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Weer zo'n spannende DRS-move in de replay, iedereen op het puntje van de stoel?
Heeft al 2x gepit.quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef nils7 het volgende:
Wat is er met Senna gebeurt?
Die ligt 22ste
quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Gast, zit jij op een balkon met nog iemand toevallig?
Niet voor de fun denk ik?quote:
Moest even denkenquote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja, op het balkon van het astoria met een nietmachine van een beroemd merk.quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Well Lewis, you are racing against yourself as usual, and you're going quite fast.quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
Hamilton: "Please keep me informed with info. Who am I racing, how fast am I going?"
Ik heb het dan vooral over de race he.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Enkel het commentaar is wat bevooroordeeld de laatste tijd, voor de rest is dit gewoon de beste coverage die er is
Ja, want Vettel gaat toch winnen, en het is enkel wachten dat Hamilton zich in iemand torpedeert, en Trulli een barriere gaat beminnen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef nils7 het volgende:
Zou ik de gok kunnen wagen en ff kunnen gaan douchen en omkleden
Waar kwam dat gat van 8 seconden dan vandaan?quote:Op zondag 25 september 2011 14:57 schreef Stiggie het volgende:
Rosberg heeft iig zelfde strategie. Ze stoppen telkens 2 laps na elkaar dus scheelt niet veel.
mclaren wist het alquote:Op zondag 25 september 2011 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
1,4% kans op een SC en toch is ie er
Hij rijdt er gewoon tegenaan. Wat probeerde hij? Er overheen?quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iedereen die wat durft vind jij een idioot?
Perez remt gewoon heel vroeg.quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rijdt er gewoon tegenaan. Wat probeerde hij? Er overheen?
Kan inderdaad nog zijn dat Perez een beetje lifte.quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rijdt er gewoon tegenaan. Wat probeerde hij? Er overheen?
quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef nils7 het volgende:
Zou ik de gok kunnen wagen en ff kunnen gaan douchen en omkleden
Schumacher zat op het vuile, hij had het nooit gehaald.quote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Perez remt gewoon heel vroeg.
Niet met je eens.quote:Op zondag 25 september 2011 15:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Schumacher zat op het vuile, hij had het nooit gehaald.
bullshitquote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan inderdaad nog zijn dat Perez een beetje lifte.
Denk ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat Schumacher had gedacht dat Perez naar links zou gaan voor het insturen van de bocht, maar dat gebeurde niet. Inschattingsfout.
Denk het ook.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat Schumacher had gedacht dat Perez naar links zou gaan voor het insturen van de bocht, maar dat gebeurde niet. Inschattingsfout.
quote:Op zondag 25 september 2011 15:11 schreef Mister_T het volgende:
haal die achterblijvers er nou eens tussenuit achter de sc....echt zo lomp!
Had niet gezien dat er nog een achterblijver tussen zat.quote:Op zondag 25 september 2011 15:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet ie dan? Die achterliggers er maar af rammen?
1? 3 ja.quote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Had niet gezien dat er nog een achterblijver tussen zat.
Sutil rijdt op p8quote:Op zondag 25 september 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Hamilton van P7 naar P4 want hij ging Sutil voorbij.
Je moet niet kijken naar de eerste en tweede plek, dan kan het nog best leuk zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 15:19 schreef nils7 het volgende:
ging net douchen toen Schumacher uitstapte dus SC nog wel mee gekregen maar Vettel weer bijna 12 sec ervoor
Ja dequote:Op zondag 25 september 2011 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar de eerste en tweede plek, dan kan het nog best leuk zijn.
Zijn tijden zijn nog redelijk hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef Nober het volgende:
Alonso al 14 ronde's op softs, die komt zo binnen.
Nee, maar Alonso komt ook nog naar binnen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:25 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Kan je met s-soft de race uitrijden dan?
"Line 1"quote:Op zondag 25 september 2011 15:29 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel of Vettel op safe rijdt gezien zijn tijden.
Veuttelquote:Op zondag 25 september 2011 15:32 schreef jasper_kock het volgende:
eindelijk gecorrigeerd... elke keer als die coulthard de naam vettel uitspreekt, krijg ik de rillingen
Pitstop kost dus 30 sec. ongeveer, dan zijn punten wel goed haalbaar voor HAM maar P4? Denk het niet eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, maar Alonso komt ook nog naar binnen.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 15:35 schreef nils7 het volgende:
Als Vettel dus deze en volgende race wint (en de huidige stand is de finish) dan is hij WK.
Indeed.quote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef zoem het volgende:
Let maar op, Vettel zet zometeen een belachelijk snelle lap neer.
En daaristiequote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef zoem het volgende:
Let maar op, Vettel zet zometeen een belachelijk snelle lap neer.
Open deurquote:
Waar hoor je dat? Ik hoor niks op RTL neem aan dat RTL dezelfde boordradio's krijgt als de BBC (mocht jij die aan het kijken zijn)quote:
http://www.mclaren.com/formula1quote:Op zondag 25 september 2011 15:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waar hoor je dat? Ik hoor niks op RTL neem aan dat RTL dezelfde boordradio's krijgt als de BBC (mocht jij die aan het kijken zijn)
Kan ik ook, nou en?quote:
Mclaren Pitwallquote:Op zondag 25 september 2011 15:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waar hoor je dat? Ik hoor niks op RTL neem aan dat RTL dezelfde boordradio's krijgt als de BBC (mocht jij die aan het kijken zijn)
Misschien wint ie wel.quote:Op zondag 25 september 2011 15:41 schreef zoem het volgende:
Supersofts voor Vettel, die gaat knallen![]()
ah thnxquote:
quote:Pit » HAM: "Everything is okay with our car, that was another car on the circuit. There is oil on the track at Turn 9."
Omdat Massa dankzij diezelfde Hamilton een rondje met een lekke band mocht doenquote:Op zondag 25 september 2011 15:47 schreef zoem het volgende:
Massa rijdt wederom een kleurloze race. Zelfs Hamilton met 1 pitstop meer staat 5 plekken hoger.
Ben je ook al zo geboeit door de race dat je tijd hebt voor andere zakenquote:Op zondag 25 september 2011 15:52 schreef nils7 het volgende:
aah jap http://maps.google.nl/map(...)334&vpsrc=6&t=h&z=19
Google mag dat trouwens ook wel bijwerken... dat circuit ligt er al een tijdje hahaha
Is er een race dan?quote:Op zondag 25 september 2011 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben je ook al zo geboeit door de race dat je tijd hebt voor andere zaken
Dat gebeurt niet nog een keerquote:Op zondag 25 september 2011 15:54 schreef Swindler het volgende:
Pit » Button: "You took another second out of VET on that lap. Let's not make his life easy, remember what happened in Canada."
Haha dit vind ik een super radio.
Veel te lang geleden.quote:Op zondag 25 september 2011 15:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we een mooie Renault-plof hebben gezien?
uhu hahaquote:Op zondag 25 september 2011 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben je ook al zo geboeit door de race dat je tijd hebt voor andere zaken
Laatste rondje met DRS+KERS? Who knows..quote:Op zondag 25 september 2011 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
4 x 1.5 sec = 6 sec.
Gat is 6.5
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt naar wat hij zei.quote:Op zondag 25 september 2011 15:56 schreef nils7 het volgende:
Hahahah Mol doet een snaai richting de BBC heel subtiel
quote:Op zondag 25 september 2011 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt naar wat hij zei.
"In Engeland vliegen ze door de beeldbuis heen nu dat Button nog maar op 6,5 seconde zit een beetje chauvinisme is niet verkeerd"...quote:Op zondag 25 september 2011 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt naar wat hij zei.
Dank.quote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
"In Engeland vliegen ze door de beeldbuis heen nu dat Button nog maar op 6,5 seconde zit een beetje chauvinisme is niet verkeerd"...
Het kan nog steeds.quote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik zag een McLaren een Red Bull gelabelde wagen langsrijden![]()
Ik kreeg valse hoop![]()
Dat vuurwerk is om de toeschouwers wakker te maken. Een service die ik ze in Valencia niet zie leveren.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat vuurwerk is om de toeschouwers wakker te maken. Een service die ik ze in Valencia niet zie leveren.
Button moet er 25 krijgen voor de GP van Limburg in Roggel.quote:Op zondag 25 september 2011 16:05 schreef zoem het volgende:
Vettel mist nog 1 punt voor de wereldtitel
Mooie is dat Smedley dat ook echt roept (volgens mij in Spa nadat Alonso hem voorbij gaat). Was te zien in de samenvatting op F1.comquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Button: "Smell of bangers at Turn 17, guys. If you're hungry head to Turn 17!"
1 2 3 4 5 | Sebastian Vettel RBR-Renault 309 Jenson Button McLaren-Mercedes 185 Fernando Alonso Ferrari 184 Mark Webber RBR-Renault 182 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 168 |
Lekker chauvinistisch is die kerel. Volgens hem was het geen DT waardigquote:Op zondag 25 september 2011 16:23 schreef Googolplexian het volgende:
Gelukkig is Jordan geen steward en zal íe 't nooit worden ook.
Dat die actie een straf opleverde daar moet IEDEREEN het mee eens zijn. Gewoon een stomme fout van Hamilton.quote:Op zondag 25 september 2011 16:24 schreef zoem het volgende:
[..]
Lekker chauvinistisch is die kerel. Volgens hem was het geen DT waardig
Kan me nog een nurburgring herinneren met Raikonnen - Sutil, een vergelijkbaar incident. Daar werden geen straffen uitgedeeld, race-incident.quote:Op zondag 25 september 2011 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat loopt Jordan nou weer te lullen. Het is toch een avoidable collision of niet? Schade bij de ander ook nog, dus dan is het een straf.
Daar was het geloof ik nat op de baan en kon Raikkonen op het moment dat 'ie de controle verloor (een paar hele tellen voordat 'ie Sutil raakte) er al niets meer aan doen. Natuurlijk was het een fout van Raikkonen maar het was in dit geval puur pech voor Sutil.quote:Op zondag 25 september 2011 16:26 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Kan me nog een nurburgring herinneren met Raikonnen - Sutil, een vergelijkbaar incident. Daar werden geen straffen uitgedeeld, race-incident.
Dat vind ik dan wel weer triest.quote:Massa gaf Hamilton een flinke duw toen ze elkaar troffen voor de interviews na de race, waarna Hamilton kwaad wegliep. "Hij gebruikte zijn verstand weer eens niet", foeterde Massa tegen de BBC. "In kwalificatie al niet en in de race dus al helemaal niet. Hij had een zwaar ongeluk kunnen veroorzaken. De lekke band kostte me heel veel en toen de safety car naar binnen ging, had ik niet de banden waar ik de race mee uit kon rijden."
Het geeft wel weer aan dat de Hamilton-kwestie niet alleen onder de kijkers speelt, maar ook onder de coureurs zelf.quote:Op zondag 25 september 2011 16:52 schreef Swindler het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer triest.
Zal denk ik ook deels komen omdat Massa voor 2012 onder druk staat. Ferrari had op 15 september al een test speciaal voor Jules Bianchi en Sergio Perez. Neemt niet weg dat het triest is dat hij het doet.quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Het geeft wel weer aan dat de Hamilton-kwestie niet alleen onder de kijkers speelt, maar ook onder de coureurs zelf.
quote:According to Sanjeev Pallar reporting for ESPN Star Sports, he saw Massa tapping Hamilton on the shoulder. Hamilton then said "Don't touch me" and then walked away.
iddquote:Op zondag 25 september 2011 16:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat vuurwerk is om de toeschouwers wakker te maken. Een service die ik ze in Valencia niet zie leveren.
Bij de kijkers valt het nog heel erg mee, omdat de media op zijn hand zijn. Twee of drie jaar geleden dacht hij ook op Spa weg te komen met afsnijden van de baan en het voordeel niet teruggeven. De hele met name Britse media verontwaardigd dat hij zijn ovewinning moest inleveren, maar alle andere coureurs wisten te melden dat het nog in de rijdersbriefing aan de orde was geweest en heel helder was.quote:Op zondag 25 september 2011 16:55 schreef zoem het volgende:
[..]
Het geeft wel weer aan dat de Hamilton-kwestie niet alleen onder de kijkers speelt, maar ook onder de coureurs zelf.
twitter:willbuxton twitterde op zondag 25-09-2011 om 16:32:32Ructions in TV scrum. Massa shoved Hamilton mid question. Hamilton was asked if he could see Massa's point. Ham storms off to save exploding reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 25-09-2011 om 16:54:07Basically RTLGP interviewing Ham. Mas tugs Ham back and sarcastically slaps his arm to say "bravo". Question goes in, Ham goes to cool off. reageer retweet
Het is toch een avoidable collision of niet? En hij veroorzaakt hem toch? Als je dan iemand schade berokkent dan krijg je straf over het algemeen. Daar zijn ze redelijk consistent in.quote:Op zondag 25 september 2011 17:47 schreef kepler het volgende:
Dat incident met Hamiltom zou gewoon een race-incident geweest zijn als Hamilton niet al een aantal reprimandes had gehad.
Ook dat niet maar ik zie de twijfel niet.quote:Dan krijg je dus terecht niet het voordeel van de twijfel
Kan zijn, ik vond het toen opvallend dat de media volledig over de rooie gingen en geen een rijder konden vinden die het voor Hamilton opnam, die zag het weer heel anders dan de rest.quote:Beetje jammer dat nu weer dat incident bij Spa erbij wordt gehaaldIk vond nog steeds dat Raikkonen daar ook voordeel behaald door buiten de lijnen te rijden, maar die is nooit gestraft
![]()
Het staat me niet bij. Maar als de een de actie maakt en de situatie controleert en de ander dan raakt terwijl die er schade van heeft, dan is het de laatste tijd standaard een straf. Als het alleen maar een spin is laten ze het nog wel eens zitten.quote:Op zondag 25 september 2011 18:03 schreef kepler het volgende:
Tja, Button tikte tijdje terug Alonso achterstevoren bij een optimistische inhaalpoging, dus ook een avoidable collision.
Misschien wel, aangezien dit een standaard dt is kan ik het er niet uit afleiden. Ik vind dat Hamilton met veel nog goed weggekomen is eerder in het seizoen, en toen had hij ook al wel een verleden.quote:Misschien dat het sowieso een straf was geweest, maar het is niet Hamilton zijn eerste incident en dat speelt zeker mee
Het ging om het teruggeven van voordeel als je een chicane miste. Er was nog eens heel duidelijk gemaakt dat je de plek moest teruggeven. Hamilton lifte even maar bleef er in wezen naast, om toen meteen weer een inhaalactie te maken en trok dus voordeel. Iedereen begreep dat dat een straf was, behalve Hamilton en zijn fanclub bij de media.quote:Spa is te lang geleden, ik weet wel dat ik het toen met Hamilton eens wasMaar ik was ook niet bij de briefing en weet niet precies wat er daar gezegd is.
Op zich wel leuk, maar ik zie liever dat de regels een keer duidelijk en helder worden gemaakt en consistent worden toegepast. Ik vind het op zich niet zo'n punt dat de media chauvinistisch is, maar ze hebben dan ook nog de regels om dat op los te laten. Als die regels nou gewoon nog wat duidelijker gemaakt worden, dan kan Jordan niet zo raaskallen zonder door iedereen uitgelachen te worden.quote:Eigenlijk moet er gewoon een camera aanwezig zijn bij die briefings, lijkt me best interessant! Was ook een stukje te zien in die Senna-docu, waar Senna het aan de stok krijgt met Balestre
Beelden?quote:Op zondag 25 september 2011 17:14 schreef ElmarO het volgende:
twitter:willbuxton twitterde op zondag 25-09-2011 om 16:32:32Ructions in TV scrum. Massa shoved Hamilton mid question. Hamilton was asked if he could see Massa's point. Ham storms off to save exploding reageer retweet
twitter:willbuxton twitterde op zondag 25-09-2011 om 16:54:07Basically RTLGP interviewing Ham. Mas tugs Ham back and sarcastically slaps his arm to say "bravo". Question goes in, Ham goes to cool off. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |