Omdat Massa dankzij diezelfde Hamilton een rondje met een lekke band mocht doenquote:Op zondag 25 september 2011 15:47 schreef zoem het volgende:
Massa rijdt wederom een kleurloze race. Zelfs Hamilton met 1 pitstop meer staat 5 plekken hoger.
Ben je ook al zo geboeit door de race dat je tijd hebt voor andere zakenquote:Op zondag 25 september 2011 15:52 schreef nils7 het volgende:
aah jap http://maps.google.nl/map(...)334&vpsrc=6&t=h&z=19
Google mag dat trouwens ook wel bijwerken... dat circuit ligt er al een tijdje hahaha
Is er een race dan?quote:Op zondag 25 september 2011 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben je ook al zo geboeit door de race dat je tijd hebt voor andere zaken
Dat gebeurt niet nog een keerquote:Op zondag 25 september 2011 15:54 schreef Swindler het volgende:
Pit » Button: "You took another second out of VET on that lap. Let's not make his life easy, remember what happened in Canada."
Haha dit vind ik een super radio.
Veel te lang geleden.quote:Op zondag 25 september 2011 15:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe lang is het geleden dat we een mooie Renault-plof hebben gezien?
uhu hahaquote:Op zondag 25 september 2011 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ben je ook al zo geboeit door de race dat je tijd hebt voor andere zaken
Laatste rondje met DRS+KERS? Who knows..quote:Op zondag 25 september 2011 15:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
4 x 1.5 sec = 6 sec.
Gat is 6.5
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt naar wat hij zei.quote:Op zondag 25 september 2011 15:56 schreef nils7 het volgende:
Hahahah Mol doet een snaai richting de BBC heel subtiel
quote:Op zondag 25 september 2011 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt naar wat hij zei.
"In Engeland vliegen ze door de beeldbuis heen nu dat Button nog maar op 6,5 seconde zit een beetje chauvinisme is niet verkeerd"...quote:Op zondag 25 september 2011 15:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nou heb je me nieuwsgierig gemaakt naar wat hij zei.
Dank.quote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef nils7 het volgende:
[..]
"In Engeland vliegen ze door de beeldbuis heen nu dat Button nog maar op 6,5 seconde zit een beetje chauvinisme is niet verkeerd"...
Het kan nog steeds.quote:Op zondag 25 september 2011 15:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik zag een McLaren een Red Bull gelabelde wagen langsrijden![]()
Ik kreeg valse hoop![]()
Dat vuurwerk is om de toeschouwers wakker te maken. Een service die ik ze in Valencia niet zie leveren.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat vuurwerk is om de toeschouwers wakker te maken. Een service die ik ze in Valencia niet zie leveren.
Button moet er 25 krijgen voor de GP van Limburg in Roggel.quote:Op zondag 25 september 2011 16:05 schreef zoem het volgende:
Vettel mist nog 1 punt voor de wereldtitel
Mooie is dat Smedley dat ook echt roept (volgens mij in Spa nadat Alonso hem voorbij gaat). Was te zien in de samenvatting op F1.comquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 16:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Button: "Smell of bangers at Turn 17, guys. If you're hungry head to Turn 17!"
| 1 2 3 4 5 | Sebastian Vettel RBR-Renault 309 Jenson Button McLaren-Mercedes 185 Fernando Alonso Ferrari 184 Mark Webber RBR-Renault 182 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 168 |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |