quote:Op zondag 25 september 2011 15:11 schreef Mister_T het volgende:
haal die achterblijvers er nou eens tussenuit achter de sc....echt zo lomp!
Had niet gezien dat er nog een achterblijver tussen zat.quote:Op zondag 25 september 2011 15:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet ie dan? Die achterliggers er maar af rammen?
1? 3 ja.quote:Op zondag 25 september 2011 15:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Had niet gezien dat er nog een achterblijver tussen zat.
Sutil rijdt op p8quote:Op zondag 25 september 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Hamilton van P7 naar P4 want hij ging Sutil voorbij.
Je moet niet kijken naar de eerste en tweede plek, dan kan het nog best leuk zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 15:19 schreef nils7 het volgende:
ging net douchen toen Schumacher uitstapte dus SC nog wel mee gekregen maar Vettel weer bijna 12 sec ervoor
Ja dequote:Op zondag 25 september 2011 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet niet kijken naar de eerste en tweede plek, dan kan het nog best leuk zijn.
Zijn tijden zijn nog redelijk hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 15:23 schreef Nober het volgende:
Alonso al 14 ronde's op softs, die komt zo binnen.
Nee, maar Alonso komt ook nog naar binnen.quote:Op zondag 25 september 2011 15:25 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Kan je met s-soft de race uitrijden dan?
"Line 1"quote:Op zondag 25 september 2011 15:29 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel of Vettel op safe rijdt gezien zijn tijden.
Veuttelquote:Op zondag 25 september 2011 15:32 schreef jasper_kock het volgende:
eindelijk gecorrigeerd... elke keer als die coulthard de naam vettel uitspreekt, krijg ik de rillingen
Pitstop kost dus 30 sec. ongeveer, dan zijn punten wel goed haalbaar voor HAM maar P4? Denk het niet eigenlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, maar Alonso komt ook nog naar binnen.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 15:35 schreef nils7 het volgende:
Als Vettel dus deze en volgende race wint (en de huidige stand is de finish) dan is hij WK.
Indeed.quote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef zoem het volgende:
Let maar op, Vettel zet zometeen een belachelijk snelle lap neer.
En daaristiequote:Op zondag 25 september 2011 15:43 schreef zoem het volgende:
Let maar op, Vettel zet zometeen een belachelijk snelle lap neer.
Open deurquote:
Waar hoor je dat? Ik hoor niks op RTL neem aan dat RTL dezelfde boordradio's krijgt als de BBC (mocht jij die aan het kijken zijn)quote:
http://www.mclaren.com/formula1quote:Op zondag 25 september 2011 15:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waar hoor je dat? Ik hoor niks op RTL neem aan dat RTL dezelfde boordradio's krijgt als de BBC (mocht jij die aan het kijken zijn)
Kan ik ook, nou en?quote:
Mclaren Pitwallquote:Op zondag 25 september 2011 15:46 schreef nils7 het volgende:
[..]
Waar hoor je dat? Ik hoor niks op RTL neem aan dat RTL dezelfde boordradio's krijgt als de BBC (mocht jij die aan het kijken zijn)
Misschien wint ie wel.quote:Op zondag 25 september 2011 15:41 schreef zoem het volgende:
Supersofts voor Vettel, die gaat knallen![]()
ah thnxquote:
quote:Pit » HAM: "Everything is okay with our car, that was another car on the circuit. There is oil on the track at Turn 9."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |