Ik heb het dan vooral over de race he.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Enkel het commentaar is wat bevooroordeeld de laatste tijd, voor de rest is dit gewoon de beste coverage die er is
Ja, want Vettel gaat toch winnen, en het is enkel wachten dat Hamilton zich in iemand torpedeert, en Trulli een barriere gaat beminnen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef nils7 het volgende:
Zou ik de gok kunnen wagen en ff kunnen gaan douchen en omkleden
Waar kwam dat gat van 8 seconden dan vandaan?quote:Op zondag 25 september 2011 14:57 schreef Stiggie het volgende:
Rosberg heeft iig zelfde strategie. Ze stoppen telkens 2 laps na elkaar dus scheelt niet veel.
mclaren wist het alquote:Op zondag 25 september 2011 15:00 schreef MrBadGuy het volgende:
1,4% kans op een SC en toch is ie er
Hij rijdt er gewoon tegenaan. Wat probeerde hij? Er overheen?quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iedereen die wat durft vind jij een idioot?
Perez remt gewoon heel vroeg.quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rijdt er gewoon tegenaan. Wat probeerde hij? Er overheen?
Kan inderdaad nog zijn dat Perez een beetje lifte.quote:Op zondag 25 september 2011 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij rijdt er gewoon tegenaan. Wat probeerde hij? Er overheen?
quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef nils7 het volgende:
Zou ik de gok kunnen wagen en ff kunnen gaan douchen en omkleden
Schumacher zat op het vuile, hij had het nooit gehaald.quote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Perez remt gewoon heel vroeg.
Niet met je eens.quote:Op zondag 25 september 2011 15:03 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Schumacher zat op het vuile, hij had het nooit gehaald.
bullshitquote:Op zondag 25 september 2011 15:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan inderdaad nog zijn dat Perez een beetje lifte.
Denk ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat Schumacher had gedacht dat Perez naar links zou gaan voor het insturen van de bocht, maar dat gebeurde niet. Inschattingsfout.
Denk het ook.quote:Op zondag 25 september 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat Schumacher had gedacht dat Perez naar links zou gaan voor het insturen van de bocht, maar dat gebeurde niet. Inschattingsfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |