Die gele vlaggen betekenen hier denk ik "Pas op, Hamilton in de buurt."quote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef nils7 het volgende:
Constant gele vlaggen maar je ziet niks...
Wat is daar matsen aan? Een van de zwaardere straffen die je kunt krijgen gedurende de race. Enkel een stop&go en disqalified is zwaarderquote:Op zondag 25 september 2011 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton wordt weer gematst, alleen een drivethrough.
Schumacher kreeg een S&G voor zich verremmen bij een inhaalpoging.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat is daar matsen aan? Een van de zwaardere straffen die je kunt krijgen gedurende de race. Enkel een stop&go en disqalified is zwaarder
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef nils7 het volgende:
Hahahah al dat commentaar op het commentaar van de BBC en dan ook klagen over Mol
En wat is het verschil met nu?quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacher kreeg een S&G voor zich verremmen bij een inhaalpoging.
Droog, droog en............ droogquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er nog kans op regen eigenlijk? Ik kan de lucht niet zien.
Hopen dat iemand vanaf zn balkon een tuinslang naar buiten hangt hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er nog kans op regen eigenlijk? Ik kan de lucht niet zien.
Ow wacht je hebt het over een S&Gquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En wat is het verschil met nu?
Vast er voorbij na de volgende DRSquote:
Inderdaad. Mol is niet zo chauvinistisch als de BBC-presentators.quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
BBC is sowieso zwaar bevooroordeeld. Slechte F1 uitzendingen daar.
Ondanks dat ze wat meer verstand er van hebben als Mol, maar dat chauvinisme constant
quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
BBC is sowieso zwaar bevooroordeeld. Slechte F1 uitzendingen daar.
Ondanks dat ze wat meer verstand er van hebben als Mol, maar dat chauvinisme constant
Rosberg is 1.5s trager nu. Andere banden?quote:Op zondag 25 september 2011 14:40 schreef Stiggie het volgende:
Zozo Schumi blaast als een gek. Liep 11sec achter op rosbergie. 2 laps achter elkaar sec sneller nu anderhalve sec.
Gast, zit jij op een balkon met nog iemand toevallig?quote:Op zondag 25 september 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Weer zo'n spannende DRS-move in de replay, iedereen op het puntje van de stoel?
Heeft al 2x gepit.quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef nils7 het volgende:
Wat is er met Senna gebeurt?
Die ligt 22ste
quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Gast, zit jij op een balkon met nog iemand toevallig?
Niet voor de fun denk ik?quote:
Moest even denkenquote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja, op het balkon van het astoria met een nietmachine van een beroemd merk.quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Well Lewis, you are racing against yourself as usual, and you're going quite fast.quote:Op zondag 25 september 2011 14:41 schreef Swindler het volgende:
Hamilton: "Please keep me informed with info. Who am I racing, how fast am I going?"
Ik heb het dan vooral over de race he.quote:Op zondag 25 september 2011 14:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Enkel het commentaar is wat bevooroordeeld de laatste tijd, voor de rest is dit gewoon de beste coverage die er is
Ja, want Vettel gaat toch winnen, en het is enkel wachten dat Hamilton zich in iemand torpedeert, en Trulli een barriere gaat beminnen.quote:Op zondag 25 september 2011 14:52 schreef nils7 het volgende:
Zou ik de gok kunnen wagen en ff kunnen gaan douchen en omkleden
Waar kwam dat gat van 8 seconden dan vandaan?quote:Op zondag 25 september 2011 14:57 schreef Stiggie het volgende:
Rosberg heeft iig zelfde strategie. Ze stoppen telkens 2 laps na elkaar dus scheelt niet veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |