Die gele vlaggen betekenen hier denk ik "Pas op, Hamilton in de buurt."quote:Op zondag 25 september 2011 14:32 schreef nils7 het volgende:
Constant gele vlaggen maar je ziet niks...
Wat is daar matsen aan? Een van de zwaardere straffen die je kunt krijgen gedurende de race. Enkel een stop&go en disqalified is zwaarderquote:Op zondag 25 september 2011 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton wordt weer gematst, alleen een drivethrough.
Schumacher kreeg een S&G voor zich verremmen bij een inhaalpoging.quote:Op zondag 25 september 2011 14:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat is daar matsen aan? Een van de zwaardere straffen die je kunt krijgen gedurende de race. Enkel een stop&go en disqalified is zwaarder
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef nils7 het volgende:
Hahahah al dat commentaar op het commentaar van de BBC en dan ook klagen over Mol
En wat is het verschil met nu?quote:Op zondag 25 september 2011 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Schumacher kreeg een S&G voor zich verremmen bij een inhaalpoging.
Droog, droog en............ droogquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er nog kans op regen eigenlijk? Ik kan de lucht niet zien.
Hopen dat iemand vanaf zn balkon een tuinslang naar buiten hangt hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Is er nog kans op regen eigenlijk? Ik kan de lucht niet zien.
Ow wacht je hebt het over een S&Gquote:Op zondag 25 september 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En wat is het verschil met nu?
Vast er voorbij na de volgende DRSquote:
Inderdaad. Mol is niet zo chauvinistisch als de BBC-presentators.quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
BBC is sowieso zwaar bevooroordeeld. Slechte F1 uitzendingen daar.
Ondanks dat ze wat meer verstand er van hebben als Mol, maar dat chauvinisme constant
quote:Op zondag 25 september 2011 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
BBC is sowieso zwaar bevooroordeeld. Slechte F1 uitzendingen daar.
Ondanks dat ze wat meer verstand er van hebben als Mol, maar dat chauvinisme constant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |