Idd, hoeveel moeite is het de pics uit de vorige post te verzamelen en een linkje te plaatsen.quote:
Volkomen normaal.quote:
Wie is het?quote:
huh, hoofd lijkt er wel opgesoept.quote:Op maandag 26 september 2011 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
Dit jurkje doet weinig voor Anna Paquin:
[ afbeelding ]
Zullen we alles wat er fout ging even op detailniveau doornemen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Copycat het volgende:
Kick!
Voetbalvrouw Coleen Rooney in een feestelijke flater:
[ afbeelding ]
Nou met schoenen met een open neusje schuif je wel bijna áltijd met je tenen eruit hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Die schoenen zijn wel duidelijk te klein ja, waarom zou je dat doen.
Wel Isabel Marant laarzenquote:
Het mag van mij elk merk ter wereld zijn, het zijn laarzen om te kotsen. Vind ik dan. Afschuwelijk.quote:
Deze variant is ook niet mijn favoriet, vooral niet in combinatie met de rest van het outfit. Maar over het algemeen zijn de laarzen echt te gek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het mag van mij elk merk ter wereld zijn, het zijn laarzen om te kotsen. Vind ik dan. Afschuwelijk.
Geri is wel nog steeds in topshapequote:
Jemig, zonde, zo'n flap van een jurk, voor iemand met een goed lijfquote:
What the hell!! wat is dit? Granny meets pamela anderson??quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef hexje het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zulke kleren (in die combinatie) horen je alleen te dragen als je 50+ bent.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:55 schreef hexje het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een operazangeres!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Demi Lovato in een lelijke jurk.
[ afbeelding ]
Komt door de make-up volgens mij.quote:
Als er geen nadruk werd gelegd op de lippen door haar make-up, dan kan dat heel wat schelen. Kan aan van alles liggen uiteraard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En opgespoten lippen misschien.
nou dan wel met een bh en een bloesje eronder svp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Zulke kleren (in die combinatie) horen je alleen te dragen als je 50+ bent.
Ligt het aan mij, of is ze een ietsiepietsie minibeetje aangekomen (als in: wat minder eng mager)? Ze ziet er wel goed uit hier vind ik. Dat lange haar staat ook mooier, ze is minder zonnebankbruin en ik vind het een prachtige jurk. De leren beenwarmers zou ik er zelf niet bij aandoen, maar het misstaat niet. En prachtige schoentjes!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Victoria Beckham.
Het gaat om de leren beenwarmers. Nou vind ik beenwarmers sowieso al lelijk, eigenlijk.
Sowieso bestaat het hele kapsel uit nephaar...quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:23 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat ze getrouwd en gelukkig zijn maar de outfit vind ik niet zo je-van-het. Hij in Wesley Schneiderpak en zij in een te kort jurkje met zeer onflatteus decolleté. Het lichtblonde nepvlechtje in d'r haar maakt het nog goedkoper
Bij iedereen heet daar ook Smit, Keizer of Schilder van de achternaamquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sowieso bestaat het hele kapsel uit nephaar...
En wat lijken ze op elkaar. Je ziet aan hun hoofden gewoon dat het Volendammers zijn, het is 1 grote familie
jeetje wat is zij lomp gebouwd, ik heb nooit zo op haar gelet maar nu valt het me pas opquote:Op vrijdag 18 november 2011 09:23 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat ze getrouwd en gelukkig zijn maar de outfit vind ik niet zo je-van-het. Hij in Wesley Schneiderpak en zij in een te kort jurkje met zeer onflatteus decolleté. Het lichtblonde nepvlechtje in d'r haar maakt het nog goedkoper
Zijn dat niet gewoon laarzen met een bloot stuk bij de voeten?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:45 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Victoria Beckham.
Het gaat om de leren beenwarmers. Nou vind ik beenwarmers sowieso al lelijk, eigenlijk.
Ik vind Posh eigenlijk altijd wel prachtig, ze was mijn 1-na-favo Spice Girl.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:34 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is ze een ietsiepietsie minibeetje aangekomen (als in: wat minder eng mager)? Ze ziet er wel goed uit hier vind ik. Dat lange haar staat ook mooier, ze is minder zonnebankbruin en ik vind het een prachtige jurk. De leren beenwarmers zou ik er zelf niet bij aandoen, maar het misstaat niet. En prachtige schoentjes!
ja ik zag wat beelden op tv en volgens mij heeft ze ook nog iets van corrigerend ondergoed onder het jurkje aanquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is het ook een model én kleur (wit) waar je het minst slank uitkomt.
De stof, het model, de te korte mouwen (komen je armen helemaal niet mooi maar juist voller uit), de kleur... met een beetje mazzel is het nog iets wat lijkt op tricot
Ik moet ook altijd zo lachen om de verhalen na de Volendammer kermis...Dan blijkt dat het halve dorp vreemd is gegaan. Dat is natuurlijk niet zo raar als die vrouwen allemaal op elkaar lijken en als je dan ook nog flink diep in het glaasje gekeken hebt.....quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Sowieso bestaat het hele kapsel uit nephaar...
En wat lijken ze op elkaar. Je ziet aan hun hoofden gewoon dat het Volendammers zijn, het is 1 grote familie
What the fuck... op die eerste foto lijkt het wel alsof ze een mini piemel heeft man! Freaky!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:00 schreef kvd het volgende:
Lelijk en onflateus, Kitty Brucknell, een ex-kandidate van de engelse x-factor dit jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt wel een opening met rits als plasgootje of zo
Volgens mij knelt haar ondergoed gewoon, met wat goed (eventueel corrigerend) ondergoed zou het haar nog best prima staan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:43 schreef hexje het volgende:
Christina Aguilera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Christina is geen papzak geworden maar die Hervé moet ze toch echt pas weer gaan dragen als haar figuur weer strakker is want dit staat nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:43 schreef hexje het volgende:
Christina Aguilera
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze lijkt wel een beetje op:quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:39 schreef kvd het volgende:
Ze heeft er ook nog een mooi gordijntje bij en dan zit er ook nog iets raars bij haar kruis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat flatteus, die open slaapzak, waar je zo'n mooi lijntje boven het been ziet lopen, het lijkt bijna of er een pens boven zitquote:
Het is gewoon nog een kind.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:40 schreef Lithia het volgende:
En nog steeds vind ik hem niet mannelijk uitzien.
Dat is totaal niet relevant. Tenzij hij 6 jaar is.quote:
Ik vind die sokken helemaalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:43 schreef pberends het volgende:
Maar waarom doet hij een muts op, terwijl een zomers hempie aan heeft? Kan iemand mij dat vertellen?
Edit: Mutsen met zomerkleding...
Die jongen met acne? Ja erg vervelend als je zo'n huid hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, wat een grindtegel naast Bieber zeg.
dat is tegenwoordig toch normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:43 schreef pberends het volgende:
Maar waarom doet hij een muts op, terwijl een zomers hempie aan heeft? Kan iemand mij dat vertellen?
Edit: Mutsen met zomerkleding...
Waarom is dat niet relevant als reactie op het feit dat hij er niet mannelijk uit ziet? Een 14jarige hoeft er nog niet ''mannelijk'' uit te zien.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dat is totaal niet relevant. Tenzij hij 6 jaar is.
Omdat ik genoeg 14-jarigen ken die een stuk mannelijker uitzien. Bovendien is hij geen 14 meer.quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef Selestha het volgende:
[..]
Waarom is dat niet relevant als reactie op het feit dat hij er niet mannelijk uit ziet? Een 14jarige hoeft er nog niet ''mannelijk'' uit te zien.
Ziet er niet uit idd en je ziet het vaak. Denk dat deze trend is overgewaaid uit de amerikaanse bak, daar dragen ze ook mutsen en dan nog met die afgezakte te grote broeken. Simpeltjes denken dat ze hip en stoer zijn maar eigenlijk lopen ze goed voor gekquote:Op zondag 8 januari 2012 15:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig toch normaalin de discotheken staan ze ook met een sjaal om of in een dikke trui of die lelijke mutsen waar ze hun hele haren in duwen omdat het zogenaamd ''in'' is en heel erg ''stylisch''
`quote:Op maandag 9 januari 2012 08:09 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ziet er niet uit idd en je ziet het vaak. Denk dat deze trend is overgewaaid uit de amerikaanse bak, daar dragen ze ook mutsen en dan nog met die afgezakte te grote broeken. Simpeltjes denken dat ze hip en stoer zijn maar eigenlijk lopen ze goed voor gek
Ik vind het niet eens zo verkeerd, ik denk alleen dat het van de achterkant af gezien niet uit ziet.quote:
Om een vage reden moet ik ineens aan theezakjes denken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:49 schreef Tsunade het volgende:
Erin Wasson. Een of ander model. Erotische borstkas ook.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |