quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jij ziet er ook niets in om de Michelchat hier te openen Pb?
Oop gaat nooit meer weg hoor.. Op andere chats proberen ze een petitie rond te laten gaan dat Oop weg moet , maar ze kunnen zich de moeite besparen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
effe checken, ja hoor hij zit er nog![]()
Onkruid vergaat echt niet
Achjee, het Cw idd die de kickgeile bui had..Sorry Deik! Maar jullie Blauwe Eikels moeten eens op één lijn gaan zitten voor wat betreft ban en kickgedrag bij normale users...doe er wat mee!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef BendeBielzen het volgende:
" edit: die 2 linken van Michel doen het niet rechtstreeks zie ik, dan maar ff zelf kopieren
Tsja, op Deik zit ik niet te wachten, die is alleen Modarator bij Michel toch? En doet ook daar wat 'ie het leukst vindt, nl posters kicken voor de grap..."
Huilie huilie denkt ook dat ie Einstein is... Dat was ik niet die je kickte hoor Schlemiel
Hij doet er al wat mee hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee, het Cw idd die de kickgeile bui had..Sorry Deik! Maar jullie Blauwe Eikels moeten eens op één lijn gaan zitten voor wat betreft ban en kickgedrag bij normale users...doe er wat mee!
Ze doen wel samen moderaten op de chat van iemand anders weer..en de bezoekers aantallen zijn daar nog lager dan op hun eigen individuele chatbox vanwege hun nogal overactieve rol als Mod... nou over "vriendendienst" gesproken!quote:
Ik raak er zo confuus vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doen wel samen moderaten op de chat van iemand anders weer..en de bezoekers aantallen zijn daar nog lager dan op hun eigen individuele chatbox vanwege hun nogal overactieve rol als Mod... nou over "vriendendienst" gesproken!![]()
Ik probeer het niet eens meer te volgen moots. Het is een wespennest en ik wil niet gestoken worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
Ik raak er zo confuus van![]()
De ene keer schelden de chatters elkaar verrot, de dag erna zijn ze weer bff's. Kan iemand een schema opstellen?
Heel verstandigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens meer te volgen moots. Het is een wespennest en ik wil niet gestoken worden.
Jij met je loze aankondigingen... Ja ik heb een @ daar... ben je gvd jaloers ofzo? Omdat ik een @ heb wil niet zeggen dat ik er ook wat mee doe paranoia ventje dat je dr bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doen wel samen moderaten op de chat van iemand anders weer..en de bezoekers aantallen zijn daar nog lager dan op hun eigen individuele chatbox vanwege hun nogal overactieve rol als Mod... nou over "vriendendienst" gesproken!![]()
Ik had het niet specifiek over jou. Maar je ziet zelf toch ook wel dat die vriendschappen alle kanten op vliegen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef BendeBielzen het volgende:
bff? lol jij ziet ze ook al vliegen moot... tijd dat je lid wordt van kiekenkot, je past er wel tussen
Welke "vriendschappen"? Omdat we met elkaar praten is er nog geen "vriendschap"...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over jou. Maar je ziet zelf toch ook wel dat die vriendschappen alle kanten op vliegen?
Mensen die de ene dag gezellig kletsen, schelden elkaar de volgende week verrot om vervolgens na 2 weken weer gezellie met elkaar te beppen. En die cyclus gaat maar voort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welke "vriendschappen"? Omdat we met elkaar praten is er nog geen "vriendschap"...
"het was maar een observatie van iemand die het voor geen meter volgt."quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die de ene dag gezellig kletsen, schelden elkaar de volgende week verrot om vervolgens na 2 weken weer gezellie met elkaar te beppen. En die cyclus gaat maar voort.
Je hoeft het je verder niet zo aan te trekken, het was maar een observatie van iemand die het voor geen meter volgt.
Euhm ik snap niet helemaal waarom dit zo negatief wordt opgepakt, maar goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"het was maar een observatie van iemand die het voor geen meter volgt."
Gevalletje bemoeizucht dus... tja daar zijn er al zo weinig van lol
En van Rick Buysquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Opa viert zijn wekelijkse Leiden ontzet... Haring en Wittebrood... ook deze keer met de Culinaire groeten van Omie![]()
[ link | afbeelding ]
Ach, we weten waar we het voor doen. Dit topic had in no time al meer dan 2000 bezoekers. Oop wordt steeds populairder, zijn schare fans reikt intussen al tot Oekraïne!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef danaqui het volgende:
Mijn complimenten aan al die mensen die deze topic omhoog houden![]()
Tja, CW is zelfs moderator op de Parnassia-chat, dat zegt al genoegquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:19 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
Nou Emzie, ik heb gisteravond eens een uurtje mee zitten lezen op die chat, maar af en toe krijg ik wel de indruk dat er een aantal behoorlijk op niveautje BLO zitten. Vooral die Chatwhisper en Bee Queen lijken mij een beetje de weg kwijt te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pearlbitch op 17-10-2011 20:10:27 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ach, hoe harder ze schreeuwen om Oop's exit van de stream, hoe meer vastberaden hij is om te blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Het bijna dwangmatig afgeven op iemand die gewoon dagelijks op zijn stream verschijnt begint idd wat rare vormen aan te nemen.. Opa's stream schijnt weg te moeten volgens een aantal negatieve elementen, en in niet mis te verstane bewoordingen, en ventileren dat op elk chatbox waar ze nog wél mogen komen.
Blindevink als koek? Zal wel kletskoek zijn dan..quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
En ook vanaaf smakelijk eten gewenst door Oop.. zijn Blindevink ging er iig in als koek zei 'ie..![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb even geïnformeerd bij Opa, En het zal Oop een rotzorg zijn wat je vindt van zijn shirt zei 'ie...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef pullup het volgende:
Hij is wel dol op dat geel zwarte shirt zeg.
Ook de nieuwe levensvormen die dat shirt ondertussen heeft voortgebracht zijn waarschijnlijk blij met de wisselfrequentie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb even geïnformeerd bij Opa, En het zal Oop een rotzorg zijn wat je vindt van zijn shirt zei 'ie...![]()
Ach,dat draagt misschien ook wel bij aan de immense populariteit van Oop's stream.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even een overzicht van de drie meest toonaangevende Streams vlnr,
Wiem, Opa en Michel, de laatste is een nieuwkomer, we heten hem van harte welkom, niet namens Wiem en Opa helaas, maar dat zal menigander de pis niet lauw maken...![]()
[ link | afbeelding ]
Oop heeft een sfeervol aquarium.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja dat mis ik nou toch wel een beetje bij Oop...een gezellig kaarsje om de streamavond te starten...![]()
[ link | afbeelding ]
Kloontje?quote:
Denk dat Oop zich nu wel wat beter voelt, Zagreb ingemaakt met 3-0.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop voelt zich vanavond niet erg lekker, dus vandaar geen live uitzending tijdens en geen filmpje van Oop & Ajax - Zagreb
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk dat Oop zich nu wel wat beter voelt, Zagreb ingemaakt met 3-0.
Ach ja, is Ajax ook weereens blij en Oop ook
quote:
En dat doet ie goedquote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen draait Wiem de opgegeven verzoekjes voor zijn trouwe toehoorders..
[ link | afbeelding ]
Guttegut heette jij ook ooit niet anders hier. En vroeg jij toen niet om een vrijwillige ban hier!!!quote:Op zondag 13 november 2011 13:27 schreef BendeBielzen het volgende:
guttegut... heeft Aliasje t nu overgenomen van PB?Hoe triest
Ah gossie, de Chagrijnige hamster komt ook onder dr steen vandaan... Leuke foto joh, van jou in je nieuwe jurk whahahaha Ga je me nu weer bellen? Stalksterquote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Guttegut heette jij ook ooit niet anders hier. En vroeg jij toen niet om een vrijwillige ban hier!!!
En kreeg je spijt en kwam met deze nick over aliassen gesproken!!!
weet jij het verschil niet eens tussen een jurk en een broekquote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ah gossie, de Chagrijnige hamster komt ook onder dr steen vandaan... Leuke foto joh, van jou in je nieuwe jurk whahahaha Ga je me nu weer bellen? Stalkster
hee hee geen dingen roepen he... Deze blauwe eikel WILT niet eens welkom zijn tussen zo'n zooitje achterlijkenquote:Op maandag 14 november 2011 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jongens jongens, rustig nou hé? we gaan geen ruzie maken Blauwe Eikels die nergens meer welkom zijn...het is al zielig genoeg zo!
euh je hebt het er nog steeds over dusquote:Op maandag 14 november 2011 16:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hee hee geen dingen roepen he... Deze blauwe eikel WILT niet eens welkom zijn tussen zo'n zooitje achterlijken
hoe dan ook... je staat gigantisch voor lulquote:Op maandag 14 november 2011 16:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
weet jij het verschil niet eens tussen een jurk en een broek.Geeft al weer aan hoe slim je bent.
meen je dat nu lul kijk naar jewederhelft aub alles is verwassen en oud en versleten. jute zak ziet er nog beter uitquote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hoe dan ook... je staat gigantisch voor lul
Nee we hadden t over jou... niet draaienquote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
euh je hebt het er nog steeds over dus
Je wilt toch niet zeggen dat jij er veel beter uitziet? Sjaggo hamster :pquote:Op maandag 14 november 2011 16:19 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
meen je dat nu lul kijk naar jewederhelft aub alles is verwassen en oud en versleten. jute zak ziet er nog beter uit
Proest!!quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef jacqhassel het volgende:
en voor de duidelijkheid ik ben nieuwste topmodel van 2011. jij mag in daklozekrantje.
Lol kijk jij je vent maar eens aan Margo, die komt zodra de banlijst weg is ff kijken bij Dijkquote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Margo37 het volgende:
Ach is het slachtoffertje Dijk ook een keer weer wakker??Hij kan ons niet loslaten he
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Margo37 het volgende:
Ach is het slachtoffertje Dijk ook een keer weer wakker??Hij kan ons niet loslaten he
ja je vervelen zeker zoals altijd .;)quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef tonja het volgende:
En nu ga ik weer iets leuks doen.
Lief zijn kinders!!
en jij bij mp op kanaal zeiken over ons dus pot verwijt ketel verhaal .;)quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?
Aannames weerquote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?
ook goede avondquote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef Margo37 het volgende:
Hey klapjosti moest je ook weer ff aandacht voor je triangeldiploma
@Pietje ik poste geen prive foto's, dat dat duidelijk is.quote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef Dieandere het volgende:
Nou heb het maar weg gehaald de maker vond het niet zo leuk,maar laat het waarschuwing zijn niets is wat het lijkt.![]()
Onze Margo![]()
O kut plaatje doet het niet maar komt wel![]()
Jullie boffen is maar klein plaatje.![]()
Wie begon er met prive mafkees? Als je het zo hebben wil kan je het krijgen en ik vergeet niks, nada.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Dieandere het volgende:
Nou je springt ook netjes met prive om toch maar ben totaal niet onder de indruk van jou,de foto das een ander verhaal,mazzel
Zou het ook zeker niet opzoeken dat contact, en das geen dreigement loser.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Dieandere het volgende:
Nee dat weten we toch hoe je werkt,maar nogmaals mazzel geen behoefte aan contact met jou.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**Attentie Attentie** de ballenbak gaat sluiten, haalt U astublieft U kleuters op ..morgenochtend om 9 uur openen we weer onze deuren..........![]()
![]()
Jij zocht het contact hier op josti en dan zeggen ik wil geen contact had je je iets eerder moeten bedenken, je hoort nog welquote:
Je lacht nu wel maar je wilt niet weten hoe ze tekeer gaat op sommige chats.quote:
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hikquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je lacht nu wel maar je wilt niet weten hoe ze tekeer gaat op sommige chats.
Wat een aso volk.
Nog steeds op zoek naar je verloren moeder?quote:
Mijn broer is nooit weggeweest das het verschil en hou nog steeds van hem en hij zit in me hart, jij hebt je moeder zo slecht gemaakt, daar lusten de honden geen brood van en ze leeft nogquote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Dieandere het volgende:
Nog steeds op zoek naar je broer
Maar goed ben weer klaar met je toedeledokie.![]()
Tuurlijk was het gezellig want ze weet niet eens wat voor een verrader haar eigen kind is triest figuur.quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Dieandere het volgende:
Ja en heb haar vandaag gezien en was zo gezellig,maar ben nu weer bij dijkie dag Margo.
Oh pardon...Ik dacht uit je post op te maken dat je zef niet in de ballenbak zat.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hik![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh pardon...Ik dacht uit je post op te maken dat je zef niet in de ballenbak zat.
Volg jij 't nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
LOL whut?
Is er nog steeds een opaatjes stream?
hey.....jij ook al in de ballenbakquote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volg jij 't niet? Hater.....
Ik werd 12 jaar en toen vond ik het opeens gedoe allemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hallo!quote:
Weet je al wat over mijn aliasje? Yvonne reageert iig niet...quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het leven is niet voor iedereen een feestje, valt me tegen van je.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hik![]()
![]()
![]()
Een rijk manquote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En op veler verzoek eindelijk een foto:
Dit is nu de beroemde Leo, hofleverancier van Oop's bier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tsja, en nou moet het ineens pisse...en Hoe train ik mijn bLaas.. wat een hondeleven...![]()
Je zou bijna gaan hopen dat Ajax elke keer verliest (gelijk speelt)quote:Op zondag 20 november 2011 02:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Natuurlijk keek Oop vanavond naar Ajax - NAC
Is dat niet een tikkie vroeg?quote:Op zondag 20 november 2011 02:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Het optuigen van de kerstboom in Huize Oop is een dagje uitgesteld. Het grote spektakel zal nu zondag plaatsvinden en is mee te beleven via Oop's splinternieuwe URL www.ditisopaatje.tk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef spuitje het volgende:
Heeft Snorremans zijn mening al gegeven over de sores bij Ajax of boeit hem dat niet?
Hé, maar mooi WEL een Opaatje-koffiemok!!quote:
Dan wil ik niet weten hoe jij je strings gebruikt...quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
Een string.... Ik moest een beetje overgeven
Gewoon niet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jij je strings gebruikt...![]()
Ja hoorquote:
Ja...wie nietquote:
Cultquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Met de komende feestdagen voor de deur een aantal leuke tips/suggesties voor sinterklaas- of kerstcadeautjes:
OPAATJE MERCHANDISE
Dat heeft vast iets met het aantal hits te makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef djprovox het volgende:
De filmpjes van Opaatje zijn op YouTube al 8885 keer bekeken!!!
http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Precies !!!quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef Dieandere het volgende:
Maar de kop zit verkeert die moet toch op het shirt...
quote:Op woensdag 23 november 2011 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Vroeger hadden we Luciano Pavarotti... Nu zingt Oop de hoge C
[ afbeelding ]
Behoorlijk wat dunkt mij, getuige onderstaande fotoquote:Op donderdag 1 december 2011 22:42 schreef pullup het volgende:
Hoeveel viewers heeft die ouwe met zijn papagaai tegenwoordig op het ustreamkanaal ?
Dat is dan net iets meer dan toen ik net even keek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:17 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Behoorlijk wat dunkt mij, getuige onderstaande foto
Stream van Opaatje #23
Duidelijke symptomen van een tekort aan Heinekenquote:
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Duidelijke symptomen van een tekort aan Heineken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |