quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh pardon...Ik dacht uit je post op te maken dat je zef niet in de ballenbak zat.
Volg jij 't nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
LOL whut?
Is er nog steeds een opaatjes stream?
hey.....jij ook al in de ballenbakquote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volg jij 't niet? Hater.....
Ik werd 12 jaar en toen vond ik het opeens gedoe allemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hallo!quote:
Weet je al wat over mijn aliasje? Yvonne reageert iig niet...quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het leven is niet voor iedereen een feestje, valt me tegen van je.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hik![]()
![]()
![]()
Een rijk manquote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En op veler verzoek eindelijk een foto:
Dit is nu de beroemde Leo, hofleverancier van Oop's bier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tsja, en nou moet het ineens pisse...en Hoe train ik mijn bLaas.. wat een hondeleven...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |