quote:
En dat doet ie goedquote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen draait Wiem de opgegeven verzoekjes voor zijn trouwe toehoorders..
[ link | afbeelding ]
Guttegut heette jij ook ooit niet anders hier. En vroeg jij toen niet om een vrijwillige ban hier!!!quote:Op zondag 13 november 2011 13:27 schreef BendeBielzen het volgende:
guttegut... heeft Aliasje t nu overgenomen van PB?Hoe triest
Ah gossie, de Chagrijnige hamster komt ook onder dr steen vandaan... Leuke foto joh, van jou in je nieuwe jurk whahahaha Ga je me nu weer bellen? Stalksterquote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Guttegut heette jij ook ooit niet anders hier. En vroeg jij toen niet om een vrijwillige ban hier!!!
En kreeg je spijt en kwam met deze nick over aliassen gesproken!!!
weet jij het verschil niet eens tussen een jurk en een broekquote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ah gossie, de Chagrijnige hamster komt ook onder dr steen vandaan... Leuke foto joh, van jou in je nieuwe jurk whahahaha Ga je me nu weer bellen? Stalkster
hee hee geen dingen roepen he... Deze blauwe eikel WILT niet eens welkom zijn tussen zo'n zooitje achterlijkenquote:Op maandag 14 november 2011 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jongens jongens, rustig nou hé? we gaan geen ruzie maken Blauwe Eikels die nergens meer welkom zijn...het is al zielig genoeg zo!
euh je hebt het er nog steeds over dusquote:Op maandag 14 november 2011 16:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hee hee geen dingen roepen he... Deze blauwe eikel WILT niet eens welkom zijn tussen zo'n zooitje achterlijken
hoe dan ook... je staat gigantisch voor lulquote:Op maandag 14 november 2011 16:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
weet jij het verschil niet eens tussen een jurk en een broek.Geeft al weer aan hoe slim je bent.
meen je dat nu lul kijk naar jewederhelft aub alles is verwassen en oud en versleten. jute zak ziet er nog beter uitquote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hoe dan ook... je staat gigantisch voor lul
Nee we hadden t over jou... niet draaienquote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
euh je hebt het er nog steeds over dus
Je wilt toch niet zeggen dat jij er veel beter uitziet? Sjaggo hamster :pquote:Op maandag 14 november 2011 16:19 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
meen je dat nu lul kijk naar jewederhelft aub alles is verwassen en oud en versleten. jute zak ziet er nog beter uit
Proest!!quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef jacqhassel het volgende:
en voor de duidelijkheid ik ben nieuwste topmodel van 2011. jij mag in daklozekrantje.
Lol kijk jij je vent maar eens aan Margo, die komt zodra de banlijst weg is ff kijken bij Dijkquote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Margo37 het volgende:
Ach is het slachtoffertje Dijk ook een keer weer wakker??Hij kan ons niet loslaten he
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Margo37 het volgende:
Ach is het slachtoffertje Dijk ook een keer weer wakker??Hij kan ons niet loslaten he
ja je vervelen zeker zoals altijd .;)quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef tonja het volgende:
En nu ga ik weer iets leuks doen.
Lief zijn kinders!!
en jij bij mp op kanaal zeiken over ons dus pot verwijt ketel verhaal .;)quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?
Aannames weerquote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?
ook goede avondquote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef Margo37 het volgende:
Hey klapjosti moest je ook weer ff aandacht voor je triangeldiploma
@Pietje ik poste geen prive foto's, dat dat duidelijk is.quote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef Dieandere het volgende:
Nou heb het maar weg gehaald de maker vond het niet zo leuk,maar laat het waarschuwing zijn niets is wat het lijkt.![]()
Onze Margo![]()
O kut plaatje doet het niet maar komt wel![]()
Jullie boffen is maar klein plaatje.![]()
Wie begon er met prive mafkees? Als je het zo hebben wil kan je het krijgen en ik vergeet niks, nada.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Dieandere het volgende:
Nou je springt ook netjes met prive om toch maar ben totaal niet onder de indruk van jou,de foto das een ander verhaal,mazzel
Zou het ook zeker niet opzoeken dat contact, en das geen dreigement loser.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Dieandere het volgende:
Nee dat weten we toch hoe je werkt,maar nogmaals mazzel geen behoefte aan contact met jou.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
**Attentie Attentie** de ballenbak gaat sluiten, haalt U astublieft U kleuters op ..morgenochtend om 9 uur openen we weer onze deuren..........![]()
![]()
Jij zocht het contact hier op josti en dan zeggen ik wil geen contact had je je iets eerder moeten bedenken, je hoort nog welquote:
Je lacht nu wel maar je wilt niet weten hoe ze tekeer gaat op sommige chats.quote:
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hikquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je lacht nu wel maar je wilt niet weten hoe ze tekeer gaat op sommige chats.
Wat een aso volk.
Nog steeds op zoek naar je verloren moeder?quote:
Mijn broer is nooit weggeweest das het verschil en hou nog steeds van hem en hij zit in me hart, jij hebt je moeder zo slecht gemaakt, daar lusten de honden geen brood van en ze leeft nogquote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Dieandere het volgende:
Nog steeds op zoek naar je broer
Maar goed ben weer klaar met je toedeledokie.![]()
Tuurlijk was het gezellig want ze weet niet eens wat voor een verrader haar eigen kind is triest figuur.quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Dieandere het volgende:
Ja en heb haar vandaag gezien en was zo gezellig,maar ben nu weer bij dijkie dag Margo.
Oh pardon...Ik dacht uit je post op te maken dat je zef niet in de ballenbak zat.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hik![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh pardon...Ik dacht uit je post op te maken dat je zef niet in de ballenbak zat.
Volg jij 't nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
LOL whut?
Is er nog steeds een opaatjes stream?
hey.....jij ook al in de ballenbakquote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volg jij 't niet? Hater.....
Ik werd 12 jaar en toen vond ik het opeens gedoe allemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hallo!quote:
Weet je al wat over mijn aliasje? Yvonne reageert iig niet...quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het leven is niet voor iedereen een feestje, valt me tegen van je.quote:Op maandag 14 november 2011 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zohoooooo hier stoer doen BQ en op Sio maar steeds vragen en heksje hoe is het en meer van dat bla bla bla echt stoer ben je weer, neem nog een wijntje meid wordt je lekker warm van, en laat die zure wijn nu eens staan want je wordt echt met de dag zuurder en zuurder nog ff en niemand pruimt jou nog meer.......fijne avond hik hik hik![]()
![]()
![]()
Een rijk manquote:Op donderdag 17 november 2011 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
En op veler verzoek eindelijk een foto:
Dit is nu de beroemde Leo, hofleverancier van Oop's bier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Tsja, en nou moet het ineens pisse...en Hoe train ik mijn bLaas.. wat een hondeleven...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |