quote:
En dat doet ie goedquote:Op donderdag 10 november 2011 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen draait Wiem de opgegeven verzoekjes voor zijn trouwe toehoorders..
[ link | afbeelding ]
Guttegut heette jij ook ooit niet anders hier. En vroeg jij toen niet om een vrijwillige ban hier!!!quote:Op zondag 13 november 2011 13:27 schreef BendeBielzen het volgende:
guttegut... heeft Aliasje t nu overgenomen van PB?Hoe triest
Ah gossie, de Chagrijnige hamster komt ook onder dr steen vandaan... Leuke foto joh, van jou in je nieuwe jurk whahahaha Ga je me nu weer bellen? Stalksterquote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Guttegut heette jij ook ooit niet anders hier. En vroeg jij toen niet om een vrijwillige ban hier!!!
En kreeg je spijt en kwam met deze nick over aliassen gesproken!!!
weet jij het verschil niet eens tussen een jurk en een broekquote:Op maandag 14 november 2011 14:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ah gossie, de Chagrijnige hamster komt ook onder dr steen vandaan... Leuke foto joh, van jou in je nieuwe jurk whahahaha Ga je me nu weer bellen? Stalkster
hee hee geen dingen roepen he... Deze blauwe eikel WILT niet eens welkom zijn tussen zo'n zooitje achterlijkenquote:Op maandag 14 november 2011 15:59 schreef 5thencounter het volgende:
Jongens jongens, rustig nou hé? we gaan geen ruzie maken Blauwe Eikels die nergens meer welkom zijn...het is al zielig genoeg zo!
euh je hebt het er nog steeds over dusquote:Op maandag 14 november 2011 16:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hee hee geen dingen roepen he... Deze blauwe eikel WILT niet eens welkom zijn tussen zo'n zooitje achterlijken
hoe dan ook... je staat gigantisch voor lulquote:Op maandag 14 november 2011 16:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
weet jij het verschil niet eens tussen een jurk en een broek.Geeft al weer aan hoe slim je bent.
meen je dat nu lul kijk naar jewederhelft aub alles is verwassen en oud en versleten. jute zak ziet er nog beter uitquote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hoe dan ook... je staat gigantisch voor lul
Nee we hadden t over jou... niet draaienquote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
euh je hebt het er nog steeds over dus
Je wilt toch niet zeggen dat jij er veel beter uitziet? Sjaggo hamster :pquote:Op maandag 14 november 2011 16:19 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
meen je dat nu lul kijk naar jewederhelft aub alles is verwassen en oud en versleten. jute zak ziet er nog beter uit
Proest!!quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef jacqhassel het volgende:
en voor de duidelijkheid ik ben nieuwste topmodel van 2011. jij mag in daklozekrantje.
Lol kijk jij je vent maar eens aan Margo, die komt zodra de banlijst weg is ff kijken bij Dijkquote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Margo37 het volgende:
Ach is het slachtoffertje Dijk ook een keer weer wakker??Hij kan ons niet loslaten he
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Margo37 het volgende:
Ach is het slachtoffertje Dijk ook een keer weer wakker??Hij kan ons niet loslaten he
ja je vervelen zeker zoals altijd .;)quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef tonja het volgende:
En nu ga ik weer iets leuks doen.
Lief zijn kinders!!
en jij bij mp op kanaal zeiken over ons dus pot verwijt ketel verhaal .;)quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?
Aannames weerquote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Wie kan hier wie niet loslaten? Wim op mijn kanaal, jij met je grote gok die hier gelijk bovenop zit? Relgeil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |