Ik heb even geïnformeerd bij Opa, En het zal Oop een rotzorg zijn wat je vindt van zijn shirt zei 'ie...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef pullup het volgende:
Hij is wel dol op dat geel zwarte shirt zeg.
Ook de nieuwe levensvormen die dat shirt ondertussen heeft voortgebracht zijn waarschijnlijk blij met de wisselfrequentie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb even geïnformeerd bij Opa, En het zal Oop een rotzorg zijn wat je vindt van zijn shirt zei 'ie...![]()
Ach,dat draagt misschien ook wel bij aan de immense populariteit van Oop's stream.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nog even een overzicht van de drie meest toonaangevende Streams vlnr,
Wiem, Opa en Michel, de laatste is een nieuwkomer, we heten hem van harte welkom, niet namens Wiem en Opa helaas, maar dat zal menigander de pis niet lauw maken...![]()
[ link | afbeelding ]
Oop heeft een sfeervol aquarium.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja dat mis ik nou toch wel een beetje bij Oop...een gezellig kaarsje om de streamavond te starten...![]()
[ link | afbeelding ]
Kloontje?quote:
Denk dat Oop zich nu wel wat beter voelt, Zagreb ingemaakt met 3-0.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop voelt zich vanavond niet erg lekker, dus vandaar geen live uitzending tijdens en geen filmpje van Oop & Ajax - Zagreb
quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk dat Oop zich nu wel wat beter voelt, Zagreb ingemaakt met 3-0.
Ach ja, is Ajax ook weereens blij en Oop ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |