quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
Jij ziet er ook niets in om de Michelchat hier te openen Pb?
Oop gaat nooit meer weg hoor.. Op andere chats proberen ze een petitie rond te laten gaan dat Oop weg moet , maar ze kunnen zich de moeite besparen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
effe checken, ja hoor hij zit er nog![]()
Onkruid vergaat echt niet
Achjee, het Cw idd die de kickgeile bui had..Sorry Deik! Maar jullie Blauwe Eikels moeten eens op één lijn gaan zitten voor wat betreft ban en kickgedrag bij normale users...doe er wat mee!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:57 schreef BendeBielzen het volgende:
" edit: die 2 linken van Michel doen het niet rechtstreeks zie ik, dan maar ff zelf kopieren
Tsja, op Deik zit ik niet te wachten, die is alleen Modarator bij Michel toch? En doet ook daar wat 'ie het leukst vindt, nl posters kicken voor de grap..."
Huilie huilie denkt ook dat ie Einstein is... Dat was ik niet die je kickte hoor Schlemiel
Hij doet er al wat mee hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee, het Cw idd die de kickgeile bui had..Sorry Deik! Maar jullie Blauwe Eikels moeten eens op één lijn gaan zitten voor wat betreft ban en kickgedrag bij normale users...doe er wat mee!
Ze doen wel samen moderaten op de chat van iemand anders weer..en de bezoekers aantallen zijn daar nog lager dan op hun eigen individuele chatbox vanwege hun nogal overactieve rol als Mod... nou over "vriendendienst" gesproken!quote:
Ik raak er zo confuus vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doen wel samen moderaten op de chat van iemand anders weer..en de bezoekers aantallen zijn daar nog lager dan op hun eigen individuele chatbox vanwege hun nogal overactieve rol als Mod... nou over "vriendendienst" gesproken!![]()
Ik probeer het niet eens meer te volgen moots. Het is een wespennest en ik wil niet gestoken worden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
Ik raak er zo confuus van![]()
De ene keer schelden de chatters elkaar verrot, de dag erna zijn ze weer bff's. Kan iemand een schema opstellen?
Heel verstandigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik probeer het niet eens meer te volgen moots. Het is een wespennest en ik wil niet gestoken worden.
Jij met je loze aankondigingen... Ja ik heb een @ daar... ben je gvd jaloers ofzo? Omdat ik een @ heb wil niet zeggen dat ik er ook wat mee doe paranoia ventje dat je dr bentquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze doen wel samen moderaten op de chat van iemand anders weer..en de bezoekers aantallen zijn daar nog lager dan op hun eigen individuele chatbox vanwege hun nogal overactieve rol als Mod... nou over "vriendendienst" gesproken!![]()
Ik had het niet specifiek over jou. Maar je ziet zelf toch ook wel dat die vriendschappen alle kanten op vliegen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:12 schreef BendeBielzen het volgende:
bff? lol jij ziet ze ook al vliegen moot... tijd dat je lid wordt van kiekenkot, je past er wel tussen
Welke "vriendschappen"? Omdat we met elkaar praten is er nog geen "vriendschap"...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over jou. Maar je ziet zelf toch ook wel dat die vriendschappen alle kanten op vliegen?
Mensen die de ene dag gezellig kletsen, schelden elkaar de volgende week verrot om vervolgens na 2 weken weer gezellie met elkaar te beppen. En die cyclus gaat maar voort.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Welke "vriendschappen"? Omdat we met elkaar praten is er nog geen "vriendschap"...
"het was maar een observatie van iemand die het voor geen meter volgt."quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die de ene dag gezellig kletsen, schelden elkaar de volgende week verrot om vervolgens na 2 weken weer gezellie met elkaar te beppen. En die cyclus gaat maar voort.
Je hoeft het je verder niet zo aan te trekken, het was maar een observatie van iemand die het voor geen meter volgt.
Euhm ik snap niet helemaal waarom dit zo negatief wordt opgepakt, maar goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
"het was maar een observatie van iemand die het voor geen meter volgt."
Gevalletje bemoeizucht dus... tja daar zijn er al zo weinig van lol
En van Rick Buysquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
Opa viert zijn wekelijkse Leiden ontzet... Haring en Wittebrood... ook deze keer met de Culinaire groeten van Omie![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |