Je zou bijna gaan hopen dat Ajax elke keer verliest (gelijk speelt)quote:Op zondag 20 november 2011 02:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Natuurlijk keek Oop vanavond naar Ajax - NAC
Is dat niet een tikkie vroeg?quote:Op zondag 20 november 2011 02:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Het optuigen van de kerstboom in Huize Oop is een dagje uitgesteld. Het grote spektakel zal nu zondag plaatsvinden en is mee te beleven via Oop's splinternieuwe URL www.ditisopaatje.tk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op zondag 20 november 2011 14:26 schreef spuitje het volgende:
Heeft Snorremans zijn mening al gegeven over de sores bij Ajax of boeit hem dat niet?
Hé, maar mooi WEL een Opaatje-koffiemok!!quote:
Dan wil ik niet weten hoe jij je strings gebruikt...quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
Een string.... Ik moest een beetje overgeven
Gewoon niet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe jij je strings gebruikt...![]()
Ja hoorquote:
Ja...wie nietquote:
Cultquote:Op zondag 20 november 2011 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Met de komende feestdagen voor de deur een aantal leuke tips/suggesties voor sinterklaas- of kerstcadeautjes:
OPAATJE MERCHANDISE
Dat heeft vast iets met het aantal hits te makenquote:Op maandag 21 november 2011 12:50 schreef djprovox het volgende:
De filmpjes van Opaatje zijn op YouTube al 8885 keer bekeken!!!
http://www.youtube.com/user/ditisOPAATJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |