abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102323968

De Samsung Galaxy S2 is officieel aangekondigd op 13 februari 2011 op het Mobile World Congress 2011 en is momenteel verkrijgbaar.

Scherp: 4,3" Super AMOLED Plus

____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een helder en haarscherp scherm.

- 4.3” Super AMOLED Plus scherm.
- Verbruikt tot 18% minder batterij dan een Super AMOLED scherm.
- Uitstekende zichtbaarheid in direct zonlicht.

Snel: 1.2Ghz Dual core processor
____________________________________________________________________________________

De Samsung Galaxy S II beschikt over een 1.2Ghz Dual core processor die zorgt voor ongekende snelheden.

- High-speed multitasken en navigeren door je telefoon.
- Speel je favoriete games in topkwaliteit.
- Maak en bekijk je foto’s en filmpjes in HD.

Dun: 8,49 mm design

De Samsung Galaxy S II is dankzij het indrukwekkende display en ultradunne design een stijlvolle verschijning.

- Met een 8,49 mm design, is het de dunste smartphone ter wereld.
- Ultralicht; slechts 116 gram.
- Geen vette vingers meer en een perfecte grip dankzij de batterij cover met anti-slip profiel.

Swype; 1,5x snellere tekstinvoer

Swype razendsnel tekstberichten op de Samsung Galaxy S ll.

- Creëer woorden met één vingerbeweging zonder je vinger van het scherm te halen.
- Typ 1,5 keer sneller berichten dan op een regulier Qwerty toetsenbord.
- Swype denkt met je mee en vormt na het typen van een paar letters al woorden.

Best of Google: Android 2.3

Met de Samsung Galaxy S ll heb je automatisch beschikking over the Best of Google.

- Zoek snel en eenvoudig naar informatie via Google Search met Voice Search. Of zoek op basis van foto’s met Google Goggles.
- Nooit meer de weg kwijt met Google MapsTM navigatie 5,0 (Beta).
- Je sociale leven onder controle met Gmail, Google Talk en Google Calendar.
- Ontdek de wereld met Google Earth.
- Weet waar je vrienden zijn met Google Latitude.

Samsung Live Panel

De Samsung Galaxy S II is dankzij het Live Panel geheel aan te passen naar je eigen stijl.

- De slimme interface selecteert voor jou de content die je het meest gebruikt en geeft dit weer op het homescreen in een magazine stijl lay-out.
- De lay-out van je homescreen kun je aanpassen naar je eigen stijl. Bepaal je eigen look & feel.

8MP full HD (video) camera

Leg je mooiste momenten vast met je Samsung Galaxy S II via de 8MP full HD (video) camera met LED-flitser .

- De 8MP full HD camera met LED-flitser heeft oog voor detail en legt zelfs de minuscule elementen van je foto’s haarscherp weer.
- De 2 megapixel front camera geeft extra resolutie bij zelf portretten en video chat.
- Met de videorecorder maak je video’s in Full HD kwaliteit (1 920 x 1 080 pixels @30 fps).
- Via de AllShare functie kun je al je foto’s en video’s draadloos delen op je Samsung TV met AllShare.

Blijf verbonden

De Samsung Galaxy S ll sta je altijd in contact.

- Profiteer van de snelste internet netwerken via HSPA of Wi-Fi.
- Met Wi-Fi Direct kun je connecten met andere Wi-Fi Direct apparaten in de omgeving zonder daarvoor internet nodig te hebben. Bijv. om snel iets te printen of te delen.
- Via Microsoft Exchange blijf je altijd op de hoogte van de laatste e-mails die op je zakelijke adres zijn binnengekomen. Of download bestanden van de server van de zaak via een VPN verbinding.

Samsung Hubs

De Samsung Galaxy S II heeft vier nieuwe unieke Hubs waarmee je het maximale uit je telefoon kunt halen.

- Social Hub; al je sociale netwerk-, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd in één overzichtelijke contactenlijst.
- Readers Hub; al je favoriete magazines, kranten en boeken bij elkaar. Kies uit duizenden items in 47 verschillende talen.
- Music Hub; organiseer je muziek, stel je eigen playlists samen of download snel en eenvoudig nieuwe tracks.
- Game Hub; een premium game service waarbij je games kunt spelen en delen.

Voorgeinstalleerde MMM-Widget

Op de Samsung Galaxy S ll is de MMM-Widget pre-installed. Met deze widget ervaar je je favoriete muziek, films en media waar en wanneer je maar wilt.

- Bekijk youtube filmpjes in hoge resolutie.
- Mis nooit meer een uitzending dankzij uitzendinggemist.
- Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via Nu.nl.
- Bekijk de laatste tweets van bekende Nederlanders op het laatste nieuws!
- Door de geïntegreerde Buienradar haal je nooit meer een nat pak en vermijd je files met FileIndex.

Kortom, verrijk je multimedia ervaring met de Samsung Music, Movies and Media widget!

Full HD video gemaakt met de Samsung Galaxy S2

De details en beelden van de omgeving zijn haarschep terug te bekijken.
Deze video bewijst wel dat deze smartphone een volwaardige vervanger kan zijn voor een echte camera.
Om deze beelden in HD te bekijken, moet je tijdens het afspelen de kwaliteit schakelen naar 1080p (rechtsonder).

Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Reviews

Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review

Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728

Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review

Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html

Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml

Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/

[ Bericht 0% gewijzigd door gogosweden op 24-09-2011 13:59:00 ]
pi_102323984
Sorry voor de zweedse tekst maar hier een pic :

pi_102324106
android versie 2.3.4 is dat de nieuwe? :D
pi_102324146
Moet wel..bij toestelinfo (instellingen) staat dat dat versie 2.3.3. is, dus klopt!
pi_102324171
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:12 schreef Boudibou het volgende:
Moet wel..bij toestelinfo (instellingen) staat dat versie 2.3.3. dus klopt!
YEAH! eindelijk! :D
pi_102324280
Zeker! Wanneer komt deze update (OTA) ?
pi_102324296
hier een screenie van de versie

Wat ik totnutoe gemerkt heb is dat

• hij de screenshots nu in .png opslaat

• dat hij er iets langer over doet om op te starten
• dat als je de usb kabel aansluit de telefoon MTP mode ( wat is dat :? ) intieerd
• iets andere graphics voor je lockscreen
• en een gallerij met veel foto's (500+) word veel sneller geladen
:D
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:24 schreef Boudibou het volgende:
Zeker! Wanneer komt deze update (OTA) ?
OTA ?

Voor zover ik het weet was het met de vorige update zo dat wij hem hier in zweden 3 dagen eerder hadden dan in NL. Maar ik weet niet of dat nu ook zo is

EDIT De nieuwe android market zit er ook bij in! _O_
pi_102324373
Over the Air-update. ;)

Hmmm..oke..want heb net gezocht naar een systeemupdate maar niets nog. In spanning afwachten dan maar.. :P
pi_102324377
En wat is er nieuw aan de market dan?
pi_102324424
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:31 schreef Boudibou het volgende:
Over the Air-update. ;)

Hmmm..oke..want heb net gezocht naar een systeemupdate maar niets nog. In spanning afwachten dan maar.. :P
probeer anders eens via KIES te downloaden :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:31 schreef Boudibou het volgende:
En wat is er nieuw aan de market dan?
kijk zelf maar.. :P

zaterdag 24 september 2011 @ 02:57:41 #11
285866 bynnad
Ach, ik ben het maar...
pi_102324573
Ik heb bovenstaande marketplace ook al en ik gebruik gewoon versie 2.3.3
De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren - Einstein
pi_102324576
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:57 schreef bynnad het volgende:
Ik heb bovenstaande marketplace ook al en ik gebruik gewoon versie 2.3.3
oh :')
pi_102326470
Die market heb ik inderdaad ook al met 2.3.3.
gisteravond me accu op 70% , gooi hem op bed, kijk 10minuten later, telefoon uit....
Probeer aan te zetten lukt niet, accu eruit en er weer in, toen wel aan accu nog maar 15% wel vaag.
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:31:07 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102326505
geupdate, maar hij blijft 2.3.3 :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 24 september 2011 @ 10:35:49 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102326556
2.3.4 is nog niet in NL enzo, alleen in Scandinavië.
http://tweakers.net/nieuw(...)uit-galaxy-s-ii.html
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:46:52 #16
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102326688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:35 schreef Netsplitter het volgende:
2.3.4 is nog niet in NL enzo, alleen in Scandinavië.
http://tweakers.net/nieuw(...)uit-galaxy-s-ii.html
kreeg wel een vermelding in kies :?
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102326700
Wow waarom hebben ze die usb host meuk uitgezet dan :(
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 24 september 2011 @ 10:50:22 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102326722
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:46 schreef wise het volgende:

[..]

Leuk voor je. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:02:07 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102326896
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

wtf :')
VIVA LA ASSANGE¡
pi_102327354
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:36 schreef gogosweden het volgende:

[..]

probeer anders eens via KIES te downloaden :P

[..]

kijk zelf maar.. :P

[ afbeelding ]
Zal, gezien het artikel hierboven, vast niets uithalen.

Ziet er goed uit. Zijn er nog meer opmerkelijke veranderingen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 24-09-2011 11:30:00 ]
pi_102327417
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:28 schreef Crank het volgende:
Die market heb ik inderdaad ook al met 2.3.3.
gisteravond me accu op 70% , gooi hem op bed, kijk 10minuten later, telefoon uit....
Probeer aan te zetten lukt niet, accu eruit en er weer in, toen wel aan accu nog maar 15% wel vaag.
Dat had ik ook vandaag/vannacht :?
pi_102328532
Gewoon dit in de gaten houden: http://twitter.com/#!/SamKiesUpdates
pi_102330599
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Zal, gezien het artikel hierboven, vast niets uithalen.

Ziet er goed uit. Zijn er nog meer opmerkelijke veranderingen?
het opstarten duurt langer, maar ik heb het idee dat het allemaal nog iets "soepeler" verloopt, nieuw tablad openen in de browser heeft betere graphics etc. Ik hoop dat de CPU drain bug eruit is gehaald.

Volgensmij is hij ook iets zuiniger tijdens het bellen. Want ik heb dik een uur gebeld zonet en had daarna nog 99% batterij over
pi_102330810
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:01 schreef gogosweden het volgende:

[..]

het opstarten duurt langer, maar ik heb het idee dat het allemaal nog iets "soepeler" verloopt, nieuw tablad openen in de browser heeft betere graphics etc. Ik hoop dat de CPU drain bug eruit is gehaald.

Volgensmij is hij ook iets zuiniger tijdens het bellen. Want ik heb dik een uur gebeld zonet en had daarna nog 99% batterij over
Van 100% naar 99% is niet representatief... bij mij duurt van 100% naar 99% sowieso veel langer dan van 99% naar 98% enz, wat ik er ook mee doe.

Batterij calibratie klopt niet echt.
pi_102330848
Even een vraag'

Ik wil graag dat als ik mijn mail op mijn telefoon lees deze ook als gelezen wordt verwerkt in mijn hotmaik.. hoe doe ik dat?
pi_102331491
Wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd?
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:47:00 #27
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102332880
lol, alweer het12e deel hier :P
Beware of the Raping Zebra's
pi_102334506
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:13 schreef Kukeluus- het volgende:
Even een vraag'

Ik wil graag dat als ik mijn mail op mijn telefoon lees deze ook als gelezen wordt verwerkt in mijn hotmaik.. hoe doe ik dat?
Volgens mij moest je dan je mail instellen als POP/imap of iets dergelijks.
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin zaterdag 24 september 2011 @ 17:27:14 #29
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_102335433
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Waar slaat dit op?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 24 september 2011 @ 17:40:28 #30
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_102335726
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:46 schreef wise het volgende:

[..]

Dus jij kreeg met een NL toestel en NL abonnement in KIES te zien dat 2.3.4 voor jouw telefoon beschikbaar is :?
pi_102345897
vette launcher
pi_102353225
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef fruitt70 het volgende:
vette launcher
11 euro is wel een beetje aan de hoge kant
pi_102354481
Raar dit, sinds mijn overstap naar T-mobile gaat mijn batterij hooguit 24 uur mee bij laag/weinig gebruik. Voorheen met KPN met ditzelfde gebruik 2,5 a 3 dagen!
pi_102356775
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 23:11 schreef fruitt70 het volgende:
vette launcher
Mwaa...vind het niet significant anders/beter dan andere launchers.
pi_102362314
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 09:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

11 euro is wel een beetje aan de hoge kant
Zeker als je de recensies leest op de market.

quote:
Geen email widget. Toch wel een groot gemis.
quote:
Ik heb de app op mijn Galaxy S geinstalleerd. Het lijkt wel of het geheugen vol loopt, en dan hangt mij toestel. Een pagina openen duurt ongeveer 10 sec. Een app starten meer dan 15 seconden..Er jammer, voor een app in deze prijscategorie. Voorlopig deinstalleer ik het weer. Ik zal de mooie Shell missen, maar een toestel wat continue hangt of rete traag is, wekt behoorlijk wat irritaties op.
quote:
Still no( g)mail widget or better still, dedicated pages for sms, mail and facebook! For this price I expected more!
quote:
Telkens wanneer ik op mijn Galaxy S i9000 video, of spelletjes afspeel blokkeert het toestel. Opnieuw opstarten is de boodschap. Android widgets werken ook niet steeds samen. Dagelijks toch 1 tot 2 maal het toestel herstarten. Ik wacht nog enkele updates af om het verder te gebruiken. Toch spijtig voor deze prijs.
quote:
Ziet er supergelikt uit, en draait soepel. Neemt wel erg veel van je geheugen, en moet herladen na een zware app.
quote:
Makes my phone crash 4 a 5 times a day. Sad because if it works it looks beautiful. But still very buggy
  zondag 25 september 2011 @ 17:15:25 #36
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102365800
mwa, vind die launcher eerlijk gezegd een beetje overdreven veel effecten er in hebben
pi_102379299
Ik heb sinds vandaag wat problemen met m'n telefoon. :(
Hij is vanavond een aantal keer echt uit het niets ineens op de auto stand of auto modus (weet zo niet precies meer wat hij aangaf) gesprongen.
Verder was ik vanavond ineens mijn achtergrond kwijt inclusief alle icoontjes, alleen dat was weer in orde toen ik het scherm lockte/unlockte.
pi_102379364
Iemand nog een mooie 2e hands S2 kopen? (Gekke vraag wellicht in een S2 topic :D )
pi_102379521
Naah echt net nadat ik mijn vorige bericht hier had getypt begint dat ding weer.
Ik hoor hem trillen, pak hem op en vervolgens heb ik geen smsje, geen What'sApp berichtje of wat dan ook. :X
pi_102380001
Oké,

Wie helpt me even. Push to talk doet niet wat ik wil. hij herkent mijn stem niet als hij op de carkit staat. helemaal kut. Als ik handmatig bel dan is de ontvangst en geluid via de carkit prima. Maar het voicedialing stuk werkt echt neit goed. Welk app moet ik hebben, of hoe krijg ik pushtotalk ingesteld op mijn stem en uitspraak? Ik kan het in de opties iig niet vinden.
Whatever...
pi_102388669
Nou ik ben er achter wat het was.
Samsung probeerde telkens 1 of ander programma te pushen die ik moest installeren.
Vannacht werd ik gelukkig wakker om 5 uur, telefoon helemaal vastgelopen (is tevens m'n wekker) en de batterij bijna leeg.
Toen heb ik dat klote programma maar geïnstalleerd en de telefoon aan de oplader gehangen.

Lekker klantvriendelijk. :N
  maandag 26 september 2011 @ 08:47:25 #42
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102389108
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 08:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou ik ben er achter wat het was.
Samsung probeerde telkens 1 of ander programma te pushen die ik moest installeren.
Vannacht werd ik gelukkig wakker om 5 uur, telefoon helemaal vastgelopen (is tevens m'n wekker) en de batterij bijna leeg.
Toen heb ik dat klote programma maar geïnstalleerd en de telefoon aan de oplader gehangen.

Lekker klantvriendelijk. :N
Lol, wat was het dan??
de nieuwe market oid?
pi_102389744
Nee het had te maken met de autostand en er werd iets geïnstalleerd waar je een naam in kan spreken zodat hij vervolgens begint te bellen.
  maandag 26 september 2011 @ 09:35:57 #44
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102389916
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:25 schreef SimtekF1 het volgende:
Nee het had te maken met de autostand en er werd iets geïnstalleerd waar je een naam in kan spreken zodat hij vervolgens begint te bellen.
ahh, oke ik gebruik die auto stand niet dus heb er ook geen last van gehad, maar het is wel raar dat je telefoon vast loopt als er een update word gepusht die jij niet installeert...
  maandag 26 september 2011 @ 10:31:42 #45
18159 Dlocks
pi_102390886
Wat zal de titel van het volgende topic zijn? Waar er nog steeds geen nieuwe update is...? :P
pi_102391222
Is die er niet nu dan? Op tweakers staat van wel, via KIES ;)
pi_102391412
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:35 schreef netolk het volgende:

[..]

ahh, oke ik gebruik die auto stand niet dus heb er ook geen last van gehad, maar het is wel raar dat je telefoon vast loopt als er een update word gepusht die jij niet installeert...
Ik vind het ook vreemd want ik gebruik de auto stand ook nooit.
Alleen sinds gister startte de telefoon de auto stand constant uit zichzelf op.
  maandag 26 september 2011 @ 12:13:08 #48
131603 Afwazig
Serious business
pi_102393682
Is 2.3.4 nou wel ofniet beschikbaar via KIES?
pi_102394859
godver,toetsenbord begint te haperen.. :\
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_102395232
quote:
5s.gif Op maandag 26 september 2011 12:13 schreef Afwazig het volgende:
Is 2.3.4 nou wel ofniet beschikbaar via KIES?
Bij mij nog niet.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 26 september 2011 @ 14:05:09 #51
131603 Afwazig
Serious business
pi_102397501
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Bij mij nog niet.
quote:
SamsungMobileNL SamsungMobileNL
Vanaf nu beschikbaar: nieuwe firmware 2.3.4 voor de Samsung Galaxy SII, upgraden via Kies
pi_102397629
Nope, nog steeds niet :)
Ach, ik merk het vanzelf wel.
  maandag 26 september 2011 @ 14:23:00 #53
18159 Dlocks
pi_102398003
Ik krijg onderstaande te zien in KIES :)

maandag 26 september 2011 @ 14:27:43 #54
18159 Dlocks
pi_102398151
Pfff... kut KIES :(

pi_102398167
Ik probeer het straks thuis nog wel een keertje :Y
  maandag 26 september 2011 @ 14:31:59 #56
18159 Dlocks
pi_102398265
En tweede poging:

:{w

-edit-

Nu KIES afgesloten en opnieuw opgestart. Tevens USB-kabel in andere port gestopt. Lijkt vooralsnog te werken.

[ Bericht 24% gewijzigd door Dlocks op 26-09-2011 14:38:39 ]
  maandag 26 september 2011 @ 14:52:43 #57
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102398811
Bij mij is er idd een nieuwe firmware upgrade (versie 2.0.3.11082_152)
  maandag 26 september 2011 @ 15:27:21 #58
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102399792
nou ik heb android v 2.3.4 er op staan hoor :P

Kies vond het nodig om m'n pc ineens even leuk zonder waarschuwen opnieuw op te starten en kon ik nog een keer zeggen upgrade uitvoeren en toen deed ie het dan eindelijk :)
pi_102400888
Nou ik heb em ook. Waar zit dat videobellen van google dan?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 26 september 2011 @ 16:16:09 #60
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102401659
dat zit toch gewoon als je een nummer wilt invullen naast het groene verbind knopje?
pi_102402246
Ik zie ook nog geen nieuwe update :o
Of toch du vader?
pi_102405950
Heb de nieuwe update er net opgezet.
Met het typen in What'sApp moet ik ff wennen, want hij laat nu ineens telkens woorden zien als je een bepaalde letter typt.
Moet nog even uitzoeken waar ik dat uit zet. :)
pi_102406066
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:08 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb de nieuwe update er net opgezet.
Met het typen in What'sApp moet ik ff wennen, want hij laat nu ineens telkens woorden zien als je een bepaalde letter typt.
Moet nog even uitzoeken waar ik dat uit zet. :)
Welk toetsenbord gebruik je?
pi_102406204
Ik heb Swype standaard aan staan, maar wat je nu ziet had ik voor de update niet.
pi_102406320
Ziet er goed uit jongens.
pi_102406470
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:17 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb Swype standaard aan staan, maar wat je nu ziet had ik voor de update niet.
Het is ook een "eigen" instelling van Swype. Moet je even op dat tandwieltje drukken bij je toetsenbord en dan staat er waarschijnlijk een vinkje bij "woordvoorspelling".
pi_102406511
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:24 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Het is ook een "eigen" instelling van Swype. Moet je even op dat tandwieltje drukken bij je toetsenbord en dan staat er waarschijnlijk een vinkje bij "woordvoorspelling".
Thanks, ik heb het gelijk uit gezet. :D
pi_102406579
Handig. Kies op de pc loopt vast :/
pi_102406848
Poging 2321321
pi_102407475
Ik vond swype eerst maar niets maar nu kan ik er niet van af blijven :D
pi_102407660
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Thanks, ik heb het gelijk uit gezet. :D
Hmm... Ik kan het bij mijzelf niet uitzetten :/
Althans, als ik dat doe, dan blijft het gewoon aan, haha.

[ Bericht 6% gewijzigd door automatic_ op 26-09-2011 19:22:13 ]
  maandag 26 september 2011 @ 19:28:46 #72
131603 Afwazig
Serious business
pi_102408831
Nou leuk dan. Ik updaten.. loopt de telefoon vast tijdens de update. Nu als ik opstart krijg ik alleen een een telefoonlogo te zien, een driehoek met uitroepteken erin en een computerlogo. En nu? Kanker KIES :r
pi_102411008
quote:
13s.gif Op maandag 26 september 2011 19:28 schreef Afwazig het volgende:
Nou leuk dan. Ik updaten.. loopt de telefoon vast tijdens de update. Nu als ik opstart krijg ik alleen een een telefoonlogo te zien, een driehoek met uitroepteken erin en een computerlogo. En nu? Kanker KIES :r
Dat is bricked. Dood dus. Dacht ik.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 26 september 2011 @ 20:23:48 #74
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102411724
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

umm....
das wel fucked idd maar maakt Kies ook geen verbinding dan?
pi_102414469
Best kans dat het met ODIN nog wel lukt.
pi_102414487
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 26 september 2011 @ 21:28:21 #77
131603 Afwazig
Serious business
pi_102415768
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ja klopt. Gelukkig heb ik hem nog kunnen flashen door middel van Odin. Hij was idd bricked. Heb nu Darky's rom en 2.3.4 erop gezet. En KIES er gelijk met een bloedgang afgeflikked. :r
  maandag 26 september 2011 @ 21:40:04 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_102416457
Had hem niet geroot, maar heb hem gewoon geroot omdat hij via KIES niks meer deed en dus bricked was. Faalhazen bij Samsung :'). Uiteindelijk ben ik er beter uitgekomen dus, een snellere geflashde telefoon met 2.3.4 en KIES niet meer nodig :P.
pi_102417261
Is het ook al mogelijk 2.3.5. te downloaden?

http://www.samfirmware.co(...)e-galaxy-s-ii-leaks-
pi_102417649
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:53 schreef Boudibou het volgende:
Is het ook al mogelijk 2.3.5. te downloaden?

http://www.samfirmware.co(...)e-galaxy-s-ii-leaks-
Ik snap je vraag niet helemaal. Bedoel je via Kies? Dan nee, wel via een custom rom, of een niet officiele, zoals beschreven in jouw link
pi_102418723
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 16:30 schreef Luchtkoker het volgende:

Eerst nieuwste versie van KIES installeren.
Of heb je een branded versie van je provider? Want dan wordt het wachten tot die een keer updaten. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door swollywood op 26-09-2011 22:27:28 ]
pi_102423516
Euh, niet om 't een of ander, maar jullie weten dat je deze update al tijden had kunnen hebben door simpelweg er even op te pleuren met Odin? :+
pi_102424438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef MetBas het volgende:
Euh, niet om 't een of ander, maar jullie weten dat je deze update al tijden had kunnen hebben door simpelweg er even op te pleuren met Odin? :+
Wtf is Odin? :')
pi_102424486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Een Groente en fruit abonnement.

http://www.odin.nl/
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_102424821
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat heb je zelf al gevonden?

:+
pi_102429719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:03 schreef MetBas het volgende:
Waarom denk je dat ik 2.3.5 draai? ;)
pi_102433478
Waarom kan ik opeens niet meer normaal smsen, een of andere automatische t9 modus is ingeschakeld in een heel andere taal, hoe verander ik dat in godsnaam? Ik kan het nergens vinden en als ik nu wil tikken 'lijkt' dan maakt hij ervan 'kinky' ;(

Taal staat op Nederlands, swype taal ook.
pi_102434002
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:42 schreef bear87 het volgende:
Waarom kan ik opeens niet meer normaal smsen, een of andere automatische t9 modus is ingeschakeld in een heel andere taal, hoe verander ik dat in godsnaam? Ik kan het nergens vinden en als ik nu wil tikken 'lijkt' dan maakt hij ervan 'kinky' ;(

Taal staat op Nederlands, swype taal ook.
Scroll voor de gein eens een stukje naar boven. ;)

Ik ben trouwens aardig tevreden over de update.
M'n batterij lijkt langer mee te gaan en ik heb het idee dat de telefoon ook wat sneller is.
pi_102435512
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 00:48 schreef MetBas het volgende:

[..]

:+
Te veel gedoe allemaal. Ik wacht wel af. :')
pi_102435551
Bwegh, kut ding.
volgens mij is mij SII langzaam aan het sterven, toestel denkt continu dat deze aan het opladen is, zonder dat ie aan de stroom hangt, batterij icoon van 100% blijft er staan ondanks dat accu leger raakt.
Kan niet meer met USB verbinden aan pc...
pi_102435633
Oh, :@ wilde net gaan vragen hoe de batterij is van de SS II want zit er over na te denken of te wachten op de nieuwe iPhone, of voor de SS II te gaan waarmee zo driftig geadverteerd wordt. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_102435695
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
Oh, :@ wilde net gaan vragen hoe de batterij is van de SS II want zit er over na te denken of te wachten op de nieuwe iPhone, of voor de SS II te gaan waarmee zo driftig geadverteerd wordt. :{
Ik denk dat bovenstaande eerder een uitzonderingsverhaal is, dan iets wat bij iedereen voorkomt ;)

Ik had hiervoor een HTC Desire en de batterij van de S2 gaat in mijn ogen veel langer mee :)
pi_102435871
Nah, ik heb net maar ff een nieuwe accu besteld, Die is wss niet goed meer, laadt binnen hlaf uur vol, en ontlaad ook in max 2u helemaal merk ik net.

En dat allemaal sinds vanochtend.
pi_102437138
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:45 schreef rubje het volgende:
Ik ben erg tevreden over de batterij; ik heb hem nu 24 uur geleden van de lader afgehaald, paar keer whatsapp, even internet, paar smsjes, 1 telefoon gesprek, en heb nog 85% van me batterij over. Heb er dan niet heel veel mee gedaan dus, maar wel iets, en dan vind ik deze score erg prettig.
pi_102437533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef bear87 het volgende:

[..]

Ik ben erg tevreden over de batterij; ik heb hem nu 24 uur geleden van de lader afgehaald, paar keer whatsapp, even internet, paar smsjes, 1 telefoon gesprek, en heb nog 85% van me batterij over. Heb er dan niet heel veel mee gedaan dus, maar wel iets, en dan vind ik deze score erg prettig.
Dat haal ik echt nooit, heb je hem origineel? Of Custom rom? Welke versie heb je? En heb je veel widgets/applicaties aanstaan?
Of saté?
pi_102438106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Dat haal ik echt nooit, heb je hem origineel? Of Custom rom? Welke versie heb je? En heb je veel widgets/applicaties aanstaan?
Ik heb hem origineel, zowel met 2.3.3 als met 2.3.4. heb ik dit.

Ik heb niet heel veel aanstaan, gmail synct ie af en toe geloof ik, weerbericht + mijn aandelenkoers update hij elke 3 uur. Wat kan er verder nog meer aanstaan, dan kijk ik even voor je.

(whatsapp zal wel aanstaan?)
pi_102438141
waar vind ik die KIES software? :@
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_102438275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:54 schreef bear87 het volgende:

[..]

Ik heb hem origineel, zowel met 2.3.3 als met 2.3.4. heb ik dit.

Ik heb niet heel veel aanstaan, gmail synct ie af en toe geloof ik, weerbericht + mijn aandelenkoers update hij elke 3 uur. Wat kan er verder nog meer aanstaan, dan kijk ik even voor je.

(whatsapp zal wel aanstaan?)
Zo dan heb je geluk, ik kan hem s'ochtends om half acht van de lader afhalen en gedurende de dag enkel een beetje WhatsAppen en eens in de paar uur kijken op Twitter en dan kan ik hem s'avonds om elf uur toch echt wel weer eraan hangen, al zou hij het tot vroeg in de ochtend ook nog wel overleven. Dat probeer ik liever niet ivm school/werk en de wekker.
Hij synct wel school e-mail een keer in de vier uur.
Of saté?
pi_102438765
Hoe kan ik een screen maken van mijn batterijverbruik? Dan post ik morgen of overmorgen even een screentje waar het op staat :)
pi_102438860
middelste knop ingesrukt houden tegelijkertijd met de aan-uit knop
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_102439285
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:55 schreef MissJ het volgende:
waar vind ik die KIES software? :@
hier :)
pi_102444238
godverdomme niemand kan mij helpen? Ik wil mijn sgs2 flashen naar originele samsung firmware zodat ik afkom van de vodafone troep die er nu op zit, maar ik weet niet welke firmware ik moet hebben, welke moet ik? En als ik originele samsung firmware erop gooi, dan heb ik toch nog steeds garantie?
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:01:10 #103
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102447706
Netherlands I9100CEKI2/I9100XENKH1 (Android 2.3.4)
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:29:31 #104
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102449113
wat garantie betreft, vermoed ik het van niet omdat je er toch andere firmware opgezet hebt... overigens zijn er wel tooltjes te koop die de firmware-count weer op 0 zet en dan zou je denk ik wel garantie kunnen krijgen
pi_102449286
Zijn er apps waarmee ik kan zien welke app mijn telefoon steeds ''wakker maakt''? Zie echt idioot veel streepjes. :')
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:55:45 #106
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102450510
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef netolk het volgende:
wat garantie betreft, vermoed ik het van niet omdat je er toch andere firmware opgezet hebt... overigens zijn er wel tooltjes te koop die de firmware-count weer op 0 zet en dan zou je denk ik wel garantie kunnen krijgen
Meer info: http://www.mccune.nl/schone-lei-voor-de-galaxy-s2-met-usb-jig
pi_102452884
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef netolk het volgende:
Een jig inderdaad.... Via eBay voor slechts 4 euro te koop.
pi_102462973
heb nu ook de 2.3.4; dingen die ik merk zijn
- lettertype is gewijzigd
- als je bv in je instellingen menu hard naar beneden scrollt is er een klein graphic iets
- heb nog altijd geen nieuwe market
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_102463124
- afspelen van videos gaat nu zowel horizontaal als verticaal
  woensdag 28 september 2011 @ 00:07:06 #110
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_102464436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:26 schreef kalinhos het volgende:
- als je bv in je instellingen menu hard naar beneden scrollt is er een klein graphic iets
Ja, een soort van blauwe gloed inderdaad. Vind het er vrij goedkoop uitzien eerlijk gezegd. Was eerst beter, toen 'bouncete' je scherm even door en weer terug. Las ergens anders dat die verandering zou zijn gemaakt i.v.m. de rechtszaken van Apple (leek teveel op de iPhone ofzo)?
pi_102464515
Die gloed zou er al sinds 2.3 in moeten zitten, is gewoon een gingerbread feature.
  woensdag 28 september 2011 @ 00:31:05 #112
18159 Dlocks
pi_102464991
Ik heb die gloed pas sinds 2.3.4. Hoor meer mensen die het pas sinds deze update hebben (o.a. op tweakers)
pi_102465037
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:31 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb die gloed pas sinds 2.3.4. Hoor meer mensen die het pas sinds deze update hebben (o.a. op tweakers)
Ja dat is ook zo, maar het zit bij stock android al sinds 2.3.0 (bestaat dat?) en dat samsung het nu pas "accepteert" is gewoon een keuze van samsung.

Geld overigens ook voor dit:

Zat ook bij 2.3, maar er zijn nauwelijks telefoon fabrikanten die het toegevoegd hebben. Wat ik raar vind aangezien t tof is.
pi_102465124
Hoelang duurt het voordat een branded telefoon een update krijgt, nadat er firmware voor de unbranded telefoon is verschenen? Mijn telefoon is namelijk vodafone branded.
  woensdag 28 september 2011 @ 09:07:55 #115
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102468118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 00:38 schreef fruitt70 het volgende:
Hoelang duurt het voordat een branded telefoon een update krijgt, nadat er firmware voor de unbranded telefoon is verschenen? Mijn telefoon is namelijk vodafone branded.
Ligt eraan hoelang Vodafone er over doet om die update te fixen en dan uit te brengen....
pi_102470892
Heb hem nu eindelijk terug, ik heb nog geluk gehad.

Zondag 4 september had ik mijn telefoon laten ophalen omdat er een levensgrote barst in het scherm zat. Was namelijk op een stenen trap met scherm naar onder gevallen.(auch) Toen deze opgehaald werd kreeg ik als leentoestel de Nokia E71. Het zou twee-drie weken gaan duren maar maximaal 4 weken. En afgelopen maandag heb ik toch maar eens gebeld met de verzekering en zij vertelde mij dat de telefoon al bij de Belcompany 20km verderop lag. Allereerst leek mij dat deze thuis bezorgt zou worden, aangezien hij daar is opgehaald, tevens hadden ze me wel kunnen bellen direct op het moment deze klaar was. Wie weet ligt deze er al een week. Aangezien er ook een Belcompany in mijn dorp ligt, was zelfs dát nog handiger geweest dan 20km verderop.

Aangezien ik momenteel op stage zit van 9 tot 5 van maandag tot en met vrijdag en de Belcompany open is tot 6 op Maandag werd dat heel lastig. Via mijn stage 15 km van huis, moest ik naar huis, het leentoestel koffertje halen met me oplader en de bon etc. En vanuit daar rond half zes tijdens de spits naar de Belcompany. In al mijn haast viel mijn leentoestel in de WC :') Helaas dat haalde ik niet meer, alles liggen droogföhnen en uiteindelijk deed de telefoon het ook gewoon alleen pijltje naar rechts en links niet en werd er standaard een komma getypt. Niet best dacht ik. Mijn moeder heeft de telefoon toen dinsdagochtend teruggebracht en mijn geliefde Galaxy-tje teruggehaald. Had ze bij Belcompany aangegeven dat de telefoon in het water was gevallen en gebreken vertoonde. Belcompany ging er niet over dus belde ze effe met de verzekering.

Blijkt dat ik dus per maand een behoorlijk bedrag aan de verzekering betaal en als leentoestel een niet verzekerde telefoon krijg, conclusie: Of ik even 300 euro wilde betalen als vergoeding voor het leentoestel. Gelukkig nam de Belcompany medewerker het voor me op aangezien zij deze 4 jaar oude telefoon in de winkel hadden liggen voor bijna de helft etc. Uiteindelijk ben ik er af gekomen met een zogenaamde 30 euro eigen risico.

Wat een service van dat verzekeringsbedrijf zeg :r
Of saté?
  woensdag 28 september 2011 @ 11:25:32 #117
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102471468
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:07 schreef De-Hamster het volgende:
Heb hem nu eindelijk terug, ik heb nog geluk gehad.

Zondag 4 september had ik mijn telefoon laten ophalen omdat er een levensgrote barst in het scherm zat. Was namelijk op een stenen trap met scherm naar onder gevallen.(auch) Toen deze opgehaald werd kreeg ik als leentoestel de Nokia E71. Het zou twee-drie weken gaan duren maar maximaal 4 weken. En afgelopen maandag heb ik toch maar eens gebeld met de verzekering en zij vertelde mij dat de telefoon al bij de Belcompany 20km verderop lag. Allereerst leek mij dat deze thuis bezorgt zou worden, aangezien hij daar is opgehaald, tevens hadden ze me wel kunnen bellen direct op het moment deze klaar was. Wie weet ligt deze er al een week. Aangezien er ook een Belcompany in mijn dorp ligt, was zelfs dát nog handiger geweest dan 20km verderop.

Aangezien ik momenteel op stage zit van 9 tot 5 van maandag tot en met vrijdag en de Belcompany open is tot 6 op Maandag werd dat heel lastig. Via mijn stage 15 km van huis, moest ik naar huis, het leentoestel koffertje halen met me oplader en de bon etc. En vanuit daar rond half zes tijdens de spits naar de Belcompany. In al mijn haast viel mijn leentoestel in de WC :') Helaas dat haalde ik niet meer, alles liggen droogföhnen en uiteindelijk deed de telefoon het ook gewoon alleen pijltje naar rechts en links niet en werd er standaard een komma getypt. Niet best dacht ik. Mijn moeder heeft de telefoon toen dinsdagochtend teruggebracht en mijn geliefde Galaxy-tje teruggehaald. Had ze bij Belcompany aangegeven dat de telefoon in het water was gevallen en gebreken vertoonde. Belcompany ging er niet over dus belde ze effe met de verzekering.

Blijkt dat ik dus per maand een behoorlijk bedrag aan de verzekering betaal en als leentoestel een niet verzekerde telefoon krijg, conclusie: Of ik even 300 euro wilde betalen als vergoeding voor het leentoestel. Gelukkig nam de Belcompany medewerker het voor me op aangezien zij deze 4 jaar oude telefoon in de winkel hadden liggen voor bijna de helft etc. Uiteindelijk ben ik er af gekomen met een zogenaamde 30 euro eigen risico.

Wat een service van dat verzekeringsbedrijf zeg :r
die verzekeringen gaan ook gewoon nergens over....

mij probeerde ze er ook een aan te smeren maar dat moest dan wel binnen 2 weken dat ik het toestel had aangeschaft daarna kon je hem niet meer verzekeren....

Nou ik heb het even uitgerekend en na die 2 jaar zou ik dan dus de helft van de waarde van mn telefoon zoals ie toen was aan de verzekering hebben overgemaakt, dat vond ik idd een beetje veel te duur... Helemaal als je je bedenkt dat een deel ook gewoon in de inboedel zit en je zo'n verzekering dus eigenlijk helemaal niet nodig hebt
pi_102478662
[Insert Joey-style]

Yeah baby!!

woensdag 28 september 2011 @ 15:29:19 #119
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102478848
haal die ico s weg man ... gvd :D
  woensdag 28 september 2011 @ 16:23:46 #120
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102480705
kut, heb ik net 2.3.4 en is 5 al weer uit :(
pi_102480741
Ben er echt aan het denken om mijn Galaxy SII te gaan rooten etc. met een custom rom erop.Zit er veel verschil in Custom Rom? Zijn er fatsoenlijke Nederlandse versies? Of moet je vrijwel altijd voor een Engelse gaan wil je iets goeds\up2date. Of heeft de taal van me toestel niets te maken met de rom?
Of saté?
pi_102481439
Ja, veel verschil. En nee, taal maakt niet uit.
pi_102482601
Ik weet al waarom ik nog steeds geen 2.3.4 kan vinden... Ik heb een franse SGS2 gekocht (gekregen) bij GigaVolt :')__!
Of toch du vader?
pi_102482637
Wilt iemand zo vriendelijk zijn een screenshot te posten van zijn Kies waarbij de huidige en nieuwste fw staat?
Of toch du vader?
pi_102483341
Verbindingsprobleem is sinds v4 verholpen. Altijd H+ nu!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102484539
Update is geïnstalleerd! 2.3.4 is de nieuwste via Samsung Kies, klopt dat?

Edit: Als ik nu scroll krijg ik een blauwe gloed beneden aan het scherm ipv dat het bounced. Is het ook mogelijk die blauwe gloed uit te zetten en het oude effect terug te krijgen?

[ Bericht 56% gewijzigd door Onmisbaar op 28-09-2011 18:39:19 ]
pi_102484801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef Onmisbaar het volgende:
Update is geïnstalleerd! 2.3.4 is de nieuwste via Samsung Kies, klopt dat?

Edit: Als ik nu scroll krijg ik een blauwe gloed beneden aan het scherm ipv dat het bounced. Is het ook mogelijk die blauwe gloed uit te zetten en het oude effect terug te krijgen?
Geen idee... Ik heb ook liever de bounch dan zo'n gloed ;(

Zijn er trouwens meer mensen die de woordvoorspelling bij Swype niet meer uitkrijgen na de update?
pi_102485538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Zijn er trouwens meer mensen die de woordvoorspelling bij Swype niet meer uitkrijgen na de update?
Blijft idd aanstaan die voorspelling, maar dan horizontaal ipv de verticale eerst.
pi_102487527
Ik vind het vooral lastig met 2.3.4 dat een video nu standaard wordt afgespeeld als 9:16 (dus verticaal zeg maar). In 2.3.3. werd video alleen maar liggend afgespeeld en dat werkte een stuk chiller. Nu moet ik weer 'automatisch draaien' aanzetten iedere keer als ik een video aan het kijken ben
pi_102488232
De font is ook dikker gedrukt zie ik net, is dat ook terug te draaien?
  woensdag 28 september 2011 @ 21:58:26 #131
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_102493289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:08 schreef Onmisbaar het volgende:
De font is ook dikker gedrukt zie ik net, is dat ook terug te draaien?
Vind ik zelf eigenlijk wel een verbetering. Maar een optie om het aan te passen is altijd welkom.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_102493426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:53 schreef kalinhos het volgende:
Ik vind het vooral lastig met 2.3.4 dat een video nu standaard wordt afgespeeld als 9:16 (dus verticaal zeg maar). In 2.3.3. werd video alleen maar liggend afgespeeld en dat werkte een stuk chiller. Nu moet ik weer 'automatisch draaien' aanzetten iedere keer als ik een video aan het kijken ben
Dat is heel simpel op te lossen. Zet auto rotate alleen voor die ene app aan:
https://market.android.com/details?id=net.xdevelop.rotator_t
  woensdag 28 september 2011 @ 22:21:01 #133
18159 Dlocks
pi_102494504
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Wilt iemand zo vriendelijk zijn een screenshot te posten van zijn Kies waarbij de huidige en nieuwste fw staat?
Zie paar reacties eerder...

Samsung Galaxy S2 #12 - Waar er een nieuwe update is!
pi_102500296
Heeft iemand anders ook last van een soort hapering bij het switchen tussen homescreens in android 2.3.4?
pi_102500298
Tip voor de mensen die de s2 aanschaffen met abo:

http://www.phonehouse.nl/groupon/
pi_102502733
drumpie server is down? ;(
pi_102502739
oh nvm
pi_102503199
Haha Gogo, faalhaas. :D

Ik zit er toch steeds meer aan te denken om mijn gs2 te flashen, maar zit nog met een vraag: hoe installeer ik de originele software weer mocht er iets fout gaan?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_102504950
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 08:56 schreef TJV het volgende:
Haha Gogo, faalhaas. :D

Ik zit er toch steeds meer aan te denken om mijn gs2 te flashen, maar zit nog met een vraag: hoe installeer ik de originele software weer mocht er iets fout gaan?
Via ODIN en een JIG
pi_102508386
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:10 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Via ODIN en een JIG
Idd via ODIN. Gisteren zelf nog gedaan. Kwam van de Lightening ROM af. Deze beviel me niet en ben dus terug gegaan naar de nieuwse stock ROM. Uiteraard wel weer geroot.
JIG heb je alleen nodig om je Custom ROM counter op 0 te zetten.
pi_102508629
Welke roms zijn er eigenlijk.op AndroidWorld staat toch niet echt een overzicht? Welke Roms zijn er en wat zijn de voor- en nadelen van deze roms?
Of saté?
pi_102511500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Blijft idd aanstaan die voorspelling, maar dan horizontaal ipv de verticale eerst.
Mja... Ik vind dit irritant, maar dat is dan niet anders te krijgen ;(
pi_102512473
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 11:57 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Idd via ODIN. Gisteren zelf nog gedaan. Kwam van de Lightening ROM af. Deze beviel me niet en ben dus terug gegaan naar de nieuwse stock ROM. Uiteraard wel weer geroot.
JIG heb je alleen nodig om je Custom ROM counter op 0 te zetten.
JIG is wel handig als je de garantie wilt behouden, daar doel ik eigenlijk op.
Waarom zou je anders terug naar default willen?
  donderdag 29 september 2011 @ 18:47:21 #144
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_102521443
Zit er op de versie die T-Mobile uitgeeft een simlock? Wel een startscherm, maar simlock?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 29 september 2011 @ 19:16:47 #145
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102522490
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:40 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Dat is idd irritant dat woordenboek ja.... :(

quote:
11s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:47 schreef Biogarde het volgende:
Zit er op de versie die T-Mobile uitgeeft een simlock? Wel een startscherm, maar simlock?
Simlock mag volgens mij niet meer en voor providers is het ook niet echt nuttig om te doen als je een abbo hebt
pi_102535130
Ik krijg een melding als ik mijn camera opstart: Waarschuwing! Camerafout!
Wanneer ik op ok klik, gaat de camera uit.
  vrijdag 30 september 2011 @ 00:14:05 #147
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102536381
Vodafone is laat lang op zich wachten met de update. :{
pi_102536833
Het is me gelukt android 2.3.5 te installeren op m'n mobiel. _O_

En zoals eerder gezegd: wat een cheape blauwe gloed. :') Ben benieuwd of m'n batterijduur nu aanzienlijk is verbeterd.
pi_102546246
Welke (betaalde) navigatie zouden jullie aanraden voor de SGS2?
pi_102547839
quote:
Weinig informatief.
pi_102551968
SInds de update naar 2.3.4 werkt mijn batterijverbruik-grafiek niet meer. Boven de grafiek staat wel hoe lang de telefoon al op de batterij werkt, maar eronder staat steeds "0 seconden". Nu kan ik dus ook niet zien hoe lang de telefoon wakker is/wifi aan staat/scherm aanstaat. Nog meer mensen die hier last van hebben en weet iemand hoe ik het op kan lossen?
pi_102555851
Sinds die nieuwe update gaat m'n batterij een stuk langer mee! Ik ben tevreden :P
pi_102556777
Voor mij geen samsung meer.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:37:38 #155
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_102556957
Ben de update nu aan het uitvoeren, wish me luck!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_102557133
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef fruitt70 het volgende:
hoezo?
pi_102557318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 18:30 schreef fruitt70 het volgende:
ok
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102564278
Is de nieuwe versie al te rooten? Ik word gek van al die ads :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_102574384
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is de nieuwe versie al te rooten? Ik word gek van al die ads :P
2.3.5 is zelfs al te rooten
pi_102578480
is het door die nieuwe update mogelijk om DIT (Android Open Accessory) te draaien op de SGSII ? Ik zit er over te denken om zo'n arduino kaart te kopen. Maar ik heb geen zin om geld te besteden aan zo'n kaart als het door deze feun niet ondersteund word...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:31:26 #161
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_102579852
Hmm missed it en Launcherpro werken niet meer na de update. Maar ff die programma's updaten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_102591175
iemand die weet waar ik de usbdriver .dll van dat ding kan hosselen?

Heb hem nodig om met eclypse te werken. Maar kan hem op de support site van samsung niet vinden :(
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 23:52:12 #163
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_102597441
Mijn s2 gaat kapot. Gelukkig nog voordat ik zelf iets wilde vervangen ( scherm ). De Aan/uit knop doet het niet meer sinds een week, de camera doet het niet meer sinds 2 dagen, en nu speelt hij ook geen filmpjes meer af en zie ik enkel een zwart scherm.

terug naar de winkel
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_102599586
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 23:52 schreef Pumatje het volgende:
Mijn s2 gaat kapot. Gelukkig nog voordat ik zelf iets wilde vervangen ( scherm ). De Aan/uit knop doet het niet meer sinds een week, de camera doet het niet meer sinds 2 dagen, en nu speelt hij ook geen filmpjes meer af en zie ik enkel een zwart scherm.

terug naar de winkel
waar kan je zo'n nieuw scherm halen dan?
  zondag 2 oktober 2011 @ 01:52:06 #165
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_102601252
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:48 schreef Onmisbaar het volgende:
Sinds die nieuwe update gaat m'n batterij een stuk langer mee! Ik ben tevreden :P
Ook prima tevreden. Ook het swipe toetsenbord is verbeterd (wel even de auto correctie uit zetten).
pi_102602713
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 01:52 schreef HarryP het volgende:

[..]

Ook prima tevreden. Ook het swipe toetsenbord is verbeterd (wel even de auto correctie uit zetten).
Waar zet ik dat uit? Echt strontvervelend :D
pi_102603703
quote:
4s.gif Op zondag 2 oktober 2011 00:55 schreef gogosweden het volgende:

[..]

waar kan je zo'n nieuw scherm halen dan?
eBay
pi_102604364
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2011 03:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Waar zet ik dat uit? Echt strontvervelend :D
Instellingen - taal en toetsenbord - swype - woordsuggestie -autocorrectie
pi_102611425
Ik heb gisteren de Samsung Galaxy 2 vergeleken met een Iphone 4 in de hiwinkel, de S2 is zoveel beter dan een Iphone, vooral met het typen :') Ik begrijp ineens waarom Apple wil dat de S2 verboden wordt. Iemand anders dat ook opgevallen, of ligt dat aan mij?
pi_102613653
Ik denk dat dat vooral te maken heeft het de grootte van het scherm, daardoor is het toetsenbord ook groter dus minder kans op mistypen. Sommigen denken dat de S2 te groot is, maar het is juist alleen maar prettig. Juist met het typen inderdaad, maar ook met het browsen e.d. werkt dat 4,3" scherm perfect.
pi_102613997
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef bear87 het volgende:
Ik denk dat dat vooral te maken heeft het de grootte van het scherm, daardoor is het toetsenbord ook groter dus minder kans op mistypen. Sommigen denken dat de S2 te groot is, maar het is juist alleen maar prettig. Juist met het typen inderdaad, maar ook met het browsen e.d. werkt dat 4,3" scherm perfect.
Dat viel mij ook al op! Het maakt het toestel wel iets lomper dan een iphone, maar is denk ik veel prettiger in gebruik.

Ik hoop dat de Samsung Galaxy overgaat op geen knoppen onderaan, zoals de LG optimus 2x speed, dan zou ik zelf overwegen om mijn eigen mobiel ervoor in te ruilen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 20:58:30 #172
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102625632
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op! Het maakt het toestel wel iets lomper dan een iphone, maar is denk ik veel prettiger in gebruik.

Ik hoop dat de Samsung Galaxy overgaat op geen knoppen onderaan, zoals de LG optimus 2x speed, dan zou ik zelf overwegen om mijn eigen mobiel ervoor in te ruilen.
Wat is er mis met die 3 knopjes (waarvan 2 eigenlijk geen knoppen zijn maar gewoon deel van touchscreen zijn) onderaan de telefoon dan??
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:45:31 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_102642486
wellicht een domme vraag, maar weet iemand hoe ik het trillen bij het ontvangen van een whatsapp bericht uit kan zetten? Ik heb het trillen op 'nooit' gezet, maar bij een whatsapp bericht trilt hij vrolijk door.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:12:07 #174
131603 Afwazig
Serious business
pi_102643150
Bij de Whatsapp instellingen onder 'berichten' en dan het vinkje bij trillen weghalen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:57:16 #175
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_102644537
quote:
14s.gif Op maandag 3 oktober 2011 11:12 schreef Afwazig het volgende:
Bij de Whatsapp instellingen onder 'berichten' en dan het vinkje bij trillen weghalen.
tx :@
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_102646993
hoe maak je een screenshot van een video?? de normale manier levert een zwart scgerm op
pi_102648538
Er is iets mis hier..
Ik heb overigens 2.3.3, maar WEL de nieuwe market.
Als ik iets doe in de market, wat dan ook, alles werkt. Maar zodra ik ga naar mijn apps, en klik daarna op een app (omdat ik bijv automatisch updaten wil aanvinken) dan laad de app niet, en crasht de hele market.
Ik kon niks vinden op google over dit probleem, maar het ligt niet aan de apps, want is het is bij alle apps via die pagina.
Iemand?
pi_102657840
Waarom heb ik nog steeds de oude market
pi_102658674
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef delano.888 het volgende:
Er is iets mis hier..
Ik heb overigens 2.3.3, maar WEL de nieuwe market.
Als ik iets doe in de market, wat dan ook, alles werkt. Maar zodra ik ga naar mijn apps, en klik daarna op een app (omdat ik bijv automatisch updaten wil aanvinken) dan laad de app niet, en crasht de hele market.
Ik kon niks vinden op google over dit probleem, maar het ligt niet aan de apps, want is het is bij alle apps via die pagina.
Iemand?
update anders eens naar 2.3.4?
pi_102658686
Agenda met herinnerings functie werkt niet goed. soms gaat er een alarm soms uren/dagen later en vaak gewoon niet. meer mensen hier last van!?
pi_102658705
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:18 schreef thomas1750 het volgende:
Agenda met herinnerings functie werkt niet goed. soms gaat er een alarm soms uren/dagen later en vaak gewoon niet. meer mensen hier last van!?
:Y ;(
  maandag 3 oktober 2011 @ 21:06:01 #182
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102664745
geen idee zal is even kijken XD
pi_102668865
Wanneer ik via KIES mijn S2 naar 2.3.4 te updaten, krijg ik de melding dat ie aan het verbinden is, dit blijft ie oneindig lang doen, maar ik krijg geen update. Iemand enig idee?
pi_102669115
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 20:58 schreef netolk het volgende:

[..]

Wat is er mis met die 3 knopjes (waarvan 2 eigenlijk geen knoppen zijn maar gewoon deel van touchscreen zijn) onderaan de telefoon dan??
Ik bedoel die ene middelste, die vind ik zo lomp :')
  maandag 3 oktober 2011 @ 22:28:50 #185
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102669674
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:17 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Ik bedoel die ene middelste, die vind ik zo lomp :')
Ow, mwa vind ik best wel mee vallen eigenlijk bij de iphone oid. heb je ze ook gewoon, dus je zit er hoe dank ook aan vast
pi_102686970
Is er hier iemand die zijn muziek (en evt. video's) naar zijn foon streamt? Lijkt me best handig :) Weet iemand een goede app?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:33:27 #187
131603 Afwazig
Serious business
pi_102687485
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:19 schreef Toryu het volgende:
Is er hier iemand die zijn muziek (en evt. video's) naar zijn foon streamt? Lijkt me best handig :) Weet iemand een goede app?
Google Music. Misschien dat iemand hier nog een beta invite heeft. Ik stream daarmee alle muziek vanaf de Google Music server naar m`n telefoon.
pi_102687815
Dat zou helemaal ideaal zijn, want dan hoef ik mijn pc niet perse aan te hebben staan :D

Hoeveel data verbruikt het eigenlijk?
pi_102687986
Weet iemand hoe ik social hub uit kan schakelen of een account uit de social hub kan verwijderen? Ik heb mijn email toegevoegd, maar nu krijg ik om de minuut een nieuwe email, en dat is best irritant als de telefoon elke minuut een melding geeft van een nieuw mail, het zal ook niet goed zijn voor de batterij. automatische sync heb ik uit staan.

En een andere vraag:
Thuis is de wifi signaal van mijn sgs2 gewoon goed, 30 meter buiten mijn huis heb ik nog steeds een redelijk goede wifi signaal, weliswaar weinig tot geen bars, maar de internet werkt wel gewoon soepel. Echter op school valt de signaal om de 10 meter uit, en in de lokalen kan ik met moeite verbinden met internet. We maken op school gebruik van access points. Met mijn laptop heb ik overal perfect signaal, en voor update naar 2.3.4 had ik ook geen problemen met wifi op school. Wat is hier aan de hand?
pi_102688465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 14:47 schreef fruitt70 het volgende:
Weet iemand hoe ik social hub uit kan schakelen of een account uit de social hub kan verwijderen? Ik heb mijn email toegevoegd, maar nu krijg ik om de minuut een nieuwe email, en dat is best irritant als de telefoon elke minuut een melding geeft van een nieuw mail, het zal ook niet goed zijn voor de batterij. automatische sync heb ik uit staan.

Titanium Backup kan deze apps 'freezen' ze doen dan niets meer en ze staan ook niet meer in de AppDrawer.

Dit verreist wel een geroote S2
pi_102692026
Heb een jig besteld en nu maar even inlezen over alles, wordt tijd om dat ding te rooten. :P
pi_102692253
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef TJV het volgende:
Heb een jig besteld en nu maar even inlezen over alles, wordt tijd om dat ding te rooten. :P
Zo moeilijk is het niet. Zet je telefoon uit. Stop de JIG erin en je komt in de ODIN mode.
Een JIG is er niet voor om je telefoon te rooten, dat vergt weer andere (extra) stappen.
pi_102704298
Vreemd probleempje; ik wil het wachtwoord van mijn gmail account op mijn telefoon aanpassen, maar dat kan gewoon niet? Ik moet toch wel het gmail wachtwoord kunnen wijzigen op mijn S2..pff
pi_102704888
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet. Zet je telefoon uit. Stop de JIG erin en je komt in de ODIN mode.
Een JIG is er niet voor om je telefoon te rooten, dat vergt weer andere (extra) stappen.
Weet ik, maar die JIG wil ik in huis hebben voor als het nodig is. :P
pi_102706573
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 18:59 schreef fruitt70 het volgende:
Waarom heb ik nog steeds de oude market
Ik ook nog steeds. Blijkbaar kan je niet alles hebben. :P
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:02:53 #196
18159 Dlocks
pi_102711307
Ik heb ook met 2.3.4 de 'oude' market. Telefoon is niet branded.

Of hebben jullie het over:

Applicaties -> Samsung Apps
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:35:58 #197
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102717039
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb ook met 2.3.4 de 'oude' market. Telefoon is niet branded.

Of hebben jullie het over:

Applicaties -> Samsung Apps
Nee, daar hebben we het niet over....

quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 19:18 schreef thomas1750 het volgende:
idd even gecheckt maar niks geen meldingen :( vroegar (voor de update) was dat wel altijd zo
pi_102717800
Ik had de nieuwe market een paar weken geleden gekregen, echter heb ik de telefoon van het weekend de update naar 2.3.4 gegeven en nu heb ik de oude market weer en geeft ie ook niet aan dat er een update voor is..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_102717930
Waar bestel ik zo een jig dan? Zonnodig via pm vertellen.
pi_102719096
hebben ze bij samsung gehoord van kwaliteitscontrole? of alleen kwantiteitscontrole?
veel produceren, maar fatsoenlijk werken no way!
wat een pauper bedrijf! koste me 1.5 minuut om dit ding onherstelbaar te laten crashen.
en ik wilde alleen een wifi paswoord invoeren.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_102719200
Ja, dat gebeurt ons allemaal.
pi_102719651
quote:
4s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze bij samsung gehoord van kwaliteitscontrole? of alleen kwantiteitscontrole?
wat een pauper bedrijf! koste me 1.5 minuut om dit ding onherstelbaar te laten crashen.
ik snap niet dat mensen er hier allemaal problemen mee hebben hoor :?

Ik heb hem zelf al 4 maanden. En nooit problemen mee gehad.
pi_102719985
quote:
4s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef CecilBDemented het volgende:
Samsung Star is zo'n kwantiteitsding, maar is Galaxy S2 dan niet al veel beter dan de star?
  Forum Admin woensdag 5 oktober 2011 @ 01:21:51 #204
pi_102720598
Nee als iemand een probleem heeft is het natuurlijk een compleet baggertoestel, maakt niet uit dat van de duizenden die er verkocht worden, er best wel eens een kapotte bij kan zitten. Vaak is dit nog softwarematig ook, ala android..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_102723465
quote:
4s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:

[..]

Dit dus.
Heb 'm zelf vanaf de dag van de release en nog nooit problemen met wifi gehad. Dit in tegenstelling tot m'n vorige tel. Was een HTC en deze had problemen met Linksys routers.
Ben nog steeds erg blij met m'n GS2.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:24:23 #206
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102723963
quote:

[..]

VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:42:56 #207
131603 Afwazig
Serious business
pi_102724471
quote:

[..]

woensdag 5 oktober 2011 @ 10:13:46 #208
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102725387
He de volgende tt wordt toch wel : waar we de iphone uitlachen.

pi_102726413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:13 schreef mitchelll0181 het volgende:

Fanboy :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:55:02 #210
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_102726657
Nou neeeee :D hahaha

Ja van Samsung tv's ..
pi_102727600
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nou neeeee :D hahaha

Ja van Samsung tv's ..
Nou dan laat het onnodige geflame in de TT wat mij betreft dan maar achterwege!
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:23:13 #212
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_102727649
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nou dan laat het onnodige geflame in de TT wat mij betreft dan maar achterwege!
boeie dat apple vs samsung. Laat het maar achterweg indd.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 5 oktober 2011 @ 18:13:20 #213
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102742010
quote:

:') :') :') :')

Je bent net zo zielig als mensen die apple kopen...
pi_102742191
quote:

ja want concurrentie is slecht voor de consument :')
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_102744329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:13 schreef netolk het volgende:

[..]

:') :') :') :')

Je bent net zo zielig als mensen die apple kopen...
Waarom zijn mensen die een Apple kopen nu weer zielig? :{w
pi_102744443
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:50 schreef RianneB het volgende:
SInds de update naar 2.3.4 werkt mijn batterijverbruik-grafiek niet meer. Boven de grafiek staat wel hoe lang de telefoon al op de batterij werkt, maar eronder staat steeds "0 seconden". Nu kan ik dus ook niet zien hoe lang de telefoon wakker is/wifi aan staat/scherm aanstaat. Nog meer mensen die hier last van hebben en weet iemand hoe ik het op kan lossen?
Opgelost, de grafiek update als de batterij 1% daalt.

Ben wel echt blij met de batterij-duur, nu 31 uur van de lader, normaal gebruik en nog 59% over.
Is het kunnen bedienen van de radio vanuit je lockscreen eigenlijk nieuw sinds de updaten? Is me eerder nooit opgevallen.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 19:32:44 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102744677
quote:
1s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef RianneB het volgende:
Is het kunnen bedienen van de radio vanuit je lockscreen eigenlijk nieuw sinds de updaten? Is me eerder nooit opgevallen.
Volgens mij wel... En gisteren ging mijn scherm ook op slot tijdens een video kijken via RTL gemist. Dat is, denk ik, ook nieuw...?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 15:06:45 #218
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_102772438
Mijn S2 viel stukje bij beetje uit..

eerst speaker..daarna de camera, daarna het niet meer willen afspelen van filmpjes, daarna veel opstarten ( onnodig ) , daarna geforceerd programma na programma laten sluiten...

Pfffrt

Mooie en leuke telefoon, maar een geklooi daar bij Samsung.

Ding is nu terug bij Samsung.. heb hem door de winkel laten opsturen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_102773021
Ik zit nog steeds op 2.3.3 omdat ik mijn S2 bij GigaVolt heb besteld en deze mij een SGS2 uit Frankrijk hebben gegeven :') Ik lees echter dat mensen hier en daar wel problemen met 2.3.4 hebben, wat is jullie ervaring? Puur positief, of?
Of toch du vader?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:35:20 #220
18159 Dlocks
pi_102775347
Bij 2.3.4 werkte bij mij alleen de mininotitie widget niet meer. Moest even googlen om uit te vinden dat 'iedereen' die deze widget gebruikt het zelfde probleem had en dat onderstaande de oplossing was/is om het probleem te verhelpen:

Instellingen -> Applicaties -> Applicaties beheren -> Alles tab -> Mininotities -> kies Gegevens wissen

Ben je wel alle bestaande notities kwijt, maar de widget werkt dan weer.

Voor de rest heb ik geen negatieve ervaringen.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 21:12:36 #221
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102786883
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit nog steeds op 2.3.3 omdat ik mijn S2 bij GigaVolt heb besteld en deze mij een SGS2 uit Frankrijk hebben gegeven :') Ik lees echter dat mensen hier en daar wel problemen met 2.3.4 hebben, wat is jullie ervaring? Puur positief, of?
Ik zit ook nog op 2.3.3, maar dat is is omdat ik een Vodafone branded toestel heb. Die lui schieten ook niet op. :N
  donderdag 6 oktober 2011 @ 23:32:28 #222
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102793766
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 19:24 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Waarom zijn mensen die een Apple kopen nu weer zielig? :{w
Nou, omdat ik mensen zielig vind die dingen kopen om het merk...

En aangezien dat bij apple altijd zo is omdat er voor de zelfde prijs veel betere hardware en software te krijgen is...
pi_102798104
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef netolk het volgende:

[..]

En aangezien dat bij apple altijd zo is omdat er voor de zelfde prijs veel betere hardware en software te krijgen is...
Je praat poep.
pi_102800327
quote:

[..]

Wat een complete onzin zeg.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 12:11:39 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_102803244
Voor de update had ik geen dataverbinding als ik onderweg was terwijl anderen dat wel hadden. Dacht eerst dat het aan het telfort netwerk lag maar nu doet ie het gewoon goed. Ik ben blij met de update O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:38:00 #226
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102809899
Ik heb nu mn mob weer eens aan de pc gehangen en nu kan je je mob ook gewoon gebruiken terwijl je er met je pc gewoon bij kan :)
pi_102810119
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef netolk het volgende:
Ik heb nu mn mob weer eens aan de pc gehangen en nu kan je je mob ook gewoon gebruiken terwijl je er met je pc gewoon bij kan :)
Prachtig en nu?
pi_102814347
Na de laatste firmware update heb ik een heel irritant probleem.

Dit is mijn screen:

Er komt een sms binnen die ik wil lezen, dan gebeurt dit:

En dan zijn mijn buddies weg en ikan ik ze weer opnieuw toevoegen.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen??? zwaar irritant dit.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:26:28 #229
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_102832411
Ik ben vanaf vandaag ook de trotse bezitter van de GS2 :) Bevalt goed.
Toch heb ik een klein vraagje. Als ik mijn scherm kantel dan dempt de helderheid van mijn scherm. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet :P Moet dezelfde helderheid blijven. Als ik het toestel weer terugkantel, switched-ie weer terug naar de oude helderheid.
Heb al beetje zitten zoeken, handleiding doorgekeken, maar kan het niet echt vinden :@
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_102832793
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Moron het volgende:
Ik ben vanaf vandaag ook de trotse bezitter van de GS2 :) Bevalt goed.
Toch heb ik een klein vraagje. Als ik mijn scherm kantel dan dempt de helderheid van mijn scherm. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet :P Moet dezelfde helderheid blijven. Als ik het toestel weer terugkantel, switched-ie weer terug naar de oude helderheid.
Heb al beetje zitten zoeken, handleiding doorgekeken, maar kan het niet echt vinden :@
automatische helderheid uitschakelen.

instellingen - display - helderheid, en de helderheid automatisch uitvinken.
pi_102832829
donders! ik heb een nieuwe market en ineens moet ik inloggen met mijn youtube/gmail account....net of ik dat wachtwoord nog weet! hoe ga ik dat eens recoveren? op mijn pc ben ik al 2 jaar continu ingelogd - zou mijn ww echt niet weten
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:44:07 #232
18159 Dlocks
pi_102832908
quote:

[..]

Welke telefoon was beter toen Apple voor het eerst met de iPhone kwam?

Ben het eens dat Apple erg duur is (daarom heb ik nu dan ook een SII :P), maar het is niet zo dat er altijd voor dezelfde prijs veel betere hardware en software (laatsgenoemde is subjectief) verkrijgbaar is.
pi_102834447
Hoe maak je het scherm fatsoenlijk schoon, hij zit onder de banaan :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 13:47:01 #234
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102842119
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
:D :D :D
pi_102844551
Ik heb 1 ding dat ik nog niet snap. Ik wil graag dat scherm als van vergrendeling veranderen. Dus dat vage roodachtige lichtinval ding. Wie wil mij uitleggen hoe dat kan.
pi_102844850
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:21 schreef TheArt het volgende:
Ik heb 1 ding dat ik nog niet snap. Ik wil graag dat scherm als van vergrendeling veranderen. Dus dat vage roodachtige lichtinval ding. Wie wil mij uitleggen hoe dat kan.
https://market.android.co(...)w.widgetlocker&hl=nl
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:19:24 #237
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102849245
Er zijn berichten (bij reacties) dat Android 2.3.5 werd aangeboden op Vodafone branded toestellen als je naar instellingen->over het toestel->software-update gaat.

Dit is tevens het geval in Groot Brittanië: link (met screenshot)
En Roemenië: link

Ik heb ook Vodafone dus ik heb het vandaag geprobeerd en het toestel gaf aan dat er geen update beschikbaar is. Dus dat is best wel vreemd... 8)7 Of de servers staan gewoon uit in het weekend.

[ Bericht 4% gewijzigd door DemonRage op 08-10-2011 18:28:14 ]
pi_102849811
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bananen stop je in je mond, die smeer je niet over je scherm.

gr gr
Of toch du vader?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:20:27 #239
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102850996
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Welke telefoon was beter toen Apple voor het eerst met de iPhone kwam?

Ben het eens dat Apple erg duur is (daarom heb ik nu dan ook een SII :P), maar het is niet zo dat er altijd voor dezelfde prijs veel betere hardware en software (laatsgenoemde is subjectief) verkrijgbaar is.
Oke toen de iphone uitkwam hadden ze idd de beste mob maar prijs/prestatie verhouding is eigenlijk altijd slechter...
pi_102853600
Rot nou eens op met dat iPhone gelul.
pi_102895233
Ik zit er aan te denken om ook zo'n mooi telefoontje te halen, heb alleen 1 vraagje; wat is het verschil tussen de S2 en de S Plus?
pi_102897112
pi_102897654
Niet veel. De S Plus is nieuwer volgens mij, maar aangezien hier de fanboys zitten die op dit soort vragen over het algemeen snel en makkelijk een antwoord hebben, heb ik me hier gemeld.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2011 @ 01:14:36 #244
pi_102903484
Een S plus is een gewone Galaxy S, maar met 1.4 ghz processor. Wel single core.. Niks bijzonders dus. Een S2 heeft wel dualcore, groter en beter scherm..
  maandag 10 oktober 2011 @ 01:38:37 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_102903877
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Reljem het volgende:
Ik zit er aan te denken om ook zo'n mooi telefoontje te halen, heb alleen 1 vraagje; wat is het verschil tussen de S2 en de S Plus?
LMGTFY
http://nokiafanboy.com/20(...)axy-s-plus-review-2/
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_102905510
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Reljem het volgende:
Gewoon voor de S2 gaan. En het verschil? S2 is beter, sneller, dunner, flits.
  maandag 10 oktober 2011 @ 09:10:31 #247
189216 netolk
maar dan andersom
pi_102905801
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:48 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Gewoon voor de S2 gaan. En het verschil? S2 is beter, sneller, dunner, flits.
Dit dus
pi_102906381
Danku!
pi_102907265
Ik heb nog steeds een in uitstekende staat verkerende S2 te koop.
Altijd gebruikt met Case-Mate hoes
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:17:26 #250
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_102910507
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Reljem het volgende:
Niet veel. De S Plus is nieuwer volgens mij, maar aangezien hier de fanboys zitten die op dit soort vragen over het algemeen snel en makkelijk een antwoord hebben, heb ik me hier gemeld.
Als je geld genoeg hebt gewoon de S2 halen. Zo niet is de plus ook prima
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_102911844
Ben ik de enige die het irritant vindt dat de ontvangen en verzonden berichten door elkaar staan en je niet weet welke je ontvangen hebt en welke je verzonden hebt?
pi_102912034
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef fruitt70 het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vindt dat de ontvangen en verzonden berichten door elkaar staan en je niet weet welke je ontvangen hebt en welke je verzonden hebt?
:') :') :') !!!
pi_102916066
quote:
Ja
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:22:40 #254
131603 Afwazig
Serious business
pi_102916145
Niet weten welke berichten je ontvangt en welke je verzend :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:19:49 #255
319349 abuse
Geeft je vleugels!
pi_102918220
quote:
Moeite met kleurtjes? :')
Jouw ad hier?
pi_102919043
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:19 schreef abuse het volgende:

[..]

Links en rechts is ook al zo lastig.
  maandag 10 oktober 2011 @ 16:46:24 #257
131603 Afwazig
Serious business
pi_102919201
Als je verstandelijk gehandicapt bent is een smartphone geen beste keus nee.
pi_102919727
Ik heb me toch wel echt mooi op tijd dat abonnement afgesloten voor twee jaar. Ik was voor me vriendin aan het kijken naar een leuke witte SII icm een klein abonnementje. Beperkte belminuten, bepertke sms en gewoon genoeg internetten kost je al 30/40 euro per maand. Voor 22,50 heb ik 600 bel/sms en 1 gig internet. Als ik dat nu gewild had ben ik wel tegen de 50 euro per maand kwijt. Echt belachelijk gewoon!
Of saté?
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:26:12 #259
18159 Dlocks
pi_102921001
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:19 schreef abuse het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Links en rechts is ook al zo lastig.
Ik denk -ofwel neem aan- dat fruitt70 doelt op het hoofdscherm van de berichten. Daar kun je inderdaad niet direct zijn of het laatste bericht verzonden is naar- of ontvangen is van de betreffende persoon.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:30:43 #260
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102923418
Ik weet niet of ik zit te wachten op grotere iconen...
Nieuwe update Samsung Galaxy S II brengt grotere iconen en systeemupdate-widget
pi_102923486
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet of ik zit te wachten op grotere iconen...
Nieuwe update Samsung Galaxy S II brengt grotere iconen en systeemupdate-widget
Jij draait nog gewoon touchwizz? Ik zou je aanraden over te stappen naar launcherpro, kan je alles zelf aanpassen, ook de iconen, en eigenlijk alles in je menu.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:33:07 #262
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102923516
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Jij draait nog gewoon touchwizz? Ik zou je aanraden over te stappen naar launcherpro, kan je alles zelf aanpassen, ook de iconen, en eigenlijk alles in je menu.
Ja, ik ben nooit zo van het aanpassen. Althans, deed ik bij mijn Desire ook niet.
Maar goed; misschien moet ik er wel een keer naar kijken :)
pi_102923574
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ja, ik ben nooit zo van het aanpassen. Althans, deed ik bij mijn Desire ook niet.
Maar goed; misschien moet ik er wel een keer naar kijken :)
Kijken kan altijd, je kan zo met 1 in je settings weer terug. (de-installeren hoeft dus nooit)
https://market.android.co(...)eature=search_result
pi_102926768
Ik kan die update maar niet vinden in KiesAir.... Ik verbind mijn telefoon altijd draadloos, heb overal al geklikt maar krijg enkel inhoud (muziek, foto's etc) van tel te zien en nergens een update.. En ik vraag mij af of je geïnstalleerde spelletjes en gemaakte foto's en muziek kwijt raakt als je er een nieuwe update op installeert?

Nog wat anders:
Ik heb er gister voor het eerst een paar muziek nummers opgezet. Eerste nummer dat ik uploadde was van Gotye en nu heb bij al mijn nummers als afbeelding zijn hoofd ernaast.. Is dit te veranderen?
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:00:34 #265
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102927243
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef Mlijntje het volgende:
Ik kan die update maar niet vinden in KiesAir.... Ik verbind mijn telefoon altijd draadloos, heb overal al geklikt maar krijg enkel inhoud (muziek, foto's etc) van tel te zien en nergens een update.. En ik vraag mij af of je geïnstalleerde spelletjes en gemaakte foto's en muziek kwijt raakt als je er een nieuwe update op installeert?
Ja, dat had ik ook. Ik heb toen het programma op mijn PC geïnstalleerd en verbinding gemaakt via het kabeltje & toen werkte het opeens wel.
pi_102928631
Als mijn batterij nog 1% over is, dan valt mijn telefoon spontaan uit, hoe los ik dit op?
pi_102928668
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef fruitt70 het volgende:
Als mijn batterij nog 1% over is, dan valt mijn telefoon spontaan uit, hoe los ik dit op?
Opladen voordat hij bij 1% komt? :')

Ik heb echt nog NOOIT 1% gezien, laad meestal al op bij 20 ofzo.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:26:17 #268
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102928674
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef fruitt70 het volgende:
Je telefoon op tijd aan de oplader leggen :/
pi_102928735
Ja maar als er nog 1% batterij is, dan mag hij toch niet uitgaan? Het is net alsof mijn auto gaat uit omdat er maar 1 liter benzine is, nee een auto gaat echt door tot 0 liter.
pi_102928806
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef fruitt70 het volgende:
Ja maar als er nog 1% batterij is, dan mag hij toch niet uitgaan? Het is net alsof mijn auto gaat uit omdat er maar 1 liter benzine is, nee een auto gaat echt door tot 0 liter.
Er is geen tellertje voor 0%
pi_102928858
Hoe weet je uberhaubt dat je bij 1% bent? Gebruik je deze?
Ik wel namelijk, maar volgens mij bestaat 0% gewoon niet.
pi_102928923
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef delano.888 het volgende:
Hoe weet je uberhaubt dat je bij 1% bent? Gebruik je deze?
Ik wel namelijk, maar volgens mij bestaat 0% gewoon niet.
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Er is geen tellertje voor 0%
Nee staat gewoon op de lockscreen.
pi_102929042
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef fruitt70 het volgende:

[..]

[..]

Nee staat gewoon op de lockscreen.
Er zal dus wel geen 0% bestaan, anyway, laad gewoon eerder op :')
pi_102929127
Iemand een idee hoe het beste TV te kijken erop?
Zit te twijfelen om een Tablet voor in de badkamer te kopen, zo dat ik muziek kan luisteren maar wil ook TV kunnen kijken via de WiFi. Maar goed, dan zal ik dat dus moeten kunnen testen op de S2 lijkt mij.
pi_102929831
Wat ik me afvraag. De Galaxy S2 is dual core, maar ondersteunt Android eigenlijk wel dual core?
pi_102929946
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef kadeya het volgende:
Wat ik me afvraag. De Galaxy S2 is dual core, maar ondersteunt Android eigenlijk wel dual core?
Nee, die 2e core zit er voor de lol in en doet niks.
pi_102930229
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee, die 2e core zit er voor de lol in en doet niks.
Ik zie dat een aantal mensen in dit topic Android 2.3.4 of 2.3.3 gebruiken, nou heb ik er niet veel verstand van en misschien dat de meeste al op een andere versie zitten, maar volgens dit bericht komt dualcore ondersteuning pas bij 2.4:

http://tweakers.net/nieuw(...)r-dualcore-apps.html

En volgens dit bericht draaien de meeste nog 2.3.3:
http://www.ubergizmo.com/(...)d-2-3-5-gingerbread/

En hier laatste versie 2.3.5:
http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_S_II

In dat geval zit de 2e core er inderdaad voor de lol of om de batterij te fucken.
pi_102931152
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef kadeya het volgende:

[..]

Ik zie dat een aantal mensen in dit topic Android 2.3.4 of 2.3.3 gebruiken, nou heb ik er niet veel verstand van en misschien dat de meeste al op een andere versie zitten, maar volgens dit bericht komt dualcore ondersteuning pas bij 2.4:

http://tweakers.net/nieuw(...)r-dualcore-apps.html

En volgens dit bericht draaien de meeste nog 2.3.3:
http://www.ubergizmo.com/(...)d-2-3-5-gingerbread/

En hier laatste versie 2.3.5:
http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_S_II

In dat geval zit de 2e core er inderdaad voor de lol of om de batterij te fucken.
Gast :')

Dualcore apps worden misschien nog niet ondersteund (of misschien ook wel) maar het word vooral gebruikt om meerdere dingen tegelijk te doen, zoals bijv dingen die jij niet ziet blijven synchroniseren, en in de tussentijd kan jij nog vloeiende de zwaarste apps doen, op de andere core.
pi_102931575
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:26 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

Ik denk -ofwel neem aan- dat fruitt70 doelt op het hoofdscherm van de berichten. Daar kun je inderdaad niet direct zijn of het laatste bericht verzonden is naar- of ontvangen is van de betreffende persoon.
Ik doel inderdaad daarop, maar het is niet alleen het geval bij de laatste bericht maar bij alle toch?

pi_102934259
quote:
The Samsung Galaxy S II continues to roll-out, with pre-orders for the smartphone on T-Mobile kicking-off today. As it does so, it's likely work is already well underway on its successor, the Galaxy S III. We've been fielding rumors of this phone for months now, going all the way back to April. Most recently, we've heard some really impressive specs suggested for the handset, including a quad-core 2GHz processor and 1.5GB of RAM. Then again, the source behind that info was a bit suspect, and some of the details, like 1280 x 1024 non-widescreen display, sounded just nutty. A new leak suggests some very different specs for the S III, and these sound a little more plausible.

This slide shows the evolution of the Galaxy S series, leading up to the future S III. Here, the phone is depicted as only a dual-core model, running at 1.8GHz with an Exynos chip. On the other hand, it would have more RAM than earlier rumors suggested, with a full 2GB. The resolution of its 4.6-inch Super AMOLED Plus display is given only as "HD", but it's likely we're talking about a 720p component. Also look for a 12-megapixel main camera.

Some other details weren't provided on the slide, but accompany the rumor nonetheless. They say the S III would have LTE and NFC support, retain four hardware Android buttons despite running Ice Cream Sandwich, and be even slimmer than the Galaxy S II. Assuming this information checks out (and some inconsistency in the image suggests it might not), we could be looking at one capable heir to the Galaxy S name.
http://pocketnow.com/andr(...)ts-18ghz-cpu-2gb-ram
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:58:14 #281
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_102934602
Lijkt wel of ik malware heb/had op m'n S2.
Een of andere kutapp zat telkens apk's te downloaden: iets met 432_ en nog een hoop nummertjes.

Er draaien btw wel een zooi processen op het toestel:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
USER     PID   PPID  VSIZE  RSS     WCHAN    PC         NAME
root      1     0     512    356   ffffffff 00000000 S /init
root      2     0     0      0     ffffffff 00000000 S kthreadd
root      3     2     0      0     ffffffff 00000000 S ksoftirqd/0
root      4     2     0      0     ffffffff 00000000 S migration/0
root      5     2     0      0     ffffffff 00000000 S watchdog/0
root      9     2     0      0     ffffffff 00000000 S events/0
root      11    2     0      0     ffffffff 00000000 S khelper
root      15    2     0      0     ffffffff 00000000 S async/mgr
root      16    2     0      0     ffffffff 00000000 S pm
root      19    2     0      0     ffffffff 00000000 S suspend
root      20    2     0      0     ffffffff 00000000 S sync_system_wor
root      150   2     0      0     ffffffff 00000000 S s5p-tmu
root      334   2     0      0     ffffffff 00000000 S sync_supers
root      336   2     0      0     ffffffff 00000000 S bdi-default
root      338   2     0      0     ffffffff 00000000 S kblockd/0
root      353   2     0      0     ffffffff 00000000 S khubd
root      356   2     0      0     ffffffff 00000000 S kseriod
root      391   2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/331-max8997
root      431   2     0      0     ffffffff 00000000 S kmmcd
root      524   2     0      0     ffffffff 00000000 S kondemand/0
root      544   2     0      0     ffffffff 00000000 S khungtaskd
root      545   2     0      0     ffffffff 00000000 S kswapd0
root      594   2     0      0     ffffffff 00000000 S aio/0
root      607   2     0      0     ffffffff 00000000 S crypto/0
root      1230  2     0      0     ffffffff 00000000 S sec_jack_wq
root      1233  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/350-sec_hea
root      1238  2     0      0     ffffffff 00000000 S spi_gpio.3
root      1255  2     0      0     ffffffff 00000000 S svnet_txq
root      1267  2     0      0     ffffffff 00000000 S file-storage
root      1293  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/328-mxt224_
root      1299  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/325-k3g
root      1305  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/326-proximi
root      1308  2     0      0     ffffffff 00000000 S cm3663_light_wq
root      1309  2     0      0     ffffffff 00000000 S cm3663_prox_wq
root      1359  2     0      0     ffffffff 00000000 S mali_dvfs
root      1362  2     0      0     ffffffff 00000000 S mali-pmm-wq
root      1371  2     0      0     ffffffff 00000000 S sii9234_wq
root      1372  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/481-mhl_int
root      1373  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/496-mhl_wak
root      1376  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/343-max1704
root      1387  2     0      0     ffffffff 00000000 S kstriped
root      1389  2     0      0     ffffffff 00000000 S kmpathd/0
root      1391  2     0      0     ffffffff 00000000 S kmpath_handlerd
root      1392  2     0      0     ffffffff 00000000 S ksnapd
root      1393  2     0      0     ffffffff 00000000 S kconservative/0
root      1407  2     0      0     ffffffff 00000000 S ktflash_requlat
root      1422  2     0      0     ffffffff 00000000 S usbhid_resumer
root      1425  2     0      0     ffffffff 00000000 S binder
root      1434  2     0      0     ffffffff 00000000 S irq/333-IPC_HOS
root      1445  2     0      0     ffffffff 00000000 S mmcqd
root      1474  2     0      0     ffffffff 00000000 S l2cap
root      1475  2     0      0     ffffffff 00000000 S krfcommd
root      1481  2     0      0     ffffffff 00000000 S dynamic hotplug
root      1494  2     0      0     ffffffff 00000000 S melfas_touchkey
root      1496  2     0      0     ffffffff 00000000 S mmcqd
root      1504  2     0      0     ffffffff 00000000 S fimc0_iqr_wq_na
root      1507  2     0      0     ffffffff 00000000 S fimc1_iqr_wq_na
root      1510  2     0      0     ffffffff 00000000 S fimc2_iqr_wq_na
root      1513  2     0      0     ffffffff 00000000 S fimc3_iqr_wq_na
root      1516  2     0      0     ffffffff 00000000 S hdcp work
root      1527  2     0      0     ffffffff 00000000 S tvout resume wo
root      1533  2     0      0     ffffffff 00000000 S sec-battery
root      1536  1     384    172   ffffffff 00000000 S /sbin/ueventd
root      1701  2     0      0     ffffffff 00000000 S Si4709_wq
root      1752  2     0      0     ffffffff 00000000 S jbd2/mmcblk0p9-
root      1754  2     0      0     ffffffff 00000000 S ext4-dio-unwrit
root      1804  2     0      0     ffffffff 00000000 S jbd2/mmcblk0p7-
root      1806  2     0      0     ffffffff 00000000 S ext4-dio-unwrit
root      1935  2     0      0     ffffffff 00000000 S jbd2/mmcblk0p1-
root      1937  2     0      0     ffffffff 00000000 S ext4-dio-unwrit
root      2571  2     0      0     ffffffff 00000000 S jbd2/mmcblk0p10
root      2572  2     0      0     ffffffff 00000000 S ext4-dio-unwrit
system    2579  1     868    280   ffffffff 00000000 S /system/bin/servicemanager
root      2580  1     6592   1040  ffffffff 00000000 S /system/bin/vold
system    2581  1     1972   340   ffffffff 00000000 S /system/bin/notified_event
root      2582  1     15628  3608  ffffffff 00000000 S /system/bin/netd
root      2583  1     732    272   ffffffff 00000000 S /system/bin/debuggerd
radio     2584  1     9416   2284  ffffffff 00000000 S /system/bin/rild
system    2585  1     4612   1536  ffffffff 00000000 S /system/bin/npsmobex
system    2586  1     8456   1024  ffffffff 00000000 S /system/bin/drexe
root      2587  1     128960 29096 ffffffff 00000000 S zygote
media     2588  1     62940  11944 ffffffff 00000000 S /system/bin/mediaserver
bluetooth 2590  1     1316   712   ffffffff 00000000 S /system/bin/dbus-daemon
root      2591  1     952    432   ffffffff 00000000 S /system/bin/installd
keystore  2592  1     1804   436   ffffffff 00000000 S /system/bin/keystore
system    2594  1     15360  3676  ffffffff 00000000 S /system/bin/tvoutserver
shell     2595  1     800    344   ffffffff 00000000 S /system/bin/sh
shell     2603  1     780    328   ffffffff 00000000 S /system/bin/immvibed
root      2688  2     0      0     ffffffff 00000000 S flush-179:0
system    2698  2587  297552 61740 ffffffff 00000000 S system_server
system    2819  2587  157044 29188 ffffffff 00000000 S com.android.systemui
app_102   2828  2587  177196 38928 ffffffff 00000000 S com.sec.android.inputmethod.axt9
radio     2833  2587  314188 42368 ffffffff 00000000 S com.android.phone
app_68    2834  2587  155388 26828 ffffffff 00000000 S android.process.media
system    2836  2587  137808 14704 ffffffff 00000000 S com.broadcom.bt.avrcp
bluetooth 2840  2587  137844 15872 ffffffff 00000000 S com.broadcom.bt.app.system
app_55    2844  2587  138528 19212 ffffffff 00000000 S com.sec.pcw.device
app_13    2870  2587  191044 44436 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.twlauncher
app_56    2897  2587  180204 29256 ffffffff 00000000 S com.google.process.gapps
app_13    2937  2587  176800 41736 ffffffff 00000000 S android.process.acore
app_101   3012  2587  140144 16628 ffffffff 00000000 S com.sec.android.provider.badge
app_40    3153  2587  141960 17016 ffffffff 00000000 S com.sec.android.widgetapp.apnews
app_13    3174  2587  153072 17904 ffffffff 00000000 S com.sec.android.widgetapp.digitalclock
app_17    3181  2587  142700 17432 ffffffff 00000000 S com.android.providers.calendar
system    3209  2587  280328 27216 ffffffff 00000000 S com.wssyncmldm
root      3285  2     0      0     ffffffff 00000000 S loop0
root      3288  2     0      0     ffffffff 00000000 S kdmflush
root      3301  2     0      0     ffffffff 00000000 S kcryptd_io
root      3302  2     0      0     ffffffff 00000000 S kcryptd
app_33    3349  2587  153440 21460 ffffffff 00000000 S com.seven.Z7.service
system    3362  2587  174364 44900 ffffffff 00000000 S com.android.settings
app_90    3452  2587  245044 44636 ffffffff 00000000 S com.android.email
app_38    3592  2587  154764 26616 ffffffff 00000000 S com.sec.android.widgetapp.weatherclock
app_84    3622  2587  265596 28520 ffffffff 00000000 S com.cooliris.media
app_39    3659  2587  149964 17204 ffffffff 00000000 S com.sec.android.widgetapp.stockclock
app_13    3671  2587  144696 15640 ffffffff 00000000 S com.sec.android.widgetapp.buddiesnow
app_70    4484  2587  173040 22304 ffffffff 00000000 S com.google.android.apps.maps
app_42    6656  2587  146988 17860 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.samsungapps.una
system    16898 2587  151224 23144 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.controlpanel
app_15    17396 2587  145632 16120 ffffffff 00000000 S android.tts
shell     19318 2595  956    296   ffffffff 00000000 S sleep
system    20483 2587  138888 14584 ffffffff 00000000 S com.sec.android.providers.drm
app_37    20947 2587  148628 19216 ffffffff 00000000 S com.sec.android.providers.downloads
app_1     21016 2587  143492 22156 ffffffff 00000000 S com.vodafone.shop
app_12    21073 2587  171008 37664 ffffffff 00000000 S com.android.vending
app_27    21112 2587  151092 15428 ffffffff 00000000 S com.sec.android.socialhub:service
app_3     21317 2587  142396 18352 ffffffff 00000000 S com.smlds
app_105   21614 2587  151320 23612 ffffffff 00000000 S com.whatsapp
app_87    22217 2587  138848 15336 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.FileTransferManager
dhcp      22218 1     916    404   ffffffff 00000000 S /system/bin/dhcpcd
app_67    22269 2587  144272 16000 ffffffff 00000000 S com.google.android.apps.uploader
app_83    22279 2587  138476 15296 ffffffff 00000000 S com.ngmoco.gamehubmobage
app_86    22286 2587  144492 18128 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.FileTransferServer
app_81    22292 2587  141188 17872 ffffffff 00000000 S com.google.android.gm
app_124   22304 2587  144680 24844 ffffffff 00000000 S com.facebook.katana
app_8     22443 2587  145128 19900 ffffffff 00000000 S com.vlingo.client.samsung.engine
app_51    22456 2587  141908 14716 ffffffff 00000000 S com.svox.pico
app_114   22556 2587  139544 16352 ffffffff 00000000 S net.maicas.android.batterys
app_126   22661 2587  145524 22488 ffffffff 00000000 S jackpal.androidterm
app_57    23042 2587  145372 26132 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.myfiles
root      23114 2     0      0     ffffffff 00000000 S flush-179:16
system    23331 2587  141916 15172 ffffffff 00000000 S com.sec.android.Kies
app_66    23338 2587  142752 15992 ffffffff 00000000 S com.sec.android.app.memo
system    23346 2587  138172 14852 ffffffff 00000000 S com.wssnps
system    23381 2587  138108 15668 ffffffff 00000000 S com.android.MtpApplication
app_126   23779 22661 796    368   c034a3a4 afd0c40c S /system/bin/sh
app_126   23852 23779 996    348   00000000 afd0b48c R ps
root      27609 2     0      0     ffffffff 00000000 S iscan_sysioc
root      27610 2     0      0     ffffffff 00000000 S dhd_watchdog
root      27611 2     0      0     ffffffff 00000000 S dhd_dpc
root      27612 2     0      0     ffffffff 00000000 S dhd_sysioc
wifi      27633 1     2632   1420  ffffffff 00000000 S /system/bin/wpa_supplicant
Waarom voegt de code-tag zoveel witregels toe? Of is dat een issue die in een beperkt aantal browsers voorkomt, iets met die regelnummering (Opera bijv.)

[ Bericht 66% gewijzigd door DemonRage op 10-10-2011 22:09:46 ]
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 08:03:27 #282
311340 J83
New kid, be nice
pi_102944410
Telefoon lag voor het eerst vannacht aan de lader, kan het zijn dat ik wakker werd van een melding dat de accu vol is? Hoe zet ik deze melding uit? Het was geloof ik dezelfde melding die je hoort als je de oplader aansluit.
pi_102944623
Ik begin echt schijtziek te worden van dat kut programma dat hij opstart zodra de autostand word aangezet.
Een tijdje geleden werd ik zowat verplicht om dat programma te installeren, na de installatie heb ik het nooit gebruikt en vanmorgen begon m'n S2 het programma weer automatisch op te starten. |:(

Dus eigenlijk is het oude probleem weer terug, de autostand die hij de hele tijd automatisch aan zet en vanmorgen gaf de S2 ook de hele tijd aan dat hij een MTP verbinding had, terwijl hij dus niet aangesloten was via USB?!?

Meer mensen met dit waardeloze probleem?
pi_102945605
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef DemonRage het volgende:
Lijkt wel of ik malware heb/had op m'n S2.
Een of andere kutapp zat telkens apk's te downloaden: iets met 432_ en nog een hoop nummertjes.

Er draaien btw wel een zooi processen op het toestel:
[ code verwijderd ]

Waarom voegt de code-tag zoveel witregels toe? Of is dat een issue die in een beperkt aantal browsers voorkomt, iets met die regelnummering (Opera bijv.)
Even antivirus installeren om te checken?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:30:20 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102945623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:03 schreef J83 het volgende:
Telefoon lag voor het eerst vannacht aan de lader, kan het zijn dat ik wakker werd van een melding dat de accu vol is? Hoe zet ik deze melding uit? Het was geloof ik dezelfde melding die je hoort als je de oplader aansluit.
Klopt, dat heb ik ook al een paar keer gehad :D
Ik heb geen idee hoe je dat uitzet...Waarschijnlijk is het ook goed als je hem meteen van de oplader haalt. 's Nachts staat mijn telefoon op trillen, en dan nog trilt hij als hij vol is, haha.
pi_102945657
pi_102945810
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:03 schreef J83 het volgende:
Apparaat op Stil zetten, zonder trillen.

Nergens last meer van,
pi_102951550
Hebben jullie hier ook last van..? Ik zit te overwegen om gewoon een Nexus S te halen ipv deze om dat klotegeluid :')
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_102953176
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef Kaasrol het volgende:
Hebben jullie hier ook last van..? Ik zit te overwegen om gewoon een Nexus S te halen ipv deze om dat klotegeluid :')
Nee geen last van
pi_102953740
quote:
Nog totaal geen last van gehad.
pi_102958193
quote:
Wacht dan op de Nexus Prime.
pi_102983279
Morgen (12 oktober) gaat mijn nieuwe abonnement in (het abonnement waar ik m'n S2 bij kreeg). Dan haal ik braaf m'n Vodafonesimkaart (van m'n oude abonnemet) eruit, en gaat die van Hi (m'n nieuwe provider) erin. Maar is er een manier om te controleren dat m'n abonnement dan ook is ingegaan, zonder dat het me veel geld kost met die nieuwe simkaart als er (zoals altijd bij telecombedrijven) iets fout is gegaan?
En kan ik dit meteen om 0:00 proberen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_102984057
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen (12 oktober) gaat mijn nieuwe abonnement in (het abonnement waar ik m'n S2 bij kreeg). Dan haal ik braaf m'n Vodafonesimkaart (van m'n oude abonnemet) eruit, en gaat die van Hi (m'n nieuwe provider) erin. Maar is er een manier om te controleren dat m'n abonnement dan ook is ingegaan, zonder dat het me veel geld kost met die nieuwe simkaart als er (zoals altijd bij telecombedrijven) iets fout is gegaan?
En kan ik dit meteen om 0:00 proberen?
Neem je het nummer over? Vast wel. Heel simpel: blijf je vodafone kaart gebruiken TOTDAT hij geen bereik meer heeft. Vanaf dat moment is je hi simkaart actief.
pi_102984714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Neem je het nummer over? Vast wel. Heel simpel: blijf je vodafone kaart gebruiken TOTDAT hij geen bereik meer heeft. Vanaf dat moment is je hi simkaart actief.
Oh ja, vergeten te vertellen, maar ik maak inderdaad gebruik van nummerbehoud.
Bedankt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_102988820
wat was die secret code ookalweer voor service menu? (of iig dat menu waar je kan zien hoeveel uur geleden je je telefoon het laatst opnieuw hebt opgestart)
pi_102989338
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:36 schreef gogosweden het volgende:
wat was die secret code ookalweer voor service menu? (of iig dat menu waar je kan zien hoeveel uur geleden je je telefoon het laatst opnieuw hebt opgestart)
*#*#4636#*#*
pi_102990284
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:00 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

*#*#4636#*#*
oja, thanks! w/
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:04:54 #298
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_102990817
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 08:23 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik begin echt schijtziek te worden van dat kut programma dat hij opstart zodra de autostand word aangezet.
Een tijdje geleden werd ik zowat verplicht om dat programma te installeren, na de installatie heb ik het nooit gebruikt en vanmorgen begon m'n S2 het programma weer automatisch op te starten. |:(

Dus eigenlijk is het oude probleem weer terug, de autostand die hij de hele tijd automatisch aan zet en vanmorgen gaf de S2 ook de hele tijd aan dat hij een MTP verbinding had, terwijl hij dus niet aangesloten was via USB?!?

Meer mensen met dit waardeloze probleem?
Ik heb hetzelfde probleem, heb hem net een week geleden binnen gekregen. Ik denk dat er wat hardwarematigs kapot is (USB-aansluiting)
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:30:20 #299
189216 netolk
maar dan andersom
pi_103006084
das idd kut ja, miss even aan de pc hangen en dan daarna er weer uit halen
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:11:59 #300
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_103014403
Fout bij het updaten:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
2011-10-12 21:11:29

####1's Inner Exception####
Er is een uitzondering opgetreden van het type System.OutOfMemoryException.

System.OutOfMemoryException

Stack Trace :
   bij System.Diagnostics.NtProcessInfoHelper.GetProcessInfos()
   bij System.Diagnostics.ProcessManager.GetProcessInfos(String machineName)
   bij System.Diagnostics.Process.GetProcesses(String machineName)
   bij System.Diagnostics.Process.GetProcessesByName(String processName, String machineName)
   bij System.Diagnostics.Process.GetProcessesByName(String processName)
   bij Kies.Common.DeviceService.DeviceCenter.FindConnectedDevice()
   bij Kies.Plugin.DeviceHost.DeviceHostVM.FirmwareUpgradeDetail()
   bij Kies.Plugin.DeviceHost.DeviceHostVM.StartFirmwareUpgradeCommand_Execute(Object sender)
   bij Kies.MVVM.RelayCommand.Execute(Object parameter)
   bij MS.Internal.Commands.CommandHelpers.CriticalExecuteCommandSource(ICommandSource commandSource, Boolean userInitiated)
   bij System.Windows.Controls.Primitives.ButtonBase.OnClick()
   bij System.Windows.Controls.Button.OnClick()
   bij System.Windows.Controls.Primitives.ButtonBase.OnMouseLeftButtonUp(MouseButtonEventArgs e)
   bij System.Windows.UIElement.OnMouseLeftButtonUpThunk(Object sender, MouseButtonEventArgs e)
   bij System.Windows.Input.MouseButtonEventArgs.InvokeEventHandler(Delegate genericHandler, Object genericTarget)
   bij System.Windows.RoutedEventArgs.InvokeHandler(Delegate handler, Object target)
   bij System.Windows.RoutedEventHandlerInfo.InvokeHandler(Object target, RoutedEventArgs routedEventArgs)
   bij System.Windows.EventRoute.InvokeHandlersImpl(Object source, RoutedEventArgs args, Boolean reRaised)
   bij System.Windows.UIElement.ReRaiseEventAs(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args, RoutedEvent newEvent)
   bij System.Windows.UIElement.OnMouseUpThunk(Object sender, MouseButtonEventArgs e)
   bij System.Windows.Input.MouseButtonEventArgs.InvokeEventHandler(Delegate genericHandler, Object genericTarget)
   bij System.Windows.RoutedEventArgs.InvokeHandler(Delegate handler, Object target)
   bij System.Windows.RoutedEventHandlerInfo.InvokeHandler(Object target, RoutedEventArgs routedEventArgs)
   bij System.Windows.EventRoute.InvokeHandlersImpl(Object source, RoutedEventArgs args, Boolean reRaised)
   bij System.Windows.UIElement.RaiseEventImpl(DependencyObject sender, RoutedEventArgs args)
   bij System.Windows.UIElement.RaiseTrustedEvent(RoutedEventArgs args)
   bij System.Windows.UIElement.RaiseEvent(RoutedEventArgs args, Boolean trusted)
   bij System.Windows.Input.InputManager.ProcessStagingArea()
   bij System.Windows.Input.InputManager.ProcessInput(InputEventArgs input)
   bij System.Windows.Input.InputProviderSite.ReportInput(InputReport inputReport)
   bij System.Windows.Interop.HwndMouseInputProvider.ReportInput(IntPtr hwnd, InputMode mode, Int32 timestamp, RawMouseActions actions, Int32 x, Int32 y, Int32 wheel)
   bij System.Windows.Interop.HwndMouseInputProvider.FilterMessage(IntPtr hwnd, WindowMessage msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean* handled)
   bij System.Windows.Interop.HwndSource.InputFilterMessage(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean* handled)
   bij MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean* handled)
   bij MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
   bij System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
   bij MS.Internal.Threading.ExceptionFilterHelper.TryCatchWhen(Object source, Delegate method, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)

Help mij. ;(
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:31:50 #301
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_103019345
Overschatte telefoon. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: