ik snap niet dat mensen er hier allemaal problemen mee hebben hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze bij samsung gehoord van kwaliteitscontrole? of alleen kwantiteitscontrole?
veel produceren, maar fatsoenlijk werken no way!
wat een pauper bedrijf! koste me 1.5 minuut om dit ding onherstelbaar te laten crashen.
en ik wilde alleen een wifi paswoord invoeren.
Samsung Star is zo'n kwantiteitsding, maar is Galaxy S2 dan niet al veel beter dan de star?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef CecilBDemented het volgende:
hebben ze bij samsung gehoord van kwaliteitscontrole? of alleen kwantiteitscontrole?
veel produceren, maar fatsoenlijk werken no way!
wat een pauper bedrijf! koste me 1.5 minuut om dit ding onherstelbaar te laten crashen.
en ik wilde alleen een wifi paswoord invoeren.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen er hier allemaal problemen mee hebben hoor
Ik heb hem zelf al 4 maanden. En nooit problemen mee gehad.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Fanboyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
He de volgende tt wordt toch wel : waar we de iphone uitlachen.
Nou dan laat het onnodige geflame in de TT wat mij betreft dan maar achterwege!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nou neeeeehahaha
Ja van Samsung tv's ..
boeie dat apple vs samsung. Laat het maar achterweg indd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou dan laat het onnodige geflame in de TT wat mij betreft dan maar achterwege!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
ja want concurrentie is slecht voor de consumentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:13 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom zijn mensen die een Apple kopen nu weer zielig?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:13 schreef netolk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent net zo zielig als mensen die apple kopen...
Opgelost, de grafiek update als de batterij 1% daalt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:50 schreef RianneB het volgende:
SInds de update naar 2.3.4 werkt mijn batterijverbruik-grafiek niet meer. Boven de grafiek staat wel hoe lang de telefoon al op de batterij werkt, maar eronder staat steeds "0 seconden". Nu kan ik dus ook niet zien hoe lang de telefoon wakker is/wifi aan staat/scherm aanstaat. Nog meer mensen die hier last van hebben en weet iemand hoe ik het op kan lossen?
Volgens mij wel... En gisteren ging mijn scherm ook op slot tijdens een video kijken via RTL gemist. Dat is, denk ik, ook nieuw...?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef RianneB het volgende:
Is het kunnen bedienen van de radio vanuit je lockscreen eigenlijk nieuw sinds de updaten? Is me eerder nooit opgevallen.
Ik zit ook nog op 2.3.3, maar dat is is omdat ik een Vodafone branded toestel heb. Die lui schieten ook niet op.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit nog steeds op 2.3.3 omdat ik mijn S2 bij GigaVolt heb besteld en deze mij een SGS2 uit Frankrijk hebben gegevenIk lees echter dat mensen hier en daar wel problemen met 2.3.4 hebben, wat is jullie ervaring? Puur positief, of?
Nou, omdat ik mensen zielig vind die dingen kopen om het merk...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen die een Apple kopen nu weer zielig?
Je praat poep.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef netolk het volgende:
[..]
Nou, omdat ik mensen zielig vind die dingen kopen om het merk...
En aangezien dat bij apple altijd zo is omdat er voor de zelfde prijs veel betere hardware en software te krijgen is...
Wat een complete onzin zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef netolk het volgende:
[..]
En aangezien dat bij apple altijd zo is omdat er voor de zelfde prijs veel betere hardware en software te krijgen is...
Prachtig en nu?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:38 schreef netolk het volgende:
Ik heb nu mn mob weer eens aan de pc gehangen en nu kan je je mob ook gewoon gebruiken terwijl je er met je pc gewoon bij kan
automatische helderheid uitschakelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Moron het volgende:
Ik ben vanaf vandaag ook de trotse bezitter van de GS2Bevalt goed.
Toch heb ik een klein vraagje. Als ik mijn scherm kantel dan dempt de helderheid van mijn scherm. Maar dat wil ik eigenlijk helemaal nietMoet dezelfde helderheid blijven. Als ik het toestel weer terugkantel, switched-ie weer terug naar de oude helderheid.
Heb al beetje zitten zoeken, handleiding doorgekeken, maar kan het niet echt vinden
Welke telefoon was beter toen Apple voor het eerst met de iPhone kwam?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:32 schreef netolk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoe maak je het scherm fatsoenlijk schoon, hij zit onder de banaan
https://market.android.co(...)w.widgetlocker&hl=nlquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:21 schreef TheArt het volgende:
Ik heb 1 ding dat ik nog niet snap. Ik wil graag dat scherm als van vergrendeling veranderen. Dus dat vage roodachtige lichtinval ding. Wie wil mij uitleggen hoe dat kan.
Bananen stop je in je mond, die smeer je niet over je scherm.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoe maak je het scherm fatsoenlijk schoon, hij zit onder de banaan
Oke toen de iphone uitkwam hadden ze idd de beste mob maar prijs/prestatie verhouding is eigenlijk altijd slechter...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Welke telefoon was beter toen Apple voor het eerst met de iPhone kwam?
Ben het eens dat Apple erg duur is (daarom heb ik nu dan ook een SII), maar het is niet zo dat er altijd voor dezelfde prijs veel betere hardware en software (laatsgenoemde is subjectief) verkrijgbaar is.
LMGTFYquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Reljem het volgende:
Ik zit er aan te denken om ook zo'n mooi telefoontje te halen, heb alleen 1 vraagje; wat is het verschil tussen de S2 en de S Plus?
Gewoon voor de S2 gaan. En het verschil? S2 is beter, sneller, dunner, flits.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Reljem het volgende:
Ik zit er aan te denken om ook zo'n mooi telefoontje te halen, heb alleen 1 vraagje; wat is het verschil tussen de S2 en de S Plus?
Dit dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:48 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gewoon voor de S2 gaan. En het verschil? S2 is beter, sneller, dunner, flits.
Als je geld genoeg hebt gewoon de S2 halen. Zo niet is de plus ook primaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef Reljem het volgende:
Niet veel. De S Plus is nieuwer volgens mij, maar aangezien hier de fanboys zitten die op dit soort vragen over het algemeen snel en makkelijk een antwoord hebben, heb ik me hier gemeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |