quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef fruitt70 het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vindt dat de ontvangen en verzonden berichten door elkaar staan en je niet weet welke je ontvangen hebt en welke je verzonden hebt?
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef fruitt70 het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vindt dat de ontvangen en verzonden berichten door elkaar staan en je niet weet welke je ontvangen hebt en welke je verzonden hebt?
Moeite met kleurtjes?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:08 schreef fruitt70 het volgende:
Links en rechts is ook al zo lastig.quote:
quote:
Ik denk -ofwel neem aan- dat fruitt70 doelt op het hoofdscherm van de berichten. Daar kun je inderdaad niet direct zijn of het laatste bericht verzonden is naar- of ontvangen is van de betreffende persoon.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Links en rechts is ook al zo lastig.
Jij draait nog gewoon touchwizz? Ik zou je aanraden over te stappen naar launcherpro, kan je alles zelf aanpassen, ook de iconen, en eigenlijk alles in je menu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet of ik zit te wachten op grotere iconen...
Nieuwe update Samsung Galaxy S II brengt grotere iconen en systeemupdate-widget
Ja, ik ben nooit zo van het aanpassen. Althans, deed ik bij mijn Desire ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij draait nog gewoon touchwizz? Ik zou je aanraden over te stappen naar launcherpro, kan je alles zelf aanpassen, ook de iconen, en eigenlijk alles in je menu.
Kijken kan altijd, je kan zo met 1 in je settings weer terug. (de-installeren hoeft dus nooit)quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben nooit zo van het aanpassen. Althans, deed ik bij mijn Desire ook niet.
Maar goed; misschien moet ik er wel een keer naar kijken
Ja, dat had ik ook. Ik heb toen het programma op mijn PC geïnstalleerd en verbinding gemaakt via het kabeltje & toen werkte het opeens wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef Mlijntje het volgende:
Ik kan die update maar niet vinden in KiesAir.... Ik verbind mijn telefoon altijd draadloos, heb overal al geklikt maar krijg enkel inhoud (muziek, foto's etc) van tel te zien en nergens een update.. En ik vraag mij af of je geïnstalleerde spelletjes en gemaakte foto's en muziek kwijt raakt als je er een nieuwe update op installeert?
Opladen voordat hij bij 1% komt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef fruitt70 het volgende:
Als mijn batterij nog 1% over is, dan valt mijn telefoon spontaan uit, hoe los ik dit op?
Je telefoon op tijd aan de oplader leggen :/quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:25 schreef fruitt70 het volgende:
Als mijn batterij nog 1% over is, dan valt mijn telefoon spontaan uit, hoe los ik dit op?
Er is geen tellertje voor 0%quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef fruitt70 het volgende:
Ja maar als er nog 1% batterij is, dan mag hij toch niet uitgaan? Het is net alsof mijn auto gaat uit omdat er maar 1 liter benzine is, nee een auto gaat echt door tot 0 liter.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef delano.888 het volgende:
Hoe weet je uberhaubt dat je bij 1% bent? Gebruik je deze?
https://market.android.co(...)eature=search_result
Ik wel namelijk, maar volgens mij bestaat 0% gewoon niet.
Nee staat gewoon op de lockscreen.quote:
Er zal dus wel geen 0% bestaan, anyway, laad gewoon eerder opquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef fruitt70 het volgende:
[..]
[..]
Nee staat gewoon op de lockscreen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |